Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wat wil je kwijt? (deel 2)

Reacties

  • Opties
    InweInwe Berichten: 2,698
    november 2013 aangepast
    ^Mee eens, ze laten je gewoon aan je lot over daar in Slovenië. Ook dat groepje dat uit elkaar is gegaan. Niemand die er aan heeft gedacht om je te helpen.

    En het heeft niets met meeliften te maken hoor, het is meer overleven. Jij kan niets aan de situatie doen.

    Veel sterkte! En je moet gewoon hard worden en voor jezelf vechten!
  • Opties
    xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    november 2013 aangepast
    @Moep, hè, wat k*t! Hopelijk voel jij je ook snel wat beter.
    En het klopt wel wat je zegt, ik heb hier ook een leuke tijd. Maar ik begrijp eerlijk gezegd niet dat er uitwisselingen met deze school mogen zijn :XD: En dat is het probleem. Alles hier is tof, maar de opleiding? Nope.. Nu zegt iedereen wel dat Erasmus daar niet om draait, wat wel klopt, maar toch vind ik het erg dat ik het niet fijn heb op school en geen motivatie heb om ervoor te werken. Zeker omdat ik mijn vakken wel moet halen, anders moet ik in België alles nog eens overdoen. Wat ik écht niet wil.

    Jeetje, wat reageert iedereen lief, hihi, ik had echt het idee dat ik aan het zeuren was :P Want ik bedoel, ik zit verdorie wel in Slovenië en dan loop ik me enkel te focussen op al die negativiteit. Dat besef ik zelf nu ook wel en ik probeer er echt iets aan te veranderen.

    En ik probeer, na alles wat ik vorig jaar rond deze tijd meemaakte, nu dus inderdaad tegen mezelf te zeggen van stop, ga iets anders doen, even relaxen, dat werk komt wel weer. Beter goed slapen enzovoorts. Hoewel ik nu denk, even een paar weekjes er hard aan trekken en je loopt weer bij! En het vooruitzicht van januari met maar één vak, maakt ook veel goed nu. Ik weet (denk) dat ik niet tot het einde van het semester aan het strugglen ben. En ik weiger om mezelf weer gek te laten maken. Want wat ik heb geleerd vorig jaar, is dat ik uit het diepste dal kan klimmen. Maar ik weiger om weer in datzelfde dal te belanden, zeg maar. Daarom vecht ik nu ook en daarom laat ik nu sommige gevechten liggen. Pick your battles, zeggen ze niet voor niets. Ik heb wel echt veel geleerd hier, ik ben véél zelfstandiger dan ik dacht en ik kan echt veel meer aan dan dat ik dacht. Ik ben ervan overtuigd dat de hele situatie van afgelopen jaar me sterker heeft gemaakt. Maar sterker dan ik dacht, ik dacht al lang gebroken te zijn nu. Maar dat ben ik niet, ik baal er gewoon van. Maar dat is normaal, gelukkig.

    Ik ga in ieder geval proberen het positieve ervan in te zien en zodra de twee rotvakken verdwenen zijn, moet dat zeker gaan lukken! Iedereen heel erg bedankt voor de lieve, behulpzame reacties. En ik ga zeker nog niet opgeven :)
    SimLibby schreef:
    En die leraar, dat is een onprofessionele ****.

    Hahahaha, dat heeft me net echt hardop doen lachen!
    Inwe schreef:
    En het heeft niets met meeliften te maken hoor, het is meer overleven. Jij kan niets aan de situatie doen.

    Je hebt helemaal gelijk, overleven is echt een goed woord hiervoor. Dankjewel!


    EDIT: Ik kwam vandaag deze afbeelding tegen. Toepasselijk :)

    Oh, en deze gaat van toepassing zijn op woensdag :XD:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    november 2013 aangepast
    Hoi Hoi,

    Daar ben ik weer een keer. Ik heb de twijfels doorbroken doordat ik een baan aangeboden kreeg, waarbij ik nog kon leren voor certificaten. Vorige week vrijdag op gesprek geweest en afgelopen maandag aangenomen, stage opgezegd en naar school geweest om mij eigen uit te schrijven. Alle leraren begrepen het en vonden dat ik z'n kans niet mocht laten liggen natuurlijk. Als ik weer terug wil komen mag dat altijd, denk alleen niet dat het gaat gebeuren. Dinsdag begonnen met werk en het bevalt mij ontzettend goed. Het is wel in Ede, maar kan gelukkig meerijden met een collega. 's ochtends zet ik de fiets bij de sportschool neer en dan loop ik ff 5 min naar het tankstation en neemt hij mij mee! Echt super relaxed!

