Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Toen ik nog klein was...

Reacties

  • Opties
    SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    december 2010 aangepast
    Ik werk m'n lijstje even bij:

    ...Was ik altijd heel erg bang voor buikspreekpoppen.
    Tegenwoordig nog steeds, maar niet voor de buikspreekpoppen van Jeff Dunham
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • Opties
    xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    december 2010 aangepast
    megajetje schreef:
    ...Belde ik random mensen en zei dat er een grote grijze olifant in de tuin stond. Vaak hadden die mensne nummer herkenning en moest mijn moeder daarna uitleggen dat ze me echt wel goed had opgevoed.

    :lol:

    ...Pakte ik een keer de hand van een andere mevrouw vast omdat ik dacht dat ik alweer naast mijn mama liep, maar ik liep dus nog één mevrouw te ver naar voren. :XD: Ofzoiets.
  • Opties
    DJEVAYODJEVAYO Berichten: 59
    december 2010 aangepast
    1. Ik dacht dat dat '2012' gedoe echt was. :D
    2. Dat windows@windows.com een e-mail was van Microsoft Windows.(waar dat op sloeg....) :roll:
    3. Dacht ik dat je kon uitglijden over gras. :!:
  • Opties
    SiimySiimy Berichten: 2,942
    december 2010 aangepast
    ^Het 2012 gedoe? Dat is een jaar geleden pas echt de kop op gestoken toch? Want ik kan me niet herrinneren dat iemand een paar jaar geleden het al over 2012 had :lol:.
    En je kan wel uitglijden over gras. Als het nat is :XD:. (eigen ervaring. :XD: )
  • Opties
    EefieEefie Berichten: 3,854
    december 2010 aangepast
    ^2012 is al sinds de ontdekking van de Maya's tijdtafel :mrgreen: Maar het is vorig/voorvorig jaar de kop opgestoken omdat het nu zo dichtbij is :lol:

    (ik heb het over de archeologen die de Maya beschaving opgroeven, niet uit de tijd van de Maya's zelf :lol: (of was het nou de Inca's))
  • Opties
    ElineGeElineGe Berichten: 4,502
    december 2010 aangepast
    ^Ja het was van de Maya's.
  • Opties
    ElineGeElineGe Berichten: 4,502
    december 2010 aangepast
    ... Had ik nog steeds geen last van errors.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    december 2010 aangepast
    Eefie schreef:
    ^2012 is al sinds de ontdekking van de Maya's tijdtafel :mrgreen: Maar het is vorig/voorvorig jaar de kop opgestoken omdat het nu zo dichtbij is :lol:

    (ik heb het over de archeologen die de Maya beschaving opgroeven, niet uit de tijd van de Maya's zelf :lol: (of was het nou de Inca's))

    Het kan best zijn dat het vorig jaar actueel is geweest, maar dat is het al vaker.
    Ik meen me te heugen dat het 1999/2000 (iig voor het overlijden van een goede vriend eind 2000) ook al heel hot is geweest.

    En zo zijn er meer van die data.

    Er zou een meteoriet op de aarde knallen.... de zon zou uitgaan, er zou een mega plaag komen waardoor alle gewassen opgegeten zouden worden, enz...

    Maar goed, dat kan iedereen dus wel in zijn "toen ik klein was" zetten. ;)

    En toen ik klein was
    .... waren er mannen op de maan. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    ferrimulderferrimulder Berichten: 5,099
    december 2010 aangepast
    ...At ik nooit de laatste stukjes van een rauwe wortel op. Dat doe ik nu nog steeds niet.. eigenlijk. Geen idee waarom.
  • Opties
    femsfems Berichten: 4,095
    december 2010 aangepast
    Toen ik klein was en mijn moeder een enorme blauwe plek op haar been had drukte ik er met mijn vinger op en vroeg: "Doet dit piiiiiiiiiijjjjjjjjjjjn?"

    Dat krijg ik nu nog regelmatig te horen, terwijl het al meer dan 15 jaar geleden is :XD:
  • Opties
    JerjerJerjer Berichten: 3,624 Soesende Senior
    december 2010 aangepast
    ...vroeg ik me af waarom wij geen zwarte lijntjes om ons heen hadden zoals tekenfilm figuren, en ging ik altijd zoeken naar de zwarte lijntjes :XD:
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    december 2010 aangepast
    ... hadden we maar 2 Nederlands TV zenders, Ned1 en Ned2.
    ... waren de enige andere zenders, de 3 duitse zenders.
    ... werd er overdag geen TV uitgezonden, behalve woensdag en zaterdag middag
    ... was er een kinderserie "Flipper", maar omdat ik de "FL" niet kon uitspreken, zong ik altijd "daar is slipper, slipper de slip slap" ...

