Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Nieuwe uitbreiding - 'Beleef het Samen' (November 2015)

Reacties

  • Opties
    DyionDyion Berichten: 130 Pruttelende Peuter
    Oe dat ziet er belovend uit zeg!! Ik kijk er naar uit!! Hopelijk zit er niet te veel van de oudere sims delen bij in sommige delen.
  • Opties
    PartyP1nd4PartyP1nd4 Berichten: 21
    IK ben blij met de uitbreiding! :)
  • Opties
    BokeBoke Berichten: 36
    Dyion schreef: »
    Oe dat ziet er belovend uit zeg!! Ik kijk er naar uit!! Hopelijk zit er niet te veel van de oudere sims delen bij in sommige delen.

    euh wat????
    als 1.2 en 3 er niet was, waar denk je dat ze alles vndaan halen???? :s
    Grtz Boke
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Ik denk dat hij/zij bedoelt dat er hopelijk niet te veel uitbreidingen komen die al geweest zijn, zoals iets met huisdieren/universiteit/... :p
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    BokeBoke Berichten: 36
    augustus 2015 aangepast
    smoesie schreef: »
    Ik denk dat hij/zij bedoelt dat er hopelijk niet te veel uitbreidingen komen die al geweest zijn, zoals iets met huisdieren/universiteit/... :p

    wie wil nu geen huisdieren in zijn leven???
    of zoals het uitbreidingspakket generations...

    dan hoeven die feestuitbreidingen ook helemaal niet, want dat was er ook in vorige..
    mogen ze niets meer uitbrengen ;) alles is al geweest..

    aléjah klinkt toch niet echt logisch ;) .......
    Grtz Boke
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Ik zie ook liever een aantal oude dingen terugkomen hoor. :) Zeker seizoenen en huisdieren, maar vooral iets met familie. Maar een aantal nieuwe dingen die we nog niet gehad hebben mogen er ook komen, iets als Wellnessdag (nooit in een ander simsspel geweest, buiten de Store) maar dan groter zodat het voor een uitbreiding kan. :p
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    BokeBoke Berichten: 36
    smoesie schreef: »
    Ik zie ook liever een aantal oude dingen terugkomen hoor. :) Zeker seizoenen en huisdieren, maar vooral iets met familie. Maar een aantal nieuwe dingen die we nog niet gehad hebben mogen er ook komen, iets als Wellnessdag (nooit in een ander simsspel geweest, buiten de Store) maar dan groter zodat het voor een uitbreiding kan. :p

    uhu ja da wel ;)

    maar in 3 brachten ze dingens uit in store dat vroeger in spel zelf zat van 1 of 2...
    vroeger kregen we meer voor ons geld...
    zoals keuken en badkamer accessoires vroeger maken ze nu enkel voor de keuken...

    en naar ons luisteren ze niet want in het begin van sims 4 was er een poll op de site zelf... :
    'wat zou het 1ste uitbreidingspakket moeten zijn voor sims 4'

    daar was toch ook niet naar geluisterd?

