Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Vragen @ de mods

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Wat een superuitgebreide topic @SimLibby ! Dank je wel. ]Ik heb een vraag over #. Ik heb het gebruikt bij BMD2 (dus #BMD2), maar ik vroeg me af wat je nog meer zou kunnen neerzetten in die #. Ik heb geen Twitter.
    Graag gedaan. Ben blij dat je er wat aan hebt.

    Diana heeft al een goede uitleg gegeven over hashtags. Zo gebruik ik ze ook (en ik heb ook geen Twitter). Ik gebruik bijvoorbeeld vaak #SimsExpressie want dat is mijn website. Er kunnen geen spaties in hashtags zitten. Je kunt meerdere hashtags per creatie gebruiken en je kunt hashtags combineren met een omschrijving van de creatie.

    Op de startpagina van de Galerie staan populaire hashtags. Misschien staat daar iets bruikbaars voor je bij. Gebruik wel hashtags die iets zeggen over je creatie. Ik denk dat het frustreert als spelers zoeken op bijvoorbeeld #celebrity, ze bij jou uitkomen en jij blijkt Jantje uit Lutjebroek gedeeld te hebben. Zo zie ik vaak #sexy als populaire hashtag staan. Ik vind dat nooit zo'n goede hashtag omdat het wat mij betreft eigenlijk nooit iets zegt over de creatie.

    Als jij meedoet met een uitdaging, wedstrijd of iets dergelijks, dan kun je met elkaar afspreken een bepaalde tag te gebruiken zodat je elkaars werk makkelijk kunt terugvinden. Zo heb ik bijvoorbeeld regelmatig de tag #Buildmydream gebruikt toen ik deze forumwedstrijd organiseerde en volgens mij gebruikt Diana #BMD. Als je een De Sims 4 gerelateerde blog of website hebt met jouw creaties, dan kun je ook hier een tag van maken: #naamblog of #naamwebsite.

    Ik heb een handleiding op mijn site waarin ik uitleg waar hashtags voor zijn.
    http://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-galerie-gebruiken.html

    Ik zal ook even in de CC en Mods topic een uitleg over hashtags plaatsen.

    Wat voorbeelden:

    tgyx8kpqynfo.jpg3bj26grw0pcp.jpgp7r4ab9dymgo.jpg
  • Opties
    FrancescaThonaFrancescaThona Berichten: 84
    Dank je wel @SimLibby
    Ik heb geprobeerd om een huis te uploaden om te kijken of het lukte. Ik kan alleen mijn huis niet meer vinden in de galerij. Kan dat omdat ik CC's heb gebruikt?
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @FrancescaThona Je huis is er nog wel, je moet alleen onder "Gevorderd" (in het menu aan de linkerkant) de optie "inclusief aangepaste content" aanvinken. Als het goed is zie je dan ook items waarin CC is verwerkt.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    FrancescaThonaFrancescaThona Berichten: 84
    Gelukt, gevonden! Ik keek altijd via de site, niet via galerij. Toen jij zei over gevorderd enzo en ik kon het niet op de site vinden, toen pas ben ik gaan zoeken in galerij. Maar gevonden. :) Dank je wel @MDianaSanders
    Ik kan hem alleen nog steeds niet vinden op de site. En ik kan het ook niet delen met facebook. Hij zegt dat facebookdiensten niet beschikbaar zijn. Ik vermoed dat dat samen gaat met dat ik het niet via de site kan vinden. Maar jij kon hem wel vinden, dus hij is wel online?
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @FrancescaThona Nee, ik heb niet eens gezocht, ik weet gewoon dat hij er moest zijn ;) (Ik heb even gezocht, maar het is wel een supermooi bouwwerk zeg ;)). Het is inderdaad zo dat de gevorderde opties alleen beschikbaar zijn in de in-game Gallerij, dus niet op de website en ook niet in de mobiele app. Dat houdt in dat als je een creatie met CC hebt geupload, je daar geen directe link van kunt delen, je kunt wel je EA ID geven en zeggen, dat "inclusief aangepaste content" aangevinkt moet zijn.
    Wat betreft facebook, dat doe ik zelf nooit, maar het zou best eens kunnen dat het helemaal niet werkt, ik meen daar iets over gezien te hebben. - Ik heb het even gecontroleerd, maar ik heb die optie ook niet, dus het maakt niet uit of je wel of geen CC gebruikt.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    FrancescaThonaFrancescaThona Berichten: 84
    Ik was aan het testen :blush: en toen zag ik jou voorbij komen. Had even getest of het ook met een niet-CC-bouwsel niet ging. En nee, ook daar kan ik niet mee op fb komen, dus ligt niet aan het bouwsel, maar aan dat fb-knopje.

