Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wat wil je kwijt?

Reacties

  • Opties
    ferrimulderferrimulder Berichten: 5,099
    november 2010 aangepast
    ^ Dus Shownieuws heeft mij voorgelogen? :-o Najazeg.
    Heb je al een ringbeer trouwens? Wij wel..

    Ugh. Het waait echt hard. En ik moest fietsen. En krantjes doen.

    Morgen ga ik naar de Fontys in Venlo met school. :roll: En we moeten zelf voor vervoer zorgen. Echt belachelijk. Gelukkig kan ik met iemand meerijden, anders moest ik met de bus, die nu toch al stampvol zit want iedereen gaat daarmee. xD Maar ik ben eigk wel benieuwd hoe het op zo'n grote school is. En als we dan terug op school komen heb ik nog 3 uur. Leuk.
  • Opties
    VlitsVlits Berichten: 696
    november 2010 aangepast
    Ik had de wekker naast mijn bed nog niet goed gezet (normaal slaap ik bij mij vriend, dus ik kijk er nooit op). Ik was net in slaap gevallen en toen ik wakker werd leek het al kwart voor 8. Helemaal stressen, alweer door jiu jitsu training heen geslapen. Ik heb er ook 5 minuten over gedaan om te beseffen dat het kwart voor 7 was. 5 minuten terwijl ik op mijn wel goed lopende niet digitale horloge keek. Weer een dieptepunt bereikt.
    Moet zo weg, heb net nog even kunnen eten. Blijkbaar ben ik door het brandalarm heen geslapen, iedereen had al gegeten. *zucht* Anderhalf uur jiu jitsu, anderhalf uur wedstrijdjudo, en dan nog tafel zetten. Het gaat weer helemaal goed met me komen. :?
  • Opties
    VlitsVlits Berichten: 696
    november 2010 aangepast
    Ik had de wekker naast mijn bed nog niet goed gezet (normaal slaap ik bij mij vriend, dus ik kijk er nooit op). Ik was net in slaap gevallen en toen ik wakker werd leek het al kwart voor 8. Helemaal stressen, alweer door jiu jitsu training heen geslapen. Ik heb er ook 5 minuten over gedaan om te beseffen dat het kwart voor 7 was. 5 minuten terwijl ik op mijn wel goed lopende niet digitale horloge keek. Weer een dieptepunt bereikt.
    Moet zo weg, heb net nog even kunnen eten. Blijkbaar ben ik door het brandalarm heen geslapen, iedereen had al gegeten. *zucht* Anderhalf uur jiu jitsu, anderhalf uur wedstrijdjudo, en dan nog tafel zetten. Het gaat weer helemaal goed met me komen. :?
  • Opties
    SiimySiimy Berichten: 2,942
    november 2010 aangepast
    Ok, dit is zó zielig: dit móet ik ff delen. H. had dus op hyves van S. gereageerd: ''Zo, Moniek, zijn jullie verliefd?''
    En dan gaan twee super domme meelopers reageren: ''Ja, inderdaad H, maar mooie foto hoor S!(hartjesogensmiley)''. En die andere: ''Haha, H. hihihi :lol:. Maar wel leuk hoor S!(hartjesogensmiley)''. En H zelf: ''LEKKER!(hartjesogensmiley)''.
    Zijn hun nou zo dom of ben ik nou zo slim dat het me opvalt?
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    november 2010 aangepast
    Dit waren me wel zware dagen. Niet zo lang geleden is iemand die lid was van een ander forum (tweakers) overleden. Hij was nog in de twintig en overleden aan de complicaties bij ziektes. Het is gewoon zo raar dat iemand die je regelmatig ziet posten er niet meer is. Zeker als ze nog zo jong zijn. Men begon wel wat te vermoeden na de lange afwezigheid, maar dit had niemand durven verwachten.

    Het valt daardoor nog zwaarder om afgelopen week het overlijden van Vipsie te moeten lezen.


