Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wat wil je kwijt? (deel 2)

Reacties

  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    mei 2012 aangepast
    @ Meliszie: Oh, dat wilden ze ons ook laten doen. :mrgreen: Maar dat is nooit gebeurd. Heel veel plezier!


    Ik heb zo IB examen, Paper 1, Comparative Commentary. Dus over een uurtje zit ik te blokken op mijn vrije dag. :XD: Wish me luck! Nee, dat gaat wel goed komen.
  • Opties
    sims123girlsims123girl Berichten: 2,531
    mei 2012 aangepast
    @ AMY1994AMY12: Succes! Heb je ook FCE en CAE examen gedaan? Ik mag dit jaar FCE doen, 12 juni volgens mij. Ben benieuwd!

    Wow, ik ben hier ook nog eens :mrgreen: Lekker, zo'n weekje vakantie. Twee dagen werken, ochtendje oppassen en zaterdag shoppen!

    En dinsdag vliegen we naar Finland, voor 5 dagen! Een uitwisseling, dus ze komen ook nog terug. Heb er zoveel zin in, ben nog nooit in Finland geweest.
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    mei 2012 aangepast
    ^^ Succes! :) Dat moet ik volgend jaar ook doen, maar wij hebben geloof ik een moeilijkere versie. Voor native speakers... Het is ook niet gewoon Engels, maar echt language&literature. Ik heb eigenlijk geen idee wat voor examens ik daarin moet doen. Ik weet alleen dat ik twee essays moet opsturen.

    ^ Jij ook alvast succes met je FCE, maar dat gaat je zeker lukken. Daar was bij ons (tot ons jaar) nog nooit iemand voor gezakt. ;)

    Heel veel mensen zijn nu al op stage, omdat het toch vakantie is. Het is echt leuk om te lezen hoe leuk ze het hebben. Dat maakt het allemaal toch net weer iets realistischer en nu heb ik er nog meer zin in. :)
  • Opties
    michelllellebelmichelllellebel Berichten: 21
    mei 2012 aangepast
    onweer O.O
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    mei 2012 aangepast
    ^ :mrgreen: Haha, hier is er geen onweer maar wel veel regen.

    Vandaag hard voor school gewerkt, Duitse woordjes geleerd, Franse woordjes geleerd en chemie geleerd.
    Pff, die Duitse woordjes gingen er echt niet in. (Ze zitten er nog steeds niet in hoor)

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    PiekePieke Berichten: 521
    mei 2012 aangepast
    waarom deden ze de oude site weg? echt zonde. zoveel herinneringen. urenlang praten in de dagboekentopics. de BotS. snoopysims en dr gat. spamaanvallen. gekkenhuis. spelletjes spelen. al die maffe topics. dat was wel eens wat anders dan dit. :lol:

    niet dat ik nou zoveel recht van spreken heb, want zovaak kom ik hier niet, maar het lijkt allemaal zó serieus. :roll:
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    mei 2012 aangepast
    En hier een berichtje uit het verleden! Ik zit nu in Vancouver en het is hier kwart voor 12 's nachts, 2 mei.
    We hebben Seattle al gezien en dat was al heel gaaf. Vancouver is qua stad wel een stuk mooier. Wel echt ontzettend duur. Het is echt een super leuke reis en we hebben echt een super gezellige groep!
    Enige wat een beetje jammer is, is dat ik of mijn fotocamera kwijt ben geraakt of dat ie gejat is. Gelukkig had ik al wel de foto's van de eerste 4 dagen op m'n laptop gezet, dus ben al met al maar 1 dag foto's kwijt. En kan helaas geen foto's meer maken. Maar ach, er zijn nog 28 mensen die dat doen, dus dat komt wel goed. Kan wss van de reisverzekering wel wat terugkrijgen. Baalde er wel goed van dat ik erachter kwam. En flink verkouden geweest afgelopen dagen, was ook beetje balen, maar gaat gelukkig ook beter. Heb niks hoeven missen gelukkig!