    ze doen toch wat ze willen, geld hebben ze genoeg ;)
    Grtz Boke
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    augustus 2015 aangepast
    @smoesie Wees gerust, die komen er. Het duurt nog wel een tijdje maar bijvoorbeeld vliegveld (eind 2016?) of treinstation begin (2017?) zit wel in de planning. Onze wens van oude dingen die zeker terug moet komen is India en future, want juist met future kan men een leuk combinatie maken met wat men nu heeft met raketten bouwen. o:)
    @Boke Dat klopt, maar ook daar was veel over geklaagd want juist die shop gedoe met punten was en nog steeds het melkkoetje van de Sims 3. Vergeet niet als men alles kocht wel eventjes over de 700 tot 1200 euro kwijt was, en Johan kan het weten want die kocht echt alles in en daar zijn wij als groep echt wel van geschrokken toen we hoorde dat er meer als 1000 euro was besteed aan die uitbreidingen en dat is nu (Nog niet maar men weet het maar nooit.) aan de orde maar is men echt bereidt om voor duizenden euro aan spullen te kopen die men waarschijnlijk toch maar eenmalig gebruikt? Luisteren doen ze wel alleen kijken zij wat voor hun commerciële belangen zij hun winst kunnen halen. School uitbreiding zal meer opbrengen dan een zoveelste huiskamer set die je ook van TSR kan downloaden. Aantal zaken zoals huisdieren en peuters (Och ja geen nieuw discussie hierover aub want er is al genoeg over gezegd.) zullen ongetwijfeld weer hun intrede doen maar in welk vorm dat gaat gebeuren is nog niet bekend. Wat wel nieuw zal kunnen zijn, (En die geruchten hebben weer plaatst gevonden via onze niet officieel kanaal.) is dat er iets komt van diergarde of dierentuin. (Zoals ZOO.) Maar pin ons niet daaraan vast want wat wij horen zijn ideeën en plannen die wel op de tekentafels liggen maar nog besproken gaat worden met het voltallig teams en studio's en of het realiseerbaar is. Sims 5 gaat weer iets anders worden, (Ergens tussen 2018 & 2019.) die zal volledig naar 3D versie kunnen gaan en dat betekent dat je met een 3D bril dan echt in die wereld gaan wanen. Wij hebben al een voorproefje met een foto, dus zet even een 3D bril op en zie het resultaat. B)
    ebvo8m57bunz.png
    (Download eerst deze foto naar je computer en rename het naar 3D powerDVD.)
    Het enige wat men nu moet doen is powerDVD downloaden. Dan deze opstarten, deze foto opzoeken op je computer. Dan optie 3D aanvinken en bekijken met 3D bril. Dat is wat men zoal wil gaan doen met Sims 5.

    Link van powerDVD is cyberlink.com/downloads/trials/powerdvd-ultra/download_en_US.html?affid=2581_1160_729_37301_0_ENU

    Het is een 30 dagen demo versie. Wij als groep gebruiken deze software al jaren en zijn echt positief hierover. o:)
    Post edited by jimmyatlantis on
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    AlyssatjjeeAlyssatjjee Berichten: 501 Pruttelende Peuter
    augustus 2015 aangepast
    @boke, de accessoirepakketten van de sims 4 zijn volgens mij niet duurder dan de sims 3 store items toch? Meestal moest je toch al een bundel kopen bij de sims 3 store, en ik had begrepen dat je dan al duurder uit zou zijn. Ik heb zelf nooit wat gekocht bij de sims 3 store hoor. Ik heb alleen simpoints gekregen bij mijn sims 3 spel volgens mij.

    @jimmyatlantis, hoe weet jij al die dingen die ze gaan doen voor de sims 4 dan? Ik vind het vreemd dat je ook al begint over sims 5 en 3D. Is daar over gesproken? Sims 4 is nog niet eens een jaar uit. Ik zou graag willen weten waar je die informatie vandaan haalt :p
    Origin ID: Alyssatjjee
    May you always do what you are afraid to do
    200.gif
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Alyssatjjee, ik zou ook wel eens willen weten waar @jimmyatlantis die info vandaan heeft.
    In ieder geval niet uit officiële bronnen.
    Wel is het zo dat er soms vragen aan de community gesteld worden, om te zien waar animo voor is.
    Dat wil niet zeggen dat alle ideeën omgezet gaan worden.

    Uiteraard wil EA winst maken, het is een commercieel bedrijf met heel veel mensen in dienst, die allemaal hun salaris willen hebben.
    Het is echter niet commerciëler als welk andere game compagnie die er is.

    Uiteraard zijn er een aantal dingen uit voorgaande edities die ik graag terug zie, seizoenen is daar 1 van.
    Huisdieren hoeven ze van mij niet uit te brengen, dat vond ik in The Sims leuk, in De Sims2 wel aardig en daarna was de lol er wel af.

