Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Vragen @ de mods

Reacties

  • Opties
    BrownieBearBrownieBear Berichten: 40 Pruttelende Peuter
    Deborah schreef: »
    @BrownieBear en @TownOfPlumbobs , jullie rollen zijn aangepast.
    Profielfoto moet nu te plaatsen zijn. ;)

    Dankjewel =D
    AXZK9nO.png
    Dutch, it's inside you.
  • Opties
    Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Ik wil mijn stemmen ingeven in het stemtopic van build my dream, maar dat mag niet omdat mijn bericht eerst approoved moet worden. Het gebeurde zojuist met dit account. Ik kreeg net de tip om een bericht te plaatsen met 1 woord en dat te bewerken, dus dat ga ik nu doen, en om het hier door te geven. Dus bij deze ;)
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    ^Dank je voor het doorgeven. Topic is verwijderd!
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Deze is wel heel fraai.

    9hb9myxbsu5b.png

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    ^ Whaha!
  • Opties
    KympulseKympulse Berichten: 133 Koddige Kleuter
    Dat is... bijzonder :lol:
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @Deborah Op het US forum gebeurde dat ook vrij vaak. Het is bij mij al een hele poos niet voorgekomen. Dit is daar de algemene discussie over (technisch) problemen met het forum: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/842624/forum-service-issues/p1 Maar ik denk niet dat je er veel aan hebt, volgens mij is dit iets dat EA met Vanilla moet oplossen.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    SimKenneeSimKennee Berichten: 150 Koddige Kleuter
    Hey Moderators,
    Laatst wou ik mijn Profielfoto veranderen op De Sims Forum nl_NL alleen dat kan helaas niet. Ik zou graag mijn Profielfoto willen veranderen zodat mensen mij herkennen om mijn Ideeën en Hulp! Hoe moet ik dus mijn Profielfoto veranderen?

    Groetjes
    SimmerKennee
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID Town Of Plumbobs, MoomshineSim en Pinguintech: SimKennee
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID: SimKennee
    Heb je Hulp nodig, stuur dan een Bericht naar SimKennee!
    Mijn Tumblr, Simmers Dagboek, Gidsen, Dagboeken, Nieuws,
    The Sims 4, The Sims Freeplay en Simcity BuildIt!
    n7qx0g9jqpmk.png
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Je rol (zie je profielpagina) staat op General. Deborah of één van de andere moderators moet een verzoek bij EA indienen om je rol te veranderen in NL_nl. Pas dan kun je een profielfoto instellen als avatar.
  • Opties
    SimKenneeSimKennee Berichten: 150 Koddige Kleuter
    juni 2016 aangepast
    Bedankt SimLibby @SimLibby,
    Kan ik dan aan Deborah @Deborah een verzoek indienen om mijn rol aan te passen, zodat zij dat zij het verzoek kan versturen naar EA?
    Post edited by SimKennee on
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID Town Of Plumbobs, MoomshineSim en Pinguintech: SimKennee
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID: SimKennee
    Heb je Hulp nodig, stuur dan een Bericht naar SimKennee!
    Mijn Tumblr, Simmers Dagboek, Gidsen, Dagboeken, Nieuws,
    The Sims 4, The Sims Freeplay en Simcity BuildIt!
    n7qx0g9jqpmk.png
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Deborah is regelmatig dagelijks online en ziet je bericht vanzelf. Je bent niet de enige met een foute rol dus als ze zo'n bericht als die van jou tegenkomt, weet ze meteen hoe laat het is (dan weten we, de vaste forumgangers, allemaal vandaar dat ik alvast reageer). Ik weet niet precies of ze meerdere verandering van rol verzoeken bij elkaar spaart en het dan in eens doorgeeft of dat ze ook losse verzoeken meteen doorspeelt aan EA. Nadat ze het verzoek heeft ingediend, kan ze niets meer voor je doen. Behalve afwachten tot EA het aanpast. Ik verwacht dat ze nog wel even van zich laat horen, je laat weten je bericht gezien te hebben en je laat weten wanneer je rol is aangepast.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik heb van de week nog contact met EA, dan neem ik je account mee @SimKennee . ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimKenneeSimKennee Berichten: 150 Koddige Kleuter
    Bedankt @Deborah dat je mijn Account even meeneemt!!
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID Town Of Plumbobs, MoomshineSim en Pinguintech: SimKennee
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID: SimKennee
    Heb je Hulp nodig, stuur dan een Bericht naar SimKennee!
    Mijn Tumblr, Simmers Dagboek, Gidsen, Dagboeken, Nieuws,
    The Sims 4, The Sims Freeplay en Simcity BuildIt!
    n7qx0g9jqpmk.png
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @SimKennee, je account is hersteld.
    Wanneer je voldoende punten hebt, zou je in staat moeten zijn om je profiel foto aan te passen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimKenneeSimKennee Berichten: 150 Koddige Kleuter
    Hey @SimLibby,
    Ik ben vergeten te Reageren, maar het is gelukt!! Profielfoto is met succes aangepast.
    En Bedankt @Deborah ;)
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID Town Of Plumbobs, MoomshineSim en Pinguintech: SimKennee
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID: SimKennee
    Heb je Hulp nodig, stuur dan een Bericht naar SimKennee!
    Mijn Tumblr, Simmers Dagboek, Gidsen, Dagboeken, Nieuws,
    The Sims 4, The Sims Freeplay en Simcity BuildIt!
    n7qx0g9jqpmk.png
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    ^ Fijn. Leuke avatar!

