Ciepły kącik u memoflie :) - Małe sprostowanie

«13
memofliememoflie Posty: 103
edytowano czerwca 2016 w Kącik twórców
Witam wszystkich :)

Na imię mi Karolina, w simsy gram od kiedy pamiętam.
Zakładam kącik, bo uwielbiam tworzyć simów, lubię również dekorować ich domy, niekoniecznie budować, chociaż może kiedyś..
Do simsów trójeczki nie mam żadnych dodatków, szczerze po prostu wątpie że mój laptop je udźwignie, ale mam w planach kupić nowy :)
Wszystkie fryzury, ubrania, obiekty są cc.
Z góry mówię, że rzadko kiedy zdażało mi się robić zdjęcia simom, w pp jestem całkiem zielona, ale mam nadzieję że szybko poogarniam i moje prace będą się stawać coraz lepsze.

Pierwsza simka którą przedstawie ma na imię Amy i mieszka w Riverview. Uwielbia spełniać się artystycznie :)

h821.jpg

Codzienne:

pztk.png

Wizytowe:

i7s9.png

Piżama:

txuy.png

Strój sportowy:

532a.png

Strój kąpielowy:

6tta.png

Bonusik:

xabj.jpg

6mnx.jpg

Nie liczę na jakieś słodziki, ale mam nadzieję że Amy komuś się spodobała :)


Post edited by memoflie on

Komentarz

  • Opcje
    Anilewe89Anilewe89 Posty: 3,050 Member
    edytowano sierpnia 2013
    Jak na pierwszą simkę w kąciku, to jest bardzo dobrze :) Amy jest niebanalna i fajnie ubrana :) Czekam na kolejne prace i życzę miłego prowadzenia kącika :)
  • Opcje
    memofliememoflie Posty: 103
    edytowano sierpnia 2013
  • Opcje
    memofliememoflie Posty: 103
    edytowano września 2013
    Witam :)

    Wiem że nie powinnam robić posta pod postem, ale mam mnóstwo simów do pokazania tak więc
    będą oni się u mnie pojawiać często, może bez przesady :) Uważam że skoro dopiero zaczynam prowadzić kącik, muszę mieć coś więcej do zaprezentowania.

    Gemma jest osobą bardzo szczerą, chociaż nie otwartą. Często ma huśtawki nastrojów:

    0l1y.jpg

    19wn.jpg

    Codzienne:

    37fi.jpg

    Wizytowe:

    z8oi.jpg

    Piżama:

    o0up.jpg

    Strój sportowy:

    8g05.jpg

    Strój kąpielowy:

    4erj.jpg

    Takie tam:

    yt2b.jpg