Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Bugs in De Sims3 Wereldavonturen

Reacties

  • Opties
    linda1987linda1987 Berichten: 3
    november 2009 aangepast
    ik heb met de simpoints die ik bij de game kreeg 2 sets gekocht.. maar zodra ik ze download start het scherm op om ze in de game te laden.. maar vervolgens gebeurd er helemaal niks.. (mac)
  • Opties
    laffielaffie Berichten: 10
    november 2009 aangepast
    het valt soms zomaar uit
  • Opties
    SandunSandun Berichten: 84
    november 2009 aangepast
    Ik lijk mijn probleem te hebben opgelost. Eerst heb ik het spel opgestart zonder de downloads en de packagefiles en toen bleven m'n huizen staan. Toen kon ik echter niet behoorlijk bouwen of meubels neerzetten. Het was net alsof alles tussen vloer en plafond bleef "zweven". Binnenmuren kon ik niet meer weghalen of bouwen omdat de bouwtool ook halverwege hemel en aarde bleef hangen.
    Maar sinds ik mijn spel save als "opslaan als", in plaats van gewoon opslaan werkt alles tot nog toe zonder problemen, ook sinds ik al m'n downloads heb teruggezet. Ik ben alleen m'n ouwe buurten en families definitief kwijt. Ik moet opnieuw beginnen, da's wel balen.

    Volgens mij had ik mijn buurten kunnen redden als ik mijn spel als "opslaan als" had opgeslagen voordat ik een bestaande sim op vakantie had gestuurd. Dat is misschien een tip voor iedereen die nog met WA gaat beginnen.
  • Opties
    nl_NL Anonymousnl_NL Anonymous Berichten: 726
    november 2009 aangepast
    Mijn sim kan haar vaardigheden niet meer verbeteren ze kan zelfs geen videospelletjes meer doen! Ik heb me hacks verwijdert & mijn game is up-to-date maar het helpt niet :(
  • Opties
    Psycho46Psycho46 Berichten: 53
    november 2009 aangepast
    hi,
    nadat ik in china bij de relekwie **** iets had gekocht
    is ze voorgoed verdwenen.
    en de spullen zitten ook niet in mij invertaris.
    dus ik wact tot er een patch uitkomt,want zo kan je geen spel
    afleveren.
  • Opties
    tommystartommystar Berichten: 1
    november 2009 aangepast
    help me alstublief ik wou een tombe bouwen met de cheat buydebug ik typ het in de cheatbar en er staat dat het een onbekende opdracht is :evil: help me alstublief!!!! ik zal jullie ewig dankbaar zijn :!:
  • Opties
    HOVENJBHOVENJB Berichten: 1
    november 2009 aangepast
    Je hebt voor de sims 3 een behoorlijke pc nodig
    ik heb zelf geen problemen op een na dan het is een grafische fout als ik van stad overzicht na mijn huis terug ga dan zie dat alle meubels enc. even weg zijn maar ook weer tezien zijn
    voor de rest werkt het goed
    mischien een idee om in windows Vista de prestie index eens tebekijken bij mij staat deze op 5.9 dat is de aller hoogste score
  • Opties
    nl_NL Anonymousnl_NL Anonymous Berichten: 726
    november 2009 aangepast
    Ik kan bepaalde huishoudens gewoon niet meer in
    anderen doen het nog prima
    en bij bepaalde gezinnen is er ineens een baby, terwijl ik iedereen loop te controleren maar er geen zwangere buik te zien was.
    bezoek ik naderhand het bewust gezin met de kersverse baby, blijkt de moeder plots niet meer onder hetzelfde dak te wonen!
    Leuk om verhalen bij te bedenken maar wel balen dat ik nu al bij drie huishoudens gewoon in de buurt blijf hangen én de gezinssamenstellingen wel héél snel veranderen nu sinds WA...
    Zoveel bugs heb ik bij sims 2 nooit meegemaakt.
    Grafisch is sims 3 een parel maar het vlot spelen bij Sims 2 mis ik toch behoorlijk!
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    november 2009 aangepast
    Had m al in de topic gezet bugs in sims 3 want kon gisteravond nergens deze topic vinden, soms heb ik wat problemen met t forum zoals 2x je bericht aanklikken.
    Maar mijn probleem en denk van meerdere; In china krijg je een opdracht 2 rode roofkevers te vangen. Je krijgt te zien waar ze zitten dus ik erheen bij de eerste aangekomen vang ik mis dus foetsie kevers ik naar de 2de die zit bij de verlaten schuur. Ik zoeken maar niets te zien ik de kelder in wat blijkt lopen ze naast de kelder onder de grond :? Je kan er met geen mogelijkheid bij komen en ze komen ook niet boven de grond. Ik heb 1 kever op die andere plaats gevangen maar krijg nu alleen de kever bij de verlaten schuur te zien en geen andere plaats.(onmogelijk te vangen dus). Ik heb opdracht afgeblazen en rode kever bewaar ik voor volgende x in china mischien dat t dan wel lukt. :wink:
  • Opties
    cindyseebregtscindyseebregts Berichten: 60
    november 2009 aangepast
    ik zie geen vuurwerk en kan de rode kever nergens vinden

