Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Welkom op het forum!

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @craztas, nee, ik heb het net voor je geprobeerd, de sims3 site is nog gewoon in de lucht.
    Het enige wat op "read-only" is gezet, is het forum daar.
    Alle andere opties werken er nog.

    Some angels choose fur instead of wings
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2014 aangepast
    Nee, je kan daar nog gewoon op hoor. :P Normaal zou je daar met dezelfde gegevens als hier moeten kunnen inloggen. Soms kan ik ook even niet inloggen op thesims3.com maar na een paar minuten gaat het meestal wel, dus probeer het later gewoon nog eens.

    EDIT: Ik zie jouw reactie nu pas, Deborah, raar...
    Post edited by smoesie on
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • falsesimfalsesim Berichten: 1
    hallo iedereen ik ben falsesim,stond bij de community als sigaretje dom.....want vond die naam ech nie leuk nie...maar ja kon niet meer veranderen,ben blij dat het hier origin is ingesteld;-)
  • mabje55mabje55 Berichten: 9
    Welkom Falseim, op dit forum! Deze naam past beter bij je denk je dan sigaretje? hihihihi
  • BomonkyBomonky Berichten: 1
    Nou even voorstellen dan maar ^^

    Ik ben "Bomonky". Speel eigenlijk al de sims vanaf Sims 1 :) Vroeger ook wel aangemeld geweest op het Sims Forum maar das echt al lang geleden haha! Hoop dat het hier ook weer een gezellige boel is ^^

    Liefs :)
  • mabje55mabje55 Berichten: 9
    Welkom "Bomonky" dat hoop ik ook voor je, maar soms kan het hier echt wel gezellig zijn hoor! :D
  • sarendvsarendv Berichten: 2
    hallo,

    ik ben Saren.
    Ik woon in Belgie en speel vanaf vandaag sim3.
  • mabje55mabje55 Berichten: 9
    Welkom Saren :) Ik hoop dat je het spel erg leuk gaat vinden. Ik speel zelf Sims4 en heb al mijn Sims3 nog in de kast staan, wel geactiveerd op EA, maar niet echt actief met n spel daar, dat werd n beetje verwarrend :)
    Maar welkom hier!
  • welkom allemaal :)

    ik ben zelf ook nieuw trouwens. ^_^
  • MichelleeMichellee Berichten: 5
    Hallo allemaal!

    Ik ben Michelle, 20 jaar oud, woon in Nederland en heb De Sims 1+2 gespeeld, De Sims 3 overgeslagen (ashamed) en speel vanaf 25 februari De Sims 4.
    Vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en simsverhalen te delen of vrienden te maken, eventueel via Origin.
    En ik hoop met mijn vragen op dit forum terecht te kunnen of vrienden die in de loop der tijd zullen volgen! :smiley:

    Groetjesss !
  • JesseTelstarJesseTelstar Berichten: 1
    Hallo allemaal

    Ik ben Jesse en speel sims 4.
    Hoop hier antwoorden te vinden op de vragen die ik heb en hoop net als Michellee vrienden via Origin te maken :P
    Groeten
  • Paulientje48Paulientje48 Berichten: 9 Pruttelende Peuter
    Hallo,

    Ik ben Paula De Boever van België... Speel al mee vanaf het begin van de sims 1 en dan de de sims 2, heb ook nog meegedaan in the sims 3 tot aan de tweede uitbreiding en dan door omstandigheden een paar jaartjes geen tijd meer gehad om te spelen, sinds een maand of 2 ben ik terug begonnen met de sims 4 en ondertussen heb ik bijna alle uitbreiding pakken ook terug van de sims 3. miijn naam was toen in die tijd zenorica niet zo bekend want heb nooit veel tijd gehad om op forums rond te hangen... ga ik nu wel proberen te doen ;)

    Ben opzoek naar vrienden die nog de sims 3 & ook 4 spelen.

