Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Gratis downloads

145791016

Reacties

  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2010 aangepast
  • Opties
    KingsatchuKingsatchu Berichten: 106
    oktober 2010 aangepast
    Van facebook afgeplukt, het is net een half uur geleden geposted.
    The Sims 3 Look forward to FREE Holiday Gifts Set in The Sims 3 Store. We were able to sneak a peek today at The Sims Town Hall. Upcoming store Sets include Animals Abound Playground and Loads of Laundry (your Sim will be able do laundry even without a copy of Ambitions)!

    Dus kunnen we de store weer goed in de gaten houden komende paar dagen :lol:
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2010 aangepast
    De nieuwe sets komen altijd de eerste donderdag van de maand.
    Dat duurt dus nog wel even.

    Ik was trouwens ook op twitter aan het lezen en dit vond ik wel interessant:
    Holiday gifts include a snow globe, Kris Kringle, Christmas Tree, Kwanzaa poster & Hanukkah sculpture!


    Eindelijk een kerstboom. :D


    V De eerste donderdag van november (meestal na een uur of 16:00) komt dit: "Upcoming store Sets include Animals Abound Playground and Loads of Laundry (your Sim will be able do laundry even without a copy of Ambitions)!"
    Ik neem aan dat de feestcadeaus daar ook onder vallen. Anders zullen ze waarschijnlijk de eerste donderdag van december komen.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    mammalou1975mammalou1975 Berichten: 57
    oktober 2010 aangepast
    wanneer en waar is die te downloaden dan? idd leuk een kerstboom hopelijk komt dan ook de kerstman terug heb hem nog niet gezien in de sims 3 :):)
  • Opties
    Vn9902Vn9902 Berichten: 132
    oktober 2010 aangepast
    het heeft even geduurd maar er zijn weer nieuwe downloads beschikbaar bij T-mobile.
    zie site; http://t-mobile.ea.com/content?db=0&hi=1
  • Opties
    StarcleaverStarcleaver Berichten: 23
    oktober 2010 aangepast
    Vn9902 schreef:
    het heeft even geduurd maar er zijn weer nieuwe downloads beschikbaar bij T-mobile.
    zie site; http://t-mobile.ea.com/content?db=0&hi=1

    Je moet daar wel een of andere code voor hebben... =/
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    oktober 2010 aangepast
    Ja klopt, de nieuwe downloads zijn er al een tijdje.
    De code is Get Connected en je kan maar 1 item per 24 uur downloaden.

    Verder schijnt de autopack een update gekregen te hebben.
    Ik weet het niet zeker, aangezien het heel sterk lijkt op de eerdere versie.
    De eerste auto was volgens mij blauw en de huidige groen.

    De taal van de site moet in ieder geval ingesteld staan op Engels (US) als je de set wilt downloaden: http://store.thesims3.com/fiesta?intcmp=eaint502 of http://store.thesims3.com/fiesta

    Ik heb nog niet in het spel gekeken of er verschillen zijn.
  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    oktober 2010 aangepast
    Bij mij zegt die auto already owned, dus lijkt mij het dat er geen verschil in zit, ik kan hem in ieder geval niet van die site downloaden
  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    november 2010 aangepast
    Nefje schreef:
    De nieuwe sets komen altijd de eerste donderdag van de maand.
    Dat duurt dus nog wel even.

    Ik was trouwens ook op twitter aan het lezen en dit vond ik wel interessant:
    Holiday gifts include a snow globe, Kris Kringle, Christmas Tree, Kwanzaa poster & Hanukkah sculpture!


    Eindelijk een kerstboom. :D


    V De eerste donderdag van november (meestal na een uur of 16:00) komt dit: "Upcoming store Sets include Animals Abound Playground and Loads of Laundry (your Sim will be able do laundry even without a copy of Ambitions)!"
    Ik neem aan dat de feestcadeaus daar ook onder vallen. Anders zullen ze waarschijnlijk de eerste donderdag van december komen.

    Ik zie ze nog niet, dus zullen ze wel de volgende maand komen
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    november 2010 aangepast
  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    november 2010 aangepast
    Ok ik keek al een beetje rond, maar kon hem niet vinden, maar nu heb ik hem wel dank je wel :wink:
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    november 2010 aangepast
    Weet niet of ik met mn neus keek maar ik heb de kerstset met kerstboom gedownload maar ik kan nergens de kerst boom vinden wel die grote bol met sneeuwpop maar nergens de boom ,dus heb alles 1voor1 nagekeken maar weet iemand waar die staat?
    (bij de boom staat atributen maar ik zie m daar niet)
  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    november 2010 aangepast
    Ik heb ook even gekeken, amar zie hem ook nergens staan heb zelf bij bouwen gekeken, maar daar staat hij ook niet bij, jammer :cry:
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    november 2010 aangepast
    Kreeg een helder moment en keek ff bij verlichting............
    De kerstboom vind je dus bij verlichting :wink:

