September 18 - Everyone ready for the Friday Highlight? It's ready for you here!

20 (or more) questions (Round 10)

Comments

  • DeKayDeKay Posts: 65,167 Member
    12. Does it have a motor?
    My origin ID: DeKaythePUNK
    tyD3Cv6.gif
  • TheRoseHorseTheRoseHorse Posts: 6,917 Member
    DeKay wrote: »
    12. Does it have a motor?

    I don't think so.
    Wanna see my blog for the One Room, One Week, One Theme Challenge?
    Click here!
    Also, help me earn currency for a website I play on by clicking this link.
    You can click the link once per day and it'll help me out. :)
  • citysimmercitysimmer Posts: 5,910 Member
    13. Does it require electricity?
    Proud black simmer 🖤
    MfVGMbL.jpg



  • TheRoseHorseTheRoseHorse Posts: 6,917 Member
    citysimmer wrote: »
    13. Does it require electricity?

    No
    Wanna see my blog for the One Room, One Week, One Theme Challenge?
    Click here!
    Also, help me earn currency for a website I play on by clicking this link.
    You can click the link once per day and it'll help me out. :)
  • DeKayDeKay Posts: 65,167 Member
    14. Do you put this outdoors?
    My origin ID: DeKaythePUNK
    tyD3Cv6.gif
  • TheRoseHorseTheRoseHorse Posts: 6,917 Member
    DeKay wrote: »
    14. Do you put this outdoors?

    No
    Wanna see my blog for the One Room, One Week, One Theme Challenge?
    Click here!
    Also, help me earn currency for a website I play on by clicking this link.
    You can click the link once per day and it'll help me out. :)
  • TheRoseHorseTheRoseHorse Posts: 6,917 Member
    Bump.
    Wanna see my blog for the One Room, One Week, One Theme Challenge?
    Click here!
    Also, help me earn currency for a website I play on by clicking this link.
    You can click the link once per day and it'll help me out. :)
  • DeKayDeKay Posts: 65,167 Member
    15. Do you hold it when you use it?
    My origin ID: DeKaythePUNK
    tyD3Cv6.gif
  • TheRoseHorseTheRoseHorse Posts: 6,917 Member
    DeKay wrote: »
    15. Do you hold it when you use it?

    No
    Wanna see my blog for the One Room, One Week, One Theme Challenge?
    Click here!
    Also, help me earn currency for a website I play on by clicking this link.
    You can click the link once per day and it'll help me out. :)
  • DeKayDeKay Posts: 65,167 Member
    16. Does it come in different shapes?
    My origin ID: DeKaythePUNK
    tyD3Cv6.gif
  • TheRoseHorseTheRoseHorse Posts: 6,917 Member
    DeKay wrote: »
    16. Does it come in different shapes?

    Yes.
    Wanna see my blog for the One Room, One Week, One Theme Challenge?
    Click here!
    Also, help me earn currency for a website I play on by clicking this link.
    You can click the link once per day and it'll help me out. :)
  • nerdfashionnerdfashion Posts: 5,670 Member
    edited July 2019
    17. Is it a gym?
    Check out my website for weekly SimLits, art commissions, and more! You can find it here!
  • KuroridaKurorida Posts: 385 Member
    edited July 2019
    ᶠᵘʲᵒˢʰᶤ ʷᶤᵗʰ ᴾʳᵒᵘᵈ

    ━ ❝18. Do you eat it?25q39dl
    a41pgk.jpg
    English isn't my main language so forgive any mistake I make
    m e a n w h i l e
    Addicted To This Drug
  • TheRoseHorseTheRoseHorse Posts: 6,917 Member
    17. Is it a gym?

    No
    Kurorida wrote: »
    ᶠᵘʲᵒˢʰᶤ ʷᶤᵗʰ ᴾʳᵒᵘᵈ

    ━ ❝18. Do you eat it?25q39dl

    No
    Wanna see my blog for the One Room, One Week, One Theme Challenge?
    Click here!
    Also, help me earn currency for a website I play on by clicking this link.
    You can click the link once per day and it'll help me out. :)
  • Bubbz3388Bubbz3388 Posts: 3,510 Member
    19. Can we wear it?
    You’re a kid now you’re a squid now
  • TheRoseHorseTheRoseHorse Posts: 6,917 Member
    Bubbz3388 wrote: »
    19. Can we wear it?

