Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 5?

2»

Reacties

  • Opties
    Croma76Croma76 Berichten: 55 Denderende Dreumes
    Ik hoop dat als De Sims 5 komt dat je als sims 3 heel het stad/dorpje kan gaan lopen en normaal naar de buren kan zonder dat Laad scherm, en om naar de andere kant van het map te kunnen lopen/joggen zal je een cheat moeten gebruiken anders word je Sim moe en haal het dan niet :P deed ik ook in Sims3 en ook weer voertuigen, ik zie ze ook in sims 4 maar dat zelf hebben kan niet. Plus, waarom laten ze de sims over het stoep fietsen en niet gewoon over de weg of maak een fietspad? Paarden weer terug en net als in sims 3 de eenhoorn, kiezen of je mobiel wil of huistelefoon of (geen van) bijde. Zeker als men een soort holbewoner wil maken.
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Dat de Sims over de stoep fietsen komt misschien omdat ze dat veiliger vinden. In Duitsland zie je dat ook wel vaker.
    Verder zat ik me ook net af te vragen of er überhaupt nog nieuwe berichten zijn over het verschijnen van de Sims 5. Ik zal eens gaan surfen of er niks nieuws is.
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Ik kan in de gauwigheid niks concreets vinden over het verschijnen van de Sims 5. Alleen wat vage opmerkingen zoals: misschien in 2022 of 2023. Voor de rest alleen oud nieuws volgens mij.
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Als je meer info wilt kijk dan ook eens hier: https://simscommunity.info/2022/05/03/the-sims-4-werewolves-hints/
    Behalve dat er waarschijnlijk weer een uitbreiding komt met Weerwolven (misschien ook wel weer de elfjes) staat er rechts op die pagina informatie over het productieproces van De Sims 5

    Just, sit tight and wait! 😎
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Heel mooi allemaal, maar ik zou liever een remake van De Sims2 willen hebben.
    Ik word namelijk helemaal gestoord van het aantal gespreksopties die we nu hebben. En dan moet je (in de filmcarriere) iemand een compliment maken, ben je eerst 5 minuten naar de juiste dialoog aan het zoeken. :(
    Bouwen vind ik leuk (hoewel ik Create a Style van De Sims3 mis) maar ik vond spelen in De Sims2 gewoon 100x leuker...

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    mei 2022 aangepast
    Ik zou het toejuichen als er gebruik zou worden gemaakt van kunstmatige intelligentie in de vorm van dialogen. Hierbij denk ik aan een soort chatbot functie waarbij je partner bijvoorbeeld random grapjes maakt over je neus, of over het weer praat op een natuurlijke manier. Dat zal wel veel inspanning vergen.
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Ronde torens wil ik er graag in hebben, in real life zijn er niet erg veel ronde torens gebouwd, maar er zitten al 3 ronde grondvlakken met verschillende afmetingen in De Sims 4, dus dat moet toch een peuleschilletje zijn.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ow, dan wil ik graag de wenteltrappen terug. <3

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @Deborah, Mee eens. Wenteltrappen, liften en ladders naast trappen.
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    juni 2022 aangepast
    Goed dan!
    Nog even een teaser:
    https://www.gamesradar.com/the-sims-5-release-date/
    Wel in het Engels, want zoals jullie weten, zijn de meest recente berichten meestal in die taal.
    Dit bericht is, volgens gamesradar, iets meer dan een week oud!
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ow, de inbreker uit De Sims2! <3

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Die hadden we gelukkig ook nog in De Sims 3!
    Ik herinner me dat ik altijd een of meer sterke Sim(s) in mijn huishouden had om het gevecht met de inbreker aan te gaan. En dan maar wachten tot/of de politie kwam......
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik verbaasde me er altijd over dat er een complete "hot-tub" in dat zakje verdween, of de piano. :tongue:

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Peetje25Peetje25 Berichten: 32 Pruttelende Peuter
    ongetwijfeld komt er een sims 5 maar ja , wanneer komt de juiste trailers? sommigen op ytbe zijn nep of fanmade.
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Hier is nog een leuk recent artikeltje over de Sims 5:
    https://www.technobezz.com/the-sims-5-news-rumors-and-release-date/
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    juni 2022 aangepast
    Post edited by trismagistos on
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Er wordt gespeculeerd dat de actie voor het gratis basisspel te maken heeft met de lancering van De Sims 5. Kijk ook eens hier: https://simscommunity.info/2022/09/15/the-sims-5-could-be-announced-next-month/
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Ik zat ook al ergens in die richting te denken.
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    In Behind The Sims Summit Stream Event wordt de next generation van de Sims Project René genoemd. Er zit schot in de zaak!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top