    Heb ook eindelijk niet meer dat schijt gevoel in mijn maag, leek wel een baksteen wat er in zat. Sinds dat ik dus die knoop heb doorgehakt, is het gewoon weg. Geen twijfels meer niks. Gewoon lekker werken en dan de rest van de tijd niks meer doen. Naja behalve sporten en SN.

    Aankomende vrijdag wordt mijn vader 65 jaar en hebben we op zaterdag groot feest! Heb als cadeau met mijn broer, schoonzus, mijn vriend en ik,, foto's laten maken en deze gaan wij met z'n alle aan hem geven. Wist anders ook niks.. Paps heeft alles al!
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    november 2013 aangepast
    Goh, wat een stilte hier.

    @Kels: Goed dat je het weer wat positiever in gaat zien, dat helpt vaak ook voor de motivatie weer wat mee :). Hopelijk kan het de komende tijd alleen maar weer beter gaan!

    @AnsJ: Wat ontzettend goed! Fijn dat je hiermee eindelijk de knoop hebt doorgehakt! En dan op zo'n goeie manier! Gefeliciteerd!

    Ik heb wel een lekker weekend gehad. Ben bij vriendinnen geweest. Zij waren een weekendje weg, en ik heb dr een nachtje geslapen en dat was gezellig :).
    En gisteren stond ik op de Margrietbeurs. Kon zelf ook nog even rondlopen en het was tegen mijn verwachtingen in nog best leuk! Ik liep er rond en zag mezelf er met een vriendin ook nog wel rondlopen, en dat had ik echt niet verwacht :P. Zeker niet aangezien het publiek gemiddeld toch wel 45+ is :P.

    En vandaag is echt een rotdag. Kan dr nu nog niet echt wat over kwijt, dat komt later. Het heeft niet echt met mij persoonlijk van doen hoor :)
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    november 2013 aangepast
    Je komt nog eens ergens als je een ongeorganiseerde docent hebt, zeg. Vandaag zaten we, net als vorige week, in een gebouw van diergeneeskunde. Het is een end weg, maar dat zijn wel mooie gebouwen zeg! Ik was een beetje vroeg, dus ik ging met twee anderen even kijken in het 'studielandschap', dat is gewoon een half museum...

    En 1 december ga ik naar Catching Fire in de bioscoop. Ik heb er nu al zooo'n zin in. :mrgreen:

    Dat was het wel weer, eigenlijk maak ik niks mee. :lol:
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    november 2013 aangepast
    Wat een geweldig (maar ook wel raar) spul is dat vitamine D zeg!

    Kon ik gister bijna niet meer mijn armen optillen van de pijn (botten en spieren), vandaag, na zo'n ampul, gaat het bijna pijnloos!
    Ik blijf me er over verbazen. :mrgreen:

    Helaas is de werking maar een paar dagen, maar het moet ooit goed komen. ;)

    Ik hoorde vandaag dat ondanks dat we zogezegd uit de recessie zijn, de werkeloosheid nog even doorgaat, en pas over 2-3 jaar terug gaat.....

    Lekker vooruitzicht dan...

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    InweInwe Berichten: 2,698
    november 2013 aangepast
    ^Ja, de werkeloosheid hobbelt overal achteraan.

    Ik word op mijn werk doodgegooid met die cijfers. Ook cijfers over woningverkoop :roll: De economie schijnt volgens voorspellingen in 2015 weer te gaan groeien. Daar hopen we dan maar op :roll:
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    november 2013 aangepast
    Pfft, is inderdaad niet echt een goed vooruitzicht nee. Ik las het al vorige week toen er zo'n enthousiast bericht op nu.nl stond dat de economie 0,1% was gegroeid. Daar stond namelijk heel leuk wel in dat het aantal werklozen wel was gegroeid, dus beetje jammer weer...