    Maar: ooooo, dus het gaat sowieso niet! O, nou, dan ga ik het op een andere manier delen. Vind het leuk om te delen. :smile: Gewoon met losse foto's dan maar. Wel jammer dat ik daar dan weer geen link aan toe kan voegen, maar daar is dan niets aan te doen. Moeten ze me maar volgen. :) Zijn een paar vrienden die ook sims spelen en mijn schoonmoeder vind het leuk om te zien wat ik doe. :P Daarom deel ik het ook. Ze word 71 en ik heb maar uitgelegd dat het een soort digitaal poppenhuis is. :flushed::smiley: Toch leuk dat ze me volgt op facebook.

    Bedankt voor je compliment! Maar compliment ook naar jou toe hoor! Ik heb in een korte tijd zo ontzettend veel geleerd van je wedstrijd. (En vooral gidsen en uitleg). Eerst lukte het me niet goed, nu gaat het steeds beter en snap ik meer. Ik snap nu ook de filmpjes meer die ik op YouTube vind. Superbedankt! En ik blijf je wedstrijd volgen en eraan meedoen, ook als ik eruit lig (hopelijk niet al te snel :wink: )
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @FrancescaThona , als je het leuk vind om nieuwe dingen te leren, adviseer ik je ook om de opdrachten van Seisoen1 van BMD van @SimLibby te bekijken en beter nog, om ze te maken. Je kan het altijd in "de zandbak" showen.
    Maar daar heb ik heel veel van geleerd, en ze heeft heel uitgebreide voorbeelden er bij gemaakt.
    Dat is zeker waard om eens te bekijken.

    Ik heb overigens de mogelijkheid om hele mooie bouwsels bij het facebook team aan te melden. 1 keer per maand willen ze wel een bouwsel van de site showen. Dus als je iets heel moois/bijzonders/aparts hebt? Dit geldt voor iedereen uiteraard, alleen.... ik (en Moepmoep en Inwe) ben de jury. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Oh ik heb wel een gebouw dat ik graag zou willen insturen! Hoe doe ik dat?
  • Opties
    FrancescaThonaFrancescaThona Berichten: 84
    Goed idee van je @Deborah . Ik ben wezen kijken. Het is wel via het archief werken hè? Is een beetje inkomen en linkjes klikken, maar dat komt omdat ik er (nog) niet in zit. Als je midden in een wedstrijd zit, dan ga je met de dingen mee (de ontwikkelingen, de flow, de berichten, enzovoorts). Even inkomen dus. Maar ik ben al bezig. Heb al één ruimte staan (zonder behang of wat dan ook).

    Over de mooiheid van mijn gebouw. Ik vind het heel mooi en ben ook best trots op mijn vooruitgang. Maar of het de mooiste gebouw van de maand is, dat durf ik niet te zeggen. :smile: Ik ben wel benieuwd naar @Caatje28 haar bouwwerk.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Caatje28 , sorry, ik denk dat ik niet duidelijk geweest ben.
    Ik kan 1 gebouw per maand insturen, en thats it.
    Misschien moeten we wel een topic daar voor maken, waar iedereen zijn "bouwsel van de maand " in zet of zo?