    @Boke,
    vroeger kregen we meer voor ons geld...
    zoals keuken en badkamer accessoires vroeger maken ze nu enkel voor de keuken...
    Die was 15 euro, deze is 10 euro.
    Je krijgt misschien minder, maar het kost ook minder. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    BokeBoke Berichten: 36
    nee die shop moet juist niet dat bedoel ik..... ze brachten daar dan dingens uit waar ze nog is extra geld mee verdiende, terwijl sommige voorwerpen in sims 2 in basisspel of in uitbreiding zat.... dan brachten ze bij sims 3 ongeveer zelfde uitbreiding van 2 en ontbrak er gewoon teveel en wat ontbrak kon je op shop vinden... dat vond ik gewoon niet kunnen..

    nu doen ze het anders brengen kleinere pakketten uit terwijl in 3 het in andere spellen samen zat, snap je nu wat ik bedoel??

    pff jah wat maak ik er mij ook druk over... lol
    Grtz Boke
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    augustus 2015 aangepast
    Deborah schreef: »
    @Alyssatjjee, ik zou ook wel eens willen weten waar @jimmyatlantis die info vandaan heeft.
    In ieder geval niet uit officiële bronnen.
    Wel is het zo dat er soms vragen aan de community gesteld worden, om te zien waar animo voor is.
    Dat wil niet zeggen dat alle ideeën omgezet gaan worden.

    De ontwikkelingen staan niet stil. Er zijn meetings van Designers en ontwikkelaars en soms worden ook bedrijven uitgenodigd. Ook de ontwikkeling van Gaming industrie gaat een ware revolutie tegemoet zien. Windows 10 is al geschikt gemaakt voor 3D modules en ook de allerlaatste grafische kaarten zijn al op ingesteld. DirectX 12 heeft al verschillende opties. Het vergt wel zware systemen en ook blueray is eigenlijk al geschikt omdat nu al 3D video films worden uitgegeven. Eigenlijk loop de game industrie al achter de feiten aan. Ook de ontwikkelaars en game studio's wisselen regelmatig hun informatie uit en er zit een nieuw engine aan te komen die het hele gaming op een hoger plan moet tillen. Dan is het ook zo dat Microsoft her en der wat informatie geef over de verwachte toekomst situatie. Kortom, er staat de komende periode heel wat te gebeuren en dan worden weleens wat ideeën los gelaten in de hoop dat bedrijven dan iets mee doen. De eerste aanzet is een foto realistische beeld en meteen daarop 3D uitvoering. De computers zijn er al maar voor de meesten nog onbetaalbaar. Dit is nog maar het begin, er wordt nu al gesproken over holografisch gaming, het staat nog in de kinderschoenen maar geloof ons, 3D is niet meer ver af en daarmee kan weleens zijn dat inderdaad Sims 5 de eerste aanzet geeft. Zal nog ontkent worden, natuurlijk bang voor de concurrentie en noem maar op maar in het geheim worden wel degelijk naar die richting stappen gemaakt. Wij komen zeker hier op terug maar beschouw dit maar als wat kan men verwachten rond 2018?

    Alyssatjjee schreef: »
    @jimmyatlantis, hoe weet jij al die dingen die ze gaan doen voor de sims 4 dan? Ik vind het vreemd dat je ook al begint over sims 5 en 3D. Is daar over gesproken? Sims 4 is nog niet eens een jaar uit. Ik zou graag willen weten waar je die informatie vandaan haalt :p

    Zoals gezegd niet uit officiële kanalen en dat kan ook niet omdat men bang is voor concurrentie. Maar door meetings van bedrijven en Designers en programmeurs van programma's, maar ook door ontwikkelaars en wat techneuten en op vakbeurzen waarin soms ook bedrijven worden uitgenodigd. Er is zoveel informatie, maar of inderdaad alle ideeën ook gaan plaats vinden heeft te maken met de haalbaarheid en of mensen bereid zijn om nu al te betalen voor een 3D product die waarschijnlijk niet echt goedkoop zal zijn. Later wel maar daar gaat wel jaren overheen. In principe kan men nu al 3D gaming doen maar voor de gewone huishouden nog onbetaalbaar, maar komt wel binnen bereikt voor de kleinere beurs. Er zijn nu al 3d films op blueray dus waarom zou het niet met games kunnen? In elk geval staan wij voor de revolutie die de gehele media weleens op zijn kop gaat zetten. Maar voordat dit een eigen discussie gaat worden laat het even voor wat het is en beschouw dit maar wat de verwachtingen zijn komende jaren en verder te richten op de topic nieuwe uitbreiding beleef het samen. Er komt van dit nog een topic erover maar dan in de categorie techniek. Dan hopen wij ook over meer informatie te beschikken van derden. B)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    sprenkelssprenkels Berichten: 166
    augustus 2015 aangepast
    @Boke, Hoezo krijgen wij geen waar voor ons geld? De sims 4 is nog geen jaar uit en ze hebben al 1 uitbreidingspakket, 2 expensionpacks en 3 accessiorespakketten . De sims 3 had in minder dan een jaar nog maar 1 uitbreiding en 1 accesoirespakket.

