Forum Announcement, Click Here to Read More From EA_Cade.

spel werkt niet meer, en ik kan het spel moeilijk opgestart krijgen.

hallo allemaal,

ik heb niet veel verstand van computers dus het zou super zijn als iemand mij bij dit probleem kan helpen..

ik heb al vaker gelezen dat het spel na een tijdje spelen niet meer werkt, helaas heb ik na 2 dagen spelen ook last van hetzelfde probleem. moet ik dan bij spelopties alles op laag zetten? zoals ik lees?

En via Origin krijg ik het spel niet opgestart helaas, het oranje balkje waar je op 🐸🐸🐸🐸 klikken waar 'spelen' opstaat is helder dus ik kan er niet op klikken.
ik start het op via mijn computer, na 10x klikken begint het spel eindelijk zijn werk te doen. maar dit lijkt mij niet de juiste manier om het spel zo snel mogelijk op te kunnen starten.

graag zou ik hulp van jullie krijgen want ik baal er ontzettend van.
ik heb een packard bell uit 2012/2013 dus nog niet zo oud. ik heb ontzettend veel schijfruimte aangezien ik een nieuwe harde schijf erin heb laten zetten. meer uitleg kan ik over mijn videokaart niet geven aangezien ik dit niet begrijp en hoe ik kan zien of ik er veel mee kan etc....
ik heb windows 7.

alvast bedankt!

Comments

  • Options
    ChangkraChangkra Posts: 165 Member
    Have you tried un installing the game and re installing?

    If you right mouse click on the sims 4 icon in origin you can choose to repair the game, it might just work.
Sign In or Register to comment.
Return to top