Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wat wil je kwijt? (deel 2)

Reacties

  • Opties
    RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    maart 2012 aangepast
    Tasje ingepakt. Laptopje ingepakt. Cameraatje ingepakt. Zenuwen ingepakt. Christina ingepakt. Tijd om te gaan. Op naar de noordpool waar het... Hmm, verrassend veel warmer is dan hier in Nederland op dit moment. Morgen zelfs 21°c. Apart.

    Hoe dan ook, veel fotootjes maken en mijn nieuwe camera uitproberen en heel veel schrijven over een man die ik niet zo leuk vind. Als ik weer terug ben ga ik van mijn supervisor eisen dat ik in Nederland mag blijven voor een tijdje, want ik mis mijn eigen land nog steeds.
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    maart 2012 aangepast
    Deborah schreef:
    En jah, het was heerlijk weer.
    De tuin is voorjaarsklaar, en de BBQ voor dit jaar al weer ingewijd. ;)
    Ik zat pas ook aan barbecueën te denken door het weer. Vorig jaar hebben we dat maar liefst 3x gedaan als ik het goed heb, en dat is dan veel. :lol:

    Verder heb ik eigenlijk niks te vertellen...
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    maart 2012 aangepast
    Eh, ik had hier net een bericht geplaatst? Nou ja, internet gaat al supersloom en nou gebeuren er nog rare dingen ook. :hunf:

    En dan verschijnt mijn post opeens wél... sorry voor de dubbelpost, maar hij leek echt verdwenen te zijn, mijn eerdere bericht. :?
  • Opties
    VlitsVlits Berichten: 696
    maart 2012 aangepast
    En toen had ik voor de 3e week op een rij teveel hoofdpijn om te gaan trainen. Bah. Ik wou echt gaan dit keer. Tot ik van de bank op stond, en bijna omviel van de hoofdpijn. *zucht* Dus toen bleef ik maar heel lang liggen.

    Nu ga ik superlang döuchen. Heb ik echt zin in.
  • Opties
    PiekePieke Berichten: 521
    maart 2012 aangepast
    yo mensjes. hoe is het hiero?

    enne oh @Ritchie: nooit gedacht dat ik ook maar één overeenkomst met jou zou hebben, maar ik ben ook friends aan't kijken. ben nu bij seizoen 6 :roll:
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    maart 2012 aangepast
    Maandag begint de SE-week. Naja, week... Drie dagen. Vijf toetsen. Zware toetsen. En daarna nog drie mondelingen. Niet leuk.

    Eigenlijk zie ik er best wel een beetje tegenop, want het gebeurt nu allemaal ineens zo snel...
  • Opties
    CSims482CSims482 Berichten: 879
    maart 2012 aangepast
    ^Ik weet PRECIES wat je bedoelt.

    Aan de ene kant staat nu de aankomende proefwerkweek, aan de andere kant staat het examen. En gek genoeg passen die niet echt heel lekker op elkaar. :(

    En het is veel te lekker weer buiten!! :D
  • Opties
    VlitsVlits Berichten: 696
    maart 2012 aangepast
    Sinds een maand snelste internet ter wereld. Ik kon net downloaden met een snelheid van 89 mb/s :lol: Muahahaha.
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    maart 2012 aangepast
    Waaaaaaaaaaaaauw ik heb Sociale Psychologie tóch gehaald. Dat is echt een wonder man. Ik heb er toch nog een 6.5 uit kunnen slepen. Ik heb echt geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen want toen ik daar zat wist ik mijn naam niet eens meer :lol: hopelijk hebben ze geen fout gemaakt ofzo.. Hah ik kan echt niet geloven dat ik deze heb gehaald, deze ging echt het slechtst van allemaal. Als ik nu Persoonlijkheidsleer ook heb gehaald is mijn leven echt weer goed haha. Maar ik ga het lot niet tarten.


    Dat betekent dat ik al 32 ECT heb nu 8) en straks met Acva erbij 34 8) en dan hoef ik er nog maar 8. Dat komt alweer dichterbij.
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    maart 2012 aangepast
    ^ Jeeeeeeeeeeee! :mrgreen: Gefeliciteerd!

    @ CSims482: I know... Ik kan wel goed buiten leren, zelfs als er schreeuwende kinderen zijn, dus dat is wel weer fijn. Ik zit nu gewoon heel veel buiten. 8) Ook in m'n tussenuren.


    Eerste twee uur vrij, dus ik ga me zo even snel aankleden (en m'n lenzen in doen, dan staat het beeld hopelijk wel stil :? ) en dan ga ik economie samenvatten.