    Verder gaat het jammer genoeg ook niet geweldig met mij. Ik ben net terug van een overnachting in het ziekenhuis. Ik zal jullie de details maar besparen, maar jammer genoeg moet ik over paar weken weer terug voor meer onderzoek.
    Het is te hopen dat dit niet mijn studie gaat beïnvloeden.

    Ik zal in ieder geval de komende tijd wat rustiger aandoen.
  • Opties
    Simfreak89Simfreak89 Berichten: 1,656
    november 2010 aangepast
    Voske schreef:
    OMFG!! TMF stopt :-o



    Werd tijd ook. Waardeloze zender.
  • Opties
    xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    november 2010 aangepast
    @FEEZEELENBERG, oh, kom op zeg.. :roll: Net alsof je niet weet of het nog 2 of 3 weken is tot je bruiloft. :roll:

    Ik weet dat je niet gaat toegeven dat het allemaal vet gelogen is (wist je trouwens al dat Siimy je profiel heeft gevonden via internet? Of had je toen die ban?), maar wij zijn echt niet dom hoor.. En volgens mij ben ik niet de enige die het helemaal gehad heeft.

    Het is aan zoveel dingen te merken dat je niet bent wat je zegt. Je taalgebruik, smileygebruik en vooral uitroeptekengebruik geeft dat al aan. En ook de omschrijving op je profiel, uitspraken als 'een Schot met een Engels accent' en al dat soort dingen. Echt, hoe dom denk je dat we zijn?

    Het moeilijke aan liegen is je leugens bijhouden en daar ben jij al lang door de mand gevallen. Maar ja, als je eenmaal begint moet je wel doorgaan, want je kan nu natuurlijk niet meer toegeven dat je allemaal gelogen hebt, right?


    Zo, dat is er even uit. Ik ben zwaar gefrustreerd vandaag..
    Ook privé, stomme Joey. Maar dit was eventjes te veel van het goede..
    Is er in ieder geval enige frustratie uit, nu.
  • Opties
    SiimySiimy Berichten: 2,942
    november 2010 aangepast
    ^Inderdaad. 8). C'est déprimant. Bijna dan :P. Wauw. Codetaal.
  • Opties
    Taamm_Taamm_ Berichten: 2,364
    november 2010 aangepast
    Siimy schreef:
    Ok, dit is zó zielig: dit móet ik ff delen. H. had dus op hyves van S. gereageerd: ''Zo, Moniek, zijn jullie verliefd?''
    En dan gaan twee super domme meelopers reageren: ''Ja, inderdaad H, maar mooie foto hoor S!(hartjesogensmiley)''. En die andere: ''Haha, H. hihihi :lol:. Maar wel leuk hoor S!(hartjesogensmiley)''. En H zelf: ''LEKKER!(hartjesogensmiley)''.
    Zijn hun nou zo dom of ben ik nou zo slim dat het me opvalt?
    Mensen met hun niveau zouden het op mijn school zelf moeilijk hebben in plaats dat ze het de mensen moeilijk maken. (vage zin)

    Hoe oud zijn ze? (':
  • Opties
    SiimySiimy Berichten: 2,942
    november 2010 aangepast
    Taamm_ schreef:
    Siimy schreef:
    Ok, dit is zó zielig: dit móet ik ff delen. H. had dus op hyves van S. gereageerd: ''Zo, Moniek, zijn jullie verliefd?''
    En dan gaan twee super domme meelopers reageren: ''Ja, inderdaad H, maar mooie foto hoor S!(hartjesogensmiley)''. En die andere: ''Haha, H. hihihi :lol:. Maar wel leuk hoor S!(hartjesogensmiley)''. En H zelf: ''LEKKER!(hartjesogensmiley)''.
    Zijn hun nou zo dom of ben ik nou zo slim dat het me opvalt?
    Mensen met hun niveau zouden het op mijn school zelf moeilijk hebben in plaats dat ze het de mensen moeilijk maken. (vage zin)

    Hoe oud zijn ze? (':