    Daar waar het de laatste dagen een paar keer over had was dit: http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/reorganisatie-wpg-kost-100-fte/100925

    Ik loop (nog 1,5 week) stage bij De Arbeiderspers | AW Bruna en gisteren zijn er een heleboel mensen ontslagen (niet per direct, maar gisteren kregen ze het te horen). Ondanks dat ik er zelf geen last van heb, was het echt een rotdag. Ook iemand voor wie ik werkte is ontslagen en daardoor gaan die laatste 1,5 week er toch wel heel anders uitzien. Als ik nu zie hoe zo'n reorganisatie gaat, hoop ik dat echt nooit meer mee te maken...
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    november 2013 aangepast
    ^ Ik ben bang dat dat ijdele hoop is.

    Ik heb (bijna) 25 jaar achtereen gewerkt, en elke 2,5 - 3 jaar was er weer een reorganisatie.
    Niet altijd met (gedwongen) ontslagen, maar wel vaak.

    Ik ga vanmiddag maar weer vacatures zoeken denk ik.
    Zodat ik weer afgewezen kan worden. :mrgreen:

    Maar zo langzamerhand zijn vacatures ook zeldzaam...


    v En dan op een totaal niet geschikte baan aangenomen worden?
    Nee, dank je lekker... :mrgreen:
    Ik kijk wel na de geschiktheid en wat ik kan/wil.
    Maar het zijn niet de dingen waar ik dol op ben hoor, die functie is er zoooo zelden.
    Post edited by Onbekende gebruiker on

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    november 2013 aangepast
    ^Mjah, met de komende 50 jaar die ik nog moet werken verwacht ik het inderdaad nog wel een keer.

    Moet je per se solliciteren op iets waar je geschikt voor bent? Of kun je ook gewoon solliciteren op dingen waar je profiel totaal niet op aansluit? Want dan zijn er vast nog genoeg vacatures :P.


    ^Maar je wordt toch echt niet aangenomen als ze vragen of je een opleiding Werktuigbouwkunde hebt gedaan en 5 jaar ervaring hebt met de Technische Automatisering en als jij dan een opleiding Nederlands hebt gedaan (totaal random gekozen opleidingen etc). En toen ik ging zoeken, zag ik nog voldoende vacatures voor lasser en schilder enzo. Kan me niet voorstellen dat ze je daarvoor aannemen :XD:.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    november 2013 aangepast
    Ik moet eerst nog 100 masters doen en daarna ga ik pas werken. Ze verwachten wel dat de markt voor psychologen enorm gaat aantrekken door de vergrijzing, dus dat is positief. In januari moet ik een stage gaan zoeken en ik ben benieuwd hoe dat gaat. Het is wel zo dat ik weinig heb gedaan naast mijn studie, behalve studieverenigingdingen. Maar het geluk dat ik heb is dat de meeste mensen Medische Psychologie willen doen dus hopelijk scheelt dat concurrentie.

    En verder word ik gestoord van het feit dat mijn onderbuurman áltijd vrienden over heeft (die blijkbaar ook niet werken) en dat ze zo verschrikkelijk lawaaierig zijn. Het zijn ook allemaal van die dubieuze mensen die van die dubieuze dingen doen en ik voel me daar toch niet prettig bij (we delen een voordeur). Volgende zomer willen mijn vriend en ik verhuizen naar Nijmegen omdat ik dan klaar ben in Tilburg en eerlijk gezegd kan ik niet wachten tot het zo ver is.

    Oh fijn en sinds 10 minuten geleden heb ik een nieuwe bovenbuurman die niet veel verschilt van mijn onderbuurman. Wat een ellende.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    november 2013 aangepast
    @Deborah: Tip: Zet je CV op monsterboard. Dan krijg je ook genoeg binnen. Ik heb daar al 15 vacatures AANGEBODEN gekregen.
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    november 2013 aangepast
    @MissyEefje, jij hebt ook pech met je buren, zeg :(

    En elke keer als ik me beter voel over school, gaat er as always weer iets mis. Elke keer als ik het ietsje positiever inzie, dan komt er iets heeeeel negatiefs bovenop. Ik voel me echt heel rot weer :( F*cking rotschool die niet aan Erasmus mee zou mogen doen met (veel, niet allemaal) onprofessionele leraren die geen les zouden mogen geven. Grr.