    Anyway, ik ga slapen. It's late en morgen weer vroeg op voor een druk programma! Goodnight!
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    mei 2012 aangepast
    ^ Vervelend... Nog heel veel plezier! :mrgreen:


    @ Nina: Ik heb in de vierde m'n CAE gehaald, FCE hebben we volgens mij niet gedaan, maar we hebben wel één of ander Anglia exam gedaan. :XD:


    Ik wilde op de website van Noordhoff het proefexamen van geschiedenis maken, doet de site het niet. Dus nu ga ik die uit m'n boek maar maken, maar ik heb geen flauw idee of ik die na kan kijken... :(
  • Opties
    RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    mei 2012 aangepast
    @ Moepmoep: whoa, leuk man! Hoe kom je daar nou weer ineens terecht? :D Ik moet echt wat vaker lezen :P Ik ben in Seattle opgegroeid en heb twee jaar terug een paar maandjes in Vancouver gewerkt :) Seattle is inderdaad niet zo'n hele speciale stad, maar Washington is echt de allermooiste Amerikaanse staat die ik ken. Ik hoop heel erg dat je nog even door de Cascade Range bent gereden, en anders kan je dat in BC ook nog doen aangezien die helemaal doorloopt tot Yukon :P Wel oppassen voor de beertjes want de paartijd is net begonnen en dan doen ze iets meer dan broodjes smeren :mrgreen:
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    mei 2012 aangepast
    Mijn vulling brokkelt langzaam af. Waarschijnlijk 2 vullingen, die er wel al ruim 20 jaar zitten. Het schijnt normaal te zijn dat die dingen dan wel eens afbrokkelen. Voor maandag een afspraak met de tandarts gemaakt. Hoop dat dat snel genoeg is. Ik durf mijn tanden niet meer te poetsen, ik ruik heel lekker nu, en eten durf ik ook niet meer goed. Ik kauw met de andere helft van mijn mond, maar zojuist viel er evengoed weer een brokje vulling uit aan de andere kant. Het is heel eng. Als ik met mijn vinger voel, voel ik een gat. Alsof ik een stuk van mijn kiezen mis. Dus ik blijf er maar van af. Het doet geen pijn in mijn mond al voel ik mijn wang wel duidelijker, de binnenkant.

    Ik probeerde mezelf gerust te stellen door wat op internet te lezen maar van die verhalen krijg ik alleen maar de zenuwen. Dus nu probeer ik mezelf rustig te houden, ik voel me angstig hierom maar gelukkig kan ik ook relativeren. En ik heb het laatst afgebroken stukje goed bekeken, en dat is zilver achtig van kleur en niet wit zoals tanden. Dus het moet haast wel de vulling zijn. Als ik me angstig voel slaat mijn ademhaling op tilt dus ik probeer rustig en bewust te blijven ademhalen, vanuit mijn buik. Anders zit ik straks te hyperventileren, en daar heb ik niet zoveel zin in.

    Ik heb wel van die mondspoeling, zonder alcohol. Dat is volgens de tandarts beter dan mondspoeling met alcohol. Dus ik spoel mijn mond wel een paar keer per dag met dat spul. Dat houdt de bacteriën iets meer op afstand of tot een minimum. Ik wilde eerst gewoon toch proberen te poetsen maar toen er net weer een brok afviel (best een groot brok) tijdens het eten, terwijl ik niet eens kauw aan die kant, durf ik echt niet meer.

    Dus kom op vullingen. Houdt het nog een paar dagen vol!
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    mei 2012 aangepast
    ^ Waar ben je precies bang voor?
    Dat er ook tand afbreekt?
    Daar hoef je niet zo bang voor te zijn hoor, ook al is alles wat boven de tandvleeslijn weg, dan nog kunnen ze het zo restaureren waardoor je het element niet kwijtraakt. En daar weet ik alles van. ;) Dus dat je voorzichtig bent is niet erg, maar paniek is niet nodig.

    En nonderju, de wasmachine is stuk.
    Koop je een echte Bosch van ruim 1500 euro, behandelen ze je als ***** (woord mag ik niet plaatsen) Bij die winkel zien ze me ook nooit meer. En dat is jammer voor ze, want daar kocht ik alle witgoed/elektronica. Bosch monteur komt dinsdag pas, iemand die zaterdag mijn was wil doen?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    VlitsVlits Berichten: 696
    mei 2012 aangepast
    Ik wil weten wie mijn vrije opdracht begeleider is. Dit is de 2e week van het kwartiel, dus nog maar 8 weken te gaan. En we hebben gewoon nog geen begeleider, pas sinds dinsdag weten we of onze opdracht goedgekeurd is of niet. Echt dom. Want ook 2 andere vakken beginnen pas volgende week. Dus ik heb nu heel veel vrije tijd, en straks heel weinig om al die vakken in te doen. Oftewel, ik heb al heel veel tijd gestoken in mijn vrije opdracht. Ik heb 6 pagina's aan analyse en 6 aan schetsen. Het zou nu wel fijn zijn om wat feedback te krijgen..
  • Opties
    InweInwe Berichten: 2,698
    mei 2012 aangepast
    Ik weet nu welke patch mijn simsspel heeft verknalt :shock:

