Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Met of zonder cheats?

2»

Reacties

  • Opties
    o7ooo7oo Berichten: 5
    juni 2009 aangepast
    Ik gebruik op het moment geen codes.
    Maar na een paar maand zal ik dat wel doen ^^
  • Opties
    x_Eefx_Eef Berichten: 34
    juni 2009 aangepast
    Ik begin mét cheats om een mooi huis te maken, maar als mijn huis af is zorg ik wel dat ik nog maar iets van 1.000 simleons over heb :P
  • Opties
    KingsatchuKingsatchu Berichten: 106
    juni 2009 aangepast
    Ik speel mijn ene savegame met, de andere zonder. Kan ik van beiden de voor en nadelen ervan meekrijgen.. heb alleen in het spel zonder gecheat voor de auto die je bij de game krijgt, die had ik nog niet uitgetest.. wel weer netjes gezorgd dat ik weer op mn normale kapitaal eindigde.. :roll:
  • Opties
    MarieldeWildMarieldeWild Berichten: 6
    juni 2009 aangepast
    Kan iemand mij vertellen hoe dat uberhaupt werkt met die cheats!?
  • Opties
    jimmyxloisjimmyxlois Berichten: 108
    juni 2009 aangepast
    Zonder.. Met is zo.. tsjaa saai..
    Alleen met een goede en moeilijke [veel rot vaardigheden] carriere afentoe balkjes en dat dan alleen tijdens het leren.

    Sims 2 zonder cheats vond ik niet leuk maar sims 3 met cheats vind ik eigenlijk nog saaier.
  • Opties
    XaylaXXaylaX Berichten: 51
    juni 2009 aangepast
    ik gebruikte bij de sims 2 heel veel codes
    maar nu niet meer alleen de geldcodes om een huis te bouwen en inrichten daarna doe ik het zonder cheats en verdien ik dat geld zelf
  • Opties
    Sam_Sam_ Berichten: 107
    juni 2009 aangepast
    Ik gebruikte in de sims 2 áltijd codes. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat bij de sims 3 helemaal niet meer doe. of ik moet echt een heel groot huis willen, maar dat is zelden.
  • Opties
    fb103012fb103012 Berichten: 38
    juni 2009 aangepast
    x_Eef schreef:
    Ik begin mét cheats om een mooi huis te maken, maar als mijn huis af is zorg ik wel dat ik nog maar iets van 1.000 simleons over heb :P

    Dat deed ik bij sims2 ook altijd, en in 1e instantie bij sims3 ook, maar ontdekte al heel snel dat een mooi huis ook een mooie omgeving voor je sim betekent waardoor hij/zij bonus"punten" krijgt voor de omgeving. Zo'n cheatmanier werkt dus eigenlijk continu door (als ze thuis zijn dan). Ben er gelijk vanaf gestapt door een nieuw spel te beginnen.
    Net als in het echte leven: het vooruitzicht iets te krijgen is vaak leuker dan het hebben zelf.

    En wat anderen ook al zeggen: Het spel kan saai worden als je (veel) cheat; eigenlijk hoef je helemaal geen moeite waarvoor dan ook te doen. "DE" cheat heet niet voor niets TESTINGcheat. Leuk om dingen mee uit te proberen, maar er gaan zo wel een boel -vaak hilarische- verassingen verloren...
  • Opties
    RianneRRianneR Berichten: 47
    juni 2009 aangepast
    in de sims 2 begon ik ook steeds minder met cheats te spelen. Maar ik vind wel dat je in de sims3 op het begin zo lastig aan je geld en promoties komt! Tot nu toe ben ik nog 'clean' gebleven speel nog niet met cheats in sims3 :lol:
  • Opties
    JusStSaNJusStSaN Berichten: 9
    juni 2009 aangepast
    Met cheats :oops: Maar alleen voor een dagboek. Om gewoon te spelen doe ik dat niet :D
  • Opties
    jennusjennus Berichten: 56 Denderende Dreumes
    juni 2009 aangepast
    in het begin om me huisje te restijlen :D
  • Opties
    annenannen Berichten: 3,161 Soesende Senior
    juni 2009 aangepast
    zonder. vroeger deed ik het altijd met toen ik nog 13 was met sims 2 maar ik vond het al zo raar dat het zo snel saai werd. drm doe ik nu zonder dan is het leukerder ;'D bwahahaa.
  • Opties
    DementorixDementorix Berichten: 94
    juni 2009 aangepast
    De eerste x toen ik ging spelen gebruikte ik cheats gewoon simpelweg om het spel mee door te komen nu gebruik ik het helemaal niet meer heb nu inmiddels een mooi groot huis met tuin zwembad en wat luxe spullen alles terwaarde van 155.000 en dit heb ik zonder cheats gedaan mijn mannetje is rockster dus ik kan me eigen tijden bepalen
  • Opties
    loeki1112loeki1112 Berichten: 1,281 Vrolijke Volwassene
    juni 2009 aangepast
    met :P

    ik moet maar wat minder gaan cheaten, vooral met testingcheatenabled true. heb nog geeneen keer iets gegeten uit de koelkast ;) (behalve ambrosia om mijn simmetje weer levend te maken:P)
  • Opties
    roudy95roudy95 Berichten: 319
    juni 2009 aangepast
    Ik gebruik alleen de geld code om een huis te bouwen/kopen.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juni 2009 aangepast
    Vooralsnog cheat ik er lustig op los. :P

    Ik wil alles uitgeprobeerd en ontdekt hebben.
    En ik wil weten wat mijn sims kunnen als ze alle vaardigheden op lvl 10 hebben, en dat krijg ik niet (op tijd) voor elkaar als ze steeds moeten eten of slapen.

    Als ik alles zo'n beetje ontdekt heb, kan ik ook beter inschatten wat de moeilijkheidsgraad is voor sommige dingen.
    Zodat ik Legacy's en Uitdagingen kan maken en/of beoordelen.
    En dan ga ook ik netjes zonder cheats spelen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    juni 2009 aangepast
    Zo vaak als ik het nu gespeeld heb (3x een uurtje ofzo) heb ik het zonder cheats gedaan en was ik aan het uitzoeken hoe het werkte. Nu ben ik erachter dat het geld verdienen niet snel gaat en ik wil toch een beetje het spel goed leren kennen (als in huizen bouwen en inrichten, gezinnetje stichten), dus als ik het de volgende keer ga spelen en ik ga een gezin doen (ben nu meer met bouwen bezig), dan ga ik wel ff cheaten, gewoon om er even achter te komen hoe het gaat.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top