    Maandag heb ik aardrijkskunde en economie, dinsdag M&O en wiskunde (3 uur!) en woensdag geschiedenis. Ik hoop echt heel erg dat mijn mondelingen pas op donderdag beginnen, want anders ga ik gillen. Echt waar.

    Vanmiddag krijgen we te horen wat we voor ons PWS hebben. Dat is wel cool. 8)
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    maart 2012 aangepast
    ^^ Gefeliciteerd! :-)

    Bah, ik ben heel chagrijnig. Ik weet niet goed hoe dat komt, misschien door mijn nare dromen vannacht (en toen ik bijna sliep, ging het licht op mijn wekker opeens branden?!), maar ik voel me echt niet lekker.
    Hopelijk knapt dat straks nog wel een beetje op. Ik baal er ook van dat communicatie via e-mail met sommige mensen altijd zo slecht gaat. Dan zeggen ze iets waarvan ik denk: maar ik heb toch al twee keer uitgelegd dat ik dat zelf wel kan/dat het niet hoeft/etc? :evil:
    Of ze mailen helemaal niet terug terwijl ik dan niet weet of dit of dat wel door kan gaan, en op welke manier dan.

    Nou ja, ik heb op dit moment gewoon niet zoveel positiefs te melden. Hopelijk trekt mijn knorrige bui snel weer over. :|
  • Opties
    xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    maart 2012 aangepast
    Ik ben chagrijnig. Heb net mijn examen van waarnemend tekenen en verhoudingsleer (ofwel schetsen) verpest.. Vorige week kon ik niet naar de les, want ik had 1,5u vertraging met de trein. En guess what. Het examen was ongeveer hetzelfde als de oefening van vorige week. En die heb ik dus niet gehad (wel opgezocht op de schoolsite, maar daar stond alleen een plaatje, geen uitleg) en dus wist ik de technieken niet.. En dus heb ik mijn examen nu verpest.

    En ik ben supermoe door het verzetten van de klok. Dan ben ik 's avonds nog klaarwakker en als mijn wekker gaat voelt het alsof ik net slaap.

    Dus ik ben chagrijnig. Want ik kan ook niet in de zon gaan zitten, omdat mijn stapel huiswerk zo groot is. Stomstomstom.
  • Opties
    InweInwe Berichten: 2,698
    maart 2012 aangepast
    Ik ben er echt klaar mee :evil:

    Ik wil naar huis.

    Ik kan geen deelnemerslijsten meer zien. Mijn percentage is toch altijd dramatisch laag, omdat ik altijd van die k.ü.t contracten krijg :roll: En ja bij ons zijn ze nogal prestatiegericht, want elke stap die je doet moet je kunnen verklaren :roll: Niet dat ze daarover zeuren bij mij, maar alsog :roll:

    Bah :roll:
  • Opties
    RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    maart 2012 aangepast
    Keefbeetle schreef:
    Bah, ik ben heel chagrijnig.
    xKelsey schreef:
    Ik ben chagrijnig.
    Inwe schreef:
    Ik ben er echt klaar mee :evil:
    Gisteren was beter :Y Toen waren de mensjes vrolijk en blij :Y

    Ik ben er ook klaar mee, met een internetverbinding instellen op mijn computer :Y En het is echt een prachtig mooie dag, ik zeg :Y Wel heel veel werken, maar genoeg tijd over om hier te zitten 8)
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    maart 2012 aangepast
    Ik ben niet chagrijnig hoor. ;)
    Ben ik ook zelden.
    Maar wel te onrustig om buiten te zitten.
    Heb net een Glossy gekocht, maar als ik buiten zit, ben ik constant naar mijn sigaretten aan het zoeken.
    Dus ben maar weer naar binnen gevlucht. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    CSims482CSims482 Berichten: 879
    maart 2012 aangepast
    Ik ben wel boos. :(

    Ik wil zo graag bij zo'n eetcafeetje/restaurant werken. En toen ik na twee uur oefenen was aangenomen was ik helemaal blij, ik vond het werk zo leuk om te doen!

    Maar nu heb ik al 3 weken ruzie met die mensen over dat ik tot mijn eindexamen niet zoveel kan werken. Ik wil maximaal 4 uurtjes per week werken en dan alleen op de zaterdag. Absoluut niet meer.
    En na mijn examens kan ik 3 maanden eigenlijk ALTIJD werken.

    Maar blijkbaar vinden ze dat vooruitzicht niet goed genoeg voor nu.

    Bovendien krijg ik dus absoluut geen info bij die club, ik weet niet welke kleren ik moet dragen, ik weet niet wat mijn loon is, ik weet niet wat hun voorwaarden zijn.