    Het is 1.7 :roll:

    Ik kreeg een hele grote error en nu start het spel zelfs niet meer. Kijken of daar een oplossing voor is :-o
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    mei 2012 aangepast
    @ Deborah: Wij zijn er zaterdagmiddag niet, dus als je zin hebt in een ritje naar Purmerend... :mrgreen: Dat is bij ons ook altijd zo, bij anderen gaan wasmachines en TV's altijd 20 jaar mee en bij ons is alles binnen 5 jaar stuk.


    Papa is vandaag geopereerd. Ze hebben een stuk uit zijn onderkaak in zijn bovenkaak geplaatst zodat ze in augustus z'n implantaten kunnen plaatsen. Dus, wie wil nog zeuren over slechte tanden?! :XD: Hij is echt een beetje zielig...
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    mei 2012 aangepast
    Deborah schreef:
    ^ Waar ben je precies bang voor?
    Dat er ook tand afbreekt? Daar hoef je niet zo bang voor te zijn hoor, ook al is alles wat boven de tandvleeslijn weg, dan nog kunnen ze het zo restaureren waardoor je het element niet kwijtraakt. En daar weet ik alles van. Dus dat je voorzichtig bent is niet erg, maar paniek is niet nodig.

    Ik heb mezelf inmiddels weer onder controle. Ik had alleen de vergissing gemaakt te voelen met mijn handen aan mijn kiezen. En, in vergelijking met de andere rij met tanden en kiezen, voelde deze rij een stuk korter, alsof de onderkanten van mijn kiezen missen. Een beetje alsof ik qua lengte aan de ene kant volwassen tanden heb en aan de andere kant babytandjes. Dus ik schrok me wezenloos, vul maar in wat voor schrikbeelden er dan naar boven kunnen komen. Maar ik ben klaar om mezelf onnodig te kwellen, volgens mij zijn het slechts de vullingen. En dat schijnt dus vaker voor te komen, al is dit voor mij de eerste keer.

    Heel erg bedankt voor je geruststelling, het koste me even moeite mezelf dat te geven.

    Als ik Amy's verhaal zo lees, that put's things into perspective!

    Heel veel sterkte voor je vader.
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    mei 2012 aangepast
    M'n koffer staat beneden, alleen m'n toiletspullen moeten er nog in. Morgen om 10.15 zit ik in het vliegtuig! :mrgreen:

    Ik weet niet of ik daar op de computer kan, maar ik ga ervan uit dat dat wel zo is. Ik weet niet of ik hier wat schrijf, en anders vertel ik alles daarna zeker wel! :)
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    mei 2012 aangepast
    ^ Heel veel plezier! Ook met vliegen :mrgreen: ik vond vliegen best leuk.

    Morgen ga ik afscheid nemen van mijn bruine haar en wordt het een andere kleur 8) wel spannend maar ik heb er wel zin in.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    mei 2012 aangepast
    ^ & ^^ Allebei spannend en allebei succes!

    ^^^ Goed zo. ;)

    @ Amy, ik heb 'tig schroeven in mijn kaak, ben ooit ook geopereerd (ze hebben geprobeerd mijn mond te vergroten, niet gelukt :P) ben gespalkt geweest en noem maar op.
    Ik ken praktisch elke behandeling die er is. Dus.... maar wens je papa veel sterkte. Pijn in je mond is gruwelijk, maar het geneest er als een wilde. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    CSims482CSims482 Berichten: 879
    mei 2012 aangepast
    ^Dat mag ik hopen.

