Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Build My Dream - De Sims 4 Seizoen 2 - Status: De stemronde is geopend, stemmen kan tot zaterdag 18

Reacties

  • Opties
    CarolineStrikCarolineStrik Berichten: 21
    Nu moet hij goed zijn.. Maar nog steeds oersaai...
  • Opties
    Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    mei 2016 aangepast
    @thekattengirl Ik doe vast iets fout, maar ik krijg jouw presentatie niet groter. Bij mij ziet het er zo uit...
    8yq5q87a07tk.png

    V Ja! Deze wel! Waar lag het nou aan?
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • Opties
    thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    mei 2016 aangepast
    @MDianaSanders vorige maand met mijn verjaardag heb ik ook Spa gekregen. Ik weet niet of ik dot al doorgegeven had.
    Ik bezit dus: aan het werk, beleef het samen, in de natuur en wellness
    Post edited by thekattengirl on
  • Opties
    thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    mei 2016 aangepast
    Werkt deze wel?
    http://www.authorstream.com/Presentation/HappyNisa-2829148-bmd/
    @Dnll8445

    Edit de andere was de mobiele versie ^^'
  • Opties
    Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Ja ik heb de presentatie goed kunnen zien @thekattengirl
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @thekattengirl , de tweede link is de juiste.
    Ik heb ze net allebei geprobeerd.

    Een vraagje, heb je een "how to make" voor die hoogslapers?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    mei 2016 aangepast
    @Deborah nee, maar als mijn stage klaar is wil ik die wel maken. In principe is het handig verplaatsen van het bed met ctrl+9 en ctrl+0. (Of shift 9 shift 0 weet het even niet zeker) en dan planken als trappetjes en pilaren als steunen etc (die dus niet werken je Sims gaan onder het bed staan om er in te komen voorzichtig dus met hoe je andere meubels eronder plaatst)
    Maar wie weer staat erbop internet ergens al wel een guide ;) ben vast niet de enige die het uitgevogeld heeft
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Stemronde 3 is geopend, stemmen kan tot vrijdag 3 juni 20.00 uur.

    Let erop dat er nu tussen de 10 en 15 deelnemers zijn en je dus maar 2 + stemmen en 2 - stemmen te verdelen hebt.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    @MDianaSanders Ik weet niet of je nog wilde weten voor uitbreidingen enzo. Maar ik heb zojuist Perfecte Patio en Wellness dag gekocht ;)
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @thekattengirl en @d13ntjuh bedankt voor het doorgeven. Ik zie net dat iedereen die nu nog meedoet Wellnessdag heeft, dus misschien dat we in een van de volgende opdrachten een spa gaan bouwen :) Of een koffietent want ook iedereen heeft Beleef het Samen.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @MDianaSanders , volgens mij heeft @d13ntjuh juist alle ruimtes op de eis 3x3 gebouwd.
    Wat is daar volgens jouw fout aan?
    (wil ik ff weten, ik ben namelijk ook aan het bouwen, en dat van mij lijkt op dat van @d13ntjuh. )

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @Deborah De eis is niet dat alle ruimtes 3x3 (of kleiner) moeten zijn, de eis is dat elke ruimte 3 vakjes breed is en een willekeurig aantal vakjes diep. De enige uitzondering die er op die per definitie rechthoekige ruimtes bestaat zijn de L-vormige ruimtes waarbij de hoek van de L-vorm diagonaal altijd 3 vakjes moet zijn. Een ruimte mag dus niet meer en ook niet minder dan 3 vakjes breed zijn, en dat is bij d13ntjuh bij de meeste ruimtes wel het geval.
    54awd54muc7k.jpg
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    mei 2016 aangepast
    ^Ik ben ook heel nieuwsgierig. -> alle blokken zijn 3x4. Waardoor het smalle gedeelte 3 blokjes breed is, en het lange gedeelte 4 blokjes lang. En de lengte maakte sowieso niet uit

    En over de vragen: misschien is het slim om in de basis post ook de vragen neer te zetten door steeds te editten, met de antwoorden. Want als je 2 weken niet online ben geweest (om wat voor reden dan ook) en dan 25 pagina's moet doorlezen. Is het misschien slimmer de belangrijkste vragen voor de opdracht even te highlighten in de begin post
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    mei 2016 aangepast
    Wacht ff, dit snap ik niet.
    de eis is dat elke ruimte 3 vakjes breed is en een willekeurig aantal vakjes diep.