    Dus ik weet niet hoe jij erover denkt?
  • Opties
    AlyssatjjeeAlyssatjjee Berichten: 501 Pruttelende Peuter
    @jimmyatlantis, inderdaad misschien een andere discussie daarover maken. Ik snap dat 3D er aan zit te komen en misschien nog wel meer dingen in de toekomst, maar ik vind het gewoon niet nodig om nu al over sims 5 te praten die volgens jullie misschien komt in 2018. Dat weten we nog helemaal niet, dus laten we het over de sims 4 houden haha :p

    Hoe kom je er dan bij dat Future India gaat komen voor de sims 4 en vliegvelden en treinstation? Je hebt zelfs jaartallen erbij staan, en dat begrijp ik gewoon niet. Net zoals die link die ik hier geplaatst had, dat ging ook over mogelijke uitbreidingen. Daarvan weten we ook nog helemaal niets. Je zegt dat je contact hebt met designers en ontwikkelaars en bedrijven, maar ook met die van EA? Sorry dat ik zoveel vraag, maar ik ben gewoon nieuwsgierig waar je dit allemaal vandaan haalt.
    Origin ID: Alyssatjjee
    May you always do what you are afraid to do
    200.gif
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2015 aangepast
    @Sprenkels: Correctie, De Sims 3 had na 1 jaar al 2 uitbreidingen en 1 accessoirepakket.. Ambities kwam exact een jaar na de release. ;) Bij De Sims 4 komt de tweede uitbreiding pas 14-15 maanden na de release. De accessoirepakketten van De Sims 4 moet je trouwens niet mee in rekening brengen, omdat die een vervanging zijn van de Store. En daar stond na een jaar al vrij veel in. De Gamepacks van De Sims 4 kan je vergelijken met de Accessoirepakketten van De Sims 3 (beide €20). De Sims 4 is inderdaad gewoon iets trager met het uitbrengen van content, de Accessoirepakketen zijn misleidend (omdat ze een vervanging van de Store zijn).

    @Jimmyatlantis: Ik wil ook wel eens weten waar je die info vandaan haalt. :mrgreen: Wie zegt zelfs dat er een De Sims 5 komt? Ik heb eens ergens gelezen dat de verkoopcijfers van De Sims 4 tegenvallen dus wie weet komt er niets (als wat ik las waar is natuurlijk). Wat je zegt klopt deels maar het kán niet dat je weet dat in 2018 iets met luchthavens komt. :mrgreen:

    vEDIT: Maar zwembaden, geesten, kelders en vaatwassers zaten al standaard in het basisspel. :mrgreen:
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Smoesie,
    De Sims 4 is inderdaad gewoon iets trager met het uitbrengen van content
    Daar staan wel de gratis updates tegenover waar ook van alles in zat. Zwembaden bijvoorbeeld. ;)

    En verder zou ik gewoon wachten totdat EA nieuwe dingen aankondigt.
    Speculeren en dan over een jaar zeggen "zie je wel" kan iedereen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    @Smoesie Zoals het al is aangegeven, wacht even met discussie totdat wij een nieuw topic openen. Beschouw dit maar als wat we kunnen verwachten, en EA besteed haar programmering uit aan derden zoals de meesten. Het zijn de studio's en game designers die de opdrachten krijgen en dat zijn vaak onbekenden maar wel getalenteerde ontwikkelaars. Hierbij laten we het bij voorlopig. B)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2015 aangepast
    We zullen over 4 jaar dit topic bumpen en zien of je gelijk hebt. :mrgreen:

