Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

hoe kom je er achter of je sims zwanger is van een jongen of meisje?

op een van de filmpjes van sims 4 aan het werk staat dat je nu ook kan kijken of ze zwanger is van een jongentje of meisje
weet iemand hoe dit moet
xxx

Reacties

  • Opties
    simlover444simlover444 Berichten: 5
    <3
  • Opties
    AlyssatjjeeAlyssatjjee Berichten: 501 Pruttelende Peuter
    april 2015 aangepast
    @simlover444, dit kon al in het basis spel. Als je 'een kindje proberen te maken' kiest, dan kan je even later op de wc klikken en klikken op 'zwangerschapstest'.
    Origin ID: Alyssatjjee
    May you always do what you are afraid to do
    200.gif
  • Opties
    allianallian Berichten: 231 Kwebbelend Kind
    @Alyssatjjee Je hebt de vraag volgens mij niet goed gelezen haha. Hij bedoelt hoe je kan weten of het een Jongen of meisje is.
  • Opties
    AlyssatjjeeAlyssatjjee Berichten: 501 Pruttelende Peuter
    Oh haha! Sorry, inderdaad! Dat weet ik niet =P
    Origin ID: Alyssatjjee
    May you always do what you are afraid to do
    200.gif
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    Als je dokter hoog genoeg is in hun carrière dan kunnen ze het geslacht van baby's vaststellen.
  • Opties
    simlover444simlover444 Berichten: 5
    welk niveau dan @Nefje
  • Opties
    Stephanie024Stephanie024 Berichten: 99
    Mijn vrouwelijke sim is dokter op niveau 10 en was zwanger maar ze kon niet bepalen of haar kind een jongen of een meisje zou worden. Of kan ze dit dan alleen weer doen bij een andere zwangere sim?
  • Opties
    ZoradeRuigZoradeRuig Berichten: 62 Denderende Dreumes
    Wachten tot de bevalling denk ik dan! ;)
  • Opties
    KoninginSuzanKoninginSuzan Berichten: 71
    Je kan wel de kans verhogen ik weet niet of dit in de sims 4 ook zo is maar in de sims 3 is een appel is jongen en (water)meloen is meisje. Nogmaals weet ik niet of dit ook geld voor de sims 4
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    KoninginSuzan schreef: »
    Je kan wel de kans verhogen ik weet niet of dit in de sims 4 ook zo is maar in de sims 3 is een appel is jongen en (water)meloen is meisje. Nogmaals weet ik niet of dit ook geld voor de sims 4

    In de Sims4 kan dit niet. Dus het blijft een verrassing :)
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    diva-borisdiva-boris Berichten: 84
    april 2015 aangepast
    Ik denk dat het alleen kan in het uitbreidingspakket "aan het werk" ? Want ik zag in een filmpje dat een dokter met hoog niveau in dokterskills de buik aanraakte van de vrouw(nu kan het blijkbaar ook een man zijn XD) met zijn beide handen en toen werd er gezegd in zo'n blauw bericht of het een jongen of meisje is ? Spijtig genoeg kan ik ook niet zeggen hoe dat precies moet ? Sorry :disappointed:
  • Opties
    Lacuna1985Lacuna1985 Berichten: 90
    Als je toch het geslacht wilt weten moet er een dokter in je familie zitten op hoog niveau.
    Hij/zij kan de informatie dan geven, zo niet dan is het gewoon afwachten.

    Soms jammer maar soms is het ook leuk dat het een verrassing is wat er in je familie bij komt. :smile:
    banner_005.png
    Volg ons ook op Twitter of op Facebook
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Maakt het trouwens iets uit of het een jongen of een meisje is?
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    KoninginSuzanKoninginSuzan Berichten: 71
    Gita schreef: »
    KoninginSuzan schreef: »
    Je kan wel de kans verhogen ik weet niet of dit in de sims 4 ook zo is maar in de sims 3 is een appel is jongen en (water)meloen is meisje. Nogmaals weet ik niet of dit ook geld voor de sims 4

    In de Sims4 kan dit niet. Dus het blijft een verrassing :)

    Oh..... kan ook
  • Opties
    Cynthiah136Cynthiah136 Berichten: 61
    en als je een tweeling krijgt dan...krijg je dan ook te horen dat je 1 meid en 1 jongen krijgt bijvoorbeeld?
  • Opties
    AlyssatjjeeAlyssatjjee Berichten: 501 Pruttelende Peuter
    In de nieuwe patch =D

    Sims can now influence the gender of their offspring!
    Strawberries and Pop music (one, the other, or both) seem to lead to more baby girls.
    Carrots and Alternative music to more baby boys.
    Origin ID: Alyssatjjee
    May you always do what you are afraid to do
    200.gif
  • Opties
    EviEvi Berichten: 12
    Je moet een tenminste zo doe ik dat altijd een mannelijke sim hebben die level 10 hebben met de dokter carriére en dan moet je vrouwelijke sims MINSTENS 3 tot 5 maanden zwanger zijn en dan kan je mannelijke sim kijken wat voor geslacht het is en of het een meerling is
  • Opties
    63526436352643 Berichten: 16 Pruttelende Peuter
    Je hoeft niet perse niveau 10 te halen in de dokterscarrière, want mijn sim heeft dat nog niet behaald en kan het ook. Denk dat het rond niveau 5/6 is dat het al kan. Je kunt dan ook alleen kijken of het een jongetje of meisje is, dat kan je niet door deze interactie beïnvloeden.
  • Opties
    Soraya81Soraya81 Berichten: 26
    simlover444 schreef: »
    op een van de filmpjes van sims 4 aan het werk staat dat je nu ook kan kijken of ze zwanger is van een jongentje of meisje
    weet iemand hoe dit moet
    xxx

    Hoi

    dat is een mod op de sims 4 resource site. Daar heb je een mod waarbij je meer menu-opties hebt als je zwanger bent. Ik heb de mod maar of deze ook werkt dat weet ik niet want mijn sim is nog niet zwanger geweest.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top