Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wat wil je kwijt? (deel 2)

Reacties

  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    augustus 2012 aangepast
    ^SYTYCD begint bij ons ergens heel begin september. Staat hier ook al geprogammeerd.
    En Belgium got's talent begint ook binnen een paar dagen.

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    augustus 2012 aangepast
    Ik hoor net op de radio dat het nieuwe seizoen Expeditie Robinson in Nederland vanavond begint. :mrgreen:


    Er komen alweer nieuwe kentekens. :XD: Hoeveel auto's worden er hier in Nederland wel niet gekocht?!

    Ik denk dat ik na het eten maar even wat voor school ga doen...
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2012 aangepast
    ^ Over de examens: Ja, dat denk ik ook wel. En halen zal ik het wel, met mijn cijfers. Maar heel eerlijk gezegd dacht ik dat ik ook veel minder les zou hebben nu, dat valt helaas vies tegen.. Ik heb zelfs twee uur per week meer dan vorig jaar. :-o

    En huh, nu al?

    O wacht, ik keek net in de gids, vandaag zijn alleen de kandidaten die zich voorstellen, het begint pas 'echt' volgende week.

    Ik heb geen huiswerk voor morgen, dus nu het nog rustig is ga ik maar gelijk beginnen met filosofie samenvatten. Jeej.
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2012 aangepast
    Tweede dag school en ik heb gewoon weer hoofdpijn :lol: Té veel info op één dag. Brain overloaded bliepbliepbliep ><

    Moet voor NL/ENG en Rekenen moet ik WEER boeken aanschaffen, want mijn boeken is nog van een niveau lager. Ja én? pff. :( Weer 150 euro 0.0 Als of het niets is :( Maar ach het moet maar. :P
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    augustus 2012 aangepast
    Ik ben hier ook wat minder geweest, mijn studie is namelijk ook begonnen. Iedere week een wisselend rooster, maar man.. dat gaat ff wennen worden.

    Iedere ma-do-vr om 8.45 beginnen en dan afhankelijk van het rooster om 13.30, 16.00 of 16.45 klaar zijn. Waarbij dus 13.30 meer een uitzondering dan een gewoonte is :lol:
    Naast die drie dagen ga ik nog 2 dagen stage lopen, dus dat betekent om 8.00 uur op de stageschool zijn en ook pas na 16.00/16.30 daar weg kunnen denk ik.
    Wow.. dat wordt echt schakelen. Op de uni had ik veel minder les :P . Hopelijk kunnen we de zelfstudie-uren goed gebruiken, zodat ik niet meer zoveel thuis hoef te doen.

    Morgen dus weer van 8.45 tot 16.00 op school (waar ik overigens op do-vr al om 8.00 uur zit, omdat ik dan met mam mee kan rijden - is nog steeds korter dan met het ov).

    Volgende week introkamp, ik ben benieuwd! Zelf allemaal spelletjes doen, activiteiten en dingen voorbereiden voor woensdagavond (optredens/dansen per klas :lol: ) en donderdagmiddag. Donderdag komt er één hele school naar de camping toe en dan gaan we daar een circusvoorstelling mee maken en opvoeren, dat lijkt me echt super leuk :mrgreen: .

    Dus hier ook een *piep*load aan informatie meegekregen, maar het is wel echt super interessant en totaal niet erg om te doen :D
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2012 aangepast
    Oeff maandag weer beginnen op school, maar gelukkig een super relaxed rooster. Ma di en wo naar school waarvan maandag mijn langste dag is :) Di en wo allebei 4 uurtjes les en donderdag en vrijdag lekker vrij. Dus dan kan ik mooi werken! Ahh alleen moet ik dit jaar wel weer toetsen maken volgens mij, dus dat is weer even een omschakeling ten opzichte van vorig jaar. Toen had ik namelijk alleen maar stage en supervisie :XD: Komt goooed!
    Ik wil nog wel even vakantie, maar heb ook wel weer zin om te zien wat dit jaar mij gaat brengen.


    v. Goed van je :P Dat baantje klinkt idd wel leuk!
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    augustus 2012 aangepast
    ^^Aww. HBO is inderdaad veel meer 'schoolachtig'. Op de universiteit is het 1 hoorcollege per dag ofzo.

    Ik ben deze week ook begonnen aan mijn tweede jaar ( :mrgreen: ) en we beginnen blok 1 met de vakken die ik het meest haat: Economische Psychologie en MTO C :( Echt, die hele economische zooi zal mij een zorg zijn, maar het hoort er nu eenmaal bij. Dus ik ga mijn best doen. En dan blok 2 krijgen we weer meer de gezondheidsvakken en daarna kies ik definitief de gezondheidskant en ben ik af van dat maatschappijgezeik. Daar liggen mijn kwaliteiten duidelijk niet. Ik heb ook voor het eerst hoorcolleges die beginnen om kwart voor 9 dus dat is vroeg uit bed, was ik niet gewend :lol: maar verder heb ik redelijke uren wel.