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SiimySiimy Berichten: 2,942
    december 2010 aangepast
    ...Had ik hele rare tics, die ik nu nogsteeds heb :lol:.
    ...Dacht ik dat je pas naar de middelbare school ging als je 20 was, geen idee waar ik dat vandaan haalde :P.
    ...Dacht ik dat je alles kon worden wat je wilde. Het woord ''opleiding'' dar had ik nog nooit van gehoord :P.
    ...Dacht ik dat Italië, Duitsland en Oostenrijk de enige ''andere'' landen op de wereld waren. Aangezien ik altijd naar Italië op vakantie ging :P. (en we reden door Duitsland en Oostenrijk)
    ...Dacht ik dat ik heel goed Italiaans kon. ''Boj, Kurl, jes, no, wan, toe, trie.'' Bleek later dat het Engels was :lol:.
    ...Kreeg mijn zusje gratis drank op vakantie omdat ze een prijsvraag gewonnen had :-o. Ze deed mee aan een wedstrijdje op het strand. Komt ze terug nar de tent en heeft ze bier&breezer bij zich! ''ja, dat heb ik gewonnen!''. Ze had er gelukkig nog niet van gedronken maar een paar andere kinderen wel! (drank is niet voor 16+ in Italië, maar toch :-o. Dat was overigens vorig jaar:XD:. Maar ik vond wel dat het in dit rijtje paste :XD: )
    ...Kocht ik een keer in de campingwinkel bier voor mijn vader :XD:. (ook in Italië, waar dat gewoon mag :XD: )
  • Opties
    xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    december 2010 aangepast
    Toen ik nog klein was...

    Ik ben nog steeds klein. :lol:
  • Opties
    ElineGeElineGe Berichten: 4,502
    december 2010 aangepast
    ^:lol:

    ... Had ik nog geen polsenfobie.
  • Opties
    EefieEefie Berichten: 3,854
    december 2010 aangepast
    ... Toen ik klein was wist ik niet wat een polsenfobie inhield
    ... ...

    Grrr... Ik was een kind dat alles snel doorhad dus daar zijn helemaal geen grappige dingen over te vertellen :(

    Oh, wacht.

    ... Leerde ik op mijn 4de klimmen
    ... Klimde ik in het kinderklimrek van de speeltuin en een vrouw die naast mama zat werd boos en haalde mij er af (ik boos :lol: ) en bracht me naar mama die niks deed. Ze zette me neer en ik rende gelijk weer naar het klimrek. De vrouw gaf het op :lol:
    ... Klimde ik en hetzelfde klimrek in de speeltuin en pap stond ernaast toen ik van de paal wou glijden en ik hield me niet vast dus ik donderde op de grond :lol: pap had dat namelijk niet verteld want hij dacht dat ik dat wel kon omdat ik zo goed kon klimmen ofzo :lol:
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    december 2010 aangepast
    ^^ Ja, dat doet me denken aan al mijn gepieker. Hoewel ik als kind ook al enorm kon piekeren, en ik denk niet dat het voor fobie kan doorgaan, maar in groep 5 was ik wel enorm bang voor gym. Dat was echt niet leuk.
    En ook voor spinnen. En toen ik nog kleiner was voor iets (ik weet niet eens meer wat, of het nou prullenbakken waren of speeltoestellen) bij de kinderboerderij bij mijn opa en oma in de buurt. Daar had ik een enge droom over gehad, en toen was ik daar ook bang voor.
    Ik was best een bangig kind, eigenlijk. :|

    @ Kelsey: ik ook. :mrgreen:
  • Opties
    hannekemuffinhannekemuffin Berichten: 235
    december 2010 aangepast
    ... inspecteerde ik ook alle tuinstoelen en tafels omdat ik bang was voor spinnen.

    ... ben ik tegen een glazen deur gelopen.

    ... dacht ik dat de donder 2 wolken waren die tegen elkaar botsten.

    ... dacht ik dat de regen het water was dat de engeltjes gebruikte om te poetsen en het daarna weggooiden.

    Die 2 laatste hebben mijn ouders mij wijsgemaakt toen ik heel klein was :XD:

  • Opties
    megajetjemegajetje Berichten: 2,413 Vitale Vijftigplusser
    december 2010 aangepast
    ... Zei mijn oma ooit "Waarom regent het toch zo hard?" Maar ik was nog te klein om te begrijpen dat het een retorische (Nu denk ik aan Leroy en stich. Met die dude die telkens gilde "HET WAS EEN RETOOOOOORISCHE VRAAG") vraag was en zei heel wijs "Dat komt, oma, omdat alle doden mensen gewassen moeten worden en alle engeltjes gooien water over de doden mensen hun hoofden heen."
    Toen kreeg mijn oma zo de slappe lach dat ze bijna niet meer kon ademen.

