Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Welkom op het forum!

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Welkom @Liongirl1991, @Multithejen98 en @DA1992 .

    Hoop dat jullie hier veel plezier zullen beleven.

    We hebben ook wedstrijden.
    Meestal gewoon voor de eer, maar heel soms ook met een echte prijs. :)


    Some angels choose fur instead of wings
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Als alles goed gaat hebben we meerdere wedstrijden voor echte prijzen :D

    Ik zal nog even met de mods overleggen of we nog wat extra voor de eer wedstrijden kunnen aanmaken.
  • frederikesimsfrederikesims Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Hoi allemaal!

    Ik ben Frederike. Ik speel al van kinds af aan Sims, en spendeer er nog steeds heel wat uurtjes aan. Ik ben dit forum wel eens tegengekomen tijdens mijn avonturen op Google, wanneer ik ergens meer informatie over wilde hebben, of problemen had met het spel. Het lijkt me leuk om vanaf nu zelf ook af en toe wat op het forum te plaatsen :smiley:
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Welkom @frederikesims .

    Some angels choose fur instead of wings
  • NitrusFNitrusF Berichten: 27 Pruttelende Peuter
    Heey welkom Frederiksims
    Meer informatie over N.Frufo, Zie: https://www.insidegamer.nl/gebruikers/nfrufo/
  • Meike888Meike888 Berichten: 11 Brabbelende Baby
    Hallo ik ben Meike888 , ben wel wat laat om me voor te stellen , beter laat dan nooit hey.
    Ik speel de Sims sinds Sims2 , nu de Sims4 er zijn ben ik een verslaafde Simmer , lol
    ik ben 56 jaar en ben altijd al een gamer geweest , sinds de pc bestaat is dat mijn hobby. Ik woon in België Limburg. Ik weet niet veel te zeggen , maar stel mij maar vragen als je meer wil weten. <3<3<3
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Welkom @Meike888,
    Ik speel de sims al vanaf de aankondiging in SimCity, dus echt vanaf het begin.
    Ik speel meer spellen, maar De Sims2 is mijn "all-time" favoriet. De Sims3 en 4 mogen mooier zijn, de gameplay van 2 vind ik nog altijd het leukst.
    Wat doe je het liefst? Bouwen? Gewoon spelen of verhalen er mee maken?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Mynthe2408Mynthe2408 Berichten: 6 Brabbelende Baby
    Hey, ik ben misschien ook ben beetje laat o:). Ik speel vanaf De Sims 3. Ik heb ook al vaak De Sims Mobile en Freeplay gespeeld. Ik ben 11 jaar, dus zal ik nog veel tijd hebben om te spelen en alle volgende De Sims te spelen. Ik woon in Oost-Vlaanderen, België. Als je nog vragen hebt, kan je die altijd vragen ;) .
  • NitrusFNitrusF Berichten: 27 Pruttelende Peuter
    Welkom Mynthe2408 en jij ook die hard gamer Meike888
    Meer informatie over N.Frufo, Zie: https://www.insidegamer.nl/gebruikers/nfrufo/
  • BlackvelvetxBlackvelvetx Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Hallo allemaal,

    Ik kom me even voorstellen.
    Blackvelvetx (jeeee, wat een oude gebruikersnaam, al lang niet meer gebruikt ;)). 28 jaar en ik woon in Limburg.
    Honden zijn mijn hobby en passie (en werk) en in mijn vrije tijd hou ik ook van gamen.
    Al aan het Simsen sinds Sim City toen ik nog een jonkie was..
    Tegenwoordig toch maar aan het ploeteren gegaan met The Sims 4, ook al zal het nooit de oude charme kunnen evenaren van The Sims 1.
    Ik bouw graag, maar daag mezelf ook graag uit door zonder cheats een sim rijk/succesvol te maken.
    Ik zag dat er diverse uitdagingen te vinden zijn op dit forum dus ik dacht, ik ga eens een poging wagen zodat er weer wat meer uitdaging komt.