  • Opties
    maeyckenmaeycken Berichten: 29
    november 2009 aangepast
    Eerste keer dat ik WA speelde, ging mijn Sim op vakantie naar Frankrijk. Crasht de game na het laadscherm van Frankrijk! Kon ik opnieuw beginnen...

    Daarna heb ik even een tijdje zonder problemen gespeeld, totdat ik na een vakantie in Frankrijk ineens niets meer uit mijn familie-inventaris kan pakken. De cursor verandert in het handje en blijft dat ook als ik weer in de Leef-modus zit, zodat ik niet meer kan spelen.

    Na een geslaagde reis naar China, zit mijn Sim nu gevangen in Egypte. Ik kreeg op een gegeven moment de boodschap dat de tijd om was en mijn Sim reiste netjes weer naar huis, waar de rest van zijn familie ineens onzichtbaar was geworden. Dus ik ben teruggekeerd naar de laatste opgeslagen versie op vakantie, maar nu kom ik helemaal niet meer weg uit Egypte. Ik kan gewoon doorspelen alsof er niets aan de hand is, maar het is niet de bedoeling dat mijn Sim voor eeuwig in Egypte blijft! Als ik namelijk naar huis probeer te reizen (via de telefoon), krijg ik het laadscherm van mijn buurt, waarna ik het overzichtsfilmpje van Egypte krijg en mijn Sim nog steeds in Egypte lijkt te zijn, maar niet meer bestaat! Nu kan ik dus helemaal niets meer!

    Dat je alleen nog kan opslaan met "Opslaan als" had ik al uitgevonden. Ik sla sinds de Sims 3, die in het begin bij mij ook crash na crash -met een verdwenen spel als gevolg- had elk spel al dubbel op. Denk dat ik nu maar ga beginnen aan 3-dubbel; 1 voordat mijn Sim op vakantie gaat, 1 na het vervullen van uitdagingen en 1 als backup tijdens het spelen.

    Bovendien valt het me op dat mijn bereide eten in de beste koelkast al na enkele uren bedorven lijkt...

    Voorheen kon ik tenminste nog opnieuw beginnen met mijn spel, maar nu kan ik helemaal niets meer, behalve voor eeuwig in Egypte blijven! Wat te doen?
  • Opties
    avydulkavydulk Berichten: 33
    december 2009 aangepast
    Sinds install WA

    Hier ook snel bedorven voedsel probleem, in de koelkas binnen een dag bedorven. Verder will mij sim lukt het mij sim niet om kevers op vangen. Ook had ik voor een aantal winkels de eigendoms rechten maar de optie geld geld ophalen wat je altijd op maandag na 09.00 uur moest werkt niet meer eigendoms bewijzen verkocht en op nieuw gekocht maar probleem blijft.Als ik de gelukskoekjesmachine upgrade zodat ik alleen maar goede koekjes krijg, dan kan ik mijn vaardigheidspagina niet meer bekijken van handigheid. Dit zijn de bugs die tegen gekomen ben maar als ik zo het forum lees kan ik er vanuit gaan dat er nog meer bugs voorbij komen. Dus wordt het tijd voor een flinke update want het spel is bij mij helemaal standaard vanaf het begin nooit geen hacks of mods gebruikt alleen de orginele patches ondanks dat is de boel sinds WA zo buggie dat WA nog wel in beta periode lijkt en dat moet niet kunnen als je iets op de markt brengt liever laat maar goed.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    PlyKier1PlyKier1 Berichten: 49
    november 2009 aangepast
    Ik heb 2 bugs gevonden:
    - Mijn spel valt uit als ik kelders wil boouwen op kavels waar al sims wonen.