    Alleen hebben we nu andere collegezalen dan vorig jaar :( vorig jaar hadden we W en dat was een superfijne en grote zaal. Nu hebben we G en C en daar past dus niet iedereen in en het zijn vet onlogische zalen. Dat is wel een beetje jammer. Maar ik heb wel besloten om Beroepsethiek meteen al in blok 1 te doen en dat is wel een leuk vak. Alleen heb ik volgende week al meteen mijn presentatie :lol: maar we moeten een casus doen en dat vind ik leuk.

    En ik ga morgen solliciteren bij de Studentenpool want ik wil dolgraag voorlichting geven over mijn studie op scholen. En ik heb echt zoveel motivatieredenen dat ik niet weet waar ik moet beginnen :XD: maar het lijkt me echt heel leuk en ik ben dol op mijn studie dus voorlichting geven is echt zo'n droom die ik heb. En jullie hier weten ook allemaal hoe graag ik daarover praat :lol: dus ik hoop dat het lukt. Zou vet awesome zijn :mrgreen:
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    augustus 2012 aangepast
    Ik ben naar de Paralympische Spelen aan het kijken, voetbal 5 tegen 5 en zwemmen. Het is echt fascinerend. Bij het voetbal zijn alle spelers slechtziend en hebben ze een blinddoek op om te zorgen dat iedereen even weinig ziet. Alleen de keeper kan zien. Maar ze rennen bijna nooit tegen elkaar aan, en ze trappen nooit mis. Ik vind het echt heel erg gaaf om naar te kijken. 8)

    Zwemmen is af en toe een beetje vaag. Alles is verdeeld in categorieën, maar soms lijkt het wel alsof het praktischer is om je armen te missen dan om een been te missen...

    Ik vind het wel echt leuk om naar te kijken. :mrgreen:
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    augustus 2012 aangepast
    Ik heb eindelijk gevonden dat Expeditie Robinson in België begint op 10 september. :wink:

    Vandaag gaan we een beetje mijn verjaardag vieren, ben namelijk jarig op de eerste schooldag dus dan is er minder tijd. Mijn papa heeft taart gehaald en mijn grootouders komen naar hier.

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2012 aangepast
    ^ Cool, have fun! Ik was gisteren jarig.
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    augustus 2012 aangepast
    ^Nog gefeliciteerd! Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad!


    I had another lousy day :P. De boyfriend is nog niet thuis. Eerst zou het maandag zijn, toen woensdag, toen vrijdag en nu wordt het zondag. Ik hoop dat het nu ook echt gaat lukken. Mis m toch wel na 2,5 week :P. Daarna gelukkig nog even weekje samen weg :).
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    augustus 2012 aangepast
    ^^ Nog gefeliciteerd!

    Vandaag heb ik mijn eerste broodje ooit bij de Subway gegeten, goed hè. :lol: Was best lekker.
    Ik heb sowieso een volle dag gehad, van 's ochtends vroeg tot later in de middag op pad geweest. Dan gaat zo'n dag wel snel voorbij, maar ik vond het leuk.

    Ik ga binnenkort Project Macarons starten, heb ze een keer uit een bakpakket gemaakt, maar ik heb nu een boekje met recepten en ik wil ze helemaal zelf een keer maken. Dan begin ik met een recept zonder kleurstof en moeilijke ingrediënten. Dat lijkt me echt wat voor mij. Ze zien er ook altijd zo schattig uit. :-)

    Ik heb gister ook dat voorprogramma van Expeditie Robinson gezien, ik herkende wel een paar kandidaten (alleen de Nederlandse), maar er zaten ook een hoop onbekenden voor mij bij. Die Fatima ziet er zonder make-up wel bleek uit, ik ken haar voornamelijk van die sieradenfoldertjes waar ze altijd helemaal netjes opgemaakt in staat.

    @ MissyEefje: leuk dat je dat gaat proberen, als je zo enthousiast bent over je studie zal het voor anderen ook leuk zijn om daarover te horen, denk ik.
  • Opties
    xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    augustus 2012 aangepast
    @SimLibby, alsnog gefeliciteerd :)

    @Keef, over spinnen gesproken. Laatst liep hier zo'n megagriezel over de vloer. Joey zag hem, zet er een glas over en komt hem naar mij brengen met de opmerking 'Kijk eens wat ik gevonden heb'. Wij wachten totdat pap thuis was van het uitlaten van de hond, die mocht hem mooi buitenzetten en vermoorden. Die spin was iets te groot om gewoon buiten te laten lopen, vond ik. Zo'n spin die kraakt als je erop gaat staan. Nog net geen vogelspin, zo groot. Bahbahbah. En gisteren vonden we zijn broertje. Die leeft ook niet meer.. Maar ik vraag me dan ook altijd af hoe lang ie er al zat en waar de tweede dan zit (spinnen komen altijd met twee :P). Pap vroeg zich af hoe het moet als ik straks weer fulltime in Mechelen zit :XD: Huisgenootjes of huisbaas roepen natuurlijk :XD: In ieder geval wel bij zo'n griezel, een langpootspin durf ik nog net (met heel veel gegil en van veraf met een stok) te vermorzelen, maar zo'n ***** niet.