    @FrancescaThona , ik kon toen De Sims4 uitkwam, helemaal niet bouwen er in.
    Ik was De Sims3 gewend, en ik vond het een ramp.
    Door mee te doen aan BMD, heb ik het nu aardig onder de knie gekregen.
    @SimLibby is een meester in dingen uitleggen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @Deborah Ga je daarvoor een "Deel hier je mooiste bouwsels" topic openen? Het lijkt mij namelijk voor jullie als moderators het handigst om alles op één plek te hebben. Of ga je gewoon alle showcase topics af? Want in dat geval wordt het tijd dat ik er hier ook eentje maak (ik heb al een showcase op het US Forum), al vind ik niet al mij bouwsels super bijzonder :lol: Ben je me net voor :lol:
    En dan nog een vraagje, is CC daarbij toegestaan? Aangezien het wel de officiële Facebooksite is (voor zover ik weet) en via de officiële kanalen worden voor zover ik weet nooit items met CC gepromoot.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @MDianaSanders , vind je dat het topic door mij geopend moet worden?
    En ik denk dat zonder (of zo min mogelijk) CC de voorkeur heeft, maar dat kan ik van de week wel even navragen.
    In ieder geval vind ik dat er hier een aantal mensen zijn die zeker in het zonnetje gezet moeten worden, omdat ze zo mooi bouwen.
    Vandaar dat ik dat nu mag aanmelden. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    FrancescaThonaFrancescaThona Berichten: 84
    Deborah schreef: »
    @FrancescaThona , ik kon toen De Sims4 uitkwam, helemaal niet bouwen er in.
    Ik was De Sims3 gewend, en ik vond het een ramp.
    Door mee te doen aan BMD, heb ik het nu aardig onder de knie gekregen.
    Idem hier. Ik vond het in het begin echt niet leuk. Snapte niks van dat bouwen. En ik was gewend om eigen kleurtjes en dergelijke zelf te kunnen bepalen. Ineens was dat ook weg. Voelde voor mij als een enorme achteruit van mijn eigen mogelijkheden. En dat terwijl mijn fb vrienden die ook sims speelden het bejubelden. Ik snapte daar niets van en heb het spel letterlijk een tijd lang naast me neergelegd. Na een tijdje begon het toch weer te kriebelen. Ik downloadde wel andermans gebouwen (vandaar dat ik eerst met de site bezig was, dat was omdat ik het zo gewend was). Maar ik begreep werkelijk niet hoe die mensen zo goed konden bouwen. Alsof ik al mijn inspiratie kwijt was. Nu dat ik met de wedstrijd meedoe en dingen begin te leren, krijg ik ineens weer heel erg veel inspiratie! Het ene naar het andere idee poeft in me op. Ik heb nu letterlijk meer ideeën als dat ik het kan uitwerken. :smiley:
    Deborah schreef: »
    Misschien moeten we wel een topic daar voor maken, waar iedereen zijn "bouwsel van de maand " in zet of zo?
    Deborah schreef: »
    In ieder geval vind ik dat er hier een aantal mensen zijn die zeker in het zonnetje gezet moeten worden, omdat ze zo mooi bouwen.
    Vandaar dat ik dat nu mag aanmelden. ;)
    Ik vind het alvast een goed idee. Ook al word er die maan niet gekozen of word je niet gekozen, je kunt wèl je eigen beste-van-de-maand showen. :smiley:

  • Opties
    Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Ik vind het ook een heel goed idee. Ik werk pas sinds kort met CC, dus het bouwwerk dat ik wilde inleveren heeft geen CC.
  • Opties
    MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    Ik vind het echt een hardstikke leuk idee! Zelf doe ik waarschijnlijk niet echt mee want mijn gebouwen barsten van de cc ;) Als iemand dat dan download staat het hele huis opeens leeg ;-) maar het is zeker leuk om gewoon in het topic te kijken naar wat voor moois iedereen heeft gemaakt


    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @Deborah, Diana en ik hebben afgesproken dat ik het forum uitleg topic maak.

    Over een paar dagen ben ik zover dat topic te openen (maak de tut eerst op mijn site, dan hoef ik het alleen over te zetten), dus alvast mijn vraag: in welk subforum wil je dat ik dat topic open?

