Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wat wil je kwijt? (deel 2)

Reacties

  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    december 2013 aangepast
    ^ Wat leuk! Veel succes alvast met verhuizen. :)

    @ Deborah
    De zonnebloem is inderdaad erg leuk. Had 'm dan al wel, maar toch. :P Vandaag is de Ultra lounge studeerset gratis: http://store.thesims3.com/setsProductDetails.html?productId=OFB-SIM3:17696&categoryId=13700&source=sale
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    december 2013 aangepast
    @Inwe: Gefeliciteerd met je nieuwe huis!
    @Ritchie: Krijg je al vaderlijke gevoelens?

    Er is alweer een tijdje voorbij dat ik hier wat heb gepost. Mijn vriend en ik zijn ondertussen ook bezig met een nieuw huis. Het liefst een eengezinswoning en ik denk dat het ook nog gaat lukken ook :) Hoop dat we aankomend jaar er snel mogen gaan bezichtigen + mogen klussen etc :)

    Werk gaat nog steeds lekker en voel mij echt thuis daar. Best bizar. Alleen is het met SN, mijn blog en het sporten echt zwaar. Ben soms echt dood op als het weekend is. En dan in het weekend heb ik weer van alles te doen en voor je het weet is het weer maandag. :lol:

    Oja! En ik sta in een Nederlands fitness/health style blad: Women's Health. Pagina 93! (sneak peek op mijn site)

    Bijna weer kerst, maar heb absoluut geen kerst gevoel. Mis de sneeuw :( Gaan jullie nog wat leuks doen met kerst?
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    december 2013 aangepast
    Ik wens jullie allemaal een

    Vrolijk Kerstfeest!

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    december 2013 aangepast
    Ook ik wens jullie allemaal fijne feesdagen! Mag het een mooie kerst zijn. Helaas wel zonder sneeuw

    dkwaftw6r785.jpg
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    december 2013 aangepast
    ^ Gelukkig niet, zeg. Het was gisteravond zonder sneeuw al moeilijk genoeg om thuis te komen. :XD:


    Fijne Kerst allemaal!


    @ Inwe: Wat leuk, gefeliciteerd! ;)


    Ik heb de afgelopen vier dagen gewerkt. Het was ontzettend leuk om weer een keertje Nederlands te geven, en er waren ook heel erg veel leuke mensen, dus ik heb me prima vermaakt. 8) Alleen de trein gisteravond naar huis was lichtelijk dramatisch... Er viel een trein uit en de volgende had vertraging, dus ik was uiteindelijk drie kwartier later thuis dan gepland. Ik was even bang dat ik Kerst moest gaan vieren op Schiphol. :XD:
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    december 2013 aangepast
    Merry Christmas everyone :mrgreen:

    Ik moet nog werken tot 18.00 uur. We zijn met Kerst gewoon open en we zijn met vier medewerkers (pap meegerekend), dus iedereen werkt een dagdeel ;)
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    december 2013 aangepast
    Ja, fijne kerst iedereen!

    @ Inwe: gefeliciteerd!

    @ Ansj: wat leuk dat je in een blad staat!

    Hm, genoeg uitroeptekens gebruikt nu. Ik heb al eerder kerst gevierd dus vandaag en waarschijnlijk ook morgen heb ik niet zo'n kerstgevoel meer. Eigenlijk heb ik het niet zo heel leuk op dit moment, ik wil als ik vrij heb veel leuke dingen doen, maar als het dan zover is weet ik niet wat en gebeurt er eigenlijk niet zoveel. Ik heb volgende week nog wel 2 leuke dingen hopelijk, dus daar kijk ik wel naar uit, maar ik wil meer dan ik misschien aankan. Het is een beetje zoals in een liedje van The Strokes: You get tired when the days are too long, you get lonely when the days are gone. Te veel actie kan ik niet hebben, te weinig deprimeert me, of ik kijk terug op leuke dagen en dan ben ik somber omdat ze voorbij zijn. Ok, dit klinkt misschien wel erg nadenkerig maar ik voel me een beetje woezelig.
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    december 2013 aangepast
    Fijne Kerst iedereen!

    @ Inwe: Leuk! :)

    Ik heb een heerlijke kerstvakantie. Ik moet eigenlijk ook nog een essay schrijven, maar dat kan ik niet als ik nog twee weken vrij heb, dus ik heb nog heerlijk niks gedaan. :mrgreen: Die spijt komt later wel, maar is er nu zeker nog niet. :)

    Nu zit ik helemaal propvol van het eten en morgen gaan we uit eten. Dan gaan we naar een restaurant waar ze met kerst vaste menu's hebben, maar allemaal van die voor mij exotische dingen, dus ik weet niet of ik dan wel zo veel ga eten. :lol:
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    december 2013 aangepast
    Iedereen nog een prettig Kerstfeest toegewenst! Maak er wat van in deze kille, donkere dagen. Eneeh... vergeet de warme chocolademelk niet!

