Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Bugs in De Sims3 Wereldavonturen

Reacties

  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    december 2009 aangepast
    Ik dacht dat t bij mij wel mee viel maar kom er achter dat ik toch wat problemen heb sinds de laatste patch/update. Als ik de sims wa in de comp doe start ie niet meer automatisch op, mn beeld blijft dan gedeeltelijk hangen(launcher),afsluiten of taakbeeindigen wil ook niet, kan ik mn comp opnieuw opstarten.Als ik de cd in de comp laat zitten kan ik met veel moeite m wel via de snelkoppeling aan krijgen.
    Grafisch is mn beeld slechter maar ik weet niet of dat door de patch komt of door mn driverupdate(dacht dat t met update van videokrt niet slechter zou moeten zijn).Als ik grassprietjes wil zien moet ik nu texturedetails hoog zetten terwijl ik t voor de patch wel kon zien op gemiddeld.De gezichten van mn sims zijn nu net plasticpoppen vind ze er niet uitzien.En wat ik vreemd vind is dat soms dagen geen last van stotterend bewegende sims heb en dan opeens achterelkaar zoals vandaag.Dan lopen ze als robots en gaat alles zo traag niet leuk te spelen zo.Zijn er meer die ook last hebben van dat de sims soms gewoon in slowmotion bewegen?Ik weet niet meer waar ik t in moet zoeken, heb in iedergeval alle instellingen weer terug gezet en zelfs schaduw en belichting maar op zn laagst en geluid lager in de hoop dat t de volgende x dat ik speel beter gaat.
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    december 2009 aangepast
    Renee030303 schreef:
    Vanaf het spel geïnstalleerd was, was er een stuk van mijn stamboom weg. Ik zat er wel mee in aangezien ik al 6 generaties heb. Maar nu is het alleen erger geworden. Ik heb 2 sims in mijn huishouden en bij 1 ervan kan ik de stamboom niet eens meer openen. Als ik het bij de andere open en ik klik op haar moeder dan staan er willekeurig fotootjes van die sims en het ziet er echt raar uit. Nog iets: geen enkel van de persoon die ze hebben ontmoet in China of Egypte staat er nog! Gisteren wel, vandaag niet meer... Een van mijn sims had daar een kind mee misschien daarom dat de stamboom ook raar doet...

    Renée

    Die update heeft dus niks geholpen! Ik heb geupdate en dan speelde ik en zag ik dat het nog steeds zo was. Ik dacht: 'mijn savegames zijn beschadigd' dus heb ik mijn oude er weer in geplakt. En het was in orde. Maar na een paar uur spelen is het weer juist hetzelfde! Wanneer komt er nu eens een goede update :x
  • Opties
    allegandra21allegandra21 Berichten: 13
    december 2009 aangepast
    wat ik echt heel stom vind is dat het water van zwembaden zwart is je ziet je sims niet eens meer zwemmen
  • Opties
    nl_NL Anonymousnl_NL Anonymous Berichten: 726
    december 2009 aangepast
    Pff. Ik had laatst al een berichtje geplaatst over dat mijn Sims launcher het niet meer deed, waardoor ik het spel ook niet op kon starten. Nu had ik uitgevonden dat je via de systeemeigenschappen iets in het 'Dep' gedeelte kon veranderen. Dan moest je naar de systeemeigenschappen via 't configuratiescherm. Vervolgens naar het tabblad prestaties en dan naar Preventie van gegevensuitvoering. Ik moest vervolgens dat inschakelen voor alle programma's, met uitzondering van de Sims3Launcher. Bladiebla. Nu had ik dat gedaan, ging het even goed. Maar na een paar keer is het weer raak. :S Nu kom ik er dus helemaal niet meer in, wat ik ook doe.