    WAAAH, ik word er gek van! :-o
    Ik ben ver****me al sinds december bezig om een vakantiebaatje te regelen. In hoop dat als ik extra vroeg zou zijn dat "dan niet de leukste al weg zijn" maar het ziet er nu naar uit dat iedereen straks heel leuk een baantje heeft behalve ik. :(
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    maart 2012 aangepast
    Ik heb een negen voor m'n PWS. :mrgreen: Naja, we hebben een negen voor ons PWS. Super cool. Ik was echt heel blij.

    En dansen was leuk. Er is alleen één nieuw meisje dat de hele tijd aansluiting bij me probeert te zoeken, maar ik vind d'r helemaal niet aardig, dus ik houd een beetje afstand. Maar dat begrijpt ze niet. Beetje jammer.

    Morgen is onze muziekavond, en nu vallen de hele dag de lessen van onze muzieklerares uit. :XD: Maar ze heeft tegen iemand gezegd dat ze wel bij de generale is, dus dat is dan tenminste weer iets.
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    maart 2012 aangepast
    Wat een humeurtjes vandaag :P.


    Het is toch wat, supermooi weer vandaag en wat ben ik aan het doen, het WK Kunstschaatsen aan het kijken :XD:. Maar ik heb vanmiddag ook nog heerlijk in de zon gelegen. Jammer dat het morgen een minder mooie dag wordt, ik hou wel van de zon. Maar het schiet niet echt op met m'n boek als ik steeds in de zon lig :XD:.
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    maart 2012 aangepast
    Ha, ik was dus niet de enige die gisteren chagrijnig was. Nou ja, mijn humeur verbeterde in de loop van de ochtend wel weer, gelukkig. Een paar maanden geleden had ik ook een keer zo'n hele vervelende droom gehad, en toen was ik nog veel langer boos. :?

    Internet is op mijn pc nog steeds traaaag en ook mijn muis lijkt het compleet opgegeven te hebben. Lekkere kwaliteit, dit was al mijn tweede. Als ik een nieuwe moet, dan van een ander merk. :roll: :evil:

    En wat gaat de tijd snel... over een paar dagen is het alweer april. :shock:
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    maart 2012 aangepast
    Ik was wel blij? Ik ben echt blij dat dit me weer een herkansing minder kost. Anders had ik weer 5 tentamens volgend blok. En dat is om te huilen. Anyway, ik geloof het pas echt als mijn studiepunten zijn bijgeschreven. Dan is het officieel. En ik ga naar de inzage want ik wil echt met mijn eigen ogen zien dat ik 38 vragen goed had 8)


    En mijn pappie en ik hebben onze vakantie geboekt, we gaan eind juli en dan t/m begin augustus, 2 weken 8) dus over minder dan 4 maanden zie ik mijn niet-meer future lover weer. Mits hij me nog wil zien. Mits ik hem nog wil zien. Misschien laat ik wel gewoon niks aan hem horen. Kan hij niet zo waarderen denk ik. Ach ja, he'll get over it eventually..

    Oh en gisteren was ik naar The Hunger Games geweest. Yay.
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    maart 2012 aangepast
    Yay.


  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    maart 2012 aangepast
    Ik heb vandaag gewoon drie keer uitgedeeld gekregen op school. :mrgreen: Een vriendin was jarig, een lerares had iets nog niet nagekeken en daarom drop gekocht, en een meisje had cupcakes gemaakt omdat we goede cijfers hadden bij filosofie en omdat ze jarig was geweest. Echt een relaxt dagje. Dat mocht ook wel na drie dagen zo lang op school zitten. :)

    Ik heb echt spierpijn van gister joh. Dinsdag had ik geholpen met turnen. Eindelijk, na vier weken weer. Daardoor had ik al een beetje spierpijn. En toen kwam ik gister bij turnen, mocht ik salto's vangen. Heel leuk, maar die kinderen draaien soms echt bij de grond. Niet heel handig of zo. :lol:
  • Opties
    InweInwe Berichten: 2,698
    maart 2012 aangepast
    Ik heb vandaag mijn tweede sollicitatiegesprek gehad. Dat was dus een bespreking van de uitslag van mijn persoonlijkheidsanalyse.

    Dat was eigenlijk heel interessant en het klopte allemaal heel goed. Raar dat je al die informatie uit zo'n test kan halen. En ik kreeg een document mee naar huis.

    Op de terugweg zag ik mijn concurrent. Een jonge man met blond haar een een pak. Ze zeiden dat ik volgende week de uitslag zou krijgen.


    Maaaaaaaaaar ik werd om 17.00 al gebeld met de uitslag.

