Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Avalucia - Nieuwe Wereld

2»

Reacties

  • Opties
    debby599debby599 Berichten: 345 Pittige Puber
    februari 2012 aangepast
    Aranince schreef:
    Even een snel berichtje vanuit Sydney. Ik las laatst dat de fbi Megaupload heeft afgeloten (zoals Libby hierboven ook aangeeft). Erg fijn van de fbi sinds niet alles op megaupload illegaal is. Zoals mijn wereld dus.

    Maar ik ben nu in Australie dus ik kan de wereld nu even niet uploaden naar een andere website. Ik ben over 2 maanden terug in Nederland, dan zal ik de wereld opnieuw uploaden.

    Iedereen nog bedankt voor de leuke reacties! En tot over 2 maanden!!

    ik ga de dagen aftellen xD
  • Opties
    secretcolorsecretcolor Berichten: 54
    februari 2012 aangepast
    Jammer dat ze het verwijderd hebben maar ik verheug me erop als het weer werkt
  • Opties
    lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    februari 2012 aangepast
    het is en mooie wereld maar je hebt er veel teveel uitbreidingspakket voornodig waarom denken mendsen nooit aandegenen die niet veel uitbreidingspakket hebben !?!?!?
  • Opties
    AraninceAranince Berichten: 495 Pruttelende Peuter
    april 2012 aangepast
    Na 4 maanden reizen ben ik weer thuis, dus kan ik eindelijk mijn wereld op een andere site zetten.

    Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gehoord is de FBI zo aardig geweest om Megaupload te sluiten. Want op Megaupload staan uiteraard alleen maar illegale downloads.. :?
    Helaas is daardoor ook mijn wereld niet meer te downloaden vanaf die site. Daarom heb ik mijn wereld geupload naar Mediafire. Hopelijk blijft de fbi daar van af...

    Mocht iemand mijn wereld willen downloaden, dan kan dat nu via:

    http://www.mediafire.com/?zj42h09ubpxcyv8

    Lukt het via deze link niet, meldt het even hier a.u.b. Ik kan op deze computer niet testen of de link werkt en de wereld goed installeert. Dus laat even weten of het wel/niet werkt. Alvast bedankt! :mrgreen:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    april 2012 aangepast
    Ik heb al met je gebabbeld maar nogmaals: Welkom terug! Ik heb ook je leuke berichtje in mijn GB gelezen en Leura ziet er inderdaad heel mooi uit. Ook leuk dat je je geregistreerd heb. Dat hoopte ik al en had dat stiekem ook wel verwacht.

    Back on topic
    Nou Aranince, het moet niet gekker worden.

    Ik heb je wereld vermeld bij de downloads op mijn site met de bijbehorende downloadlink. Ik checkte of de downloadlink goed werkte en toen kreeg ik deze melding (die ik trouwens niet krijg als ik op de link uit jouw bericht klik dus hier snap ik helemaal niets van. Als jij dat wel doet, dan hoor ik dat graag van je):
    File Blocked for Violation.

    The file you requested has been blocked for a violation of our Terms of Service.

    If you believe you have reached this page in error, please contact support.
    Click here to view our help resources

    http://www.mediafire.com/error.php?errno=385

    Eerst dacht ik dat ik misschien de link niet goed had vermeld dus dit checkte ik maar dit bleek niet het geval, want weer kreeg ik deze melding. Of ik de link nu aan een woord koppel of afbeelding, dezelfde melding verscheen.

    Ik heb nu maar gelinkt naar bericht 1 op tabblad 1 van dit topic om te downloaden aangezien deze wel lijkt te werken. Misschien doe ik zelf iets niet goed, dat kan ook natuurlijk. Als dat het geval is beschouw dit bericht dan als niet geschreven en laat me even weten wat ik niet goed heb gedaan.

    Vanuit jouw link kan ik de wereld wel downloaden als .world bestand (niet als sims3package). Dus dan denk ik dat dit bestand in deze map geplaatst moet worden: C:\Mijn documenten\Electronic Arts\De Sims 3\InstalledWorlds

    Als ik jou was zou ik uitvogelen hoe uploaden naar MTS werkt en daar je wereld naar uploaden:
    http://www.modthesims.info/wiki.php?title=MTS2:Creator_Guidelines


    VV EDIT:
    Aranince schreef:
    Ok, heb weer een nieuwe link aangemaakt

    http://www.mediafire.com/?zj42h09ubpxcyv8

    Dit keer wel het Sims3pack bestand. Dat is inderdaad handiger, dank je Libby

    Met deze nieuwe link krijg ik ook de melding. Misschien ligt het wel aan Weebly (van wie ik mijn site heb zeg maar), dat die links naar bepaalde sites afwijst ivm al dat gedoe over illegaal downloaden. Dat ze geen risico nemen en dat blokkeren ofzo. Ik denk ook niet dat het iets uithaalt als je me de link van al je mediafire bestanden geeft.