    Waar je ook zit, van Siberië tot Groenland: Merry X-mas en alvast een fantastisch nieuw jaar!
  • Opties
    RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    december 2013 aangepast
    AnsjJ2 schreef:
    @Ritchie: Krijg je al vaderlijke gevoelens?
    We hebben begin deze week weer foto's laten maken. Dat waren prima foto's, vooral deze:

    12333wi.jpg

    Voor als je het niet kan zien, dat is een arm :shock: En ik ben dan ook trots om te zeggen dat we ouders worden van de Hulk. Gelukkig kwam alles wat in perspectief op de andere foto's :P We weten het geslacht ook voor 90% zeker, wat erg leuk is :)

    En het wordt een...







    kind :lol:
    AMY1994AMY12 schreef:
    ^ Gelukkig niet, zeg. Het was gisteravond zonder sneeuw al moeilijk genoeg om thuis te komen. :XD:
    Geen idee wat het is met het noorden. Op sinterklaasavond deed ik vijf uur over Amsterdam - Hoorn met de trein. Ik had echt gewoon de auto moeten nemen. Ik werd ook nog eens bijna ziek omdat ik iets heel vies had gegeten van de AH 8)
    xTurtly schreef:
    Ik moet nog werken tot 18.00 uur. We zijn met Kerst gewoon open en we zijn met vier medewerkers (pap meegerekend), dus iedereen werkt een dagdeel ;)
    Wij hadden daar nog een discussie over met de familie, of winkels wel open zouden mogen zijn. Ik vind het in ieder geval erg vreemd, en ik vraag me ook af of de opbrengsten hoger waren dan de salarissen en overige kosten.


    Hey, willekeurig feit trouwens! Mijn schoonvader vertelde me dat dit vaak op kerstavond wordt gegeten in Noorwegen, en hij heeft het zelf als kind ook gegeten: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Smalahove01.JPG Klik hier vooral niet op. Ik meen het. :lol:
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    december 2013 aangepast
    ^ Ah leuk! En over het klik hier niet gedeelte, ik heb dus wel gekeken(moet je geen klink niet zeggen) en bah. :P
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    december 2013 aangepast
    ^^ Ik ga niet klikken want ik heb net gegeten... ik vond de Gjende keks (kjeks? Ik vergeet altijd of het nou wel of niet met een J moet) in Noorwegen altijd erg lekker. Vooral die met een laagje chocolade! Heb ze al jaaaaren niet meer gegeten helaas, gezien het feit dat ik al heel lang niet meer op vakantie ben geweest in Noorwegen. Mocht ik er nog eens komen, dan ga ik zeker weer op zoek naar die koekjes. :-) Mijn Noorse voedselvocabulaire sijpelt ook langzaam weg. Ik kende best een hoop woorden daarin.
    Die echo's zijn echt van die foto's om te bestuderen, ik kan nooit zo makkelijk zien op zulke foto's wat nou precies wat is van een baby. :lol:

    ^ Nu moet ik denken aan die stomme "klik-hier-niet-sites" van vroeger. Ik heb er wel eens op geklikt en dan bleef je bezig met klikken, zo irritant...
  • Opties
    zozizozi Berichten: 954 Jeugdige Jong-volwassene
    december 2013 aangepast
    Wel, ja... Ik heb het gevoel dat ik de nacht van 1 januari 2014 niet eens ga overleven.
    Een vriend van me wil Nieuwjaar gaan vieren in een holebiclub in Antwerpen, which I'm totally fine with, maar ik krijg steeds meer en meer het gevoel dat hij mij alleen maar mee vraagt omdat ik een auto heb. Hij wilde dat ik helemaal naar Antwerpen met hem reed, maar dan kan ik helemaal niet drinken en I'm not fine with that. Zeker niet omdat het Nieuwjaar is en dan wil ik toch wel eens stevig drinken. Dus ik stelde voor om met de trein te gaan, maar dat wil meneer niet. Hij denkt dat we nuchter genoeg zijn tegen de morgen en dat ik dan gewoon kan rijden. Waarom dringt het niet tot hem door dat op die dag om de vijf meter een politie staat te wachten voor alcoholcontroles. Ik ben er bijna zeker van dat ik positief zal blazen en dan kan ik 'dag' zeggen tegen mijn rijbewijs, iets wat ik er dus helemaal niet voor over heb.
    Uiteindelijk is het me toch gelukt hem over te halen om toch met de trein te gaan. Tot vandaag. Vanaf het station moeten we nog een halfuur stappen voor we bij die club zijn en dat kan hij niet aan, dus wil hij dat ik aan Frank (fictieve naam) vraag of hij ons met de auto wil brengen, want die gozer gaat ook naar daar. What the hell is he thinking? De laatste keer dat ik die idioot zag, kreeg ik hem amper van mijn lichaam geslagen. Ik heb echt geen zin om Nieuwjaar te gaan vieren in het bijzijn van een 43-jarige man die zijn handen niet van mijn lichaam kan houden. You're getting on my nerves, boy.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    december 2013 aangepast
    Weet je zeker dat je met die vriend van je Nieuwjaar wilt doorbrengen? Het is ook jouw Oud en Nieuw. Wat je beschrijft komt nogal drammerig over. Hij wil je nu al dingen tegen je zin in laten doen. Hoe zal dat zijn als hij straks een slok teveel op heeft. Nu kan je nog goed "nee" zeggen maar wat als hij je weer onder druk probeert te zetten als ook jij een slok teveel op heb. Ik neem aan dat ik je niet hoef te vertellen dat veel dronken mensen hun kunnen op dat moment ruimschoots overschatten. Dus jij misschien ook, dat je jezelf ergens in laat praten wat niet even verantwoordelijk is. En die 43 jarige man, wat moet je daar mee? Niets, als die vriend wilt stappen in Antwerpen, laat hem dan lekker zijn eigen vervoer regelen. Je bent zijn sloofje niet. Als het nu al niet goed voelt voor je, luister daarnaar!

    EDIT:
    Het duurt langer om goed ontnuchterd te zijn dan de volgende morgen. Plus er komt ook nog bij dat je de nacht hebt doorgehaald, moe bent, etc. Dan hoop ik dat hij (jullie) worden aangehouden om hem (jullie) en anderen te beschermen tegen zijn (jullie) stommiteit. Wat er anders kan gebeuren ... je rijbewijs kwijtraken is dan het minste van ieders zorgen.
  • Opties
    RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    december 2013 aangepast
    zozi schreef:
    Wel, ja... Ik heb het gevoel dat ik de nacht van 1 januari 2014 niet eens ga overleven.

    Zeker niet omdat het Nieuwjaar is en dan wil ik toch wel eens stevig drinken.
    Dat zijn van die mooie momenten om eens echt je leven te observeren, en je te realiseren: als dit een probleem is, wat is het leven dan toch fantastisch mooi 8)

    Dat gezegd hebbend, ik hoop dat jullie massaal een fantastisch mooi leven houden in 2014, en hou je vingertjes eraan morgenavond! :mrgreen:
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    december 2013 aangepast
    @ Zozi: In dat soort gevallen; niet doen. Gewoon lekker je eigen ding gaan doen met oud&nieuw. Er zijn genoeg andere leuke feestjes te vinden, en genoeg andere leuke mensen om het mee te vieren. ;)


    ...zo heb je niks te doen met oud&nieuw, en zo krijg je ineens van alle kanten uitnodigingen. :mrgreen: Gelukkig maakt het ov het heel makkelijk om te kiezen. :XD: Om één uur in Delft komen is absoluut geen optie, dus we houden het lekker bij Amsterdam. Ik ben heel benieuwd, de eerste keer dat ik Oud&Nieuw niet thuis ga vieren!
  • Opties
    eljos47eljos47 Berichten: 1,087
    december 2013 aangepast
    En ik ben weer oma geworden :mrgreen: 21 december is Zoë Elise geboren. Wel 6 weken te vroeg (daarom nu pas dit bericht) maar ze doet het super! Ze woog 1785 gram en was 45 cm lang. Ik had al 3 kleinzoons dus een meisje is wel erg leuk :mrgreen:
    Nu jij en je meissie nog Ritchie :mrgreen:


    Verder wens ik iedereen een gezellig uiteinde en een super en gezond 2014
    w7p9o8m3mye9.jpg
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    december 2013 aangepast
    ^ Gefeliciteerd! :D


    Het bananenbrood staat in de oven, de sticky toffee pudding is er net uit... Best leuk, voor twee etentjes het toetje maken! Beetje jammer dat ik straks maar op één plek tegelijk kan zijn. Maar ach. We gaan er een leuke avond/nacht van maken!