    13/14. maar dat ben ik zelf ook. Maar ik vind het nogal kinderlijk :lol:. Misschien omdat ik al best veel ''heb meegemaakt''. (das positief:P). Maar H... Zucht. Ze is niet echt de braafste, laat ik het zo zeggen :P.
  • Opties
    Taamm_Taamm_ Berichten: 2,364
    november 2010 aangepast
    Siimy schreef:
    Taamm_ schreef:
    Siimy schreef:
    Ok, dit is zó zielig: dit móet ik ff delen. H. had dus op hyves van S. gereageerd: ''Zo, Moniek, zijn jullie verliefd?''
    En dan gaan twee super domme meelopers reageren: ''Ja, inderdaad H, maar mooie foto hoor S!(hartjesogensmiley)''. En die andere: ''Haha, H. hihihi :lol:. Maar wel leuk hoor S!(hartjesogensmiley)''. En H zelf: ''LEKKER!(hartjesogensmiley)''.
    Zijn hun nou zo dom of ben ik nou zo slim dat het me opvalt?
    Mensen met hun niveau zouden het op mijn school zelf moeilijk hebben in plaats dat ze het de mensen moeilijk maken. (vage zin)

    Hoe oud zijn ze? (':

    13/14. maar dat ben ik zelf ook. Maar ik vind het nogal kinderlijk :lol:. Misschien omdat ik al best veel ''heb meegemaakt''. (das positief:P). Maar H... Zucht. Ze is niet echt de braafste, laat ik het zo zeggen :P.
    Ach, ik deed zulke dingen ook niet toen ik 13/14 was.
    Maar de een groeit sneller op dan de andere?

    Ach, trek het je niet te hard aan. Mensen treiteren op die manier is eerder lachwekkebnd en irritant dan kwetsend. De mensen in je klas zullen gedurende dit jaar wel opgroeien, en zij hopelijk ook. Of anders zullen de mensen zich aan hen beginnen irriteren en hen de rug toekeren. :XD:
  • Opties
    SiimySiimy Berichten: 2,942
    november 2010 aangepast
    Taamm_ schreef:
    Siimy schreef:
    Taamm_ schreef:
    Siimy schreef:
    Ok, dit is zó zielig: dit móet ik ff delen. H. had dus op hyves van S. gereageerd: ''Zo, Moniek, zijn jullie verliefd?''
    En dan gaan twee super domme meelopers reageren: ''Ja, inderdaad H, maar mooie foto hoor S!(hartjesogensmiley)''. En die andere: ''Haha, H. hihihi :lol:. Maar wel leuk hoor S!(hartjesogensmiley)''. En H zelf: ''LEKKER!(hartjesogensmiley)''.
    Zijn hun nou zo dom of ben ik nou zo slim dat het me opvalt?
    Mensen met hun niveau zouden het op mijn school zelf moeilijk hebben in plaats dat ze het de mensen moeilijk maken. (vage zin)

    Hoe oud zijn ze? (':

    13/14. maar dat ben ik zelf ook. Maar ik vind het nogal kinderlijk :lol:. Misschien omdat ik al best veel ''heb meegemaakt''. (das positief:P). Maar H... Zucht. Ze is niet echt de braafste, laat ik het zo zeggen :P.
    Ach, ik deed zulke dingen ook niet toen ik 13/14 was.
    Maar de een groeit sneller op dan de andere?

    Ach, trek het je niet te hard aan. Mensen treiteren op die manier is eerder lachwekkebnd en irritant dan kwetsend. De mensen in je klas zullen gedurende dit jaar wel opgroeien, en zij hopelijk ook. Of anders zullen de mensen zich aan hen beginnen irriteren en hen de rug toekeren. :XD:

    Het groepje is ook redelijk klein kan ik zeggen :XD:.
    (jaaa, ik ben een vieze vuile powerposter, ik weet het.)
    -
    Oeeeh, expeditie robinson is erop! Wat ben ik blij dat ik voor morgen geen hw heb! =D.
  • Opties
    xJenniferxJennifer Berichten: 4,058
    november 2010 aangepast
    ferrimulder schreef:
    ^ Dus Shownieuws heeft mij voorgelogen? :-o Najazeg.
    Heb je al een ringbeer trouwens? Wij wel..