    Groetjes uit België

    Paulientje xxx
  • KoninginSuzanKoninginSuzan Berichten: 71
    Hoi ik ben Suzan ik hou van de sims heb de sims 2 via een code en 3 met 3 uitbreidingen. Ik hoop dat ik veel hulp krijg aangeboden bij me vragen en veel mensen leer kennen
  • BrunkeyBrunkey Berichten: 18
    Hallo lieve beste Simmers

    Mijn naam is Bjorn oorspronkelijk videoclip producent voor bekende en onbekende artiesten binnen ons land ben 30 jaar oud Woont in Heythuysen en vind de sims helemaal te gek. Speelt het spel als sinds versie 2 en nu hebben we Sims 4 en het word steeds beter en beter. Nou dat was het weer zo'n beetje. Toy Toy.
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Welkom allemaal. :p
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • mabje55mabje55 Berichten: 9
    Welkom allemaal, erg leuk om te zien dat er nog steeds nieuwe Sims-spelers bij komen :) Ikzelf moet het weer op gaan pakken, heb een poosje in het ziekenhuis gelegen en ben er n beetje uit, maar dat komt wel weer.
    Heel veel speel plezier allemaal!
    En ik zie jullie wel op t forum of hier .........denk ik :)
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Hoi,
    Volgens mij is dit de plek waar iedereen zich voorstelt, ongeacht welke versie van de Sims je speelt. Dus, laat ik dat ook doen: Ik ben Rianne en op het moment ben ik druk 'aan het werk' met de Sims 4. Eigenlijk speel ik al sinds het eerste spel en Sims 2 staat nog altijd op mijn computer. De laatste tijd kijk ik steeds vaker op de forums en ik vond het wel eens tijd worden om wat bij te dragen. We kunnen vast wat van elkaar leren, want volgens mij raak je over Sims nooit uitgeleerd ;)
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • jvanbarreveldjvanbarreveld Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Hallo mede-simgekken. Mijn naam is Janna en ik ben vanaf sims 1 tot nu sims 4 verslaafd... Koop dus op de releasedatum de nieuwste uitbreidingen! Weet iemand of je met je simpoints uit sims4 bij je prestaties iets kunt behalve delen op facebook??

  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Welkom allemaal. :)

    @jvanbarreveld: De punten die je krijgt bij badges zijn geen simpoints, maar gewoon punten. Op het Engelse forum worden ze gebruikt om te bepalen of iemand een 'New Member' of 'Member' is, op die manier moeten trolls e.d. eerst 50 punten verzamelen vooraleer ze het forum kunnen volspammen met afbeeldingen en links. Op het Nederlandstalige forum zijn de punten vrij betekenisloos, omdat er hier geen rangen zijn (Iedereen is meteen lid).
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • jvanbarreveldjvanbarreveld Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Ah thanks, weer wat geleerd... Zag ik dat je met herinneringen delen ook dingen vrij kunt spelen? Leuk weetje ;)
  • jvanbarreveldjvanbarreveld Berichten: 5 Brabbelende Baby
    en ik had het niet over badge-punten, maar als je prestaties vrijspeelt in Sims4... Ojaa in de ruimte en alle vaardigheden op max of alle beroepen...
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Oh, ik heb De Sims 4 niet dus ik heb geen idee, waarschijnlijk staat hier wat je zoekt, en anders kan je een topic openen in het De Sims 4-subforum, of de zoekfunctie gebruiken.