    Groetjes!
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Welkom @Blackvelvetx !

    Leuk dat je mee doet aan de bouwuitdagingen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • PinkyDonutPinkyDonut Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Hoi,
    Ik wil mezelf even komen voorstellen!
    Ik ben PinkyDonut en speel nu voor zo'n 9 maanden sims 4 en heb bijna alle uitbereidingen en stuff packs. Hier ben ik heel blij mee, aangezien het veel opties en mogelijkheden bied.
    Ik hou van basic familie leven spelen, maar ook challenges, bouwen en dingen uitproberen die de community heeft ontdekt.

    Dat was het wel zo'n beetje XD
  • Brenn88Brenn88 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Hallo, ik speel de Sims al een hele lange tijd ik heb nu Sims 4 en deze liep vast heb hem nu weer werkend maar krijg mijn mods niet meer in het spel is er iemand die me hier mee kan helpen?

    Groetjes
  • NominiNomini Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Hallo! Ik ben Nomini, speelde vanaf een jaar of 6 (?) SimCity2000 en sinds mijn 10e de Sims. Ik zal hier veel (mee)lezen, wellicht ook af en toe wat posten.

    groetjes!
  • Karmakazi12Karmakazi12 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Hallo! Ik ben Lenny, ik heb heel lang geleden ook op het Sims2 forum gezeten en toen noemde ik xBalaclavax. Ik heb in een gekke bui net SIMS4 aangekocht en ik was op zoek naar wat info toen ik hier terecht kwam.

    Ik ga waarschijnlijk vooral lezen :smile: .

    Groetjes!
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Hallo @PinkyDonut , @Brenn88 , @Nomini en @Karmakazi12 .

    Heel veel plezier op dit forum.
    We hebben ook bouwwedstrijden, die alleen om de eer gaan, misschien leuk om eens een kijkje te nemen?

    In ieder geval welkom!

    Some angels choose fur instead of wings
  • BollesnoetBollesnoet Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Hallo! Ik ben Bie, en ik speel al jaren de Sims maar ik ben nieuw met de forums, laatst pas ontdekt, en ben heel enthousiast! Ik hoop hier meer de leren over het spel en andere spelers, en hoop dat ik hier wat vragen kwijt kan..
    Om maar met de deur in huis te vallen, is er iemand (normale speler) die het nieuwe ''klein wonen'' pack al kan downloaden? Ik heb op de site gelezen dat die 21 januari, vandaag dus, uit kwam, maar kan nog niks vinden en het spel lijkt geupdated?
    Iemand die me kan helpen? Ik ben je dankbaar!

    Groetjes Bie
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ja, na 19:00 uur kon je het spel downloaden.
    Die van mij is gereed om te spelen (maar nog geen tijd gehad)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Lauwie0404Lauwie0404 Berichten: 35 Pruttelende Peuter
    Hey! Ik wil mij bij deze even voorstellen.

    Ik ben Laura en ben 24 jaar oud. Ik speel de sims al sinds ik het mij kan herinneren.
    Mijn favoriete sims is als ik moet kiezen de sims 3 vanwege de open wereld maar op het moment ben ik weer helemaal in to de sims 4.
    Heel wat jaren terug was ik heel actief op sims fora maar ik heb geen idee meer wat toen mijn gebruikersnaam was.
    Omdat ik veel thuis zit vanwege chronisch ziek zijn etc. speel ik de laatste tijd veel vaker.

    Groetjes Laura!
  • RosaaaRosaaa Berichten: 8 Brabbelende Baby
    Hoi
    Ik ben Rosa en ik ben helemaal verslaafd aan de Sims 4.
    Ik heb hier daarom ook een account aangemaakt.
    X
  • YvonsimsYvonsims Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Hoi ik ben Yvonne en heb de sims al een tijdje soms speel ik even niet, maar nu ben ik weer even druk met de sims. Zijn er nog meer mensen die op dit moment spelen en al wat ouder zijn tussen de 40 en 60 jaar.