    Ik zat te denken aan 'Nieuws en aankondigingen' of 'Welkom in de Community'.
    Probleem alleen is dat deze subfora niet zo vaak bezocht worden.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Persoonlijk vind ik het "Welkom in de Community" daar het meest geschikte voor.
    Maar.... dan gaan er een groot aantal op slot, lijkt me zo.
    Suggesties?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    april 2016 aangepast
    Deborah schreef: »
    Persoonlijk vind ik het "Welkom in de Community" daar het meest geschikte voor.
    Maar.... dan gaan er een groot aantal op slot, lijkt me zo. Suggesties?

    Weer last van de forum voorjaarsschoonmaak? ;)

    Bedoel je de categorie? Of het onderliggende subforum welkom in de Community.
    Als je de categorie bedoelt kan het ook nog in 'Nieuws en aankondigen' - waar natuurlijk meer 'must read' topics staan - maar er komt waarschijnlijk geen kip in dit gedeelte van het forum. Daarbij zijn al de topics hier gesloten, in tegenstelling tot 'Welkom in de community' wat veel interactiever is. Aan de andere kant: de vaste kern op dit forum weet waar het 'forum uitleg' topic komt en kan er natuurlijk altijd naar linken, dus ook naar forumgedeeltes die minder bezocht worden.

    Er staat wel bij "Welkom op de Sims 3 community, stel je hier voor." 3 kan je misschien beter weglaten, want het gaat om zoveel meer dan alleen De Sims 3.

    Suggesties voor het nieuwe forum kan wat mij betreft dicht vanwege 'Ideeën en general' in de categorie 'General'. Het topic zou ook verwijderd kunnen worden of verplaatst naar 'Ideeën en general'.

    Welkom op de Sims Community kan wat mij betreft verplaatst worden naar het subforum 'Welkom in the Community' maar het kan misschien ook wel verwijderd worden. De informatie uit dat topic is grotendeels verouderd en erg gericht op het oude De Sims 3 forum. Plus als je informatie uit dat topic wilt behouden, dan kan ik in 'mijn' topic natuurlijk een alinea besteden aan de informatie die je wilt behouden.

    Ik kan de Forumregels in 'mijn' topic opnemen. Dan gebruik ik de beginpost voor de forumregels (zodat het lekker opvalt) en een paar andere berichten voor een forum uitleg (waar ik trouwens ook een kleine toelichting geef over de functie van moderators). Dan neem ik in de openingspost ook een inhoudsopgave op (zoals bij CC en Mods) zodat het makkelijk/duidelijk navigeren is binnen het topic. Verder heb ik het onderdeel 'Richtlijnen voor het posten van een goed bericht' in de forumregels ook opgenomen in mijn handleiding (al kan ik dat natuurlijk aanvullen met andere richtlijnen die ik (nog) niet heb opgenomen).

    Maar je spreekt over 'Een groot aantal op slot'. Wat ik noem is geen groot aantal.

    Dus bedoel je nog meer categorieën/subfora waar je de bezem door wilt halen en waar je suggesties over wilt?


    EDIT: ik stuur je even een PM.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Nou, voorjaarsschoonmaak zou ik het niet willen noemen, hoewel ik er best een keertje met een beste bezem doorheen zou willen.
    Wat mijzelf betreft kunnen er een groot aantal topics gewoon weg, die voegen niets meer toe.
    En wordt het een beetje overzichtelijker en opgeruimder.
    Dus.... ik heb weeeeer een mail naar EA gestuurd....

    Ik wacht even op de reactie van ze (als ik iets krijg...)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Je kunt topics toch wel verplaatsen of sluiten?

    Wat vind je van mijn idee om de inhoud van sommige topics (zoals forumregels) op te nemen in 'mijn' topic?

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Dat vind ik een heel goed idee.
    Maar dan moeten die forum regels wel geupdate worden.
    Volgens mij was @Moepmoep daar ooit mee begonnen.

    Ik hoop nog altijd op het systeem dat je, wanneer je je aanmeldt op dit forum, je de regels voor je neus krijgt, en die eerst moet accepteren voordat je verder kan. Volgens mij had Mod The Sims dat vroeger.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    We zijn lekker aan het powerposten maar het praat eigenlijk wel makkelijk in plaats van steeds onze voorgaande berichten te bewerken.