    Verder heb ik geen spannend leven. Ik hoop dat ik morgenavond mee uit eten kan en daarna lekker stappen. Ik heb afleiding nodig. Maar ik kan alleen gaan als ik klaar ben voor vrijdag. Dus nog maar even verder werken nu.

    Ik zou willen dat ik hier iets anders kon vertellen, maar momenteel draait mijn leven even om school :') Helaaaaasch. EN IK WIL ZO GRAAG WEER SIMSEN :D Dat is echt al meer dan een half jaar geleden en er liggen hier twee uitbreidingspakketten op me te wachten. Ik hoopte dat ik na afgelopen week als een kluizenaar geleefd te hebben, nu wel wat meer vrije tijd zou hebben, maar NOPE :') Achja. Nog maar even bikkelen en dan komt het allemaal wel weer goed! Moet het positief blijven inzien.
    Maar ik slaap er gewoon niet meer van. Ik weet niet of het daarvan is. Maar ik heb echt al een aantal dagen dat ik dus niet in slaap kan vallen en echt tot diep in de nacht wakker lig en vervolgens slaap ik zo heel lichtjes, constant wakker en als je wekker dan gaat, dan heb je het gevoel dat je niet geslapen hebt, maar gewoon non-stop hebt wakker gelegen. Erg vervelend. Maar dat geeft wel aan hoeveel ik ermee zit, denk ik. Ook al probeer ik écht het positief in te zien. Maar elke keer als dat iet of wat lukt, dan krijg je meteen weer een tegenslag. Aaaargh. Ik ga zo maar naar bed, proberen te slapen.

    Om mezelf op te vrolijken heb ik vandaag wel geshopt, haha. Werkte niet echt, ik ben wel blij met mijn nieuwe nagellakje en rokje, maar het neemt helaas de vervelende dingen niet weg :P En ik word zelf moe van mijn geklaag, maar ik moet dit echt ergens kwijt, dus vandaar 'Ik wil je kwijt'-topic, zoals iemand hier zo mooi zei, haha :P Pff, het is lang geleden dat ik in zo'n negatieve spiraal zat. Eigenlijk maar goed dat dit hier op Erasmus gebeurd, omdat ik wel wil genieten van deze ervaring, heb ik iets wat me ervan weerhoudt om weer in die vicieuze rotcirkel te belanden. Dus dat is in ieder geval goed :D Ik zou alleen willen dat ik ook van school kon genieten. Hopelijk komt mijn plezier weer terug als ik eenmaal stage ga lopen.
  • Opties
    InweInwe Berichten: 2,698
    november 2013 aangepast
    AnsjJ2 schreef:
    @Deborah: Tip: Zet je CV op monsterboard. Dan krijg je ook genoeg binnen. Ik heb daar al 15 vacatures AANGEBODEN gekregen.

    Eén woord: leeftijd.

    En het consumentenvertrouwen is weer gestegen :mrgreen:
    Ik weet niet of we daar wat aan hebben, maar goed het is weer even positief nieuws 8)
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    november 2013 aangepast
    In mijn ogen zegt leeftijd niet veel, vooral niet in dit beroep. Ze hebben liever iemand met ervaring en die wat ouder is meestal, dan een groentje zoals ik die net komt kijken. Maar dat is dan weer in mijn perspectief. Ik heb ook poep mazzel gehad, daar niet van..

    Is het al weekend? Ben er echt aan toe om even te rusten.. of in ieder geval uit te slapen. Dit weekend wordt paps dus 65 en ben ik er morgen avond en zaterdag de hele dag zowat. Niet dat ik het erg vind maar dan nog, bijna geen weekend meer over.
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    november 2013 aangepast
    AnsjJ2 schreef:
    @Deborah: Tip: Zet je CV op monsterboard. Dan krijg je ook genoeg binnen. Ik heb daar al 15 vacatures AANGEBODEN gekregen.

