Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Comment will appear after it is approved [BUG] - UPDATE 24-04-16

SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
april 2016 aangepast in Ideeën & Feedback
Op het oude forum kreeg je regelmatig de onderhoudspagina als je een bericht indiende waardoor je bericht en niet geplaatst werd en je deze kwijt was. Je kan je berichten gelukkig kopiëren en aan de muis hangen zodat je alleen maar hoeft te plakken in een nieuw bericht. Maar soms vergeet je dat wel eens en dan kan je overnieuw beginnen. Erg frustrerend, vooral bij lange (technische) reacties waarbij je spelers probeert te helpen, het heeft me regelmatig een uur (of wat) extra gekost.

Enfin, ik ben blij dat dat gedoe met de onderhoudspagina op dit nieuwe forum is opgelost. Maar nu heb ik al een paar keer gehad dat mijn bericht niet werd ingediend omdat dit eerst goedgekeurd moet worden. Ik ben al bijna 5 jaar een actief lid van dit forum, heb meer dan 5000 berichten op mijn naam staat en heb me altijd gedragen. Dus dit begrijp ik niet. Het gaat om dit bericht: http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/comment/12375419/#Comment_12375419
Dat is keurig o:) !

4ekukooy5h4v.jpg

Ik heb 4 keer geprobeerd in te dienen. Ik was erg blij dat ik mijn reactie aan de muis had hangen. Maar het lukte niet, ik heb het weten te omzeilen door een bericht in te dienen met één woord en dit bericht vervolgens te bewerken. Neemt niet weg dat het vervelend is en dat ik wederom het De Sims forum er niet op kan vertrouwen dat ik zorgeloos (fatsoenlijke) berichten kan indienen.

Ik zie dit graag opgelost. Of wordt graag geïnformeerd over wat er aan de hand is, zodat ik er rekening mee kan houden. Misschien teveel links gebruikt ofzo, al kan ik me dan niet voorstellen want ik gebruik regelmatig meer links dan in dit bericht, of misschien is het omdat ik link naar tumblr, I don't know.

Alvast bedankt!


EDIT:
Die berichten die approved moeten worden, worden trouwens nooit geplaatst.
Post edited by SimLibby on

Reacties

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top