    Ritchie, neem zo'n bugzooka eens mee, wil je? :mrgreen:
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    september 2012 aangepast
    Ik wil even kwijt dat ik bijna al mijn spullen heb ingepakt voor Barca :D
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    september 2012 aangepast
    ^^Ik vond in 2 dagen tijd 2 spinnen op m'n kamer (niet 2 dezelfde, denk ook niet dat die nog komen, zullen door m'n raam naar binnen zijn gekomen). Maar er was ook niemand thuis om mij te helpen :P. De eerste was nog klein, die heb ik doodgeslagen, 2e durfde ik dat niet, toen heb ik de stofzuiger er maar bijgepakt :XD:.


    Wij hadden gisteren hier film in open lucht. Intouchables. Echt een heel mooie film! En ik was zo blij met de happy ending :XD:.
    En vandaag naar een openingsdag van de kerk van de verloofde van m'n zus (dat verloofde klinkt gek :XD: ). Ik ben zelf niet gelovig ofzo, maar leuke dingen doen ben ik altijd voor in :P.

    En heeeeel misschien komt de boyfriend vandaag terug ipv morgen... Maar ik vrees er een beetje voor, want ik denk dat ik dan al wel wat had moeten horen..
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    september 2012 aangepast
    Excuses voor dit lege bericht...
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    september 2012 aangepast
    Weer wat meegemaakt hoor afgelopen week! Kwam afgelopen woensdag naar het Zwembad voor een Proefles wedstrijdzwemmen (Ik heb al 8 jaar gezwommen en 18 diploma's als resultaat moet je weten). Ik had een afspraak met de trainer, maar die kwam niet opdagen. Toen werd mij verteld dat ik me gewoon zou kunnen omkleden en daar ergens naast het zwembad zou kunnen gaan zitten. Zo gezegd, zo gedaan. Daarna komt er een vrouw naar mij toe (zo te zien ook een trainster van de A-categorie). 'Zo, dus jij komt voor de Proefles wedstrijdzwemmen?'. Ik antwoord dat ik daar inderdaad voor gekomen ben. 'Je hebt toch wel je C-diploma hè', vraagt ze. 'Maar mevrouw', antwoord ik, 'ik heb er wel 18!'. 'Maar je hebt toch wel je A en B dan hè?' Ik word moe van haar onzinnige gedoe en antwoord dat ik inderdaad mijn A B en C heb, en eigenlijk alle diploma's die er maar te behalen zijn op Zwemgebied. De trainster was duidelijk niet bij kennis toen ze me haar laatste vraag stelde: 'Ja, maar het is wel van belang dat je ook de schoolslag kunt!' Daar sta je dan met een mond vol tanden...
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    september 2012 aangepast
    @ Moep: Dat vond ik ook echt een hele mooie film... En ik zag op blackboard dat ik 'm nog een keer ga kijken. :mrgreen:


    Ik heb een nieuwe telefoon gekocht! Een Samsung Galaxy Y. Ik heb nu alleen nog thuis internet, want m'n abonnement moet ik nog even regelen. :XD:
  • Opties
    PiekePieke Berichten: 521
    september 2012 aangepast
    Zo. Terug van een weekje terschelling \o/. Was echt leuk, ook om zo vlak voor school weer even weg te zijn geweest. Ik ben helaas wel ziek geworden -__-' Dus ben nu lekker aan't uitzieken bij m'n ouders. Maandag beginnen de colleges weer. Ben er mentaal echt totaal niet op voorbereid dus zal wel weer even wennen zijn.

    Wel grappig om te zien dat hier nog steeds dezelfde mensen komen. Wat is iedereen ook oud geworden ondertussen :shock:
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    september 2012 aangepast
    ^ Heeeee ik moest pas nog aan jou denken. Hoe verloopt jouw studie tot nu toe? Nog steeds Psychologie? Gaat alles nog goed?