    Over een half jaar wordt mijn onderkaak naar achter gezet zodat mijn ondertanden weer netjes achter mijn boventanden staan (zoals iedereen) Oftewel, dan gaat mijn 'open beet' weg. :mrgreen:
    Ik kan nu mijn tong er een stukje door heen steken als ik mijn kiezen op elkaar heb. Dat zorgt er ook voor dat ik eigenlijk niks goed kan afbijten (spaghetti en appels zijn een ramp)
    Maar eerst weer OPNIEUW slotjes. :roll: Grr...


    Vanochtend gingen mijn ouders met mijn broertje en zusje naar een museum (ik ben thuis voor hw) en ik weet niet precies wat er gebeurde maar opeens was mijn vader zo boos dat hij niet meer mee wou. Maar ik werd boos op hem dat het nergens op sloeg en dat het absoluut niet gezelliger of beter werd als hij thuis bleef. Dus toen ging hij met hangende schoudertjes terug in de auto zitten.
    Waarschijnlijk hebben ze het al lang weer goed gemaakt. hihi.
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    mei 2012 aangepast
    @ SimLibby: Weet je, het komt wel goed met vullingen. Het zijn enkel je vullingen en die kan de tandarts gewoon weer fixen. ;)

    @ Deborah: Klinkt ook allemaal heel pijnlijk... Hij ziet er nog steeds heel hamsterig uit, en het wordt nog steeds di.kker... Volgens mij wil ie gewoon niet toegeven hoeveel pijn het doet. En nu is ie ook nog grieperig aan het worden, dus we gaan goed. :XD:


    Ik ben m'n hakken aan het inlopen voor morgen. :mrgreen: Ik heb er zo'n zin in, echt niet normaal. Morgenochtend naar de kapper (ik heb nog steeds echt geen flauw idee wat ik met m'n haar moet, but never mind), 's middags omkleden enzo en dan begint om 4 uur de ceremonie. Het wordt echt geweldig.

    8)
  • Opties
    ChavisoryChavisory Berichten: 747 Studerende Student
    februari 2017 aangepast
    -
    Post edited by Chavisory on
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    mei 2012 aangepast
    Mehh mijn haar is niet eens zo licht... Het was best donker dus ontkleuren ging niet zomaar en nu hebben ze highlights gedaan en die zooi maar ik moet zeggen dat het best tegenvalt, de tint. Het lijkt nog helemaal niet zo licht. En ik heb geen zin en tijd en geld om het 3546778 te laten ontkleuren totdat het wel licht kan.

    En verder ben ik chagrijnig want ik had afgesproken met een vriendin om naar de bioscoop te gaan maar ze kan niet want 'anders kan ze haar vriendje niet zien'. Ik word hier zo ongelooflijk schijtziek van. Ze ziet hem al fúcking IEDERE AVOND en dan nog heeft ze geen tijd voor mij. En zo gaat het nou altijd. Echt iedereen laat je zakken zodra ze een vriendje hebben. En ik deed dat vroeger ook hoor, ik was ook niet netjes. Maar ik was toen 16 en zij zijn +20. Dus nu ben ik weer een weekend lekker alleen omdat mijn vrienden gaar worden zodra ze een beter iemand hebben gevonden. Ik denk dat uiteindelijk iedereen je laat zakken in je leven, vroeg of laat. Of ik heb gewoon al 22 jaar verkeerde vrienden :roll:

    Ik denk dat ik me later maar gewoon ga verzuipen in werk.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    mei 2012 aangepast
    ^ Lieve schat, ik ben ruim 20 jaar getrouwd, en als ik wat afspreek met vriendinnen, laat ik die echt niet zakken.
    Het ligt niet aan het vriendje, het ligt aan je vriendinnen.

    En ik ben vandaag (alweer) wezen sporten.
    Het moet, ik moet "mijn natuurlijke corset" terug krijgen. Ik schijn hypermobiel te zijn (vroeger was het gewoon soepele gewrichten) en ik hang in mijn gewrichten. Maar mán, als je 20 jaar lang niet gesport hebt (ja, ik doe steps op de Wii) dan valt dat vies tegen. Gosh, niet roken, niet drinken, sporten..... ik zou nog eens gezond worden. :P