    Deborah, is er al iets bekend over mijn verzoek om het subforum 'Ideeën en feedback' naar onderen te verplaatsen op het forum. Spelers, vooral nieuwe forumleden, blijven aan de lopende band topics openen met spelsuggesties ipv forumsuggesties. Ik word er gek van maar ik heb ook niet de behoefte politie agentje te spelen, dat is namelijk een beetje dweilen met de kraan open. :#
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik heb wel een verzoek gedaan om het forum "op te ruimen". Volgens mij zelfs al 2 keer.

    Zolang ik daar niets op hoor, laat ik dat forumdeel lekker vollopen. Alleen eventuele spam en dat soort dingen haal ik weg.
    Want het is wat je zegt, dweilen met de kraan open. ;)

    Ik zal van de week nog wel eens een mailtje sturen. ;)
    3 x is scheepsrecht toch? ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Deborah schreef: »
    3 x is scheepsrecht toch?
    Laten we er nog een cliché tegen aangooien ;) : De aanhouder wint!
  • Opties
    SimKenneeSimKennee Berichten: 150 Koddige Kleuter
    juli 2016 aangepast
    @Deborah en @SimLibby, misschien is het ook goed als we een nieuwe Subforum erbij krijgen, Beleef het Samen. Ik had gelezen dat Simmers daarop hun Ideeën willen delen en De Sims 4 Beleef het Samen is al een tijdje uit. Ik heb natuurlijk wel begrepen dat ze dit via EA moeten doen en dat het altijd een beetje duurt voordat het gebeurd, maar je hebt deze week toch nog Contact, vandaar! ;)
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID Town Of Plumbobs, MoomshineSim en Pinguintech: SimKennee
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID: SimKennee
    Heb je Hulp nodig, stuur dan een Bericht naar SimKennee!
    Mijn Tumblr, Simmers Dagboek, Gidsen, Dagboeken, Nieuws,
    The Sims 4, The Sims Freeplay en Simcity BuildIt!
    n7qx0g9jqpmk.png
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @SimKennee Als het goed is heeft Deborah dat al (meerdere keren) gevraagd. Ik heb dat specifieke verzoek al ingediend voordat het pakket uit was. Net als het hernoemen van het Gamepacks subforum naar "Game Packs en Accessoirepakketen". Al denk ik dat Beleef het Samen niet eens een eigen subforum nodig heeft, als het Aan het Werk subforum hernoemd wordt tot "Uitbreidingspakketten" dan kunnen we alles daarin kwijt, het is niet dat daar dagelijks nieuwe topics worden geopend. (Even in de trend die op het US forum gaande is om maar meer dingen op één hoop te gooien omdat de subfora niet actief genoeg zijn - een gemiddeld Sims 4 subforum daar is ongeveer 10x zo actief als ons Sims 4 algemeen (sub)forum, wat het actiefste gedeelte van het forum is, afgezien van wedstrijden en uitdagingen misschien.)
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    SimKenneeSimKennee Berichten: 150 Koddige Kleuter
    @MDianaSanders,
    Ja we kunnen het dan ook maar beter, 'Uitbreidingspakketen' noemen, want De Sims Freeplay en Middeleeuwen worden ook gewoon geplaatst tussen 'Overige Games' ook al zijn er niet zo veel Discussies op dat Subforum! ;)
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID Town Of Plumbobs, MoomshineSim en Pinguintech: SimKennee
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID: SimKennee
    Heb je Hulp nodig, stuur dan een Bericht naar SimKennee!
    Mijn Tumblr, Simmers Dagboek, Gidsen, Dagboeken, Nieuws,
    The Sims 4, The Sims Freeplay en Simcity BuildIt!
    n7qx0g9jqpmk.png
  • Opties
    MoonshineSimMoonshineSim Berichten: 54 Denderende Dreumes
    @Deborah @SimLibby hoi, ik heb hier een account aangemaakt om mijn nieuwe Sims fansite + forum www.MoonshineSim.nl te promoten. Helaas staat mijn rol op General en kan ik mijn profielfoto/Avatar dus niet aanpassen. Zouden jullie dit s.v.p. willen (laten) wijzigen? Ook zou het fijn zijn om te weten hoeveel berichten ik ongeveer moet plaatsen voordat ik 'gewoon' lid ben en meer rechten, zoals plaatsen van screens, krijg. Vast bedankt voor jullie reactie.
    Logo_USA_FORUM_LEGAL_TRANS_400x171_vanaf_1510.20.png
    Klik hier om naar mijn site te gaan.
  • Opties
    SimKenneeSimKennee Berichten: 150 Koddige Kleuter
    juli 2016 aangepast
    Heey MoonshineSim,
    De Moderaters of gewoon Deborah kan je vragen of je Rol wordt gewijzigd naar nl_NL.
    Deborah is regelmatig online en zij zal regelen met EA of je rol gewijzigd kan worden.
    Ik had hetzelfde probleem, maar na ongeveer 2 weken na het indienen wordt je Rol gewijzigd.
    Je hoeft dit trouwens alleen aan de Moderaters te vragen en niet aan andere Leden met de nl_NL Rol. ;)
    Vertel even aan ons of het is gelukt etc. ;)