    Heel veel plezier allemaal, en alvast een gelukkig en gezond 2014 gewenst!
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    december 2013 aangepast
    ^ Ik heb pas bananenbrood met speltmeel (en de helft suiker, kon best) gemaakt, was ook erg lekker! Bananenbrood is altijd goed vind ik.

    ^^ Gefeliciteerd!

    Jullie ook allemaal een goed 2014. Of een heel goed, nog beter natuurlijk! Mijn goede voornemen is dapper zijn. En hopelijk weer nieuwe (leuke) dingen meemaken. 2013 was in elk geval een goed jaar voor mij. Misschien ga ik dit jaar wel zo'n pot neerzetten waarin ik voor elke keer als ik wat nieuws of iets engs of gewoon iets heel leuks doe een briefje met datgene erop in die pot doe. Klinkt misschien cheesy, maar dan kan ik aan het eind van het jaar (of ertussendoor als ik het nodig heb) kijken wat voor stappen ik gezet heb want denken dat je het allemaal beter had kunnen doen of dat je niet genoeg gedaan hebt is altijd makkelijk, dus hopelijk heb ik dan wat tegenbewijs.
  • Opties
    Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    december 2013 aangepast
    @ eljos47, gefeliciteerd! :)

    Alvast een gelukkig nieuwjaar allemaal! Mag 2014 een mooi jaar worden.
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    december 2013 aangepast
    En nu niet meer "alvast"... Het is zo ver!

    Als eerste mag ik jullie dan ook een fantastisch 2014 toewensen met veel liefde, geluk en gezondheid! Moge het een topjaar worden!
  • Opties
    VictorHurksVictorHurks Berichten: 14
    januari 2014 aangepast
    Gelukkig nieuwjaar iedereen <3
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    januari 2014 aangepast
    Happy-New-Year-2014_zps9b95a04b.jpg

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    januari 2014 aangepast
    Ik wens jullie allemaal een fantastisch 2014. Met veel geluk, liefde, gezinsuitbreiding, feestjes, gezondheid, gezelligheid, veel simstijd en nog heel veel meer goeds!
    dkwaftw6r785.jpg
  • Opties
    joortjesims89joortjesims89 Berichten: 1,355 Vrolijke Volwassene
    januari 2014 aangepast
    Iedereen de beste wensen voor 2014!
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    januari 2014 aangepast
    Gelukkig nieuwjaar iedereen :mrgreen:


    Oh en ik ga weer voor het eerst in lange tijd simmen :)
    Net Monta Vista en Hidden Springs geïnstalleerd, dus ik denk dat ik in Hidden Springs ga spelen en dan wel de oven van Monta Vista ga gebruiken :)
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    januari 2014 aangepast
    Happy New Year!
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    januari 2014 aangepast
    Gelukkig nieuw jaar allemaal!

    En Keef, dat vind ik een heel goed idee. Een vriendin van mij wilde ook een pot maken met allemaal leuke dingen erin die ze heeft gedaan, zoals tickets va dingen die ze heeft bezocht en zo, en misschien ga ik dan ook wel doen. :)

    Mijn nieuwe jaar is in ieder geval geweldig goed begonnen :)
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    januari 2014 aangepast
    Een héél gelukkig jaar allemaal, ik wens jullie een liefdevol en vooral gezond 2014 toe!!! :D
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    januari 2014 aangepast
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

    ^^ Ik ga ook zo'n pot neerzetten. Op een plek waar ik 'm vaak zie, en ik ga er gewoon elke keer als ik me ergens goed over voel er een briefje in doen. :-) Ook al zijn het misschien kleine stapjes.

    Ik had een saaie 1 januari. Maar in de zeer nabije toekomst heb ik een afspraak (ik wil (durf?) het geen date te noemen) met de persoon die mij leuk vindt. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Ik ben wel een beetje bang dat mijn gevoelens niet overeen zullen komen met die van hem, dat hij mij leuk vindt en ik hem "gewoon" aardig. Daar ben ik echt bang voor, MAAR ik weet nog niet hoe dat zal lopen dus ik moet niet op de zaken vooruit lopen, wat ik altijd doe. Ik moet het gewoon de tijd geven en als ik hem toch niet op die manier leuk vind moet ik het ook gewoon zeggen, maar dat lijkt me wel een s.hit.situatie. Maar daar maak ik me dus druk over. Ben ook bang dat ik de verkeerde signalen geef want ik ben geen ster in communiceren, al ben ik er wel beter in geworden de laatste jaren, denk ik. O, o, waar ben ik in beland. :shock:
    Goed, genoeg nerveus gedoe, maar ik kan er eigenlijk met niemand echt over praten.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top