Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Planten groei ?

OrestesOrestes Berichten: 68 Denderende Dreumes
De groei van fruitbomen en bloemen en planten op anderen plaatsen dan waar we wonen groeien bijna niet of je moet er al overnachten.
Hoe verzamel je dan van alles als je jaren moet wachten tot er fruit of bloemen aan hangen.
In de sims 3 was dit veel beter afgestemd en kon je dikwijls druiven en dergelijke oogsten.
BvB probeer maar eens knoflook te oogsten bij de vampieren. Ga elke dag maar eens kijken.
Dit geld ook voor andere plaatsen.
Doe ik iets fout of ? het gaat niet over knoflook kopen maar leuk verzamelen.

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @SimLibby heeft veel verzamelingen beschreven, maar misschien heb je meer aan de uitleg plantengroei?
    Geen idee, kijk zelf maar eens:
    https://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-in-de-natuur-gids.html

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Orestes Als je een plantenbak koopt in bouwen en deze in leven aanklikt, krijg je de optie om zakjes met planten of zaden te kopen.
    Als je daarnaast via de computer en of een boekenkast vampierkennis verwerft (koop boeken of laat je bijten) dan kan je na verloop van tijd ook plasmafruit, knoflook en andere **** planten kopen.
    Bovendien als je vaker in een gebied komt, zullen de planten daar vanzelf gaan groeien. Het tempo waarin planten groeien in de Sims 4 is gelijk aan dat van de Sims 3.
    Probeer ook eens een stukje af te knippen of te snijden. Als je Sim voldoende tuiniervaardigheid heeft ontwikkeld kan je deze sim ook planten laten enten. Ent altijd op een plant die hoger ontwikkeld is dan de plant waar je een stuk vanaf hebt (laten) knippen. Uiteindelijk worden de planten na ontwikkelen allemaal perfect.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top