Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Gekke-Coole-Downloads!

Reacties

  • Opties
    xxtirzaxxxxtirzaxx Berichten: 3
    november 2012 aangepast
    weet iemand waar je leuke dingen kan downloaden om in een openbaar zwembad te zetten. Denk aan buitendouches, kinder speel dingen enzo
  • Opties
    Eleya11Eleya11 Berichten: 2
    november 2012 aangepast
    Echt super!!
  • Opties
    candescocandesco Berichten: 99
    november 2012 aangepast
    Elinee321 schreef:
    Ik ben op zoek naar een aantal leuke korte kapsels, beetje schouderlengte maar nou ook weer niet te kort.

    en sorry dat ik lastig ben, maar ik had eerst super leuke stijle kapsels en eentje met krullen die over de ene schouder viel.. maar die ben ik kwijt en vinden kan ik ze niet ? weet iemand leuke kapsels die stijl zijn?

    groetjes,

    Eline321

    Er zijn bergen kapsel mods die uit zijn.
    Ik zou eens gaan kijken op http://anubis360.blogspot.com/
    Wellicht dat deze retexture iets is? http://anubis360.blogspot.nl/2010/08/talenzz-kitamura-hair-converted-for.html
    Misschien dat deze retexture van Elexis iets is:
    http://acecreators.blogspot.nl/2012/10/sweetly-broken-peggyzone-hair-902.html
    Beetje krullend en hangt op de voorkant op de schouders, achterkant gaat er iets over heen.

    xxtirzaxx schreef:
    weet iemand waar je leuke dingen kan downloaden om in een openbaar zwembad te zetten. Denk aan buitendouches, kinder speel dingen enzo

    Ik zou eens gaan rondneuzen op Mod the Sims (registratie verplicht)
    http://www.modthesims.info

    Dat soort dingen komen ook voor in sommige accessoirespakketten.
    annytjuh schreef:
    Ligt het aan mij of werkt PeggyZone niet helemaal optimaal?
    Als ik op "free" klik voor de sims 3 verschijnt er niks en krijg ik een blanke pagina. Heb dit nu al een tijdje en vroeg me af of ik de enige daarbij ben?
    Peggyzone zit niet helemaal lekker in elkaar. Daarbij zijn veel spullen gebroken en als klap op de vuurpijl vragen ze voor veel dingen ook nog eens geld. Net als the sims resource. Het zijn van die websites waar je met een grote boog omheen moet lopen. Mod the sims is een betere en betrouwbaarder site voor downloads en gratis, zoals het hoort. Kleine sites en blogs, zoals irink@a, astrasims, s-club privee, anubis, luna, severinka, lady venera, garden of shadows, black pearl sims en dergelijke zijn ook de moeite waard om te bezoeken. Alles origineel en gratis.
    Je spel zal je dankbaar zijn.
  • Opties
    shinishiXannashinishiXanna Berichten: 207
    november 2012 aangepast
    ik ben opzoek naar kapsels voor anime o.d pandora hearts, ook zoek ik misschien kleding die er op lijkt. heeft iemand misschien een site gezien waar ik zoiets kan downloaden?
    *kleding van anime poppetjes en kapsels maakt nie uit welke

    Ook zoek ik strikjes of dergelijke voor in het haar, bedankt als je zoiets zou kunnen vinden of doorkunnen geven.

    Zoek tevens ook nog: decoratieve planten voor in/buiten huis. weet iemand misschien een site waar ik kan downloaden? heb alles al doorgezocht alleen kan niks vinden

    heb ook een hele etijd naar hekken,poorten en pilaren gezocht met wat bloemdeko eromheen,ik weet dat ze der zijn alleen vind ze niet meer, kan iemand mij helpen??

    alvast bedankt
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    december 2012 aangepast
    dankjewel !

    late reactie haha.

    dkwaftw6r785.jpg
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    januari 2013 aangepast
    Dit topic lijkt een beetje dood, kijkt er nog wel eens iemand (behalve ik) in?

    Zo jah, ik ben op zoek naar het volgende:
    Victoriaanse meubelen.
    Victoriaans behang
    Victoriaanse patronen. (voor hout, kleden, gordijnen, beddengoed, dat soort dingen)

    En leuke "clutter" is ook altijd goed. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    januari 2013 aangepast
    Ja, ik kijk er soms in maar ik heb niet altijd zin om te zoeken naar downloads.

    http://www.modthesims.info/wiki.php?title=Sims_3_Content_List:Historical_and_Ethnic
    Sommige links zullen denk ik niet meer werken maar ik denk dat er evengoed veel leuks te vinden is bij bovenstaande link.

    Patronen:
    http://www.modthesims.info/browse.php?f=588&showType=1&tag=Victorian&gs=2

    Wat meubels e.d (ook een naaimachine, heel leuk):
    http://www.modthesims.info/browse.php?f=385&showType=1&tag=Victorian&gs=2
    http://www.spring4sims.com/tag/victorian/

    Als je op MTS bij de verschillende downloads kijkt bij de tab "Related pages" staan daar ook vaak nog leuke links naar vaak allerlei clutter.

