The latest update addressed the crashing issue that some of you have been experiencing, Click here to found out more!
November 27 - Everyone ready for the Friday Highlight? It's ready for you here.

The grand sequel to: "The first one to page 100 wins!"

Comments

  • DeKayDeKay Posts: 67,425 Member
    Today's Q Q is:
    What is your fav berry?

    Raspberry.
    My origin ID: DeKaythePUNK
    foYU7H9.gif
  • bellagorillabellagorilla Posts: 6,155 Member
    DeKay wrote: »
    Today's Q Q is:
    What is your fav berry?

    Raspberry.

    Blueberry :blush:
    Gt1jkkj.gif
    #Frella
  • DeKayDeKay Posts: 67,425 Member
    What's up everyone?
    My origin ID: DeKaythePUNK
    foYU7H9.gif
  • bellagorillabellagorilla Posts: 6,155 Member
    DeKay wrote: »
    What's up everyone?

    Homework, mainly :sweat_smile: how 'bout you, DeKay?
    Gt1jkkj.gif
    #Frella
  • xSongxxSongx Posts: 923 Member
    DeKay wrote: »
    What's up everyone?

    Homework, mainly :sweat_smile: how 'bout you, DeKay?

    Same.
  • DeKayDeKay Posts: 67,425 Member
    DeKay wrote: »
    What's up everyone?

    Homework, mainly :sweat_smile: how 'bout you, DeKay?

    Hmm, nothing much. Just heading to the office now.
    My origin ID: DeKaythePUNK
    foYU7H9.gif
  • cheesetruckcheesetruck Posts: 2,298 Member
    There's a chance of snow on Friday and I'm not ready for it....
  • DeKayDeKay Posts: 67,425 Member
    There's a chance of snow on Friday and I'm not ready for it....

    Why not? It will be close to Nov anyways.
    My origin ID: DeKaythePUNK
    foYU7H9.gif
  • LyouflnLyoufln Posts: 10,740 Member
    DeKay wrote: »
    Today's Q Q is:
    What is your fav berry?

    Raspberry.

    Blueberries!
  • cheesetruckcheesetruck Posts: 2,298 Member
    DeKay wrote: »
    There's a chance of snow on Friday and I'm not ready for it....

    Why not? It will be close to Nov anyways.

    It might get in the way of my daily walk routine. Snow can be a bit slippery, even with winter boots on.

    It is very pretty, though.

    The Real Life Snowy Escape
  • sunman502sunman502 Posts: 17,484 Member
    edited October 27
    DeKay wrote: »
    Today's Q Q is:
    What is your fav berry?

    Raspberry.
    Blueberries!
    cheesestruck, they do have snow shoes, and cleats for walking in snow that you strap to your shoes. Try getting something like that to wear on your daily walk on days when there's a lot of snow on the ground. There must be some sporting goods stores near you that sell them.
  • DeKayDeKay Posts: 67,425 Member
    Today's Q Q is:
    Do you like slightly cold weather or warm weather?

    Slightly cold will be a nice change. :) But I'm in a 23 Deg C room right now and my dumb nose is already like watering. LOL. How y'all sit in the cold with perfect noses? XD
    My origin ID: DeKaythePUNK
    foYU7H9.gif
  • sunman502sunman502 Posts: 17,484 Member
    DeKay wrote: »
    Today's Q Q is:
    Do you like slightly cold weather or warm weather?

    Slightly cold will be a nice change. :) But I'm in a 23 Deg C room right now and my dumb nose is already like watering. LOL. How y'all sit in the cold with perfect noses? XD
    Nether! I prefer to be comfortable. But I will tolerate being slightly cold or warm. And hot temps if it's dry heat, like what you would feel in the desert.
  • DeKayDeKay Posts: 67,425 Member
    The melody in the verse delish.

    My origin ID: DeKaythePUNK
    foYU7H9.gif
  • sunman502sunman502 Posts: 17,484 Member
    Well today is my birthday. And I have no idea on what to do for my birthday since we have this freakin pandemic going on. " Sigh!"
  • DeKayDeKay Posts: 67,425 Member
    sunman502 wrote: »
    Well today is my birthday. And I have no idea on what to do for my birthday since we have this freakin pandemic going on. " Sigh!"

    Happy birthday!
    My origin ID: DeKaythePUNK
    foYU7H9.gif
  • 5782341b77vl5782341b77vl Posts: 6,830 Member
    DeKay wrote: »
    What's up everyone?


    Just curious about what my silver was worth, so I took a peek at prices: $24.30 per oz. (as of Oct. 27, 2020 - not too shabby)

    DeKay wrote: »
    Today's Q Q is:
    Do you like slightly cold weather or warm weather?

    Slightly cold will be a nice change. :) But I'm in a 23 Deg C room right now and my dumb nose is already like watering. LOL. How y'all sit in the cold with perfect noses? XD


    Warm weather! But maybe it's just that southern Californian in my blood! :sunglasses:
    ...AND WASH YOUR DING-DANG HANDS!
  • sunman502sunman502 Posts: 17,484 Member
    DeKay wrote: »
    sunman502 wrote: »
    Well today is my birthday. And I have no idea on what to do for my birthday since we have this freakin pandemic going on. " Sigh!"

    Happy birthday!
    Thank you DeKay! :)
  • cheesetruckcheesetruck Posts: 2,298 Member
    DeKay wrote: »
    Today's Q Q is:
    Do you like slightly cold weather or warm weather?