    Hehe, dat is precies wat mijn vriend ook zei toen ik afgestudeerd was en weinig vacatures kon vinden. Bij hem was het inderdaad het geval dat op het moment dat hij z'n CV erop zette, hij meerdere malen per dag gebeld werd. Ik heb mijn CV er nu ruim 2 maanden opstaan en ik geloof dat ie welgeteld door 3 werkgevers is bekeken die er verder niks mee hebben gedaan. Helaas dus geen garantie voor succes. Overigens heb ik m niet alleen op monsterboard staan, maar ook op een aantal andere sites. Ik geloof dat ik gewoon niet zo gewild ben helaas.

    En qua leeftijd en ervaring. Naar mijn idee willen ze het liefste een 18-jarige voor het minimumloon, maar wel met minimaal 20 jaar ervaring. Very annoying...
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    november 2013 aangepast
    @ Ansj: wat fijn dat je een keuze hebt kunnen maken waar je tevreden mee bent. :-)

    Ik heb niet echt veel boeiends te posten. Het is koud buiten. :shock: Maar ja, het is dan ook november. Over iets meer dan een maand is het alweer kerst, ben ik nog helemaal niet klaar voor!
  • Opties
    InweInwe Berichten: 2,698
    november 2013 aangepast
    AnsjJ2 schreef:
    In mijn ogen zegt leeftijd niet veel, vooral niet in dit beroep.

    In jouw ogen misschien, maar niet in de ogen van een werkgever.


    En de werkloosheid is iets gedaald :mrgreen:

    Komt wel omdat er minder mensen zich hebben aangemeld als werkzoekende, maar goed weer wat positief nieuws 8)
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    november 2013 aangepast
    xKelsey schreef:
    @MissyEefje, jij hebt ook pech met je buren, zeg :(

    Haha, nu moet ik zeggen dat ik gisteren een beetje te voorbarig was. Maar dat kwam omdat er maandag weer een bezichtiging was voor de studio hierboven en dat was weer zo'n buitenlandse man die heel lang na bleef praten met de huisbaas, beetje type onderbuurman, en toen ik gisteren hoorde dat de studio boven ons verhuurd was aan een man dacht ik dus dat het die was. Maar toen de nieuwe nuurman zich voor kwam stellen was het gewoon een (andere) oudere Nederlandse man. Geen idee waarom die bezichtiging de dag ervoor heeft plaatsgevonden dan, maar mij hoor je niet klagen.

    Wat gewoon het punt is, bij onze onderbuurman heb ik gewoon een heel naar gevoel. Ik kan het niet helemaal plaatsen, maar ik vertrouw hem gewoon totaal niet. Die voert iets in zijn schild. Hij is niet intelligent maar wel sluw en zijn vrienden zijn net zo. Als ik die tegenkom op de gang kijken ze je niet aan, allemaal van dat stiekeme gedrag en ze zijn enorm asociaal en luidruchtig (en ik weet gewoon bijna zeker dat ze hier niet voor legale dingen komen, het ruikt zó raar als ze zijn geweest) en dat bevalt me gewoon niks. Vooral omdat het hier zo gehorig is en omdat we een voordeur delen en ik ben echt bang dat er eerdaags iets fout zal gaan. En het is echt niet zo dat ik buitenlanders stom vind (want dat zegt hij), een van mijn beste vrienden is een Marokkaan en die is supercool. Ze zijn gewoon ergens mee bezig en het zit me niet lekker. De huisbaas heeft hetzelfde gevoel maar hij heeft niet genoeg redenen om ze eruit te kunnen zetten (alleen als ze >3 maanden de huur niet betalen en ze betalen steeds 2 maanden en 29 dagen niet en dan weer 1 maand wel).

