Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wat wil je kwijt?

Reacties

  • Opties
    Paulientj12Paulientj12 Berichten: 1,237
    december 2010 aangepast
    Ik ben echt blij met mijn rapport.
    81 % voor dagelijks werk, 75% voor examens, alles bij elkaar 77 % :mrgreen:
    En heb voor examen wiskunde 109/120 :XD:
  • Opties
    Taamm_Taamm_ Berichten: 2,364
    december 2010 aangepast
    ^ Ik wil ook 109/120 voor Wiskunde. :XD:

    @hieronder:

    Poncho's doen me altijd denken aan Mexicanen met een snor en sombrero.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    december 2010 aangepast
    Dagje Rotterdam was leuk :). Ugg Outlet Store viel idd tegen :XD:. Was helemaal geen enkele boot te vinden (behalve babyblauw en babyroze...). Maar mn zus heeft wel de slippers die ze al tijden wilde hebben :). En toen gingen we bij de gewone Van Assem kijken en heb ik de Uggs gepast die ik eigk uit New York zou krijgen. Ze vielen eigenlijk ontzettend tegen, dus ik ben superblij dat die niet zijn meegekomen :P. Ben ook tot de conclusie gekomen dat ik de zwarte Basic Ugg het leukst vond, maar dat ik al genoeg zwarte laarzen heb, dus dat ik eigenlijk wel blij ben met mijn ene paar Uggs :).
    En verder heb ik een poncho gekocht bij de C&A, echt superleuk. Een grijze met patroontjes. En een dvd van Willow (ik had mezelf beloofd geen dvd's te kopen, helaas mislukt 8D).
    En verder heb ik ondergoed voor mn vriendje en een spelletje. Dus ik ben klaar voor de kerst (lekker op tijd :XD:). Moet alleen nog een gedicht schrijven... Nog geen zin in... Eerst nog maar even een klein beetje huiswerk :).
  • Opties
    appelsmoothieappelsmoothie Berichten: 716 Studerende Student
    december 2010 aangepast
    Morgen naar het glazen huis.. Kheb er zin in :D
    Lekker naar Eindhoven met m'n beste vriendin xD
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    december 2010 aangepast
    ^ Hoe ga je? Er ligt echt vet veel sneeuw in Eindhoven.
  • Opties
    EdwinEdwin Berichten: 4,358
    december 2010 aangepast
    Ik was vandaag aan het shoppen in Den Haag en in zo'n winkel kwam ik een vet leuke jongen tegen en hij moet wel gay zijn. Maar het blijkt dus de zoon van de mondhygiëniste te zijn :mrgreen: en daar moet ik regelmatig naartoe :XD:

    Maargoed, hoe krijg ik nou contact met hem? :XD: Geen idee hoe hij heet :P


    v Hmm, kan, maar ik ben nu al een paar keer bij haar geweest en ze heeft het nog nooit over haar kind(eren) gehad :P Maar ik kan er wel sneaky naar vragen, want ik ga er in januari weer naartoe. Maar mijn tandarts praat wel veel over zijn kinderen, gezien hij de vader van de hockeyster Naomi van As is :P Plus schoonvader van Sven Kramer :XD:
    Maar ik weet dus alleen zijn achternaam, als hij überhaupt dezelfde achternaam als (ik vermoed) zijn moeder heeft. Ik heb op Facebook iemand gevonden die het zou kunnen zijn, maar zijn profielfoto lijkt niet echt op wat ik vandaag zag :P Heb hem in ieder geval toegevoegd :XD: Oke, nu twijfel ik wel erg want misschien is het hem :-o Nou hij moet mijn uitnodiging maar accepteren en dan vraag ik hem het :XD:

    Ik heb trouwens heel leuke schoenen gekocht:

    mini.php?id=1293145161_GS55051AA[1].jpg&b=400
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    femsfems Berichten: 4,095
    december 2010 aangepast
    ^ Vraag het de mondhygiëniste? Mijn tandartsen, huisarts en zowat alle artsen waar ik weleens naar toe moest praten altijd over hun kinderen etc :XD: Misschien kun je zijn hyves/facebook via zijn naam vinden?
    ______

    Ik heb nog helemaal niet het gevoel dat het dit weekend kerst is, ik was het alweer bijna vergeten vandaag :XD: Hopen dat ik morgen mijn cadeautjes goed meekrijg en de verpakkingen (of, nog erger: de cadeautjes zelf) niet kapot gaan.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    december 2010 aangepast
    Ik ben boos op hubby.
    Hij had vanavond een kerstborrel van het werk in Amsterdam.
    Maar "ik ben niet zo laat thuis hoor, ik heb er helemaal geen zin in".