    Hebben hier meer mensen last van?
  • Opties
    louxxxloulouxxxlou Berichten: 7 Brabbelende Baby
    december 2009 aangepast
    ik heb geen simpoints gekregen na t registreren hier :( daar keek ik zo naar uit en heb ze toch betaald bij aanschaf :(
    wat kan ik doen?
    bij wie kan ik me melden daarvoor???


    b.v.d :)
  • Opties
    YnskeYnske Berichten: 145
    december 2009 aangepast
    Ik kan nog wel een paar fouten melden, maar ik denk dat Debora na 9 pagina's vol ontevreden mensen met fouten/bugs in de game.. wel begrijpt dat dit niet meer nodig is.. inmiddels heb ik een exterminator nodig voor alle bugs...

    Wat wel nodig is.. is een oplossing van EA..
  • Opties
    moppiesim2003moppiesim2003 Berichten: 547 Studerende Student
    december 2009 aangepast
    Hmm. Bizar allemaal. Nu doet mn Sims het weer wél. Nadat hij het een poosje niet meer had gedaan (door die launcher). Maar het zal wel.
    In ieder geval viel me nu ineens op dat mijn levenswensen niet meer te zien zijn. Al die afbeeldingen daarvan zijn weg. :S Best wel irritant. Dat had ik voorheen nog niet (voor de allerlaatste update). Het lijkt wel alsof ze van de regen in de drup raken de hele tijd. Maar voor zover ik weet, is dat momenteel nog de enige bug.. Na ja, voor zolang ik het gespeeld heb vandaag dan. Er valt nog wel mee te leven. Maar gezien de hoeveelheid bugs die ik al heb gehad, en die ik hier nog lees bij anderen.. Poeh. Dan is het maar te hopen dat ze nog weer met een oplossing komen. Nu durven ze waarschijnlijk geen uitbreidingspakket meer te verkopen voor december 2010. :P
  • Opties
    YnskeYnske Berichten: 145
    december 2009 aangepast
    Hah..

    Ik ga absoluut geen uitbreidings paketten meer kopen. Als ik al verder speel.. want ik ben er nu wel zo'n beetje zat van... dan download ik een illegale versie en kijk eerst of het wel allemaal werkt. Pas als alles werkt zoals het zou moeten werken, zou ik overwegen om een dergelijk pakket te kopen. Maar gezien de laatste misere, heb ik voorlopig mijn buik wel vol van EA games.. en dan met nadruk Sims3.

    Die moeten nu wel heeeel erg vlot ALLE fouten gaan verhelpen.. of het gaat ze miljoenen kosten... de ene klant pikt iets meer dan de andere, maaar bij dit soort ellende op ellende lopen er steeds meer weg.. watch my words...

    In tegenstelling tot wat veel mesen inmiddels zullen denken, ben ik heel wat tollertanter dan de meesten.. maar dit gaat echt te ver, en dan nog een post doen over dat het spel zo goed is... hoe durven ze...

    Ik kan een paar pagina's posten die iets heel anders beweren...

  • Opties
    RigowijdoogenRigowijdoogen Berichten: 44
    december 2009 aangepast
    Mijn zoon ( in het spel ) was gelukkig getrouwd en overleed. Ik wekte hem tot leven maar nu bleek hij plotseling verloofd te zijn met zijn vrouw. Ok dan maar uitnodigen en opnieuw trouwen maar dat ging niet meer lukken (ze komt gewoon niet). Als hij bij haar langs ging kon ik haar wel bezig zien met haar kind door het raam maar voor hem deed ze nooit meer open. sterker nog ik probeerde het zo lang dat ze zelfs visite van een ander kreeg maar die zoon kon geen contact krijgen met haar. Nu heb ik het op moeten lossen door naar het menu stadbewerken te gaan haar het huis uit te zetten en te plaatsen in mijn huis met kind. Hierna konden ze nog steeds niet trouwen. maar wel samen verhuizen naar hun oude huis.