    Groetjes Yvonne
  • Jollie86Jollie86 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Hoi Allemaal,
    Ik ben Jolanda en een groot Sim fan. Ooit begonnen met the sims 1 waarvan ik alle cd-roms had. Nu na een hele lange tijd en een betere laptop verder besloten onlangs de sims 4 te gaan spelen. Nou wow wat een verandering en opties. Ik wil graag mezelf uitdagen en daarom ook aangemeld om te kijken waar de uitdagingen staan en zeker 1 proberen te voltooien.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Hoi @Jollie86 ,
    Ja, van De Sim1 naar De Sims4 is een mega stap.
    En er zijn heel veel dingen anders in De Sims4, al was het alleen al het bouwen.
    Er zijn heel veel handleidingen te vinden, zeker voor het bouwen zijn die nuttig.
    Veel plezier!

    Some angels choose fur instead of wings
  • ThedutchsimmerThedutchsimmer Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Hi Allemaal! Ik ben Seline, 26 jaar en speel al sims sinds ik mij dat kan herinneren. Eigenlijk tot sims 3 heel actief gespeeld, en toen kwamen de kids en had ik er helaas niet zoveel tijd meer voor. Nu zijn ze wat groter en ben ik weer aan het simmen geslagen. Zo heerlijk!! Dus nu alle sims 4 expansions, game en accessoires bij elkaar sparen haha. :)
  • zwartepanterinzwartepanterin Berichten: 2 Brabbelende Baby
    mei 2021 aangepast
    Hallo lieve simmers
    Ik ben er weer B) Een paar jaartjes ouder, 80 kilo lichter en 6 kleinkids rijker <3 Oh ja, ik ben 63 jaar :D


  • zwartepanterinzwartepanterin Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Yvonsims schreef: »
    Hoi ik ben Yvonne en heb de sims al een tijdje soms speel ik even niet, maar nu ben ik weer even druk met de sims. Zijn er nog meer mensen die op dit moment spelen en al wat ouder zijn tussen de 40 en 60 jaar.

    Groetjes Yvonne

    Ik ben 63 jaar B)
  • EA_NeilEA_Neil Berichten: 78 SimGuru (retired)
    Welkom terug @zwartepanterin !

    Dat is een knap aantal kilootjes lichter!

    Uiteraard is iedereen van elke leeftijd meer dan welkom.

    - EA_Neil
  • MelkMeisje88MelkMeisje88 Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Hoi allemaal, ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben Idwer en heb nu sinds 2 weken de sims 4 op de ps4. Als tiener en puber (ik ben nu 33) heeeeeeeeeeeel veel de sims 1 gespeeld en omdat de basisgame afgelopen maand in de aanbieding was, dacht ik: eens even kijken of het nog net zo verslavend is. Ja dus... haha. Het was even wennen omdat het op de playstation is maar dat gaat steeds soepeler.
    Inmiddels alweer wat uitbreidingen erbij: 'uit eten', 'honden en katten' en 'mijn eerste huisdier'.
    Wat zijn er veel opties en mogelijkheden, soms zie ik door de bomen het bos niet meer. Maar wat is het een mooi spel. Ik hoop hier mee te kunnen lezen, vragen te stellen en verder te leren. Groetjes!
  • MonkideGreefMonkideGreef Berichten: 27 Pruttelende Peuter
    Hallo allemaal, ik ben hier ten tijde van sims 2 en sims 3 fiks actief geweest onder mijn nickname Monique23051 maar helaas wist ik daar de login niet meer van. Sinds kort ben ik weer verslaafd aan sims 4. Heb gelange tijd (lees sinds 2014) niet kunnen spelen met sims...Door ziekte enz. Maar nu wat aan beterende hand en dus weer fiks actief. Ik vind het erg leuk om een challenge te doen. Heel veel groetjes uit Noord-Brabant, Monique de Greef
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    @MonkideGreef Hey! Een bekende naam! Welkom terug!
    Het is hier lang zo druk niet meer als vroeger, maar sommige oude rotten blijven plakken :tongue: !
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top