    Dus het werd half 9, half 10 en nog geen hubby. Telefoon nagekeken of ik toevallig een sms gemist had. (ding was weer leeg, dus had goed gekund) Nee, helemaal niets.
    Tegen half 11 begon ik ongerust te worden, en toen het half 12 was, kreeg ik al visioenen van een ernstig ongeluk, politie aan de deur en dat soort dingen.
    Komt ie net om half 1 (!) doodgemoederd aangekakt....
    En vind ie het raar dat ik boos ben.....

    Maar goed, hij wil morgen met me winkelen, om een Brunetti (of zoiets) jas voor me te kopen....

    Ik moet vaker pislink worden geloof ik. :P

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    december 2010 aangepast
    ^ Haha!

    Ik typ nu met 1 hand, gaat niet zo gemakkelijk. De andere hand, of liever gezegd nagels moeten drogen :P . Ik heb pas nieuwe zilveren nagellak gekregen van een vriendin en die vind ik wel erg geschikt voor Kerst :)
    Alleen heb ik weer bewezen dat ik geen nagels kan lakken :XD:
  • Opties
    xJenniferxJennifer Berichten: 4,058
    december 2010 aangepast
    @Amy&Ferri, *hug*
    --

    Ah bah ik kon vannacht echt niet slapen omdat ik steeds liep te piekeren over Wizzy :( Ik denk de hele tijd dat het aan mij ligt en ik ben zo bang dat ze vandaag wel echt dood is en dat Albus de rest ook nog te pakken neemt als ze hier zijn.. :( En ik ben echt niet klaar voor m&o ik ga zo hard falen en ik móet een 5,5 halen want ik sta een 5,5 en als ik onvoldoende haal sta ik dus onvoldoende :( En m'n zusje komt ook nog eens thuis vandaag en ik hoef haar echt niet te zien.. *zucht* Dit wordt een laaaange vakantie..
  • Opties
    femsfems Berichten: 4,095
    december 2010 aangepast
    Ik was blij verrast dat het maar -1 was, blijkt het een gevoelstemperatuur van -8 te zijn :roll: Waarom geven ze überhaupt niet gewoon de gevoelstemperatuur aan, dat is toch veel belangrijker om te weten :XD: Straks moet ik mijn spulletjes inpakken voor kerst, ben blij dat alle sneeuw-problemen nu eens in het zuiden van het land ipv het noorden zijn :P

    Ik weet alleen nog niet wat ik aanmoet met kerst, heb niets nieuws gekocht omdat ik steeds geen zin had om te shoppen!ö Straks maar even uitzoeken en zien hoe ik alles plus cadeautjes veilig in mijn tas (en bij mijn moeder) krijg. Moet ook nog steeds beslissen over bij wie ik blijf slapen; mijn zus of mijn moeder... zo lastig. Mijn moeder's huis is gezelliger en dan hoef ik niet 's avonds nog door de kou, maar ik heb daar vaker last van allergie en haar hondje is irritant. Het hondje van mijn zus luistert wel goed en is rustig en ze heeft een relaxte douche. Maar ze heeft 's ochtends ook vaak een ochtendhumeur en is altijd langzaam waardoor ik dus waarschijnlijk moet wachten tot we eindelijk naar mijn moeder kunnen. Tenzij ik ga lopen, maar dat is ook zo lullig voor haar en dan is ze niet te genieten de rest van de dag. Oh, dilemma, dilemma.
  • Opties
    VlitsVlits Berichten: 696
    december 2010 aangepast
    'Vanwege de kerstvakantie en minder reizigers rijden er minder treinen'. Ik ben gister van Antwerpen naar Enschede gereisd (iets meer dan 5 uur, valt wel mee dus) en in elke trein dat ik zat (stuk of 5) moesten er mensen staan. Wat nou minder reizigers? :roll: En steeds als we op een station kwamen en we een trein wilde pakken was die net geannuleerd of was er een beter alternatief dat die online reisplanner niet kende. De reisplanner waar elk omroepbericht naar verwees als zijnde 'up to date'. Sure. Minder reizigers en daarom treinen annuleren :roll: Geloven ze het zelf :roll:
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    december 2010 aangepast
    ^Maar 5 mensen? Dat is kei weinig! Ga maar eens met de Syntus, dan voelt het pas als vee vervoer aan.