    - als ik ver uitzoom kan ik mummies wel zien, maar als ik inzoom dan zie ik alleen het hoofd.
  • Opties
    Psycho46Psycho46 Berichten: 53
    november 2009 aangepast
    hi,
    waarom reageren moderators haast niet.
    weten ze het niet of?
    vaag erg vaag.
  • Opties
    gertje36gertje36 Berichten: 1
    november 2009 aangepast
    ben net heerlijk op vakantie geweest in frankrijk :D:D:D kom ik terug als eeneiige tweeling :? :? :?

    zie pic...

    th_foutjesims3.jpg


    ehmmmmmm foutje?????
  • Opties
    eLPee1982eLPee1982 Berichten: 28
    november 2009 aangepast
    Dat van de koelkast met snel bedorven etenswaren heb ik ook... :(
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    november 2009 aangepast
    Psycho46 schreef:
    hi,
    waarom reageren moderators haast niet.
    weten ze het niet of?
    vaag erg vaag.

    Hoezo?

    De moderators zijn er voor het forum, niet om je spel te repareren hoor. ;)
    Lees het boekje eens goed door, zou ik zeggen.
    Post edited by Onbekende gebruiker on

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    sandra1986sandra1986 Berichten: 71
    november 2009 aangepast
    ik kan geen etens waren kopen in china wel voorwerpen en boeken maar voor der est niks en dat is behoorlijk irritant vindt ik heb alleen nog geen manier gevonden om het wel te krijgen heeft iemand een idee ????
  • Opties
    GIVONGIVON Berichten: 15
    november 2009 aangepast
    ik kan mijn spel niet opslaan, hebben meer mensen hier last van?
  • Opties
    Bloos6Bloos6 Berichten: 421
    november 2009 aangepast
    Mijn bugs
    De opdracht van de rode kever in China kan ik niet afmaken omdat er 1 kever niet geteld word
    Het eten in de koelkast is al na 1 dag bedorven
    Als ik op vakantie ga zijn de afbeeldingen van mijn familie thuis anders.Een peuter word weer als baby afgebeeld
    Als ik een kind heb bij een iemand in een vakantie land blijft het een kind Behalve als ik in het land ben dan zijn ze opeens tiener of jongvolwassen.Kom ik weer op mijn kavel dan zijn het weer kinderen.
    Als ik met iemand trouwen wil uit een vakantie land kan dat alleen als ik daar op vakantie ben.Maar mijn egaa blijft in zijn/haar eigen land als ik weer naar huis ga.Als ik hem/haar dan uitnodig krijg ik een rode balk en hij/zij gaat gewoon weer naar huis na drie dagen.Hij zij blijft wel in mijn stamboom staan maar ik kan er niks mee.
    In verbindingen met muren zitten soms gaten Dan kun zo naar buiten kijken.

    Ik heb geen mods map meer in mijn spel zitten.Het enige wat er in zit zijn de downloads die van de ea site afkomen.Dus daar kan het niet aan liggen
  • Opties
    TamaramichellePTamaramichelleP Berichten: 7
    november 2009 aangepast
    In China is die man waar ik verslag aan uit moet brengen ineens foetsie.
    Ik kan er wel voor kiezen dat mijn sim verslag aan hem uit moet gaan brengen maar mijn sim blijft dan staan waar hij staat want die man is er gewoon niet meer.
    Die vogel is gevlogen en mijn sim kan nu dus niet verder :cry:
  • Opties
    Neleke2NalienNeleke2Nalien Berichten: 3
    november 2009 aangepast
    Hey, dit laatste probleem heb ik ook... Ik weet niet of het een bug is in het spel, maar opeens kan ik een aantal mensen niet meer vinden -> zo zijn de eigenaars van het cafe en de nectar brouwerij in Frankrijk verdwenen!!! Best lastig als je daar moet zijn!!! (Wachten helpt niet, al geprobeerd)
  • Opties
    xTweedyxTweedy Berichten: 8
    november 2009 aangepast
    Sinds ik WA heb sluit mijn spel gewoon heel spontaan af.
  • Opties
    nl_NL Anonymousnl_NL Anonymous Berichten: 726
    november 2009 aangepast
    Is er IEMAND die weet wanneer de patch komt?
    Ik ben de eerste tien keer rustig bij mijn vorige savegame opnieuw begonnen als ie hem weer eens niet kon opslaan, maar ik begin het nu beu te worden om elke keer mijn sims opnieuw te moeten opstarten omdat ik weer een foutmelding krijg. Ik doe altijd netjes opslaan als zoals er gezegd is, ik heb niks illegaals en alle patches en ik vind het nu gewoon niet meer leuk.
    Ik snap best dat het moeilijk is om een spel te maken, maar ik vind dat zoiets basaals als een spel opslaan toch wel moet werken!
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    november 2009 aangepast
    Hoi all.
    Wat betreft het bedorven voedsel; Hebben jullie dit met alle koelkasten? Mij is t opgevallen dat met de beste koelkast (laatste in t rijtje) ik minder snel bedorven voedsel heb.Mischien helpt t jullie ook door de beste koelkast te kopen.