    Dat is de eis.
    alle blokken zijn 3x4. Waardoor het smalle gedeelte 3 blokjes breed is, en het lange gedeelte 4 blokjes lang.

    Dat is gebouwd.

    Dan voldoet dat toch aan de eis??

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Ik ben het met @d13ntjuh eens over dat aanpassen van de opdracht. Ik wilde dat zelf ook al voorstellen zodra ik mijn stemmen ga uitbrengen.
    Ook ik vind het zeer onpraktisch om elke keer door alle pagina's te scrollen om te kijken of je alles wel goed hebt gelezen.
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @Deborah @d13ntjuh Zoals ik het zie, is de middelste ruimte zo over de andere ruimtes heen geplaatst dat er bij elke ruimte een stukje afgaat, daardoor hebben de meeste ruimtes een stukje dat maar 2 vakjes breed is. Hierdoor ontstaan bijvoorbeeld ook L-vormige ruimtes die in de hoek niet diagonaal 3 vakjes meten.
    Ongeveer zo (gebaseerd op de begane grond - klopt niet helemaal, maar het idee is duidelijk denk ik) :
    542ica8fwfvk.jpg

    @d13ntjuh @Caatje28 Wat betreft het aanpassen van de opdracht, ik zal er eens over nadenken, maar het is voor mij ook veel werk om mijn bericht telkens te moeten bewerken (en daarbij het risico dat ik het hele bericht kwijtraak door die bug in het forum). En als je een poosje weg bent geweest geeft het forum zelf aan wat je van het topic niet gezien hebt, dus je hoeft niet door het hele topic heen.
    Daarbij komt dat het bewerken van het bericht waarin de opdracht staat mensen ook het idee kan geven dat de eisen zelf zijn veranderd, terwijl dat niet zo is.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    @MDianaSanders is er dan niet een andere oplossing hiervoor? Anders ipv de opdracht aanpassen af en toe een opsomming maken van wat er veranderd/aangepast is?
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    Je kunt ook gewoon alleen Diana's berichten zoeken in het topic, dat gaat makkelijk door de profielafbeelding te zoeken. Die kun je lijkt mij erg snel scannen of er iets nuttigs in staat voor jou. Het zou inderdaad handig zijn om de post met de opdracht steeds aan te passen, maar ik begrijp ook de angst om de hele post kwijt te raken, aangezien dat nu eenmaal al meerdere keren is gebeurd op het forum.
  • Opties
    Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    mei 2016 aangepast
    Hmm, ik kan niet stemmen tot mijn bericht is approoved, Ik zag het niet, dus ik heb mijn bericht 2 keer ingediend. Als het goed is maakt dat niet uit toch?

    edit: Gemeld en geprobeerd te bewerken, maar dat mag ook niet :( Ik ga nog wat anders proberen

    edit 2: Grrrr, ik kwam nu een heel eind. Steeds 1 commentaar erbij en ineens: weer die stomme melding! Heel bericht weer weg. Nu eerst eten koken, vanavond nog maar een keer proberen...
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    mei 2016 aangepast
    @Dnll8445,

    Je bericht wordt nooit approved, dit is een forum bug. Dien eens een bericht in met één woord en bewerk dat bericht dan.

    Zorg dat je je bericht aan de muis hebt hangen of even in een kladblokje zet. Voor het geval het niet ingediend wordt, dan ben je je bericht in ieder geval niet kwijt (hoef je niet overnieuw te beginnen met typen).

    Als laatste het verzoek of je dit wilt doorgeven. Meer informatie over het hoe en waar doorgeven:
    http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/769702/comment-will-appear-after-it-is-approved-bug-update-24-04-16#latest

    Thanks!

    EDIT:
    Dat ene (test) woord kun je trouwens weer verwijderen als je je bericht bewerkt.

    Soms lukt dat bewerken inderdaad niet. Gewoon blijven proberen: de aanhouder wint!

    EDIT II:
    Bedankt voor het doorgeven. Het is trouwens handig de link naar het topic, waar de bug plaatsvond, erbij te vermelden (heb ik zojuist ook even opgenomen in mijn bovenstaande topic). Als het goed is geeft Deborah het door aan EA en anders moet ze zelf de link naar de betreffende topics erbij zoeken. Als de bug als kant en klaar pakketje (dus het topic en link, de datum en tijdstip en het ingelogde account) wordt doorgeven, kan ze zo het hele boeltje doorsluizen naar EA.

