Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Problemen met inloggen

KensporenKensporen Berichten: 12
Dag mensen,

Gisteren kon ik perfect inloggen met mijn account in De Sims.
Nu kan ik ook inloggen maar als ik het spel dan start, krijg ik de melding dat de verbinding met de server is verbroken.

Ook als ik op de website ga van The Sims 3 en daar inlog, naar mijn vrienden wil gaan moet ik ook constant opnieuw inloggen, maar dan gebeurt er ook niets.

Enig idee ?

Reacties

  • Opties
    Haushinka1984Haushinka1984 Berichten: 415
    juni 2013 aangepast
    Hey Ken,

    Ik heb hetzelfde probleem al heel de dag. Inloggen op het forum lukte me net, maar mijn profielpagina en inloggen ingame lukken ook totaal niet.

    Ik vermoed dat het een algemene fout kan zijn en dat er nog mensen niet ingelogd raken, maar zeker weet ik dat natuurlijk niet.
  • Opties
    KensporenKensporen Berichten: 12
    juni 2013 aangepast
    Is serieus vervelend...

    Die online opties zijn zo veel veel leuker eh...
    Hopelijk komt er snel een oplossing voor dit probleem,
    ookwel jammer dat EA het niet meld op hun site enzo
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    juni 2013 aangepast
    Aah gelukkig, het ligt dus niet aan mijn verbinding..weer eens een algemeen probleem. Denk wel snel verholpen..kwestie van geduld en wachten en dan later weer opnieuw proberen.

    edit: ik speel alleen als de online opties er ook zijn...je krijgt namelijk geen buttons als je offline speelt.
  • Opties
    KensporenKensporen Berichten: 12
    juni 2013 aangepast
    Adintje1988 schreef:
    Aah gelukkig, het ligt dus niet aan mijn verbinding..weer eens een algemeen probleem. Denk wel snel verholpen..kwestie van geduld en wachten en dan later weer opnieuw proberen.

    edit: ik speel alleen als de online opties er ook zijn...je krijgt namelijk geen buttons als je offline speelt.



    Hehe grappig, achja het blijft een even leuk spel, alleen vind ik't leuker dat je zo af en toe eens berichten kan sturen naar elkaar en kado'tjes versturen, optreden's bijwonen enz....
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    juni 2013 aangepast
    Kan iemand al inloggen? Na de game helemaal opnieuw te hebben opgestart uiteraard?
  • Opties
    KensporenKensporen Berichten: 12
    juni 2013 aangepast
    Nee niets, altijd dezelfde fout dat de server niet bereikbaar is
  • Opties
    femkefunfemkefun Berichten: 70
    juni 2013 aangepast
    heey ik heb dit probleem ook sinds ik dragon valley heb gekocht vandaag
    en van overmaad tot raad doet dragon valley het ook niet en het was wel de golden edition
    ben nu vet mopperig ik hoop dat dit snel word opgelost anders heb ik geld besteed voor niets
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    juni 2013 aangepast
    femkefun schreef:
    heey ik heb dit probleem ook sinds ik dragon valley heb gekocht vandaag
    en van overmaad tot raad doet dragon valley het ook niet en het was wel de golden edition
    ben nu vet mopperig ik hoop dat dit snel word opgelost anders heb ik geld besteed voor niets

    Het heeft niets met Dragon Valley te maken hoor, het was een algemeen probleem.
  • Opties
    maatje90maatje90 Berichten: 1
    juni 2013 aangepast
    Hoi ik heb een probleem met het registreren van het spel (basisspel sims3) op de website van sims3..

    Ik heb het spel geïnstalleerd via origin en daar het serienummer verzilverd, nu wilde ik deze code ook gebruiken om mijn spel te registreren op de website van sims 3 maar daar krijg ik de melding dat dit niet kan omdat de code al eerder is gebruikt (bij origin natuurlijk...??)

    Via Google had ik al iets gevonden dat je account van Origing en Sims 3 op de een of andere manier gekoppeld kunnen zijn waardoor je dus niet je spel meer hoeft te registreren op de website van sims3 alleen dit gebeurd niet bij mij.. (ik heb dezelfde inlog gegevens bij origin als bij sims3)

    Kan iemand mij als je blieft helpen hoe ik mijn spel nu wel kan koppelen aan de website en zo dus ook simspoints e.d. kan verdienen in het spel?!

    Alvast heel erg bedankt!

    Kelly
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juni 2013 aangepast

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    femkefunfemkefun Berichten: 70
    juni 2013 aangepast
    het probleem is gelukkig weg met dragon valley ik ben weer happie
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top