Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Welkom op het forum!

14567810»

Reacties

  • Opties
    Peetje25Peetje25 Berichten: 32 Pruttelende Peuter
    oh hoi.
    Peetje25 aka. Elien. 25 jaar. Nederlands speelt sinds 2011 sims 4 sinds vorig jaar speel ik dat weer.xd

    OP Origin heet ik xMoonn21 kijk maar gerust. En mijn berichten op de comminuty natuurijk.

    En wanneer ik geen sims 4 speel. Ben ik graag bezig op youtube. of met de dieren of op de nintendo switch zoals just dance . En paardrijden en werk ik op een manege soort van xd. En ga ik daarnaast ook toneel lessen volgen. gewoon voor de ontwikkeling hihi..

    nou ja dat was mijn korte voorstelling xd <3
  • Opties
    Croma76Croma76 Berichten: 55 Denderende Dreumes
    Sul sul (hallo) Peetje25, welkom. Ik ben Croma76 (Marco, en dat is niet mijn leeftijd ondanks ik ook niet echt jong meer bent 46 bijna :p , maar speels nog graag de Sims4, ik speelde de Sims vroeger al op de Ps2 en Sims 3 op Pc maar ik vind Sims 4 spelen via de PC/Laptop beter qua bouwen, besturing via Ps4 is echt anders en kan er niet aan wennen, dus eigenlijk wel zonde dat ik 'm gekocht heb, maar goed.
    Leuk om even kennis te maken, groetjes, Dag dag (tot ziens)
  • Opties
    GoodFlavo89GoodFlavo89 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Hoi! Ik ben Flavo, 32 jaar en ik speel de Sims 4 eigenlijk pas een paar maanden. In mijn tienerjaren was ik erg actief op het Sims2 forum en ik realiseer me nu dat dit zeker 17/18 jaar geleden is hahah. Mijn gebruikersnaam uit die tijd kan ik me niet eens meer herinneren, maar ik denk ook niet dat er nog veel mensen uit die tijd actief zijn.
    In 2000 of 2001 ben ik begonnen met het spelen van Sims 1 en daarna heb ik ook Sims 2 gespeeld. Naast school en voetballen zat ik uren achter elkaar de Sims te spelen. Sims 3 heb ik nooit gespeeld en Sims 4 heb ik dit jaar pas ontdekt, vanuit nostalgische gevoelens haha :D

    Verder heb ik een fulltime baan binnen HR/de uitzendwereld en woon ik samen met mijn knappe vriend.
  • Opties
    Peetje25Peetje25 Berichten: 32 Pruttelende Peuter
    welkom @GoodFlavo89 :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top