Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims snel dun maken.

YoniSimsYoniSims Berichten: 7
Hee weten jullie hoe je je kind dunner kan maken. Of een cheat of mod waarbij je je sim dunner kan maken. Want ik krijg heel vaak dikke sims, ookal heb ik ze nog niet eens gevoerd want baby's maak ik meestal direct groot. Weet iemand hoe je kinderen dunner kan maken?

Reacties

  • Opties
    allianallian Berichten: 231 Kwebbelend Kind
    Houd ctrl, shift en c tegelijk in. Je krijgt bovenaan dan een balkje waar je in kan typen. Typ daarin "Testingcheats true". Druk nadat je dat getypt hebt op enter. Daarna open je het balkje weer en typ je "CAS.fulleditmode on". Druk daarna weer op enter. Houd shift in en klik op je sim terwijl je shift nog steeds inhoud. Kies daarna bewerken in CAS of zoiets dergelijks. Klik daarna op je sim en je kan hem/haar dunner maken en bewerken zoals je wilt.
  • Opties
    YoniSimsYoniSims Berichten: 7
    Thnx Allian
  • Opties
    ellyvaneijkellyvaneijk Berichten: 36 Pruttelende Peuter
    via beloning,s punten kan je een drankje kopen (niet voor kinderen)
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    juli 2015 aangepast
    Andere optie is laten trainen met fitnis vaardigheid of joggen.
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    OldvwbusfanOldvwbusfan Berichten: 16 Brabbelende Baby
    Allian bedankt voor de tip! Ik kwam maar niet van dat lelijke buikje af, heb uren gesport en drankjes gedronken niets hielp. Thanks!
    Zolang je maar gelukkig bent! :)
    Orginnaam: Followannalie.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ik gebruik het MC Command Center (in het Nederlands verkrijgbaar).

    Via deze mod kun je volledig bewerken CES inschakelen en wanneer je dan naar CES gaat tijdens het spelen, kun je alles aanpassen.

    https://deaderpoolmc.tumblr.com/post/158754300526/mc-command-center-release-331-is-out

    Kans is GROOT dat er binnenkort een nieuwe update voor de mod komt. Zorg dat je altijd de meest recente versie van de mod en De Sims 4 hebt. Controleer na spelupdates of het uitkomen van nieuwe pakketten of er een mod update is. Geef het wel een paar dagen. Een mod updaten door een maker duurt nu eenmaal even. Schakel na spelupdates ook de (script) mods weer aan bij de Spelopties aangezien EA dit automatisch uitschakelt bij updates.

    Op mijn site staat een Nederlandstalige handleiding, met wat technische tips waaronder hoe te installeren:
    http://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-mc-command-center-handleiding.html

    Vragen, je vind me op dit forum maar vaker hier:
    https://discordapp.com/channels/285367261374447616/285953081147916299

    Waar veel spelers samenkomen, waaronder Deaderpool (de maker van de mod), die veel van de mod afweten.
    Al staat er op de thumblr. ook de nodige informatie over de mod.

  • Opties
    ZaharpiezedZaharpiezed Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Thanks alliance het work echt super heel erg bedankt😘
  • Opties
    MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Je kan toch ook als je die sim speelt gewoon op de kledingkast klikken en dan sim aanpassen aanklikken? Dat is sneller en veiliger zonder cheats
  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Moonzz schreef: »
    Je kan toch ook als je die sim speelt gewoon op de kledingkast klikken en dan sim aanpassen aanklikken? Dat is sneller en veiliger zonder cheats

    Dan kan je enkel de kleding aanpassen, niet de sim zelf.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top