    vEDIT: Afgesproken, als er in 2017 een uitbreidingspakket komt dat rond treinen draait, zal ik voor jou alle uitbreidingen kopen die daarna komen + De Sims 5 (die in 2019 komt) + uitbreidingen. :mrgreen:
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    augustus 2015 aangepast
    @smoesie Haha top, als wij verliezen of geen gelijk hebben mag je van ons een tegenprestatie verwachten. Maar wat ga je doen als wij wel gelijk hebben? Oké aangenomen. De verliezende partij betaal dan een exemplaar van de Sims uitbreiding. Deal? Dit gaat alleen tussen ons en jou @smoesie omdat je de eerste bent die met ons de weddenschap aangaat. :mrgreen:

    vEDIT: Haha zoveel hoef nu ook weer niet. Ben al tevreden met 1 exemplaar. Moge de beste winnen. :mrgreen:
    Post edited by jimmyatlantis on
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    sprenkelssprenkels Berichten: 166
    augustus 2015 aangepast
    Hahaha we will see ;) Maar hoe anderen er ook over denken ik vind de sims 4 echt beter dan ooit! :)
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    @sprenkels Sims 4 is ook goed. Het is in elk geval een positieve bijdrage in de games wereld. Maar ook de Sims 3 is in onze ogen goed, (Let op is onze mening.) maar anders. Maar voor 80% heb je in elk geval gelijk want dat is ook onze zienswijze. Haha. :)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    sprenkelssprenkels Berichten: 166
    Ja vind dat jullie ook gelijk hebben hoor sims 3 blijf voor mij ook nog steeds leuk maar 4 is nu toch echt wel mijn favoriet.
  • Opties
    BigandStuffBigandStuff Berichten: 21
    @Smoesie Ik ben het niet met je eens dat EA zelf veroorzaakt heeft dat veel mensen niet blij zijn met deze uitbreiding. EA heeft toch geen boodschap aan wat mensen hopen? Ik snap dat veel mensen hopen op seizoenen, huisdieren en peuters (dat van die peuters begrijp ik nog wel) maar je zou uit ervaring met de Sims 2/3 moeten weten dat seizoenen en huisdieren pas wat later in het spel kwamen. Ik denk niet dat EA hun schema gaat aanpassen.
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Ik heb nooit gezegd dat ik hoopte dat seizoenen of huisdieren al in november kwamen. Mij moet je niet vertellen dat die in het verleden altijd pas na enkele jaren zijn gekomen. ;) Ik zei alleen maar dat ik het jammer vind dat EA niet eerst iets met families doet, in plaats van dit feestgedoe, omdat het basisspel mogelijkheden tekort schiet voor mensen die graag met families spelen. En dus ook dat EA de ontevredenheid van veel mensen een soort van zelf veroorzaakt, om de redenen die ik eerder al zei.

    Aan wat mensen hopen/willen heeft EA trouwens wel een grote boodschap, door uitbreidingen uit te brengen waar spelers daadwerkelijk om gevraagd hebben zouden ze veel meer verdienen. De laatste dagen/weken zie ik trouwens bv. veel De Sims-facebookpagina's berichten plaatsen waarin ze spelers vragen wat voor uitbreidingen ze nog graag willen, en ook heeft EA hierover een poll naar enkele spelers gestuurd. Volgens mij beginnen ze het (eindelijk) dus door te krijgen. Nu maar hopen dat ze er daadwerkelijk iets mee doen.

    Maar goed, ieder zijn mening. :p
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    BokeBoke Berichten: 36
    als ze polls zetten op site voor te weten welke het 1ste zou moeten zijn volgens de simsspeler, dan veronderstel ik wel door die poll dat ze toch wel een beeeeeetje aandacht besteden aan ons of toch doen lijken dat ze dat doen. als dan bv seizoen nr 1 was zou het toch beetje vroeger mogen komen....... tjah
    Grtz Boke
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Als EA dit inderdaad gaat doen is toch Amerika bepalend want daar zitten de meeste fans en zal dus toch in het voordeel van Amerika werken. :p
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    DyionDyion Berichten: 130 Pruttelende Peuter
    @ Jimmy: Je verdraaid de vragen en geeft op andere vragen antwoord. Ik vermoed dat jij echt wel meer weet dan wij. Soms heb ik het idee dat je ook bij de ontwikkeling van de game thuis hoort (gewoon een gevoel)
  • Opties
    BigandStuffBigandStuff Berichten: 21
    augustus 2015 aangepast
    @smoesie Met dat hopen bedoelde ik eigenlijk pas het hopen van mensen nadat EA al begonnen is met het maken van een uitbreiding.

