Powitanie

13468920

Komentarz

  • Opcje
    AlicjaAlicja Posty: 7,018 Member
    Witamy @NUKERSONA :)
  • Opcje
    Karolinaa255Karolinaa255 Posty: 42 Member
    Sul sul! Jak miło tu znowu powrócić po 1,5 roku.Nie wiem czy ktoś mnie pamięta, bo na forum udzielałam się mało, jednak baardzo lubiałam tu zaglądać, no i dalej tak jest :blush: Jako wierna simomaniaczka moją przygodę z Simsami zaczęłam od pierwszej części - ja i moja mama byłyśmy jej fankami.Potem druga, w którą mama nadal gra bo ja za nią nie przepadam :p Trzecia, która jak dla mnie jest najbardziej przemyślaną częścią :smiley: No i czwórka, która aktualnie jest moją ulubioną :wink: Mam nadzieję, że zostanę miło przyjęta :) Pozdrawiam wszystkich simomaniaków!
    Z45s0sG.png
  • Opcje
    dzidziak86dzidziak86 Posty: 4,262 Moderator
    Witam wszystkich serdecznie! Nick w grze dzidziak86 . W simy gram od 10 lat i najbardziej lubię budować domy! Jak dziś pamiętam swój pierwszy dom w dwójce gdzie zbudowałam tak wielkie pokoje ze simom zajmowało kilka simowych godzin przejście z kuchni do sypialni :) Pozdrawiam wszystkich simomaniaków!
  • Opcje
    KameliaxxxKameliaxxx Posty: 5,410 Member
    Witamy bardzo gorąco , zapraszam do kącika twórców. Znajdziesz tam wiele inspiracji :)
  • Opcje
    AlicjaAlicja Posty: 7,018 Member
    Witamy witamy Karolinko i Dzidziaku.
    Karolinko - ciebie chyba pamiętam z forum trójkowego :)
  • Opcje
    Anna_vel_annAAnna_vel_annA Posty: 3,173 Member
    Powoli już rok mija jak się zadamawiamy w sims 4 :) koniecznie jakieś zdjęcia z imprez by się przydały jak to nasi forumowicze obchodzą w grze ;) witam wszystkich serdecznie B)
    h6shak8bpgow.jpg

  • Opcje
    Kropka_Kropka_ Posty: 1,204 Member
    Witam :) Jestem tutaj nowa, chociaż na forum zaglądam już od dawna. Zdecydowałam się do Was dołączyć bo tworzycie fantastyczną grupę simomaniaków :) Ja w Simsy gram dopiero od pięciu lat, zaczynałam od 2-ki, ale najbardziej polubiłam Sims 4. Pozdrawiam wszystkich ciepło :)