    Dit probleem heb ik ook gehad met een ander stel.
  • Opties
    RigowijdoogenRigowijdoogen Berichten: 44
    december 2009 aangepast
    Mensen gaan massaal dood en verhuizen bij de vleet. Ieder gezin dat ik in de stad breng verhuist na een dag. En dat terwijl de stad maar voor een derde gevuld is qua huizen. Ik wil gewoon die stad met allerlij verschillende mensen kunnen vullen zoals bij sims 1 en sims 2.

    Andere mensen in de stad ontwikkelen zich ook bijna niet. Ze ontwikkelen zich alleen als ik met hun interacties onderhoud.

    Nu kan ik wel verhaalvoortgang uitzetten maar ik weet niet wat ik dan precies ga missen.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    december 2009 aangepast
    @ Ynske
    Hoewel ik je motivatie wel begrijp, moet je wel weten dat juist illegale versies nog meer te kampen hebben met bugs. Dus ik weet niet of je dan een reeel beeld van het spel krijgt.

    Overigens, veel van de hier geplaatste bugs liggen niet echt aan het spel, maar is een combinatie van factoren.
    Systemen niet niet of nauwelijks voldoen, spellen die geinstalleerd zijn met de virusscanner aan (dat wordt altijd afgeraden) foute downloads die nog in het spel zitten, mods die dingen in je spel veranderen, waardoor het spel anders reageert dan bedoeld (en dat had ik zelf dus ook ).

    De laatste patch heeft wel veel problemen opgelost. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SxDreamerSxDreamer Berichten: 12
    december 2009 aangepast
    de telling voor combinaties bij nectar raakt weg

    de opdracht bij vissen tuinieren en verzamelen kloppen niet meer hij zegt dat je alle soorten al gevist/geplant/verzamelt hebt terwijl dat nog niet zo is (waarschijnlijk hebben ze de nieuwe items uit WA niet mee geteldt)

    krijg opdrachten voor mijn mummies die mijn mummies niet kunnen doen zoals 4 uur joggen in egypte (mummies kunnen niet meer joggen of sneller lopen wat aardig irritant is want hun schuiffel pas is noch al langzaam)

  • Opties
    dtepasdtepas Berichten: 17
    december 2009 aangepast
    Die laatste patch heeft inderdaad heel wat bugs opgelost. Ik heb er nu nog maar eentje: Het spel start gewoon niet meer op. En dat ligt dus niet aan mods of videokaarten of weet ik veel wat, dan was het spel eerder ook al vastgelopen...

    Het is gewoon duidelijk dat EA dit product veel te snel heeft uitgebracht. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een nieuw spel zo vol met bugs zit dat zelfs een patch dat nog niet oplost... :evil:
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    december 2009 aangepast
    Vraag me ondertussen af of mijn probleem de sims is of iets anders.
    Ik heb tot de laatste patch prima kunnen spelen maar toen ik mn videokaart verkeerd had geupdate had ik ff problemen. Toen de juiste update erop en alles ging weer goed behalve iets minder mooi beeld(of door de update of door de laatste patch)Ik kon prima spelen weer en zelf op snelheid nr 4, nu gaat t soms 2/3uur goed en opeens stopt alles en moet ik steeds wachten dat mn sims een milimeter beweegt,dan staat alles weer vast dan weer een milimeter en zo gaat t soms heel lang door alles stotterend.Van de week dagen zonder probleem gespeelt en nu weer steeds stotterend soms meteen soms na paar uur.
    Ik gebruik geen custom content(geen idee of ik t goed schrijf)had alleen via uitwisseling sims gedwnld die wat kleding of haren meenamen maar door de problemen heb ik die eraf gehaald.Zijn er meer mensen die ook t probleem hebben dat soms de sims haperd?Zijn er mensen die me kunnen vertellen waar t aan kan liggen?(mijn comp trekt t meeste gemiddeld maar heb de instelling zelfs wat lager gezet helpt ook niet.)Voor de patch draaide de sims prima en geen haperingen toen.
  • Opties
    joortjesims89joortjesims89 Berichten: 1,355 Vrolijke Volwassene
    december 2009 aangepast
    Ik heb ook een vreemde bug gevonden, namelijk over dat Magere Hein helemaal niet meer verschijnt als een sim is overleden, de sim blijft er maar liggen, verder gebeurd er niks meer :|
  • Opties
    irisvandekaairisvandekaa Berichten: 15
    december 2009 aangepast
    Ik vraag me af of er nu onderhand een patch is die alles op kan lossen. Ik kan nu niets meer van deze site kopen en installeren omdat hij zeurt om een update. En die wil ik juist niet installeren... Aangezien ik dan blauwe kavels ga krijgen.

