Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

douche en bad verdwijnt

ElisabethDevies1ElisabethDevies1 Berichten: 12 Brabbelende Baby
Ik gebruik al heel lang cc in mijn spel maar sinds kort heb ik een probleem. als ik een bad of douche heb geplaatst verdwijnt het weer, dit heb ik enkel met badden en douches in is heel irritant aangezien ik er dus geen meer kan plaatsen. Als iemand weet wat ik hieraan kan doen kun je het dan aub laten weten.

Ik speel trouwens op mac.

Elisabeth

Reacties

  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    Toevallig onlangs nieuwe cc gedownload? Misschien dat daar iets niet goed in zit?

    Ik heb ook al iets zien langskomen over een patch die ervoor zorgt dat cc niet meer helemaal goed werkt. Kijk even rond op het forum, er zijn geloof ik al wel wat oplossing genoemd (het kan zijn dat 1 daarvan is te wachten op de volgende patch). Ik speel zelf niet met cc, dus meer dan dit kan ik je helaas niet meegeven.

    Je kunt proberen de cc tijdelijk even in een andere map te zetten (buiten het spel), zodat je kunt uitvogelen of het daar wel aan ligt.

    Succes!
  • Opties
    ElisabethDevies1ElisabethDevies1 Berichten: 12 Brabbelende Baby
    Hoi, bedankt voor je antwoord!

    Ik denk inderdaad door de patch maar ik onlangs wel nieuwe cc gedownload omdat ik het probleem al had maar geen effect dus. Ik had gelezen dat dit door de patch komt en dat het vanzelf wel weer wordt opgelost dus het komt ooit wel goed haha.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top