    en nee ik ben niet voor de SP, maar dit punt hebben we wel gelijk... bij 50 seconden nog wat zie je hoe vol het is pop het station. En dit is dan het 4de station op het traject. Zo is het iedere ochtend. en bij 2.36 zie je mij een vrouw om ver lopen zowat xD



    Dus reizigers van de NS moeten niet zo zeuren, want Syntus valt het hele jaar door uit. wegens kapot materiaal, infrastructuur storing en nog meer smoesjes :roll:

    Maar goed, we moeten blij zijn dat de treinen uberhaupt rijden, mijn vader moest vroeger 15km lopen naar school :roll:

    V Te snel gelezen sorry, maar dan nog moesten er mensen staan. Maar goed dat dubbelspoor zal wel een hoop moeten verbeteren, want nu is het altijd Winterswijk - Zevenaar met problemen. Mja krijgen ze toch niet voor elkaar
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    EdwinEdwin Berichten: 4,358
    december 2010 aangepast
    ^ ****, 300 miljoen in 10 jaar, klinkt lekker hoopgevend. Maar Vlits bedoelt dat ze in 5 treinen zat, niet dat er 5 mensen staan.
  • Opties
    ferrimulderferrimulder Berichten: 5,099
    december 2010 aangepast
    Woah. Hier ligt echt veel sneeuw. :shock:

    Ik ga vandaag maar eens even niets doen, denk ik.
  • Opties
    VlitsVlits Berichten: 696
    december 2010 aangepast
    Ik zat idd in 5 verschillende treinen, niet 5 mensen die moesten staan :P

    Op naar de supermarkt. Mijn maag gromt dus als het goed is heb ik nu honger. Heb gister van mijn avondeten een kwart gegeten, net als de rest van de week. Voor de rest leef ik op fruit en kleine dingen. Dus logisch gezien moet ik nu vergaan van de honger. En zoals bekend is moet je nooit naar een supermarkt gaan met heel veel honger, want dan lijkt alles lekker. Dus ik ga nu naar de supermarkt en hoop dat ik eindelijk eten weer lekker ga vinden. Normaal ben ik gek op brood, nu krijg ik het niet door mijn keel. Op naar de supermarkt dus om ontbijt te gaan halen.

    En het werd een halve kilo bak van Mona appeltaart yoghurt. Driekwart kunnen opeten, en nu ben ik misselijk. Nog steeds licht hongerig, maar vooral misselijk. En ik snap niet meer hoe ik die yoghurt ooit lekker heb kunnen vinden.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    SiimySiimy Berichten: 2,942
    december 2010 aangepast
    Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Ik moet volgende week een werkstuk afhebben! FUFUFUFUFUFUFUFUFUU! Ok. Rustig. Ik heb nog een week. *zucht*. Welke dombo gaat dan ook een werkstuk opgeven op Internet. Je gaat toch niet verwachten dat leerlingen in de vakantie op de schoolsite kijken? EN dat geven ze ook niet even aan van tevoren. :x
  • Opties
    Taamm_Taamm_ Berichten: 2,364
    december 2010 aangepast
    @ Deborah:

    Ik vond het eerder grappig, maar in jouw situatie zou ik ook ongerust zijn. Met al die gladde wegen. :shock:

    OEEEH!
    Vanavond ga ik Sushi maken.
    Ik wed dat ik 't beter kan dan het Japans restaurant.
  • Opties
    xJenniferxJennifer Berichten: 4,058
    december 2010 aangepast
    Wizzy was vanochtend verdwenen :( En ik weet niet of dat komt omdat ze is overleden en de leraren haar eruit hebben gehaald of dat ze is opgegeten door de andere :( En m&o ging mwah, maar ik heb de laatste opdracht niet en die was 16punten waard dus dat voorspeld ook niet veel goeds :(

    Nja de hokken van Ron en Harry zijn in ieder geval weer schoon, wat een gedoe zeg! Ron piept echt super erg als je hem oppakt, gek beest. Harry houd teminste z'n mond en werkt gewoon mee :P Albus heeft al door dat er muizen zijn dus ik moet echt voorzichtig zijn.. maar de vakantie is eindelijk begonnen, al voelt dat niet zo..