    Wanneer gaat EA dit nou eens oplossen en eens een keer fatsoenlijke spellen uitbrengen... Denk dat ze teveel $$$$ zien.
  • Opties
    PiekePieke Berichten: 521
    december 2009 aangepast
    niet zozeer een bug maar wel iets HEEL raars

    want mijn sim reisde eerst veel, maar toen ging ik per ongeluk met een ander familie spelen (ik ben meteen weer teruggegaan dus ik heb niet een tijdje met die familie toen gespeeld) en toen ik weer met mijn sim speelde waren alle dingen weg enzo dus ik ging maar gewoon een mannetje zoeken en kinderen krijgen enzo

    en ik keek dus bij mijn familiebiografie en toen zag ik dus dat mijn sim ook ineens een kind had met iemand uit china, een of andere oude man was de vader en haar kind heette ineens Loa Stewart (mijn sim heette Nadia Stewart)
    ik had dus ineens een kind van iemand in china waar ik nooit wat mee had gedaan en mijn sim was ook nooit zwanger geweest !?!?! (en dat kind was volwassene, net als nadia zelf ?!)
  • Opties
    chantalnetjeschantalnetjes Berichten: 66
    december 2009 aangepast
    ik heb sinds WA en de updates etc, helemaal geen voedsel meer in mijn koelkast :S
    kan ook niks geen sla, tomaat, ui enz kopen in de winkel, alleen vis, badschuim en een taart..
    oftewel ik kan dus helemaal geen eten meer maken:S
    en het spel valt nog steeds zomaar uit
  • Opties
    APPELTJE1971APPELTJE1971 Berichten: 47
    december 2009 aangepast
    Mijn Sim vliegt spontaan nogmaals in de fik, nadat hij/zij in een vuurval gelopen is en zichzelf gedooft heeft.

    De liedjes om te leren, onderwijzen of zingen staan dubbel in de mogelijkheden om te communiceren.

    Het spel bevriest regelmatig eventjes. Dat is echter sinds ik Windows 7 op mijn pc heb.
  • Opties
    simmertje1981simmertje1981 Berichten: 378 Pittige Puber
    december 2009 aangepast
    APPELTJE1971 schreef:
    Mijn Sim vliegt spontaan nogmaals in de fik, nadat hij/zij in een vuurval gelopen is en zichzelf gedooft heeft.

    De liedjes om te leren, onderwijzen of zingen staan dubbel in de mogelijkheden om te communiceren.

    Het spel bevriest regelmatig eventjes. Dat is echter sinds ik Windows 7 op mijn pc heb.
    Ik heb dus ook dat ik als ik wil optreden maar twee liedjes heb wen die dan dubbel. zou dat komen doordat ik die twee steeds zing? Wel raar want ik heb er vier geleerd. twee faranse en twee egyptische. Ik heb nu dus de vespa en de mummie dubbel. En bij mij hangt de bijl van pangu niet op de plek waar die zou moeten hangen in de tmbe bij de hemelse empel. Dus op de plek met al die kaarsen op de grond hangt gen bijl van pangu aan de muur, terwijl dat wel zou moeten.
  • Opties
    irisvandekaairisvandekaa Berichten: 15
    december 2009 aangepast
    Ik word echt stik chagrijnig van heel die $&*&#$%(*% EA Games...