    Zal ik een poging doen om de forumregels te updaten? Ik denk dat ik een heel eind kom. Mochten er dan nog verdere aanvullingen/updates nodig zijn, dan laat je me dit weten (via een PM ofzo, dit topic of stuur me een mail) en dan vul ik ze aan. Ik weet dat je als moderator mijn berichten ook kunt bewerken maar wee de gebeente als je dat niet zo netjes als ik doe :D. Maar als je het niet netjes genoeg doet (en daar is niet veel voor nodig: ik ben nu eenmaal een beetje een ****) kan ik het natuurlijk netjes opmaken.

    Op sommige fora is het mogelijk bepaalde topics bovenaan ieder subforum vast te pinnen. Kan dat niet op dit forum?
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Jawel, ik kan alles overal pinnen, dacht ik.

    Wat wil je gepint hebben dan?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    april 2016 aangepast
    Deborah schreef: »
    Jawel, ik kan alles overal pinnen, dacht ik. Wat wil je gepint hebben dan?

    Mijn reactie was eerder een reactie op wat je eerder schreef.

    Deborah schreef: »
    Ik hoop nog altijd op het systeem dat je, wanneer je je aanmeldt op dit forum, je de regels voor je neus krijgt, en die eerst moet accepteren voordat je verder kan.

    Zolang dat er nog niet is, is het misschien een idee om dat forum uitleg topic, waarin ik dus ook de forumregels opneem, bovenaan ieder subforum vast te pinnen. Om de kans te vergroten dat veel spelers het zien of lezen. Het subforum "Welkom ..." is wel het meest geschikt voor dit topic maar wordt volgens mij niet heel druk bezocht.


    EDIT: ben even iets aan het uitproberen met categorieën wijzigen van ingediende discussies (kijken of dat werkt). Vandaar dat er nu ineens een CAW topic in De Sims 4 Aan het werk staat. Ik herstel het zo weer (zet het terug op zijn oude plek).
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    april 2016 aangepast
    @Deborah, ik ben bezig met het forum uitleg topic.

    Ben het derde bericht aan het bewerken zoals ik steeds al de berichten aan het bewerken ben. Ineens krijg ik de melding dat mijn (bewerkte) bericht wordt geplaatst na goedkeuring en weg is mijn derde bericht. Echt helemaal weg, alsof het nooit bestaan heeft. Dat is nog erger dan het gezeur dat je bericht, direct na het indienen (dus zonder bewerking en zonder dat je al een lang bericht ingediend hebt), geplaatst wordt na goedkeuring. En die meldingen zijn al vervelend, zoals je weet heb ik er een paar gehad, maar dit spant de kroon. Om nog maar te zwijgen van de tijd en zorgvuldigheid die ik besteed heb aan dit bericht.

    Ik weet dat jij hier niets aan kunt doen (behalve het misschien doorgeven aan EA) maar als moderator krijg je dit gezeur nu eenmaal over je heen ;). En ik wil toch ook even stoom afblazen.

    De link uit de inhoudsopgave naar het derde bericht, geeft deze melding:
    Derde bericht: Berichten opmaken en BBcode
    • Introductie
    • Menubalk bij berichten en BBcode
    • Niet in menubalk: meer BBcode
    • Filmpjes uploaden

    cda577i5hcn6.jpg

    Ik vind dit echt heel vervelend. Ik heb het bericht nog naar een tekst documentje kunnen kopiëren maar dat is zonder de opmaak, alleen de platte tekst. Ik ga nu eerst mijn andere berichten - met opmaak en al - kopiëren naar een tekst documentje. Het staat weliswaar ook allemaal op mijn site, maar dat kan ik alleen maar op het forum plaatsen (copy and paste) zonder de opmaak. De opmaak moet ik op het forum instellen.

    Aangezien het derde bericht dus kennelijk niet meer bestaat, is mijn oorspronkelijke 4e bericht het derde bericht geworden. Ik heb maar weer een bericht gereserveerd, zodat bericht 3 er weer tussen kan en het oorspronkelijke 4e bericht kan opschuiven naar het gereserveerde bericht. Dus ik heb riemen waar ik mee kan roeien en ik kan het herstellen. Morgen, nu nog even voor de buis hangen voordat ik mijn bed induik.