    Edit: Wizzy is dus echt aan/opgevreten :shock:
    R. en haar moeder hebben de bak verschoond en foto's gemaakt.
    Wat een walgelijke beesten.. Er bestaat nu dus ook een kans dat ze elkaar gaan aanvallen.. Gezelligheid heerst niet alleen hier thuis zo te merken, de muisjes kunnen er ook wat van.

    vv. Omdat we die muisjes hebben voor ons profielwerkstuk en het hoort in het verslag te staan dat dit gebeurt is, we kunnen altijd nog bepalen dat we ze er niet inzetten maar het is beter als we ze wel hebben. Want het is wel een behoorlijke fout in ons onderzoek natuurlijk.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    AriiArii Berichten: 469
    december 2010 aangepast
    ^ Wij hebben ook 2 hamsters, maar onze kat laat ze best wel met rust. Het is wel een bijna helemaal gesloten kooi, dus ze kan er ook amper aan. 's Avonds gaat Loeka altijd voor de kooi liggen en kijkt naar de hamsters. Eén hamster had in de hoekjes van de kooi al het zaagsel opgehoopt, precies of hij wilde zeggen 'Nèh, ik heb lekker een burcht gemaakt'.

    En ik ga sebiet nog een poesje halen :D Het is wel niet echt voor mij, maar voor mijn broertje en zusje. Het poesje is een (half)zusje van Loeka. Ze hebben dezelfde mama, maar ik weet niet of het dezelfde papa is. Ergens denk ik van wel, want ze heeft ook zo'n rosse vlekken als Loeka (en de mama is niet ros), maar langs de andere kat, alle poesjes van Loeka haar nestje waren gestreept en het nieuwe poesje niet. De mama is ook niet gestreept. Achjah, ik ben blij :D Behalve de naam, het wordt waarschijnlijk Snoesje :?
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    december 2010 aangepast
    ^^ Gadver, waarom maken ze daar foto's van? :shock:

    Ik heb net Kerstinkoopjes gedaan in de stad. Er ligt vet veel sneeuw hier dus je kunt eigenlijk alleen maar lopend ergens komen, maar dat vind ik wel gezellig.. Ik heb toch genoeg paar Uggs om de winter door te komen. Ik wilde net nog een paar kopen bij Van Dijk, en een paar handschoenen, maar mijn vriendje sleepte me weg :XD: misschien wel beter want we gaan in januari naar Antwerpen en dan wil ik een LV sjaal en die zijn ook niet echt goedkoop. Maar ik wil ook Ugghandschoenen want die zijn lekker warm op de scooter.. En op wintersport. Maar ik vraag me af of handschoenen bestand zijn tegen sneeuw? :shock:

    Verder heb ik een geurtje gekocht voor mijn vriendje (mocht hij zelf uitzoeken want ik breng toch nooit de goede mee), en een dvdbox van Desperate Housewives 8) voor mezelf, hihi. Die ga ik mooi kijken in de vakantie. Ik hoef niet zo heeeeel veel te werken volgens mij en ik ga veel bij mijn vriendje slapen want dat is echt alweer eeuwen geleden (zeker meer dan een maand :( ) Maar ik hoef de komende tijd geen koopzondagen meer :mrgreen:
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    december 2010 aangepast
    ^ Over het algemeen zijn handschoenen niet echt regen/sneeuw-proof, nee. :XD:


    Ik ben helemaal klaar voor Kerst. Cadeautjes, menukaartjes, kleding... Bring it on!

    Dit is mijn 3000ste post. 8)
  • Opties
    PixieFeePixieFee Berichten: 793
    december 2010 aangepast
    Oeeh ik vind mijn nieuwe onderschrift dinges leuk <3
  • Opties
    xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    december 2010 aangepast
    ^^Mijn handschoenen wel, van de Hema, leren handschoenen met fleece vanbinnen.

    Ik ga vanavond naar Joey en morgen gaan we bij zijn vader het dobbelspel doen met cadeautjes. En tweede kerstdag komt hij hierheen en dan doen we een soort van kerstdiner/pakjesavond.