    \/Koenak1 bij vloerlampen/staande lampen maar ook bij alles van lampen.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    november 2010 aangepast
    Daar heb ik ook gekeken, maar zag hem niet, nog een keer goed kijken dan
  • Opties
    Vn9902Vn9902 Berichten: 132
    november 2010 aangepast
    Inderdaad, daar heb ik hem ook gevonden, wel een beetje rar.
  • Opties
    Thematthias99Thematthias99 Berichten: 17
    november 2010 aangepast
    Handig topic!! Heb ik uiteraard in mijn favorieten gezet :D

    Weet er iemand ofdat er nog acties zijn waar je gratis simpoints krijgt?
  • Opties
    flowerzzzflowerzzz Berichten: 86
    november 2010 aangepast
    Als ik download via dat T-Mobile gedoe, kan ik mijn 'voorwerp' (om het even zo te noemen) nergens vinden. Wat doe ik fout?
  • Opties
    Vn9902Vn9902 Berichten: 132
    november 2010 aangepast
    Ik start eerst het spel op, zodat het start-scherm er staat. Dus de grote spelknop zichtbaar. Dan open ik het forum hier en meldt mij aan. Dan open ik een nieuw tab-blad en ga naar de T-mobile-site. Daar meldt ik me aan. Nu download een voorwerp. Dan ga ik naar het forum en onder gekochte spullen staat dan het voorwerp. Nu download ik het van het forum in het spel. Dan ga ik naar het spel en klik op downloads en installeer ik het voorwerp.
    Het is even wat werk maar het werkt wel en gaat vanzelf steeds sneller. Ik hoop dat je het kan volgen.
    Succes
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    flowerzzzflowerzzz Berichten: 86
    november 2010 aangepast
    Vn9902 schreef:
    Ik start eerst het spel op, zodat het start-scherm er staat. Dus de grote spelknop zichtbaar. Dan open ik het forum hier en meldt mij aan. Dan open ik een nieuw tab-blad en ga naar de T-mobile-site. Daar meldt ik me aan. Nu download een voorwerp. Dan ga ik naar het forum en onder gekochte spullen staat dan het voorwerp. Nu download ik het van het forum in het spel. Dan ga ik naar het spel en klik op downloads en installeer ik het voorwerp.
    Het is even wat werk maar het werkt wel en gaat vanzelf steeds sneller. Ik hoop dat je het kan volgen.
    Succes

    Bedankt voor je hulp, ik ga het even bekijken.

    Edit:
    Staat er nog steeds niet bij, maar toch bedankt!
  • Opties
    alfje66alfje66 Berichten: 177
    november 2010 aangepast
    Heb je misschien vergeten om te unlocken?
    Je kiest het kado uit en dan doe je get connect en dan doe je unlock en dan vindt je het terug onder je account bij aankopen.
    groetjes :D
  • Opties
    flowerzzzflowerzzz Berichten: 86
    november 2010 aangepast
    alfje66 schreef:
    Heb je misschien vergeten om te unlocken?
    Je kiest het kado uit en dan doe je get connect en dan doe je unlock en dan vindt je het terug onder je account bij aankopen.
    groetjes :D

    Nog steeds niet!! Ik klik dan op Unlock Content, en dan ga ik automatisch naar de site. Ik kijk bij aankopen tot nu toe, en zie gewoon niks staan. Echt raar, en ik baal er wel van ondanks dat ik er niks voor hoefde te betalen. Maar toch bedankt iedereen!!
  • Opties
    flowerzzzflowerzzz Berichten: 86
    december 2010 aangepast
    Sorry voor die dubbelpost, forum deed raar. :XD:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    november 2010 aangepast
    Jammer dat ik die rode loper niet kan downloaden heb geen middernacht helaas pindakaas :cry:
  • Opties
    Laurent0011Laurent0011 Berichten: 25
    december 2010 aangepast
  • Opties
    Vn9902Vn9902 Berichten: 132
    december 2010 aangepast
    Sinds 2 dagen zijn er weer nieuwe voorwerpen bij T-mobile te downloaden. Het betreft een basketbal-set.
  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    januari 2011 aangepast
    Hoef er nog twee van t- mobile en ik ben weer klaar :wink:
  • Opties
    alfje66alfje66 Berichten: 177
    februari 2011 aangepast
    Er is weer iets gratis te downloaden nl carnavalsviering.
    Bestaat uit 2 dingen.
    http://store.thesims3.com/setsProductDetails.html?scategoryId=11488&index=0&productId=OFB-SIM3:34065 :-)
    groetjes
  • Opties
    poletjeepoletjee Berichten: 431
    februari 2011 aangepast
    De links doen het niet bij mij,, ik krijg een site die google niet kent? :(

    XXX
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top