    :lol:


    Ik haat nu al dat er zoveel supermarkten dicht gaan, je kan niet eens meer vervanging regelen als je een dagje iets anders wilt doen! :evil: En ik heb like een 3 ofso voor geschiedenis, een lichtpuntje is wel dat hij mij niet heeft afgezeken omdat hij denkt dat ik beter kan :-o En ik ben weer eens moe. Trouwens m&o is echt net chinees, ik snap er echt niets van! :shock: En morgen moet ik bij Engels laten weten welk boek ik ga lezen maar ik ben m'n lijst waaruit ik kan kiezen vergeten dus nu kan ik het niet doorgeven :XD: Ik. Wil. Weekend.

    Oja: NOG 12 DAGEN TOT DEATHLY HALLOWS!! :mrgreen:
  • Opties
    VoskeVoske Berichten: 4,572 Boeiende Bejaarde
    november 2010 aangepast
    Moet leren dat als je een topic aanmaakt, ook een onderwerp moet nemen. :XD:
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    november 2010 aangepast
    @Kels : You go girl



    Deze week ging goed tot vandaag... of naja vanavond.. Ben nu weer helemaal gesloopt en blijf morgen lekker thuis en draai mij zometeen ook om om te gaan slapen
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    VoskeVoske Berichten: 4,572 Boeiende Bejaarde
    november 2010 aangepast
    FEEZEELENBERG schreef:
    ff voor de duidelijkheid voor er weer verwarring ontstaat: Toen ik misschien zie dat het nog drie weken was terwijl dat niet helemaal klopte, is dat misschien omdat ik de datum wel wist, maar ff geen zin had om precies te te gaan tellen hoeveel weken en dagen het nog was. En nog eens: ik ben niet beroemd. Ik zou dat graag willen worden en fantaseer er wel eens over hoe dat zou zijn. En ik ben er hard voor aan het werken. Maar er komen geen beroemdheden op mijn bruiloft. Dat zou wel heeeeeeeeeeeeeel gaaf zijn! Maar ik heb er wel zin in zeg! :D



    COOL! :mrgreen:
    Ik wens je heel veel geluk met je liefde!
    Wil je ook wat foto's posten, dat zou ik en anderen keileuk vinden! :D
    Dank je wel, en gefeliciteerd! ;)
  • Opties
    appelsmoothieappelsmoothie Berichten: 716 Studerende Student
    november 2010 aangepast
    ^Oehw =D
    Foto's
    JAAA =D Foto's zieeen =D

    ---
    vandaag hadden we nieuwe leerling.. hij ging naar me glimlachen xD
    en hoi zeggen..
    hij was leuk :oops:
  • Opties
    DieterDieter Berichten: 30
    november 2010 aangepast
    Nefje schreef:
    Verder gaat het jammer genoeg ook niet geweldig met mij. Ik ben net terug van een overnachting in het ziekenhuis. Ik zal jullie de details maar besparen, maar jammer genoeg moet ik over paar weken weer terug voor meer onderzoek.
    Het is te hopen dat dit niet mijn studie gaat beïnvloeden.

    Ik zal in ieder geval de komende tijd wat rustiger aandoen.
    Ik ben er nog steeds niet goed van toen je me belde vanuit het ziekenhuis. :( Hoop dat je vlug weer in orde bent schat. En ik weet dat je je er wel doorslaat. ;) Sterkte.
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    november 2010 aangepast
    Ik wil ook foto's zien! :D

    En de accu van de Mios is waarschijnlijk kapot en dat vind ik heel **** want hij was niet kapot geweest als iemand hem niet aan had laten staan en nu kost het me weer een hoop geld.. En ook nog die boete.. Ik werd net trouwens afgesneden door een politiebus en toen moest ik keihard remmen maar ik durfde niet te toeteren omdat ik wel zie gebeuren dat ik daar dan ook een boete voor krijg x__x

    En morgen neem ik de eerste 2 uur vrij :mrgreen: Omdat ik dat kan.
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    november 2010 aangepast
    Grr, stomme vriendjes.
    Als ik m een week niet zie, lopen we meteen weer langs elkaar heen. Dat wordt nog wat als ik straks een half jaar weg ben...