    Nope
    Wanna see my blog for the One Room, One Week, One Theme Challenge?
    Click here!
    Also, help me earn currency for a website I play on by clicking this link.
    You can click the link once per day and it'll help me out. :)
  • adduapinaadduapina Posts: 521 Member
    20. Does it make any sound?
    "Though now long estranged, man is not wholly lost nor wholly changed."
    -J.R.R. Tolkien

    origin ID: adduapina
  • the_greenplumbobthe_greenplumbob Posts: 6,101 Member
    Stop repeating questions and read back 🤦‍♀️

    We already know it's a sort of furniture that you could find in a school. It's not electric, but you can't put it outside. It's kinda big, but not big enough and/or strong enough to sit on.

    Now work from that, rather than asking if you can eat it again...
  • TheRoseHorseTheRoseHorse Posts: 6,917 Member
    adduapina wrote: »
    20. Does it make any sound?

    Yep
    Wanna see my blog for the One Room, One Week, One Theme Challenge?
    Click here!
    Also, help me earn currency for a website I play on by clicking this link.
    You can click the link once per day and it'll help me out. :)
  • adduapinaadduapina Posts: 521 Member
    edited July 2019
    21. Is it a tool?

    edit// me and my memory... you couldn't hold it when you use it, I forgot already :disappointed:
    "Though now long estranged, man is not wholly lost nor wholly changed."
    -J.R.R. Tolkien

    origin ID: adduapina
  • TheRoseHorseTheRoseHorse Posts: 6,917 Member
    adduapina wrote: »
    21. Is it a tool?

    edit// me and my memory... you couldn't hold it when you use it, I forgot already :disappointed:

    No
    Wanna see my blog for the One Room, One Week, One Theme Challenge?
    Click here!
    Also, help me earn currency for a website I play on by clicking this link.
    You can click the link once per day and it'll help me out. :)
  • KuroridaKurorida Posts: 385 Member
    ᶠᵘʲᵒˢʰᶤ ʷᶤᵗʰ ᴾʳᵒᵘᵈ
    Stop repeating questions and read back 🤦‍♀️

    We already know it's a sort of furniture that you could find in a school. It's not electric, but you can't put it outside. It's kinda big, but not big enough and/or strong enough to sit on.

    Now work from that, rather than asking if you can eat it again...


    ━ ❝Sorry if I repeated the same question, it wasn't on purpose since I read all the questions before thinking on a question myself, but it's so many that I had to forget some of them, although, as I said, it wasn't on purpose.

    Btw, it's already twenty one questions, you don't have to say the answer at the twenty?
    However, I'll ask too

    22. The sound it makes is music?25q39dl
    a41pgk.jpg
    English isn't my main language so forgive any mistake I make
    m e a n w h i l e
    Addicted To This Drug
  • TheRoseHorseTheRoseHorse Posts: 6,917 Member
    Kurorida wrote: »
    ᶠᵘʲᵒˢʰᶤ ʷᶤᵗʰ ᴾʳᵒᵘᵈ
    Stop repeating questions and read back 🤦‍♀️

    We already know it's a sort of furniture that you could find in a school. It's not electric, but you can't put it outside. It's kinda big, but not big enough and/or strong enough to sit on.

    Now work from that, rather than asking if you can eat it again...


    ━ ❝Sorry if I repeated the same question, it wasn't on purpose since I read all the questions before thinking on a question myself, but it's so many that I had to forget some of them, although, as I said, it wasn't on purpose.

    Btw, it's already twenty one questions, you don't have to say the answer at the twenty?
    However, I'll ask too

    22. The sound it makes is music?25q39dl

    Yes

    Also, Were just going until it gets guessed. Whoever guesses it gets to go next.
    Wanna see my blog for the One Room, One Week, One Theme Challenge?
    Click here!
    Also, help me earn currency for a website I play on by clicking this link.
    You can click the link once per day and it'll help me out. :)
  • DeKayDeKay Posts: 65,167 Member
    23. Is it a piano?
    My origin ID: DeKaythePUNK
    tyD3Cv6.gif
  • TheRoseHorseTheRoseHorse Posts: 6,917 Member
    DeKay wrote: »
    23. Is it a piano?

    Yes. @DeKay's Turn. :)
    Wanna see my blog for the One Room, One Week, One Theme Challenge?
    Click here!
    Also, help me earn currency for a website I play on by clicking this link.
    You can click the link once per day and it'll help me out. :)
Sign In or Register to comment.
Return to top