    Ik heb nog 1 laatste poging gedaan om een update te installeren aangezien hij daar steeds om blijft zeuren... maar nee hoor weer blauwe kavels!!!!!!

    Denk dat als het zo door blijft gaan dit het laatste deel is wat ik koop van die geldbeluste wolven van EA Games...

    Dat ze gewoon eens een keer niet aan geld denken en een fatsoenlijk spel zonder bugs etc uitbrengen...

    EA Games.. it's all about money!
  • Opties
    nl_NL Anonymousnl_NL Anonymous Berichten: 726
    december 2009 aangepast
    Als mijn sims een kind krijgen, kunnen ze geen band met dat kind opbouwen.
  • Opties
    stefanie111stefanie111 Berichten: 1
    december 2009 aangepast
    ik heb ook een probleempje ma is moeilijk uit te leggen.
    Na ik een automatische update heb gehad doet mn spel heel raar.
    De omgeving buiten waar mn sim is flikkert steeds (heel iritand)
    Wat kan ik daar aan doen??
    en ook sinds dan zegt mn start programma dat hij geen verbinding kan maken met de downloadmanager. ma alles heeft t daarvoor wel gedaan.

    HELP!!!
  • Opties
    stefanie111stefanie111 Berichten: 12
    december 2009 aangepast
    ik heb ook een probleempje ma is moeilijk uit te leggen.
    Na ik een automatische update heb gehad doet mn spel heel raar.
    De omgeving buiten waar mn sim is flikkert steeds (heel iritand)
    Wat kan ik daar aan doen??
    en ook sinds dan zegt mn start programma dat hij geen verbinding kan maken met de downloadmanager. ma alles heeft t daarvoor wel gedaan.

    HELP!!!
  • Opties
    ZzhaneZzhane Berichten: 22
    december 2009 aangepast
    Ik heb vakantie geboekt en als het helemaal geladen is zijn ze er niet. En dan weet ik helemaal niet wat ik moet doen... En ja, ik heb dan opgeslagen naar het hoofdmenu gegaan en er stond niemand op de foto :?!
  • Opties
    biebjebiebje Berichten: 4
    januari 2010 aangepast
    heey allemaal
    kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe je moet mediteren in de verlichtings tuin in china want dat lukt mij niet :(
  • Opties
    nl_NL Anonymousnl_NL Anonymous Berichten: 726
    januari 2010 aangepast
    Bij mij is de boekenwinkel in Egypte altijd dicht :(
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    januari 2010 aangepast
    Het zwembadwater van sommige zwembaden wordt heel donkerblauw en daar kan niet meer in gezwommen worden.
  • Opties
    SimmyNLSimmyNL Berichten: 73
    januari 2010 aangepast
    Best wel raar dat iedereen ZO veel fouten en bugs vindt. Want ehhh... Ik zelf heb tot zo ver nog geen bugs gevonden hoor :O
  • Opties
    APPELTJE1971APPELTJE1971 Berichten: 47
    januari 2010 aangepast
    SimmyNL schreef:
    Best wel raar dat iedereen ZO veel fouten en bugs vindt. Want ehhh... Ik zelf heb tot zo ver nog geen bugs gevonden hoor :O

    Dan heb je mazzel :D.

    Ik heb er helaas weer 2 gevonden; niet bestuurbare Sims, o.a. de inwoners van de buitenlandse dorpen, gaan de tombe in waar mijn sim ook in is, maar kunnen er daarna niet meer uit komen. Ze blijven op dezelfde plek staan en sterven uiteindelijk van de honger :cry:.

    Verder heeft mijn Sim net een nieuwe maaltijd uitgevonden: ontzichtbare crepes. Nadat de crepes bereid waren, werden ze ontzichtbaar en liep mijn Sim continu rond met een ontzichtbaar bord en ging daar zelfs mee slapen :?.

    En de Sims launcher blijft regelmatig bevriezen, maar ik weet niet of dat is sinds de laatste update of dat dat sinds Windows 7 is.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top