    Van het weekend verweet hij mij dat ik hem niet meer alles vertelde en dat hij ook dingen wilde weten (het ging om een of andere tuthola die bedacht had dat ze bij ons uitgenodigd was om hier te komen wonen als ik wegging, iemand die absoluut niet het melden waard is). Dus nu vanavond zeg ik tegen m: We hebben vandaag iemand gehad die misschien hier komt wonen als ik weg ga, maar ik vertel het je morgen, want ik ben druk.
    Krijg ik als reactie: Oh, zit er een verhaal achter dan? :P.

    Pfft, wat is dat nou weer voor opmerking... Probeer ik hem erbij te betrekken krijg ik dit soort gezeur...

    Bah, ik heb wel even betere dingen te doen...


    Gatsamme... nu ben ik mn hele concentratie kwijt... En dat is nou net iets wat ik niet kan gebruiken. Gezeik.


    Grr, ik had het net zo goed gewoon meteen kunnen vertellen, want nu zit ik me de afgelopen drie kwartier alleen maar op te ******. Prima dat ik het verkeerd opvat, maar je kunt op zn minst je excuses aanbieden als je snapt dat ik het zo op kan vatten. Bah, en dan gewoon een half uur zitten wachten tot ik wat zeg. Gaat lekker zo.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    november 2010 aangepast
    Grr, klote-errors.
  • Opties
    InweInwe Berichten: 2,698
    november 2010 aangepast
    Rustig blijven moep, tel tot 10 :lol:
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    november 2010 aangepast
    Zucht, I wish I could. Hij snapt er gewoon helemaal niks van. En als hij het eindelijk snapt, komt er wel weer wat anders op wat ie niet snapt.

    Echt, in plaats van dat ie het me makkelijker maakt, maar nee hoor, hij weet het alleen maar moeilijker te maken...


    Grr, bah, op het moment kan ie het ff niet veel beter maken. Vraagt ie of ik nog even 5 minuten heb. Zeg ik 3x van wel. Zegt ie vervolgens: Nou, maak het niet te laat.
    Vraag dan niets als je niet naar het antwoord luistert..


    Bah, ik word er gek van. Het zou fijn zijn als hij eens wat meer zou zien van wat ik allemaal doe, misschien dat ie dan snapt dat ik het druk heb en dat ie me wat meer vergeeft als ik dingen vergeet ofzo.

    Gatsamme, wat een gezeur zeg, ik heb helemaal geen zin in dit gedoe... De enige die ermee zit, ben ik zelf.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    november 2010 aangepast
    Nog steeds lekker weer. :shock:
    xKelsey schreef:
    @FEEZEELENBERG, oh, kom op zeg.. :roll: Net alsof je niet weet of het nog 2 of 3 weken is tot je bruiloft. :roll:
    Ik denk dat je er beter gewoon om kan lachen, hoewel dat misschien makkelijker gezegd dan gedaan is als je je er zo aan ergert.
    Een paar jaar geleden zat ik in de klas met een jongen die dacht dat hij een wereldberoemde DJ was (hij had zelfs al een naam verzonnen) en dat hij ook nog een eigen zaak had. En hij was echt bloedserieus daarover. Hij heeft zelfs een keer al zijn DJ-spullen meegenomen naar de klas (nadat hij daar weken over had lopen zeuren tegen de leraar) en toen dacht ik; nou, nu zal je het hebben. Maar wat draaide hij toen? Kabouter Plop. :roll:
    Ik weet niet of Feezeelenberg net zo denkt als die jongen, misschien is ze net zo ambitieus als hij.

    En Nefje, beterschap!
  • Opties
    FEEZEELENBERGFEEZEELENBERG Berichten: 217
    november 2010 aangepast
    Voor de laatste keer leg ik het nog uit, en als jullie dan nog steeds zeggen dat ik lieg, dan ga ik weg want ik word er ziek van.

