Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

BELANGERIJKE DISCUSSIE UITBREIDINGSPAKETTEN

samgeens08samgeens08 Berichten: 1 Brabbelende Baby
Hey,

Ik verjaar binnen 2 maanden,
en natuurlijk vraag ik sim's uitbreidingen :-)

Maar nu de vraag:
Mijn ouders zijn dus gescheiden en op de computer van men mama staat de sims en op die van men papa ook.
Elk met een ander leven en spel dus mijn huis en familie zijn niet verbonden met de pc bij men papa. Wel gedownload met de zelfde cd rom,
Maar gwn op elke pc een ander spel..

Ik vroeg me dus af kan ik die uitbreidings pakketten op 2 pc's downloaden met elk een ander spel?

Kortom: Kan je uitbreidingspakketten 2x dowloaden en installeren, want het is zonde om het 2x te kopen!

Hopelijk krijg ik snel antwoord!
Mvg,
Samgeens08

Reacties

  • Opties
    ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Alvast gefeliciteerd.

    Ik speel Sims 4 via mijn Origin account en heb deze geinstalleerd op zowel mijn laptop als desktop. Alle spellen (en uitbreidingen) die ik in mijn Origin heb staan, kan ik op beide downloaden en spelen.
  • Opties
    ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Ik zie net dat er tot 13 januari is er op Origin een 'Roaring 20's sale' met o.a. kortingen op de Sims 4 en de uitbreidingen. Scheelt 50% op expension packs en 25% en 22% op de andere.
    Misschien een hint geven om nu alvast een cadeau te kopen?
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Zoals @Elize al zei, kan je gewoon Origin installeren met jouw spellen op meerdere computers, @samgeens08. Alleen tegelijkertijd ingelogd zijn is niet mogelijk, dat zal Origin je ook laten weten.
    Gebruik hetzelfde Origin account waarop de uitbreidingen geregistreerd worden. Je kan alles gewoon online via Origin kopen, mits je geen kinderaccount hebt.
    Je hebt de DVD eigenlijk niet meer nodig.

    Er is een EA Uitgever Sale tot 3 maart 2019, bespaar tot 85%, zie: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/deals/eapublishersale
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top