    Net als die nieuwe buurman, die kwam gisteren hoi zeggen enzo en dat is gewoon een vrolijke man en zijn vrienden die hielpen met verhuizen waren ook aardig enzo en zwaaien dan naar je en zijn netjes en dat vind ik gewoon leuk. Daar heb ik dan weer een positief gevoel bij. Maar bij die andere vent... Ik voel me gewoon echt niet veilig als die matties er zijn (en ze hebben een keer geprobeerd in te breken bij de buurvrouw waarvan ze niet wisten dat zij thuis was) dus met dat in mijn achterhoofd... Nee, het zit me echt niet lekker.

    Maarja, misschien is het wel allemaal niks en stel ik me aan, dat kan ook hoor :lol: maar ik hecht toch wel waarde aan mijn gevoel.
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    november 2013 aangepast
    @Inwe: Nope, was de enige op gesprek, maar ze hebben nog steeds mensen nodig, dus het ligt niet aan leeftijd. Tenminste, bij dit bedrijf niet. En anders had ik sowieso onder contract gekomen bij een ander bedrijf :)

    Maar goed, geen zin om een ja nee discussie te gaan voeren.

    ~

    Vandaag is mijn paps 65 jaar geworden! Hij mag nu echt met een rollator gaan lopen :P
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    november 2013 aangepast
    @Missyeefje: Ik vind het niet overdreven van je hoor! Het is echt vervelend als je je zo onveilig voelt in je eigen buurt. Helemaal als je er verder niks aan kan doen.
  • Opties
    xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    november 2013 aangepast
    En net toen ik dacht dat het allemaal niet erger kon..
    Een leraar heeft me net eerst in het Sloveens en toen in het Engels verbaal mishandeld. En dat is niet overdreven gezegd. Hij heeft, met de hele klas erbij, tegen me geschrééuwd. Totdat ik huilend de klas verlaten heb, omdat ik niet langer daar wilde zitten. Die man is kinderachtig, heeft absoluut geen normen, waarden of respect en is een ongelofelijke *PIEP*. Ik kan niet geloven dat een leraar net zijn leerling zo behandeld heeft. Ik heb nog nooit in mijn leven zoiets meegemaakt, ben nog nooit zo behandeld door een zogenaamde volwassen man. Jezus. Het komt in de buurt bij het hele gedoe met mijn zusje, zo erg was het. Het hele verhaal post ik nog wel eens een keer, maar nu moet ik even rustig worden.

    Maar momenteel wil ik wel naar huis. Ga ik niet doen, ik gun het ze niet dat ik opgeef. Maar ik zit er compleet doorheen.

    EDIT: Oh, en ik ga zorgen dat ik maandag of dinsdag een gesprek kan krijgen met het hoofd van de afdeling en de internationaal coördinator, omdat ik hier echt over moet praten, want ik kan het vak zo niet volgen. Kijken of er een andere manier is om aan die studiepunten te komen. En een klacht indienen tegen de leraar. Dit is niet normaal.
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    november 2013 aangepast
    @ MissyEefje: dat heb je soms gewoon met mensen ja, dat je zo'n gevoel hebt dat ze niet te vertrouwen zijn. Ik vind het altijd heel moeilijk om iemand dan het voordeel van de twijfel te gunnen als ik er een slecht gevoel bij heb. Maar ik vind dat je beter te wantrouwig kan zijn dan te naïef.

    ^^^ Gefeliciteerd!

    ^ Jezus, dat klinkt wel erg extreem, tegen een leerling schreeuwen. Kan me voorstellen dat dat helemaal niet leuk is. Vooral met de rest van de klas erbij, dat is niet professioneel en zou een leraar ook helemaal niet moeten doen. Maar laat je niet op je kop zitten, al is dat natuurlijk makkelijk gezegd voor mij. Ik vind het knap dat je daar nog steeds bent! Ik hoop echt voor je dat er snel verbetering komt. En anders zou ik wat laxeermiddel in het kopje koffie van die leraar deponeren...
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    november 2013 aangepast
    ^^ Pff, waarschijnlijk heb je dit allang gedaan of was je het allang van plan, maar je mag wel eens een hele hele grote klacht in gaan dienen, waar dat dan ook moet. Ik vind het zo ontzettend knap dat je het volhoudt.