    Ik heb trouwens ook even op je website gekeken en het ziet er leuk en duidelijk uit.
    Je hebt er veel tijd in gestoken, mijn Support heb je! ;)
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID Town Of Plumbobs, MoomshineSim en Pinguintech: SimKennee
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID: SimKennee
    Heb je Hulp nodig, stuur dan een Bericht naar SimKennee!
    Mijn Tumblr, Simmers Dagboek, Gidsen, Dagboeken, Nieuws,
    The Sims 4, The Sims Freeplay en Simcity BuildIt!
    n7qx0g9jqpmk.png
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    ^ @SimKennee, hoi

    Dat weet MoonshineSim. Zij is namelijk een "oude" bekende (Simmie), ze was ook van de fansite S4F.
    Ze noemt alleen mijn naam om me gedag te zeggen, want ze kent mij ook. ;)

    Simmie, het zal tijd worden dat je nu eindelijk eens een topic in het fansite gedeelte opent :p.

    Qua geplaatste berichten: op het Amerikaanse forum heb je 50 punten nodig, 30 ingediende berichten en een account ouder dan 24 uur om een lid te worden. Maar volgens mij werkt dat bij ons net even anders en heb je mogelijk minder punten/berichten nodig. De badge namedropper heb je in ieder geval zojuist gehaald, dat zijn alvast 5 punten. Zal straks ook even een like geven.
  • Opties
    SimKenneeSimKennee Berichten: 150 Koddige Kleuter
    ^@SimLibby, Hallo, ook leuk om jou te zien! :joy:

    @MoonshineSim Sorry voor het ongemak, ik had niet verwacht dat je een oud account had en je kan wel zeggen dat ik ook vrij Nieuw ben op dit forum en vandaar dat ik niet wist dat jij nog een ander account had. ;)
    Ik weet trouwens niet hoe het zit met de punten, maar ik vertrouw het zo wel, denk ik...
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID Town Of Plumbobs, MoomshineSim en Pinguintech: SimKennee
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID: SimKennee
    Heb je Hulp nodig, stuur dan een Bericht naar SimKennee!
    Mijn Tumblr, Simmers Dagboek, Gidsen, Dagboeken, Nieuws,
    The Sims 4, The Sims Freeplay en Simcity BuildIt!
    n7qx0g9jqpmk.png
  • Opties
    MoonshineSimMoonshineSim Berichten: 54 Denderende Dreumes
    @SimKennee bedankt voor je reacties, compliment en support! :) Als je een gezellig forum zoekt ben je van harte welkom!
    Logo_USA_FORUM_LEGAL_TRANS_400x171_vanaf_1510.20.png
    Klik hier om naar mijn site te gaan.
  • Opties
    MoonshineSimMoonshineSim Berichten: 54 Denderende Dreumes
    @SimLibby jij ook bedankt voor je reactie en even dag zeggen. ;) Duurt het echt 14 dagen voordat het account op nl-NL is gezet?
    Logo_USA_FORUM_LEGAL_TRANS_400x171_vanaf_1510.20.png
    Klik hier om naar mijn site te gaan.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    MoonshineSim schreef: »
    Duurt het echt 14 dagen voordat het account op nl-NL is gezet?
    Volgens mij kan het best een paar weken duren. Deborah is meestal wel vrij snel met doorgeven maar nadat ze dat heeft gedaan kan ze niets meer voor je doen, dan is het echt wachten tot EA het in orde maakt.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juli 2016 aangepast
    @MoonshineSim, ik heb een mail gestuurd, maar ik weet niet of ie nog op tijd is.
    Het is even afwachten wanneer ie opgepakt wordt. ;)


    Edit: Je rol is aangepast. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top