    Ik ben aangenomen :shock: 8)
    Natuurlijk door mijn geweldige persoonlijkheid :lol:

    Ik ging meteen naar mijn leidinggevende (officieel is hij mijn leidinggevende niet, maar hij is wel een soort van leidinggevende) toe. En die reageerde eigenlijk heel leuk. Hij zei dat hij het wel verwachtte, en dat die functie beter bij me gaat passen. Hij heeft me ook gefeliciteerd en wenst me veel succes. Echt tof dat hij zo reageerde. Hij snapte mij heel goed en ik werk er ook al langer dan een jaar, dus ik heb mijn loyaliteit al bewezen. Nu blijf ik er nog twee weken werken en dan begin ik bij mijn nieuwe bedrijf :shock:

    Stiekem best wel eng :-o

    Ik moet eerst nog even een gesprekje voeren met een andere leidinggevende morgen. Ik denk dat zij het niet zo leuk gaat vinden, omdat ik toch één van de krachten ben met ervaring. En die hebben ze daar hard nodig.

    Maar ik heb het wel gehad daar, dus er is niets meer aan te doen.
  • Opties
    CSims482CSims482 Berichten: 879
    maart 2012 aangepast
    ^:shock:
    GEFELICITEERD!! :mrgreen:
    En zo kan een spontane actie in één keer toch iets bijzonders worden.

    Mijn zusje speelt nu heel vaak met de sims, ik nog maar heel soms en nu wil ze ook kunnen inloggen. Haha, mooi niet dat ze dit account krijgt. 8)
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    maart 2012 aangepast
    @ Inwe,
    Gosh, lees je post nog eens terug over je eerste gesprek.
    Volgens mij had je dit zelf nog wel als laatste bedacht. ;)
    Maar van harte gefeliciteerd!!!
    Wanneer gaan we het vieren??

    ^ Groot gelijk!
    Ik geef mijn account ook niet af. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    ChavisoryChavisory Berichten: 747 Studerende Student
    februari 2017 aangepast
    -
    Post edited by Chavisory on
  • Opties
    VlitsVlits Berichten: 696
    maart 2012 aangepast
    @ Inwe: gefeliciteerd!


    Ik voelde me gisteren eindelijk weer goed genoeg om naar crossfit te gaan. Was wel leuk, maar nu heb ik spierpijn! 100 pull-ups, 100 push-ups, 100 sit-ups en 100 squads in die volgorde achter elkaar. Ik deed er 26:37 minuten over :D En nu doet mijn armen strekken heel veel pijn. Maar ik ben wel blij. En morgen lekker geen college :) Moet natuurlijk wel wat dingen doen, vooral knutselzooi. Maar dat komt wel goed :)
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    maart 2012 aangepast
    Leuk Inwe, van harte gefeliciteerd.

    Kan je eindelijk weg van die plek waar je het zo vaak niet naar je zin hebt.

    Ik ben benieuwd naar je eerste berichten over hoe je nieuwe baan je bevalt.
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    maart 2012 aangepast
    Gefeliciteerd Inwe :mrgreen:

    Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden.. Ik ben nog steeds druk bezig met m'n studie. Bah. Ik merk gewoon dat ik de motivatie steeds meer mis, omdat dit gewoon niet is wat ik leuk vind. De minor valt best wel tegen. Niet omdat het niet interessant is, maar omdat het gewoon teveel en te moeilijk is :( .
    Daarnaast wil ik tijd hebben om mijn rekenkunsten op te krikken, omdat ik dus naar de pabo wil. Maar dat moet ik nu gewoon blijven uitstellen omdat ik geen tijd heb :(

    Gisteren wel 'In Time' gezien, gewoon thuis op Blu-ray. Echt een gave film :D
  • Opties
    RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    maart 2012 aangepast
    Inwe schreef:
    Ik ben aangenomen :shock: Maar ik heb het wel gehad daar, dus er is niets meer aan te doen.
    Dat maakt mij zo blij 8D Ik werk al zes jaar bij dezelfde werkgever, waarvan drie jaar fulltime/in dienst. Ik daag je uit, begin nog één keer over mijn studie 8D Nu Moepmoep nog in een hoekje zien te drijven :D

    Prachtig fenomeen net :P We stonden in de metro naar het centrum toen er opgeroepen werd dat er een sleutelbos gevonden was. Je zag iedereen synchroon naar de broekzak grijpen om te controleren :lol: Zag er echt heel knullig uit :P

    Nog even een random doodsverwensing gericht aan pesters trouwens. Sneu om te horen dat 13-jarigen zelfmoord plegen om het gedrag van klasgenoten. De tweede in een maand tijd: laatst ook al het 21-jarige nichtje van een vage kennis van me. Van mij mogen ze pesten strafbaar maken. Iemand een klap geven is verboden, maar jarenlang iemand vernederen mag klaarblijkelijk gewoon.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top