    Ik heb pas vandaag vakantie, dus ik heb nog helemaal geen kerstgevoel, omdat ik net pas thuis ben en heel erg moe enzo.

    En met Muisje gaat het weer niet goed. :(
  • Opties
    xJenniferxJennifer Berichten: 4,058
    december 2010 aangepast
    Ik ga de gezelligste kerst ooit tegemoet, ik voel het! 8) *sarcasme*

    M'n zusje negeert me en ik haar maar zij loopt bij m'n vader te mauwen dat het allemaal mijn fout is en dat het allemaal aan mij ligt en dat hij het allemaal maar aan mij moet vragen. Zij is hier degene met een grote bek die wel kan zeggen dat iemand maar dood moet en dan niet durft toe te geven dat ze fout zat.. ik ga het deze keer echt niet voor haar opnemen ik heb genoeg over me heen laten lopen zeker door haar en ik ben er helemaal klaar mee. Als zij er zoveel last van heeft dan komt ze zelf maar naar me toe om der excuses te maken, tot die tijd bestaat ze echt niet voor me. Thank god dat ze het fasehuis gebeld heeft omdat ze niet hier wil zijn in de vakantie.. Lekker rustig, heb ik teminste ook nog wat aan m'n vakantie.
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    december 2010 aangepast
    AMY1994AMY12 schreef:
    ^ Over het algemeen zijn handschoenen niet echt regen/sneeuw-proof, nee. :XD:

    Jij gaat zeker nooit skien? Er zijn vet veel handschoenen water en sneeuwproof, ik vroeg me alleen af of Ugg handschoenen al behandeld zijn tegen sneeuw enzo. Aangezien het suede is.

    Ik hoop dat mijn vriendje niet te laat komt vanavond.. Hij wilde persee eerst thuis zijn :roll: gelukkig hoeven we niet meer naar zijn moeder en die familie :shock: dat had ik echt niet getrokken, kutmensen..
  • Opties
    flowerzzzflowerzzz Berichten: 86
    december 2010 aangepast
    Aaarrgh..
    Sims viel uit, net op het moment dat ik een supermooie sim had, gemaakt.. ):
  • Opties
    ElineGeElineGe Berichten: 4,502
    december 2010 aangepast
    Ugh ik zie geen avatars. Ik krijg genoeg van die rode kruisjes.
    -Oke dat doet me aan Serious Request denken-

    Wat wil ik eigenlijk kwijt?

    Misschien komen mijn oom en tante morgen wel niet, omdat ze helemaal uit het westen moeten komen :D Het is best erg dat ik daar op hoop. Maarja. Ik ben niet de enige.
    En mijn moeder heeft ongeveer verteld dat we Mario Galaxy of hoe dat spel ook heet krijgen 8) Ik heb er zin in.

    Hmm volgens mij wilde ik nog iets kwijt...
    Waarschijnlijk weet ik het weer als ik dit net gepost heb.
  • Opties
    GodlikeGodlike Berichten: 1,476 Vrolijke Volwassene
    december 2010 aangepast
    MissyEefje schreef:

    Jij gaat zeker nooit skien? Er zijn vet veel handschoenen water en sneeuwproof, ik vroeg me alleen af of Ugg handschoenen al behandeld zijn tegen sneeuw enzo. Aangezien het suede is.
    Suede zou ik met dit weer niet doen. Ik wou ook met dit weer mijn suede laarzen aan, maar ik lees overal dat het niet echt verstandig is. En ik heb geen zin om mijn schoenen daarna weg te mogen mikken.

    En ik verveel me best wel deze vakantie. Opeens heeft uitslapen niet iets leuks of doen wat ik wil ook niet. Nou ja, morgen kerstdiner bij hem thuis. Ik ga maar eens anders samenstellen wat ik morgen aantrek dan. Ook al heb ik bij alles waarschijnlijk zo dat het te feestelijk is gezien er geen dresscode is maar mijn ouders weer zijn van: "Liever overdressed dan underdressed" hmf.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    december 2010 aangepast
    ^ Daar hebben ze een punt. ;)


    ZALIGE KERST ALLEMAAL!!!


    Some angels choose fur instead of wings
Deze discussie is gesloten.
Return to top