    Slightly cold will be a nice change. :) But I'm in a 23 Deg C room right now and my dumb nose is already like watering. LOL. How y'all sit in the cold with perfect noses? XD

    Cold weather all the way!
  • bellagorillabellagorilla Posts: 6,155 Member
    DeKay wrote: »
    Today's Q Q is:
    Do you like slightly cold weather or warm weather?

    Slightly cold will be a nice change. :) But I'm in a 23 Deg C room right now and my dumb nose is already like watering. LOL. How y'all sit in the cold with perfect noses? XD

    I like fall, but I also really like sweaters/jumpers a looooot. Although we tend to keep the house at 72*F/22*C sooo.

    It's been raining all day and it's freezing currently (33*F/1*C) so I'm very ready for my warm bed.
    DeKay wrote: »
    There's a chance of snow on Friday and I'm not ready for it....

    Why not? It will be close to Nov anyways.

    Snow in Oct. is weird and unusual tho. We had snow forecasted for this week, but luckily they removed it.
    Gt1jkkj.gif
    #Frella
  • DeKayDeKay Posts: 67,425 Member
    DeKay wrote: »
    Today's Q Q is:
    Do you like slightly cold weather or warm weather?

    Slightly cold will be a nice change. :) But I'm in a 23 Deg C room right now and my dumb nose is already like watering. LOL. How y'all sit in the cold with perfect noses? XD

    I like fall, but I also really like sweaters/jumpers a looooot. Although we tend to keep the house at 72*F/22*C sooo.

    It's been raining all day and it's freezing currently (33*F/1*C) so I'm very ready for my warm bed.
    DeKay wrote: »
    There's a chance of snow on Friday and I'm not ready for it....

    Why not? It will be close to Nov anyways.

    Snow in Oct. is weird and unusual tho. We had snow forecasted for this week, but luckily they removed it.

    When do you guys usually get snow then?
    My origin ID: DeKaythePUNK
    foYU7H9.gif
  • bellagorillabellagorilla Posts: 6,155 Member
    DeKay wrote: »
    DeKay wrote: »
    Today's Q Q is:
    Do you like slightly cold weather or warm weather?

    Slightly cold will be a nice change. :) But I'm in a 23 Deg C room right now and my dumb nose is already like watering. LOL. How y'all sit in the cold with perfect noses? XD

    I like fall, but I also really like sweaters/jumpers a looooot. Although we tend to keep the house at 72*F/22*C sooo.

    It's been raining all day and it's freezing currently (33*F/1*C) so I'm very ready for my warm bed.
    DeKay wrote: »
    There's a chance of snow on Friday and I'm not ready for it....

    Why not? It will be close to Nov anyways.

    Snow in Oct. is weird and unusual tho. We had snow forecasted for this week, but luckily they removed it.

    When do you guys usually get snow then?

    Jan/Feb :joy: Sometimes we get snow in Dec. but it's not normally until later, and we've had 60s*F for Christmas before. But it does tend to snow on my birthday.
    Gt1jkkj.gif
    #Frella
  • DeKayDeKay Posts: 67,425 Member
    DeKay wrote: »
    DeKay wrote: »
    Today's Q Q is:
    Do you like slightly cold weather or warm weather?

    Slightly cold will be a nice change. :) But I'm in a 23 Deg C room right now and my dumb nose is already like watering. LOL. How y'all sit in the cold with perfect noses? XD

    I like fall, but I also really like sweaters/jumpers a looooot. Although we tend to keep the house at 72*F/22*C sooo.

    It's been raining all day and it's freezing currently (33*F/1*C) so I'm very ready for my warm bed.
    DeKay wrote: »
    There's a chance of snow on Friday and I'm not ready for it....

    Why not? It will be close to Nov anyways.

    Snow in Oct. is weird and unusual tho. We had snow forecasted for this week, but luckily they removed it.

    When do you guys usually get snow then?

    Jan/Feb :joy: Sometimes we get snow in Dec. but it's not normally until later, and we've had 60s*F for Christmas before. But it does tend to snow on my birthday.

    That late?? :O I always thought it would be Nov/Dec... Maybe it's cuz that's when it always rains like mad here. XD
    My origin ID: DeKaythePUNK
    foYU7H9.gif
  • cheesetruckcheesetruck Posts: 2,298 Member
    @sunman502 Happy birthday!
  • bellagorillabellagorilla Posts: 6,155 Member
    DeKay wrote: »
    DeKay wrote: »
    DeKay wrote: »
    Today's Q Q is:
    Do you like slightly cold weather or warm weather?

    Slightly cold will be a nice change. :) But I'm in a 23 Deg C room right now and my dumb nose is already like watering. LOL. How y'all sit in the cold with perfect noses? XD

    I like fall, but I also really like sweaters/jumpers a looooot. Although we tend to keep the house at 72*F/22*C sooo.

    It's been raining all day and it's freezing currently (33*F/1*C) so I'm very ready for my warm bed.
    DeKay wrote: »
    There's a chance of snow on Friday and I'm not ready for it....

    Why not? It will be close to Nov anyways.

    Snow in Oct. is weird and unusual tho. We had snow forecasted for this week, but luckily they removed it.

    When do you guys usually get snow then?

    Jan/Feb :joy: Sometimes we get snow in Dec. but it's not normally until later, and we've had 60s*F for Christmas before. But it does tend to snow on my birthday.

    That late?? :O I always thought it would be Nov/Dec... Maybe it's cuz that's when it always rains like mad here. XD

    WI would be getting snow in Nov. but here in MO we get snow pretty late, yeah. But, we're on the Southern edge of the Midwest so that plays a part it in too.
    Gt1jkkj.gif
    #Frella
Sign In or Register to comment.
Return to top