    Ik heb m'n eerste 15 studiepunten binnen! :D Officieel moet ik nog 10% van het ene vak binnenkrijgen, maar daar kan ik niet meer op zakken. :D
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    november 2013 aangepast
    Omg, het is half vijf, en het is inmiddels zo donker dat ik zin krijg om de kerstboom op te zetten.
    Gewoon, omdat ie zo'n gezellig licht verspreid.
    En ik wel wat licht kan gebruiken... :mrgreen:

    Ik ga of zo meteen of morgen pepernoten bakken.
    Heb ik ook nog nooit gedaan. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    november 2013 aangepast
    ^ Ja je krijgt echt het wintergevoel nu het al zo snel donker is!

    Ik heb verder niet zoveel bijzonders te melden. Gewoon weekend, druk aan de studie en aan het werk.

    Morgen is oma jarig, dus daar ga ik dan heen :)
  • Opties
    xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    november 2013 aangepast
    Ik vond het niet helemaal nodig om hiervoor een nieuw topic aan te maken, dus ga ik het hier vragen ;)

    Ik moet hier meubels ontwerpen voor de doelgroep 17-30, vooral gericht op kleine ruimtes (studentenkamers, kleine appartementjes, etc.) en multifunctionele meubelen.

    Hiervoor moet ik dus de volgende vragen aan heel veel mensen stellen en jullie zouden me enorm helpen als jullie eventjes de tijd nemen om te beantwoorden!

    - Wat vind jij problematisch aan je eigen meubelen?/Waar in je leefruimte ondervind jij problemen?
    - Welke meubels zou jij gecombineerd willen zien?/Welke functies zou jij gecombineerd willen zien in een meubelstuk? (Dus eten, leven, baden, werken, slapen, etc.)

    Thanks alvast :D

    \/ Haha, true ;) Oké, antwoorden in het andere topic wat ik nu ga maken dan, alsjeblieft :D
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    november 2013 aangepast
    Ik zou wel even een eigen topic maken. Niet omdat het hier niet kan, maar dan is het voor jou veel overzichtelijker terugzoeken ;)

    Maar ehm, ik vind een hoogslaper handig in kleine ruimtes (maar zelf houd ik niet van hoogte :XD: ).
    Of een bed/bank met daaronder nog lades.
    Oh en ik zag laatst een trap waarvan de rechtopstaande stukken ook lades waren, dat vond ik ook echt ideaal!
  • Opties
    MieriemierMieriemier Berichten: 44
    november 2013 aangepast
    Pfff... wat een dag.

    Gisteravond zag ik een berichtje op fb dat iemand krukken nodig had, hij was nogal lomp om zijn werk onderuit gegaan. dus ik bellen naar mijn mams (mijn vader had krukken toen hij met zijn heupen zat. Hij heeft inmiddels robotonderdelen in zijn lijf zitten (die heupen willen weleens piepen, hahaha), en vanmiddag na het werk naar Deventer gereden met de auto. Kleine meid natuurlijk mee.
    En de kleine weigeren te slapen. dus die is op geweest van 12 uur tot half 9!!! die slaap morgen uit hoop ik. Ze heeft daar goed gegeten.
    Ze waren zo blij dat wij die krukken speciaal zijn komen brengen, dus wij moesten blijven eten. Wij zeiden geen Nee, vriendlief is gek op spinazie. En C en W maar kijken hoe de kleine meid zat te eten (vreten noem ik het, er zit geen stop op)
    Mijn kleine neefje belde nog met de vraag "Mag Laura haar schoen ook zetten bij opa en oma?" ik Ja gezegd. Oftewel ik moet morgen die kant op, zodat Laura haar cadeautje kan uitpakken.
    Van een rustig gepland weekendje, na een drukke!!!
  • Opties
    GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    november 2013 aangepast
    Ik heb niet heel veel te vertellen, het gaat rustig hier. Ik heb nog tot 30 december zwangerschapsverlof dus ik kan nog steeds een beetje rustig aan doen. Extra veel simsen dus! Mijn meisje slaapt nu lekker door 's nachts tot een uur of half 8, 8 uur. Ideaal dus. Ik zie er wel weer tegen op om aan het werk te gaan.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top