    - Een Schot met een Engels accent: Hij woont in Schotland en is daar geboren. Hij heeft Schotse ouders, op en oma en de hele riedel. Dus hij is behoorlijk Schots. Maar hij is toen hij jong was naar Engeland verhuist, dus dat accent heeft hij, want hij leeft de hele dag tussen die mensen. ook zijn ouders hebben dat een beetje gekregen.
    -uitroeptekengebruik: Als ik blij ben doe ik dat oké? Is dat zo moeilijk te bebrijpen.

    Dus jongens please, als je het niet gelooft, dan geloof je het niet. Vind ik niet erg. Maar ga niet op mij zitten zei.ken. (sorry voor mijn taalgebruik) Als ik iets vertel wat jullie niet geloven, dan reageer je daar toch gewoon niet op? Dat doe ik ook wel eens. Maak er geen probleem van.

    - twee of drie weken enzovoort... : Ik had ff snel wat berichtjes hier op gezet en ging nou niet nog ff uitgebreid zitten kijken of het nou 20 of, 23 en een halve dag was. Dat begrijp je vast wel.

    Dus jongens, ik kan sorry zeggen, maar ik kan niet toegeven dat ik lieg, want dat doe ik niet. Dus ik wete niet waarom ik nu sorry zeg. Misschien voelen jullie je daar beter door.

    Dus mijn idee is, ik zeg gewoon helemaal nooit meer iets zeggen over mezelf, ook niet hoe mijn bruiloft was enzo. Er zijn ook mensen die er leuk op reageerden. Bedankt daarvoor. maar ik heb er geen zin om om naar al die vervelende reacties te luisteren. ik zal mijn profiel wel wissen speciaal voor jullie.

    Denk niet dat ik boos ben op jullie, absoluut niet, maar ik heb er gewoon geen zin meer in.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    november 2010 aangepast
    Nou, lang geleden ben ook ik getrouwd, en ik wist vanaf 1,5 jaar daar voor exact nog hoeveel weken het wat tot aan de grote dag.
    Maanden, weken, dagen, ik wist ze allemaal.
    Dat is wat jouw verhaal dus ongeloofwaardig maakt.
    Plus je taalgebruik en hoe je dingen schrijft.
    Maar goed, mij boeit het verder niet.
    Als jij vind dat je binnenkort gaat trouwen, vind ik het prima. We zien de foto's wel tegemoet. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    AnsjJ2AnsjJ2 Berichten: 2,754 Vitale Vijftigplusser
    november 2010 aangepast
    ^Deborah, daarvoor heb je toch google! Zo kan je een hele collage met foto's bij elkaar schrapen!


    @Feezel: Sorry geloof je niet. Denk wel meerdere niet :roll: en je geloofd dat die post van Voske serieus was. Denk eerder dat hij het als een grapje bedoelt:XD:
    Mijn Simblr waar ik TS4 updates doe!
  • Opties
    eljos47eljos47 Berichten: 1,087
    november 2010 aangepast
    Misschien een foto terwijl ze de sims in haar handen heeft? Die vind je niet op google :wink:
    w7p9o8m3mye9.jpg
  • Opties
    xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    november 2010 aangepast
    Ja, al die 'leuke' berichten waren vet sarcastisch. Dat je dat niet doorhebt zegt ook al genoeg.

    Anyhoo, ik geloof je nog steeds niet en ik erger me mateloos en dat moest er gewoon uit.

    Nu ga ik weer verder voor school. Ik moet parkbankjes op gaan meten. :roll:

    @Moep, dat heb ik met mijn vriend ook. Hij snapt ook veel dingen niet en dan is het zo'n drama om het hem te laten begrijpen en als hij het dan snapt dan komt er weer iets anders. En hij spreekt zichzelf ook vrij vaak tegen. Zwaar frustrerend.
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    november 2010 aangepast
    Mjah, na een nachtje slapen ben ik weer gekalmeerd :P. Ik had m echt hoog zitten gisteren :XD:. Achja, gewoon vanavond weer leuk doorgaan en dan zal het allemaal wel weer gezellig zijn. Hij moet er gewoon niet altijd zo'n drama van maken.
Deze discussie is gesloten.
Return to top