    EDIT III:
    Ik weet het: het is heel frustrerend. Toen ik bezig was met mijn topic over de forumregels en uitleg, ben ik hele lange berichten op deze manier kwijtgeraakt. Dus ik leef met je mee. <3 Eet smakelijk!
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    Kleine vraag gezien caatke mijn hoek bank miste. De hoekbank was toch niet verplicht? Het ging toch om moveobjects gebruiken en alles functioneel te houden? Voorbeeld was de bank maar dit MOEST toch niet?
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @thekattengirl Een hoekbank is inderdaad niet verplicht, dat was één van de opties.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Oh sorry, dat heb ik dan verkeerd begrepen! Mijn fout. Ik zal het weghalen
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    Mijn interpretatie van de opdracht is nou eenmaal anders geweest. Dat van de L vormige ruimtes dat die 3 hokjes diagonaal breed moesten zijn kan ik verder in de opdracht+uitleg niet terug vinden. Maar goed, laten we er verder maar geen discussie over houden.

    Misschien sowieso voor volgend seizoen een idee een aparte post aan te maken voor eventuele (belangrijke) vragen, dat ze in een bericht komen te staan, en per opdracht worden verwijderd. Misschien kan je voor nu je eerste post na je opdracht gebruiken? Daar staat verder geen belangrijke info in, en als je Deborah lief aan kijkt kan ze voor jou vast wel de 3 berichtjes er boven weg halen dat het vragen kopje er meteen onderstaat.
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    mei 2016 aangepast
    @Deborah en @Simlibby Ik denk het probleem gevonden te hebben... Na eindeloos knippen en plakken en opnieuw posten en proberen blijkt dat elke keer als ik mijn feedback over Caatje28 wil posten, ik de melding krijg. Ik heb nu alles in het stemtopic staan, behalve dit kleine stukje. Ik heb het nu een keer of 10 nagelezen, maar ik zou echt niet weten wat er mis mee is...

    Ik zal zo kijken of ik hem hier wel mag posten en anders misschien via PM, als Caatje28 dit wil?

    edit: V Dat lukt dus ook niet... :( Je doet lastig hahaha :D

    edit 2: He he gelukt! Ik heb mijn stukje gewoon even opnieuw getypt en niet geplakt... Ik heb een aantal woorden vervangen, maar ik kan me echt niet voorstellen dat dat een probleem zou zijn. Zelfs in het Engels zijn ze netjes...
    Post edited by Dnll8445 on
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • Opties
    Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    mei 2016 aangepast
    Haha ben ik het probleem XD je mag het ook in dit topic zetten hoor, maakt me niet uit.

    Edit: nou maak je me toch echt nieuwsgierig!
    Post edited by Caatje28 on
  • Opties
    Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    mei 2016 aangepast
    Eerste indruk: Door de muur en raamkeuze doet het huis niet direct modern aan. De hoogte en de overkapping bij de voordeur wel. Heey, een trap aan de buitenkant van het huis. Ik ben er geen fan van, ik vind het heel onpraktisch. Zelfs als de trap overdekt is. De inrichting is strak, maar wel kleurrijk. De hoekbank is goed gedaan. De eethoek vind ik wel grappig, met die kleurtjes.
    Ik ben geen fan van de gordijnen in de woonkamer. De ouderslaapkamer vind ik mooi op elkaar afgestemd. Wat een slim idee, die spiegel! De kinderkamer is leuk. Net als de loungestoelen op het balkon. In eerste instantie leek het alsof het zwembad te groot was, maar volgens mij komt dat door de schuine kant.
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • Opties
    Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Bedankt voor alle moeite @Dnll8445!
  • Opties
    Cynthia_NienhuisCynthia_Nienhuis Berichten: 98 Pruttelende Peuter
    Hoi hoi allemaal tijdens het stemmen las ik over mijn beoordeling wat opmerkingen waar ik even antwoord op wil geven want het werd ook als vraag gesteld

    Ik zag al een paar keer de opmerking/vraag waarom er in 1 kamer op de bovenste verdieping niets staat maar dat was voor mij niet de bedoeling als kamer te gebruiken ik moest dit doen om het dak met de punt gelijk te maken als ik daar geen ruimte had geplaatst kon dat niet gelijk lopen En Ik zag dat @Dnll8445 vroeg of de glazen overkapping in het spel zit? (Ik heb dat gedaan door 1 glazen eetkamer tafel te vergroten ;)
  • Opties
    MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    Ik heb zojuist mijn + en - stemmen aan mijn bericht toegevoegd, voor wie het wil zien.


    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top