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    VlitsVlits Berichten: 696
    mei 2012 aangepast
    Morgen lekker naar Zwolle toe :)
    Het was nog de vraag of we naar Zwolle toegingen of hier op de campus bleven. Maar hier zijn alleen maar DJ's. Dus toch naar Zwolle en blijven slapen bij de ouders van iemand. Beetje sneu dat we met twee stelletjes en nog een jongen gaan. Dus even proberen morgen niet over de top klef te zijn. Gaat vast wel lukken :)
  • Opties
    RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    mei 2012 aangepast
    Mja, ik heb die periode ook gehad met Christina waarin ze vond dat ik elke avond bij haar moest zijn. Zo gezegd, zo gedaan. Twee weken lang was ik letterlijk onafscheidelijk van haar, zat ik te provoceren en heb ik haar geen seconde rust gegeven waarna ze zelf toch ook wel in zag dat een relatie zo niet helemaal werkt. Ik denk dat het uit onzekerheid komt ofzo, bang dat ik minder om haar zou geven of weet ik veel. Ik heb echt mijn tijd alleen (lees: met vrienden) nodig. Ik heb al zware commitment issues als het om liefde gaat, en om dan ook nog eens dag en nacht opgescheept te zitten met dezelfde persoon. Noem me een ontzettende man, maar ik moet met mijn vrienden ijshockey kijken, wedstrijden doen wie het verst kan ****** en gewoon even kinderachtig kunnen zijn. Anders krijg je een lelijke verstoring in de optimale verhouding tussen zowel tijd met vrienden als tijd voor de liefde van je leven. Dat kan het niet waard zijn.

    Misschien is het daarom wel dat zoveel relaties hedendaags sneuvelen. Mobiele telefonie, facebook, Skype, je staat altijd in contact met elkaar. Het lijkt me persoonlijk een nachtmerrie. Christina zegt op Skype dat ze het met me eens is :mrgreen:

    Ik denk dat de mensen die zich zo vastplakken aan iemand zichzelf nog wel tegenkomen als blijkt dat het teveel wordt. Het gaat misschien zes maanden goed, misschien een jaar, maar mensen zijn niet gemaakt voor slechts één persoon. Als dat zo was zouden ijshockeyteams maar uit één persoon bestaan. Christina weet hierin haar plaats: ik zal alles voor haar doen en ben best bereid om vaak bij haar te zijn, maar kom met een valide reden wanneer ik met mijn maten afspreek, want anders gaan zij toch voor.
    Deborah schreef:
    Het moet, ik moet "mijn natuurlijke corset" terug krijgen.
    Whoehaah! Spontaan twee duimen omhoog achter mijn PC, en een aantal rare blikken er achteraan a la: "What the **** are you doing??". Whatever, ik ken dat corset nog van een foto die ik lang geleden zag en dat stond je leuk! 8) Vandaag was de 110e verjaardag van de oudste persoon van Nederland, en met zo'n gezonde instelling schat ik je een goede kanshebber voor eenzelfde lot 8)

    Morgen op mijn vrije dag ga ik maar weer eens proberen Ubuntu te installeren denk ik. Hopelijk kan ik er nu wel genoeg aan wennen :)
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    mei 2012 aangepast
    M'n Sims zijn gek geworden. :XD: De moeder voltooid haar levenswens en de zoon krijgt platina wensniveau voor de rest van zijn leven. De vader overlijdt en op zijn graf staat familiewens i.p.v. populariteitswens. Het moet niet gekker worden.


    Waah, vandaag is de grote dag! Ik heb er zo'n zin in! Het lijkt wel alsof ik zelf ga trouwen, zoveel zin heb ik erin. 8) Het zonnetje schijnt, de vlaggen hangen uit... Een betere dag kun je niet kiezen. Het wordt super!
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    mei 2012 aangepast
    ^ Echt? Hier is het echt koud en druilerig. Maar have fun!

    @ Deborah en Ritchie: Ja, ik weet het ook niet. Ze worden allemaal ineens zo saai als ze iemand hebben. Een van mijn vriendinnen die nog nooit een relatie had gehad heeft nu ook een vriend en zit voortaan op zaterdagavond bij haar schoonmoeder. Maar dat snap ik nog, dat is nog pril. En sommige vrienden ruilen de ene in voor de andere. En dan beloven ze eerst: "Ja, ik laat je nooit meer zitten voor een jongen." En dan letterlijk 2 dagen later hebben ze een nieuwe en hoor ik er niks meer van en moet ik heel veel moeite doen om ze sowieso nog te kunnen bereiken. Maar ik heb ook vrienden die in het weekend teruggaan naar huis, naar hun vriendje. En ik snap het wel want die zien ze alleen in het weekend, dus geen tijd voor mij. Ik snap het echt wel hoor want mijn relatie heeft nog wel langer geduurd dan al hun relaties bijelkaar, dus ik heb ook dat dilemma 5 jaar lang gehad. Maar ik was toen een stuk jonger en ik zou die fout nu niet meer maken. En zij zijn 20+ en zouden beter moeten weten. En straks kan ik er weer voor ze zijn als het foutgaat en daarna laten ze me weer zakken.