    In De Sims 4 kan je geen herinneringen delen, toch? In De Sims 3 kan dat wel en daar kan je inderdaad verborgen voorwerpen mee vrijspelen, die je dan gratis in de store kan downloaden:
    http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/568394/gratis-prestatievoorwerpen-van-de-store
    Nefje schreef: »
    1 herinnering = barbecue
    5 herinneringen = boekenkast
    10 herinneringen = computer
    25 herinneringen = bubbelbad
    50 herinneringen = sportoutfit
    100 herinneringen = een outfit voor peuters
    200 herinneringen = shirt voor mannen
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Ezzie1975Ezzie1975 Berichten: 1
    Hoi ik ben Esther (ezzie1975) en speel sinds een paar weken sims3. Ik zoek nog vrienden, liefst ouder dan 30 ;-)
    Ik heb ook gelijk een vraag, hoe kan je in je stad een nieuw gebouw zetten, is daar een tutorial voor?
    groetjes, Esther
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Welkom, en waarom ouder dan 30? Het leuke aan dit forum/thesims3.com is juist dat je hier met alle soorten mensen zit die minstens één ding gemeenschappelijk hebben: hun interesse in De Sims 3. :mrgreen:

    Nieuwe gebouwen zetten kan via Stad Bewerken, waar je hier en hier meer info over vindt.

    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • stargirlvampirestargirlvampire Berichten: 49
    hey, ik heb zonet dit forum bericht ondekt en mezelf blijkbaar nog niet voorgesteld
    ik ben dus Kymentie ookwel bekend als Stargirlvampire vanuit west-vlaanderen (belgie)
    geboren op 11 oktober 1993 dit maakt mij 21 jaar op het moment dat ik dit bericht schrijf
    ik heb eerst sims 2 gespeeld ik had enkele spellen maar kon het spel op een later moment niet meer spelen
    vanwege het steeds afsluiten ondertussen speel ik de sims 2 niet meer

    ik speel nu al jaren sims 3 en bezit alle uitbreidingen en accessoire pakketten van de sims 3
    ik ben niet vanplan om sims 4 te kopen omdat ik sims 3 leuker vindt
    overlaast heb ik de sims 3 opnieuw zitten spelen op mijn nieuwe laptop
    mijn vorige laptop is kapot gegaan waardoor ik alles kwijt was

    soms kun je me hier vinden in het forum wanneer ik een probleem meld of een vraag stel

    andere simmers zijn altijd welkom om mij als vriend toe te voegen
    ik upload soms ook creaties bij studio
  • Ine CompiIne Compi Berichten: 10
    juni 2016 aangepast
    Even voorstellen..
    Mijn naam is Ine,22 jaar :)

    Toen ik klein was zag ik mijn broers de sims 1 spelen en kreeg ik al gauw de microbe te pakken ;).

    Post edited by Ine Compi on
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Welkom allebei. :)
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • IrisjuhhhIrisjuhhh Berichten: 9 Brabbelende Baby
    Hallo! Ik ben Iris, zoals je kunt afleiden uit mijn naam. En ik ben gek van 't bouwen op de sims 4. Rubyred is mijn lievelingssimspersoontje... :)
    - Origin: Orange2Dutch -
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Iedereen welkom bij deze. Tja, wij zijn een groep bestaande uit 5 personen. Johan en Jimmy Otto zijn de meest actieve. Wij staan bekend als von der Atlantis familie en de twee Jimmy's zijn ook bekend als de Der Toller Jimmy's. Johan heeft de Sims 1 nog gespeeld. Jimmy Otto is met de Sims 3 erbij gekomen. (Die heeft ook dit account aangemaakt.) Johan en Jimmy Otto hebben samen de wereld opgebouwd met de Sims 3. Kleine Jimmy, Mik de Jong en Alex zijn bij de groep gekomen met dank aan Chillan sociale netwerk en doen nu sinds Sims 4 dus mee. Tja, ons story is in de Sims 4 eigenlijk een afspiegeling van ons werkelijk leven al leeft Jimmy von der Atlantis zu Lippe Besterfeld al een aantal jaren niet meer maar mogen wel zijn personage gebruiken met de Sims 4 met toestemming van de familie. o:)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • cindysims191cindysims191 Berichten: 9
    hallo,
    ik ben cindy 29 en heb de sims 3 ben nog niet op uit gespeel dus doen ik daar lekker aan door
    ik speel al van 2011 leren ken via men jonger zus die dit spel vond zo leuk zelf nu ook al even speel
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top