    Ik link wel naar het eerste bericht op tabblad 1. Zo gaat het ook, en het is al zoveel handiger dat het nu een sims3pack is.

    Bedankt in ieder geval dat je het nog eens geprobeerd heb met deze nieuwe link.

    EDIT: ja, ik denk dat het bij Weebly ligt. Ik heb zojuist andere downloads geprobeerd die ook linken naar Mediafire en die werken ook niet meer, dat geeft dezelfde melding.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    april 2012 aangepast
    ^ Lol, heb jij weer.

    Maar fijn dan je er weer bent, Aranince!

    Gaan we nog invloeden van je reis terug vinden in je bouwsels?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    AraninceAranince Berichten: 495 Pruttelende Peuter
    april 2012 aangepast
    Ok, heb weer een nieuwe link aangemaakt ;)

    http://www.mediafire.com/?zj42h09ubpxcyv8

    Dit keer wel het Sims3pack bestand. Dat is inderdaad handiger, dank je Libby ;)

    Misschien kan je nog eens proberen? Hopelijk werkt het nu wel. Geen idee waar het aan kan liggen dat het bij jou niet werkt. Bij mij werkt het gewoon, ook bij deze nieuwe link. Maar probeer nog maar eens met deze link, anders kan ik je wel de link geven die naar het overzicht van mijn bestanden op Mediafire gaat. Misschien dat dat beter werkt dan de directe link naar de download.
    Deborah schreef:
    Maar fijn dan je er weer bent, Aranince!

    Gaan we nog invloeden van je reis terug vinden in je bouwsels?

    Leuk om weer terug te zijn! Nouja... ik mis Australie ook wel (met name het weer) maar ook goed om weer thuis te zijn.

    Ik ga binnenkort weer eens proberen wat huizen te bouwen. Moet wel weer even oefenen denk ik haha. Maar tijdens mijn reis heb ik vaker gebouwen/huizen/landschappen gezien waarvan ik meteen dacht:'He, dat is mooi om na te bouwen!' Zo zie je maar weer, al zit je aan de andere kant van de wereld, die Sims blijven toch door je hoofd spoken haha.
    Ik had ook al tegen Libby verteld dat ik helemaal zin kreeg in een nieuwe simswereld te bouwen toen ik in het plaatsje Leura was. Dat is een dorpje in het natuurgebied de Blue Mountains. Zo'n mooi dorp! Ik denk dat ik zoiets wil gaan nabouwen voor mijn Sims :D Op Fiji hadden ze voornamelijk hutjes, dat kan ik mn Sims niet aandoen haha. Maar ik ben op het eiland geweest waar ze de film Castaway hebben opgenomen. Dat is dan wel weer wat voor mn sims, die mooie natuur ;)
  • Opties
    PinogroentjePinogroentje Berichten: 52
    juli 2013 aangepast
    Hi,

    Ik heb een vraagje ik heb niet de accessoire pakketten, maar las dat dat geen probleem zou zijn om mee te spelen.
    Helaas heb ik ook Na middenacht niet, de rest allemaal wel. Zou je het afraden om hem te downloaden? En als ik hem toch neem wat mis ik dan allemaal?

    x Nina.
  • Opties
    MariTomKaulitZMariTomKaulitZ Berichten: 66 Denderende Dreumes
    juli 2013 aangepast
    Wauw, dit ziet er echt geweldig uit, toch wel één van de beste werelden die ik gezien heb!
    Ik ga binnenkort mijn spel 'opruimen', dus dan hoop ik plek te hebben voor deze wereld!
  • Opties
    sigaretjesigaretje Berichten: 16
    december 2013 aangepast
    heel erg gaaf gebouwd dank je wel... : :D
  • Opties
    BigandStuffBigandStuff Berichten: 21
    juni 2014 aangepast
    Weet iemand misschien waarom ik deze wereld niet in mijn hoofdmenu krijg als ik hem download?
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2014 aangepast
    De wereld moet eerst geïnstalleerd worden zoals hier beschreven.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top