    Het probleem met de rode roof kever in china; als je er 1 hebt gevangen bewaar je die, klik de opdracht weg en klik op t opdrachtenbord net zolang tot je de opdracht weer hebt of ga naar huis en na tijdje weer naar china en als je de opdracht weer krijg dan hoef je nog maar 1 kever. Zo heb ik t gedaan en opdracht voltooid.
  • Opties
    cheetaracheetara Berichten: 247
    november 2009 aangepast
    Bij mij is het ook dat het voedsel in de koelkast te snel bederft, ik ben al ondertussen gestopt met het maken en kopen van voedsel want de keuze snelle hap is in dit geval handiger. Ik hoop dat dit wel snel opgelost kan worden, niet zo serieus maar wel heeeel erg irritant.
  • Opties
    woef101woef101 Berichten: 19
    november 2009 aangepast
    Pff ik heb net de sims 3 en de sims 3 wereldavonturen gekocht en geïnstaleerd, en in het huis van een van mijn sims knipperde de spiegel al rood/wit, maar alle vakantie landen knipperen helemaal!:O help me alsjeblieft want zo is het natuurlijk wel heeel duur betaald hea:O en dan te bedenken dat zonder wereldavonturen dit probleem er niet eens was geweest want toen deed hij dit niet.
  • Opties
    irisvandekaairisvandekaa Berichten: 15
    november 2009 aangepast
    Ze hadden het spel nog niet uit moeten leveren. Maar dat is typish EA Games. Die zien alleen maar $ tekens in hun ogen.

    Wat een bugs allemaal. Ik heb last van blauwe kavels, spullen die ineens verdwijnen en inderdaad het voedsel dat snel bederft. Ik installeer de nieuwe patch nog maar even neit. Wacht wel tot er eentje komt die alles oplost.
  • Opties
    KingsatchuKingsatchu Berichten: 106
    november 2009 aangepast
    Ik ben in Egypte bezig met de quest "Bibliotheek onder het zand".
    Ik denk dat de quest gebugged is. Ik ben bevriend met de beide mensen die in het huis wonen waaronder de bibliotheek ligt.
    Het probleem is, dat deze mensen NOOIT thuis zijn, omdat ze dag en nacht op de markt staan te werken. Als ik ze probeer uit te nodigen dan zeggen ze beide dat ze aan het werk zijn en niet weten wanneer ze klaar zijn.
    Ik heb inmiddels al simdagen voor de deur liggen kamperen en heel internet af zitten zoeken naar een oplossing.
    Ik heb een paar oplossingen op internet gevonden, de eerste is dat je naar binnen kan sneaken als je een criminele carriere hebt (wat ik dus niet heb en ook niet van plan was om te gaan doen), en de tweede, met een teleportatiecheat (waarbij je kans hebt dat je terug word geteleporteerd).
    Verder heb je nog de rigoureuze oplossingen, zoals de familie het huis uit zetten (wat een bug kan veroorzaken dat het huis onbewoond blijft, of andere bugs in het spel) of de kassa in de winkel te vervangen (waar je ook een cheat voor nodig hebt, en weer kans op vette bugs in het spel) zodat er een ander achter komt te staan.

    Ik vind dit nogal belachelijk dat de quest niet op een normale manier is op te lossen, en behoorlijk frustrerend! Ik hoop echt dat hier zsm iets aan gedaan word.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    nl_NL Anonymousnl_NL Anonymous Berichten: 726
    november 2009 aangepast
    Mijn sim kan alleen nog met lokaas vissen, alle boeken gelezen, vissen op niveau 10
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top