    EDIT:
    Ik heb het bericht nu 3 keer tevergeefs proberen in te dienen: krijg weer de melding dat het goedgekeurd moet worden. Dus ik heb ook steeds weer een nieuw bericht moeten reserveren omdat het bericht wat ik niet ingediend krijgt echt van de aardbodem verdwijnt. Misschien staat er iets in wat het forum niet goedkeurt. Het bericht gaat over BBCode. Misschien gebruik ik dat teveel of is er iets anders aan de hand.

    EDIT II:
    Het lukt me nog steeds niet het bericht in te dienen. Het wordt echt belachelijk, het bericht blijft verdwijnen, ook als ik het bericht iets aanpas. Ik vind het echt helemaal prima dit soort handige topics voor het forum te maken. Moet EA, of wie er dan ook verantwoordelijk is voor een goede werking van dit forum - me wel de mogelijkheden geven dit te doen. De berichten die ik plaats zijn prima qua inhoud - niets geks of iets dergelijks. Dus waarom ze niet geplaatst worden is me een raadsel. Misschien te vaak bewerkt? Maar dat zou ik vreemd vinden. Daarbij, gebeurt dit ook als ik een bericht voor de 1e keer indien of bewerk.

    EDIT III
    Het gaat maar door. En de logica hiervan ontgaat me volledig. Als ik nu nog weet wat EA afkeurt, wat kennelijk eerst goedgekeurd moet worden, dan kan ik daar rekening mee houden. Maar ik heb geen idee wat het probleem van mijn berichten is. Het is keurige tekst.

    EDIT IV
    Meer mensen hebben dit probleem maar een echte logica over het waarom van dit probleem is er niet. Ik lijk iets op het spoor te zijn. Als ik al mijn afbeeldingen uit het bericht verwijder, kan ik het plaatsen. Ben benieuwd of ik ze dan ook weer kan uploaden zonder dat het probleem zich weer voordoet. Ik vond trouwens wel een handige FAQ waarin wat dingen stonden die ik nog niet wist dus dat ga ik ook opnemen in het topic. Zo zie je maar weer "Elk nadeel heeft zijn voordeel".
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    april 2016 aangepast
    Zo, ik ben blij dat ik nu eindelijk eens goed nieuws kan melden.

    De naamswijzigingen.

    @SimsTecGuru is gewijzigd in @SimsTec
    @Kim3009 wil je doorgeven welke naam je wilt?

    Gebruikers die naar nl_NL hersteld zijn:

    @ElkaB_14
    @SB
    @floortje299
    @Twiggy
    @Sims4Friends
    @BaasPet
    @Caatje28
    @Marijeee
    @FrancescaThona

    Jullie zouden nu correct moeten kunnen quoten, profiel foto kunnen aanpassen en dat soort dingen.

    Dan hebben we nog het probleem dat sommige gebruikers willen iets posten (bijvoorbeeld @SimLibby en @BaasPet) , en krijgen dan een melding dat deze eerst goedgekeurd moet worden. Willen jullie elke keer als jullie hier een voorbeeld van hebben, het hier posten?
    Met het topic waar het over ging/gaat en het tijdstip (en als je meerdere accounts hebt, met welk account)
    Men gaat in dit probleem duiken.

    Verder wil ik een forum voorjaarsschoonmaak houden.
    Hebben jullie suggesties?
    Uiteraard kan ik dat ook zelf uitzoeken, maar he... dit forum is van ons allemaal.
    (plus dat ik niet later het verwijt wil hebben, van ... ja maar ik wist het niet ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    TwiggyTwiggy Berichten: 132 Koddige Kleuter
    @Deborah Dank voor de melding! Ik heb zojuist direct aanpassingen kunnen maken in mijn account. Ik heb een gezicht gekregen, joepie! Je bent geweldig :smiley:
  • Opties
    ElkaB_14ElkaB_14 Berichten: 39 Pruttelende Peuter
    Jihoeee!!!! Bedankt, @Deborah!
  • Opties
    MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    @Deborah je bent geweldig! heel erg bedankt <3:)


    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • Opties
    Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Super, dankjewel!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top