Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Waar zijn de meubels?

Sterre61Sterre61 Berichten: 23 Pruttelende Peuter
Hoi iedereen,

ik denk dat elke fanatieke sims speler wel wat download. Haar, kleding schoenen, make up en andere leuke spulletjes. Nu weet ik precies waar het haar te vinden is en de schoenen, maar als ik bijvoorbeeld een kinderbed wil downloaden, weet ik niet waar ik het terug moet vinden.

Waar moet ik kijken en wat moet ik anders doen dan met bijvoorbeeld haar?
Bouwt graag huizen
wil alle uitbreidingen, het liefst gratis
mag je origin kadobonnen geven

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Heeft de creator dat niet op diens downloadpagina vermeld?

    Ik zou eens kijken in de Bouwmodus --> Sorteren op functie --> Kinderen --> Kindermeubels. Je kunt ook voorwerpen filteren op bijvoorbeeld Content --> Aangepast materiaal. Wellicht helpt dat je CC makkelijker te vinden in-game.
  • Opties
    Sterre61Sterre61 Berichten: 23 Pruttelende Peuter
    SimLibby schreef: »
    Heeft de creator dat niet op diens downloadpagina vermeld?

    Ik zou eens kijken in de Bouwmodus --> Sorteren op functie --> Kinderen --> Kindermeubels. Je kunt ook voorwerpen filteren op bijvoorbeeld Content --> Aangepast materiaal. Wellicht helpt dat je CC makkelijker te vinden in-game.

    Ik zal even kijken! Bedankt voor je antwoord...
    Bouwt graag huizen
    wil alle uitbreidingen, het liefst gratis
    mag je origin kadobonnen geven
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Sure, no problem. Meld het even als je het gevonden hebt en waar je het dan gevonden hebt. :) Handig voor spelers die ook zoeken.
  • Opties
    Sterre61Sterre61 Berichten: 23 Pruttelende Peuter
    Het is gelukt! Had hem per ongeluk verwijderd, zonder weten... Het staat inderdaad bij aangepast content.
    Bouwt graag huizen
    wil alle uitbreidingen, het liefst gratis
    mag je origin kadobonnen geven
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top