    @Boke dat hele geen waar voor je geld krijgen is een beetje je eigen schuld. Als je vindt dat je geen waar voor je geld krijgt, waarom koop je de spellen dan?

    Ik vind gewoon dat mensen blij moeten zijn met wat ze krijgen. Als je het er niet mee eens bent, ga je toch zelf even naar de The Sims Studio om even te zeggen hoe het moet, in plaats van mensen op internet te bekritiseren.
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    augustus 2015 aangepast
    @Dyion Er worden geen vragen verdraaid en de antwoorden die gegeven worden kan soms meer zijn dat wat er gevraagd is. In elk geval is het ook logisch denken en iedereen die op een of andere manier betrokken is bij IT techniek weet wat er komen gaat komende jaren. Het is en blijft wel giswerk want uiteindelijk is de directie van uitgevende bedrijven die bepaald wat er op de markt komt en die hebben wel vaker wegen bewandeld waarbij wij toch wel onze vraagtekens bij zetten. Soms zijn de verwachtingen zo hooggespannen en als het blijkt dat het tegenvalt zijn vaak de ontwikkelaars en designers die de zonde bokken zijn terwijl juist deze mensen maar al te vaak waarschuwen voor tegenvallende resultaten of te vroeg uitgebracht spel of uitbreidingen. Nog steeds denken grote uitgeverijen te vaak aan te grote geld en te weinig aan meer kwalitatief iets. Maar er zit wel een kentering aan te komen want steeds meer kleine uitgeverijen geven vaak betere games uit dan de gerenommeerde bedrijven en dit betaal zich terug door langere ontwikkelingen en minder snel uitbreidingen. Twee van onze groep zijn zelf betrokken bij ontwikkelingen van nieuwe technieken en hebben inderdaad wat er verwacht wordt hier verwoord, maar nogmaals het zijn verwachtingen met huidige ontwikkelingen want uiteindelijk is het toch het laatste woord aan bedrijven zelf wat die ermee gaan doen. Maar nogmaals deze discussie is wat ons betreft niet aan de orde in deze topic. En daarom gaan wij als groep niet meer in op giswerk of aanverwante discussie die in dit topic weleens ontstaat. Daarvoor is deze topic niet voor bedoel dus hopen op jullie begrip hierover. B)

    @BigandStuff Op zich heb je wel een punt. Uiteraard laat je eigen goed informeren voordat je iets koopt. Maar soms worden ook zaken beter weergegeven dan wat ze werkelijk zijn. @Boke heeft niet zozeer kritiek maar een teleurgestelde mening over wat deze persoon had verwacht en kreeg van zijn geld. En in dit opzicht, kan je beter onze reacties lezen want de algehele tendens is de games het zelfde zijn gebleven qua prijzen de laatste jaren maar juist daardoor minder aan spelvorm of als basis spel erin is gestopt. Of men moet met de inflatie meegaan maar de vraag is of het publiek daarop zit te wachten. De Sims studio's waarmee je bedoeld is een partij van derden en die hebben iets andere insteek dan de uitgeverijen want juist zij zijn die bepalen wat er uitkomt en in welke vorm. Dus kan @Boke beter richten naar de directie van uitgeverijen maar in zijn eentje zal dat weinig uithalen. Maar als er miljoenen diezelfde mening is toe bestaan zal de directie wel achter de oren krabben. En ook deze discussie hoort eigenlijk niet thuis in deze topic dus gaan ook hierover niet verder op in. B)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    BigandStuffBigandStuff Berichten: 21
    @jimmyatlantis Ik snap je punt als het gaat over dat er minder in de spellen komt. Ik ben het ook met je eens dat dit soort discussie niet in dit topic thuis horen.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top