    En toen dacht ik, ik ga gewoon vrienden zoeken die ook niemand hebben. Dus dat deed ik. Maar volgens mij ben ik besmettelijk met iets want toen kregen zij ook op miraculeuze wijze een vriendje dus toen zag ik die ook amper meer. Soms denk ik wel eens dat het gewoon aan mij ligt en ze mij niet meer leuk vinden. Anders zouden ze wel moeite doen. Soms gaan ze ook wel eens met een aantal bowlen of uit eten maar ik mag dan niet mee want 'ik heb niemand'. Niet dat ik mee zou willen want dan zit ik daar mezelf te ergeren, maarja het is stom. Volgens mij word ik nu gewoon gestraft door karma omdat ik zoveel vervelende dingen heb gedaan en nooit een goed persoon ben geweest. Maarja nu verveel ik me dus altijd in het weekend maar nu kan ik me nog verdrinken in school. In de vakantie werk ik en verder sta ik er echt alleen voor. Ik sta er in principe altijd alleen voor dus ik ben het wel gewend maar het is zo saaaaai :(

    En nu gaat mijn zusje vanavond met me naar de bioscoop omdat ze het zo sneu vindt dat mijn vrienden me laten zitten en voel ik me een beetje een charity project, maargoed. En ik ga het zusje van mijn ex vanavond coachen tijdens een date (in dezelfde bioscoop xD) en ik weet dat mijn ex zei dat hij me wat aan zou doen als ik nog met zijn familie praatte maar hij heeft zovaak gezegd dat hij me iets aan zou doen dus daardoor laat ik me ook niet meer tegenhouden want ondertussen leef ik nog steeds. Ha.
  • Opties
    NiekiieNiekiie Berichten: 693
    mei 2012 aangepast
    Ik ging vandaag weer paardrijden zonder zadel. Toen ik naar de galop toe wilde en het **** een tikje met de zweep gaf (op advies van instructrice), schoot hij naar voren. Daardoor helde ik achterover en knalde ik met mijn stuitje hard op zijn ruggengraat. Het doet nog steeds pijn. Mja, eigen schuld. Ik was vergeten dat dat **** altijd vrij heftig reageert.
    Nu loop ik dus krom van de pijn. Niet normaal hoe je dat deel boven je billen forceert met dagelijkse bewegingen. :roll:
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    mei 2012 aangepast
    ^ ik ben een keer op m'n stuitje van de trap afgestuiterd. Dat was ook niet echt relaxt. :XD:



    Het was zooooo leuk gisteravond! Echt, the best wedding EVER. Beetje jammer dat de vrouw die de ceremonie leidde absurd slecht Engels kon, maar goed. Het was heel lief wat hij over haar had gezegd. Ze ging er van huilen. 8) Ze zag er zo mooi uit, echt een hele mooie jurk. En de mannen ook, allemaal in smoking. Hun zoontje had ook een smoking aan, echt super schattig.

    Het feest 's avonds was geweldig. Ik heb nog nooit zo veel gedanst. Met de broers van de bruidegom, allebei in de dertig, allebei veel te veel gedronken. :XD: Maar ja, je bent Iers of je bent het niet. Het was zo leuk. En een vriend van de bruid en bruidegom zei dat hij met me wilde trouwen. Maar ook hij is in de dertig, en getrouwd. Het was zo leuk.

    Ik heb enorm zere voeten en ik was echt helemaal kapot, maar het was het zeker waard. Echt geweldig.
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    mei 2012 aangepast
    ^ Leuk dat het een geslaagde dag was ;)


    Ik moet vandaag van 13u tot 21u werken. Blergh..
    Laat me dan in ieder geval nog veel klanten krijgen, dan gaat de tijd in ieder geval lekker snel :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top