    Ze herinnerd me daar nu nog steeds aan.
  • Opties
    keeelmkeeelm Berichten: 43
    december 2010 aangepast
    ...was ik bang dat mijn nachtlampje 's nachts mijn hoofd zou doen ontploffen, geen idee waar ik dat vandaan haalde :lol:

    ...was ik eerst boos op mijn moeder omdat ik een zusje wou en geen broertje, toen later bleek dat ik toch een zusje kreeg (foutje van het ziekenhuis) maakte ik een scene omdat ik een broertje wou :XD:

    ...wou ik ook een rolstoel, in het ziekenhuis of in het bejaardetehuis racete ik er altijd mee :roll:

    ...dacht ik dat mijn oma en opa echt moemoe en vava heette, en zei ik dat ook tegen iedereen

    ...dacht ik dat het bliksemde als er een lamp sprong in de hemel

    ...kon ik mezelf bezighouden door naar de wolken te kijken en verhalen te verzinnen over de zeemeerminnen die daar woonden (ik had ergens gehoord dat wolken gemaakt waren van water) :XD:

    ...gaf ik iedereen in huis een snor met de mascara van mijn moeder terwijl ze sliepen :mrgreen:
  • Opties
    joortjesims89joortjesims89 Berichten: 1,355 Vrolijke Volwassene
    december 2010 aangepast
    ...Knipte ik altijd haren van poppen af :twisted:
  • Opties
    JerjerJerjer Berichten: 3,624 Soesende Senior
    december 2010 aangepast
    @Sarah: is het niet klom in plaats van klimde? :XD:
    ...dacht ik dat wanneerhet regende dat God dan aan het huilen was ofzo :O

    ... was ik bang voor dat luchtalarm ofzo, die elke 1e maandag van de maand komt

    ... gaf ik altijd 'optredens' voor mijn ouders en broer :XD: dan moest hun gaan zitten gingik zingen :')

    ...dacht ik altijd dat je na de basisschool ging werken, dus zat je tot je 18e op de basisschool ofzo :XD:
  • Opties
    lija2lija2 Berichten: 1,336 Vrolijke Volwassene
    december 2010 aangepast
    Ik zei altijd "daltrusten" ipv "weltrusten" :XD: .
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    december 2010 aangepast
    ^^ Dat wilde ik ook zeggen. :mrgreen:

    ...kon ik het woord "parkeerplaats" niet uitspreken, dus zei ik altijd kampeerplaats.
    ...woonde mijn hele familie nog gewoon in Nederland. Lekker makkelijk.
    ...vond ik de turbulentie in het vliegtuig geweldig. Inmiddels niet meer zo.
  • Opties
    flowerzzzflowerzzz Berichten: 86
    december 2010 aangepast
    ... Ik tegen een glazen deur ben aangerend. :XD:
    ... Ik een keer een doos hagelslag heb leeggesnoept. (Ik had een chocosnor van hier tot Tokio en ik maar zeggen dat ik niks gegeten had. :lol:
    ... Mijn moeder tegen mij zei dat ik naar mijn 'nest' moest, en doodleuk antwoordde dat ik geen vogel was.
    ... Ik een hele reeks dingen zei voor ik naar bed moest tegen iedereen. (Weltrusten, tot morgen...)
  • Opties
    ElineGeElineGe Berichten: 4,502
    december 2010 aangepast
    ... Zette ik een keer mijn knuffel op de lamp. Ik vergat het en deed de lamp aan. De knuffel was half verbrand :XD:
    ... Zei ik tegen mijn moeder 'Toen jij nog een kip was, en ik een ei...'
    ... Wilde ik vaak een boek schrijven. Maar na een paar bladzijdes vergat ik het weer.
  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    december 2010 aangepast
    xKelsey schreef:
    @Koenak1, Zij jij dat, ja? :lol:

    ^Oh ja, over fietsen gesproken. Ik heb toen ik achterop zat met mijn voet tussen de spaken gezeten.. Gelukkig had ik van die dïkke winterlaarzen aan en was er niet echt iets aan de hand. :P

    Ja dat weet ik zelfs nog, dat ik tegen de juf zo'n grote mond had. "hihihi" toen durfde ik dat og allemaal, eenmaal in groep drie werd ik wat stiller en beleefder, jammer eigenlijk :wink:
  • Opties
    EefieEefie Berichten: 3,854
    december 2010 aangepast
    ^Ze doelt op zij, dat dat zei moet zijn, niet zij :P

    -zij is geen vervoeging van zeggen, maar zei is dat wel :P-
  • Opties
    GodlikeGodlike Berichten: 1,476 Vrolijke Volwassene
    december 2010 aangepast
    Ik moet echt lachen om sommige dingen van jullie :lol: maar ik weet echt helemaal niks meer? :shock:
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    december 2010 aangepast
    Ik weet ook bijna niets meer.
    Het is te lang geleden denk ik, en het was geen prettige tijd.
    Maar door het lezen van de herinneringen van anderen, schieten me soms weer dingen te binnen.

    .. keek ik TiTaTovenaar
    .. werd ik gek van de langspeelplaat van mijn zusje van "De Bereboot".
    .. keken we op zondag "Maja de Bij" en Wiki De Viking".

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top