    Mehh ik zou vandaag met mijn zusje naar de muziekschool gaan voor muzieklessen regelen maar ze is er tussenuit genaaid. Dus nu heb ik mijn dag vrijgehouden voor haar terwijl zij MIA is. Lekker is dat. En vanavond ga ik gitaar spelen met een vriendin. Ik kan het nog steeds niet zo goed :XD:

    Ik heb wel gesolliciteerd, trouwens. Ik hoop dat ik het mag doen.
  • Opties
    PiekePieke Berichten: 521
    september 2012 aangepast
    ^ Haai! Jazeker, nog steeds psychologie. 2e jaars nu. Ik zat er eerst zelfs nog aan te denken om een andere studie erbij te doen, want ik vind dat psychologie niet zoveel voorstelt. Maar die studie die ik wou (Theater, film en televisiewetenschappen) kon je toch niet zo goed met psychologie combineren. En die studie is ook in utrecht, dus heel ergens anders. Dat gaat dus niet door, maar heb wel mijn P. :mrgreen:

    Bij toi?
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    september 2012 aangepast
    Ik heb een vriendschapsverzoek gehad van iemand die ik niet ken.
    Dacht ik.
    Maar bij nader inzien zou het zomaar kunnen dat ik deze persoon wel ken. :P
    Wie zijn er allemaal op 3 september jarig?
    Want de gemeenschappelijke vrienden komen hier vandaan, dus ga ik er van uit de deze persoon hier ook komt. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    september 2012 aangepast
    ^ Dat is natjeheist (Nathalie) toch? Ik heb haar en zij is dan ook jarig. Maar vet veel mensen op mijn Facebook zijn dan jarig. Wat een vruchtbare dag :lol:

    ^^ Oeh, nice. Oh nee ik ben niet zo intelligent dat ik er een tweede studie naast zou kunnen doen, ik vind het niveau wel goed zo. Ik trek het allemaal nog wel dus dat scheelt, maar veel zwaarder dan dit moet het niet worden. Gelukkig is dat ook niet zo. Ik heb mijn P niet, ik had statistiek niet gehaald :P ik kwam 1 puntje tekort. Maar dat haal ik dit jaar wel. Verder heb ik goede cijfers dus dat komt allemaal wel. Maar mooi dat het goed gaat! Geweldige studie vind ik het.
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    september 2012 aangepast
    ^^ en ^: Ja dat ben ik! :wink:
    Aangezien ik zag dat jij alleen maar mensen van het forum gemeenschappelijk had, dacht ik dat jij het was.

    Ik heb van mijn zus voor mijn verjaardag (die 3 september is :wink: ) een paar leuke oorbellen gehad en een ketting met een klokje aan en nog 15 euro voor in mijn ipodfonds. Ik wil namelijk een ipod touch want mijn ipod is al heel oud en veel te klein van geheugen en die is nu op z'n einde aan het komen.
    Heb al 115 euro van de 300 gespaard maar mijn ouders zeiden dat als ik tegen kerst aan ongeveer 200 geraak zij de rest wilden bijleggen.

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    september 2012 aangepast
    Haha, ik ben ook op 3 september jarig :D

    @Moep, ze komen weer uit een stofzuiger gekropen, hè, muhaha :P
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    september 2012 aangepast
    Ja, als je niet wilt dat een spin weer uit de stofzuiger komt, moet je 'm eerst platspuiten met haarlak.
    Maar ik vind dat zielig, dus vang ik ze en zet ze buiten.

    ^^ Ik kon ff niet verzinnen wie dat zou zijn.
    En aangezien ik steeds uitnodigingen krijg van wildvreemden, ben ik nogal voorzichtig.

    Enneh, jullie ( ^ & ^^ ) zijn dan op 3 september jarig, ik op de 5e. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    september 2012 aangepast
    Mijn moeder is op 3 september jarig! :D
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    september 2012 aangepast
    @ spin in stofzuiger: mij is geleerd dat als je de stofzuiger dan afsluit (door met je hand de stang af te sluiten, hij vacuüm trekt en dat hij dan wel dood is omdat hij even geen zuurstof meer kreeg (ofzoiets :P )

    En allemaal alvast gefeliciteerd! Ik kan jullie niet op facebook allemaal persoonlijk feliciteren want ik ben van maandag tot vrijdag op introkamp ;)
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    september 2012 aangepast
    Ik heb auw :(

    Gister weer eerste wedstrijd gehad van dit jaar en alles doet me zeer. Wat een spierpijn en zeer spiertje in mijn bovenbeen! :shock: En dat was nog niet alles, want in de wedstrijd ben ik ook nog een gekrabt, heb ik en kopstoot gekregen en is iemand vet hard op mijn tenen gaan staan! Zie er nu echt prachtig uit voor morgen als mijn eerste schooldag weer is :P
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    september 2012 aangepast
    @ spin: Of doorzuigen, want als je daarna nog vanalles opzuigt kan hij er ook niet meer uit.


    Na de zorgverzekeringen ben ik nu op zoek naar het beste en goedkoopste Sim-Only abonnement. :XD: Veel te veel keus...
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top