    Hier zijn nog wat free objects op TSR maar ik weet niet of je hier een account hebt:
    http://www.thesimsresource.com/downloads/browse/category/sims3-objects/search/victorian/free/1/

    Ik hoop dat je met bovenstaande toch even voort kan. Om heel eerlijk te zijn, ik heb maar een kwartiertje gezocht en meer zin om te zoeken heb ik niet.
  • Opties
    dontknowmyname12dontknowmyname12 Berichten: 12
    januari 2013 aangepast
    Wow ! Dit is wel geniaal goed en handig! ;D
  • Opties
    xangela1987xxangela1987x Berichten: 12
    februari 2013 aangepast

    Hallo,

    ik ben op zoek naar een senseo apparaat,
    ik heb eens een huis gedownload en daar zat hij in, nu heb ik alle downloads moeten wissen omdat mijn spel iedere keer vastliep en nu ben ik de senseo ook kwijt.. Weet iemand waar ik hem weer kan downloaden? Alvast bedankt!
  • Opties
    Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    februari 2013 aangepast
    Hoi allemaal,

    Sorry voor mijn lange afwezigheid. O.a. door mijn stage heb ik weinig tijd gehad om in het topic te posten maar deze week zijn mijn colleges weer begonnen en hoop ik hier weer regelmatig te kunnen helpen :) Vanavond of morgen zal ik de verzoeken die nog niet beantwoord zijn door de geweldige mensen die hier geholpen hebben, beantwoorden.

    Update
    simsfanm schreef:
    Ik ben ook opzoek naar een Yankees pet. Weet iemand waar ik deze kan downloaden?

    Ik heb helaas geen Yankees pet gevonden, maar misschien heb je iets aan deze baseball pet.
    xxtirzaxx schreef:
    weet iemand waar je leuke dingen kan downloaden om in een openbaar zwembad te zetten. Denk aan buitendouches, kinder speel dingen enzo

    Items voor bij een zwembad
    Kinderbadje
    Verschillende items zoals zwemband, stoelen en handdoeken
    Speelgoed voor in het zwembad
    Opblaasbare stoelen e.d.
    Public shower
    BBQ set
    Koelbox, parasol, speelgoed en nog een paar items
    Parasol, ligbedden en tafel en stoelen

    Ik hoop dat je er iets aan hebt! :)
    shinishiXanna schreef:
    ik ben opzoek naar kapsels voor anime o.d pandora hearts, ook zoek ik misschien kleding die er op lijkt. heeft iemand misschien een site gezien waar ik zoiets kan downloaden?
    *kleding van anime poppetjes en kapsels maakt nie uit welke

    Ook zoek ik strikjes of dergelijke voor in het haar, bedankt als je zoiets zou kunnen vinden of doorkunnen geven.

    Zoek tevens ook nog: decoratieve planten voor in/buiten huis. weet iemand misschien een site waar ik kan downloaden? heb alles al doorgezocht alleen kan niks vinden

    heb ook een hele etijd naar hekken,poorten en pilaren gezocht met wat bloemdeko eromheen,ik weet dat ze der zijn alleen vind ze niet meer, kan iemand mij helpen??

    alvast bedankt
    Ik vind het altijd lastig om te bepalen wanneer iets “anime” is dus ik hoop dat je het niet erg vind als ik je een paar links geef met een overzicht van anime items.

    Sims 3 Anime Finds blog
    Anime MySims3Blog
    Sims 3 Anime TSR

    Strikjes voor in het haar
    Strikje (accessoires)
    Verschillende haarstijlen met strikje
    Strik
    Haarstijl met strikje
    Strikje (accessoires)

    Planten voor binnen en buiten
    Binnen planten
    Voor binnen
    Hangplanten voor binnen
    Verschillende binnen planten
    4 planten van mts
    Planten van mts
    Planten in blauwe bloembak
    Tulpen
    Kleine plantjes
    Planten collectie
    Verschillende binnen planten
    Planten van simcredible
    Rozen voor binnen
    Leuke planten voor binnen
    Grote planten voor binnen
    Plant voor binnen
    Planten voor buiten
    Buiten planten
    Planten en lege plantenbakken voor buiten

    Voor hekken, poorten of pilaren met bloemen eromheen heb ik een paar items gevonden maar in het spel zelf zitten ook hekken of pilaren met bloemen eromheen dacht ik, ik weet alleen niet bij welk uitbreidingsspel dit zat.

    Hek met plantenbak
    Planten voor om een pilaar en buiten planten

    Ik hoop dat er iets leuks tussen staat! :)
    Deborah schreef:
    Dit topic lijkt een beetje dood, kijkt er nog wel eens iemand (behalve ik) in?

    Zo jah, ik ben op zoek naar het volgende:
    En leuke "clutter" is ook altijd goed. ;)

    Ik zag dat Libby al een aantal Victoriaanse items voor je gevonden had. Je zou ook nog hier kunnen kijken, daar kan je historische en items van verschillende culturen vinden. Misschien dat er nog iets bruikbaars tussen staat.

    Voor een duidelijk overzicht van clutter met daarbij een afbeelding raad ik je aan om in dit topic van Living Sims te kijken “Random Deco/Clutter” of op onderstaande websites. Als je op zoek bent naar een specifiek item dan hoor ik het graag, dan zal ik directe links posten :)

    Websites waar je meestal leuke en goede clutter kan vinden
    Black Pearl Sims
    AweSims
    Luna Sims (voornamelijk boeken)
    Living Sims Finds Thread
    Garden Breeze Sims 3
    Simply Styling
    The Sims Resource
    xangela1987x schreef:
    Hallo,

    ik ben op zoek naar een senseo apparaat,
    ik heb eens een huis gedownload en daar zat hij in, nu heb ik alle downloads moeten wissen omdat mijn spel iedere keer vastliep en nu ben ik de senseo ook kwijt.. Weet iemand waar ik hem weer kan downloaden? Alvast bedankt!

    Je kan het “Simseo” apparaat hier downloaden :)
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    fab-voguefab-vogue Berichten: 11
    maart 2013 aangepast
    Mmmmm.... Bij mij komt het wel bij downloads en ik kan het installeren maar het komt niet in mijn spel!!!! Help! :?: :?:
  • Opties
    cora1liecora1lie Berichten: 1
    april 2013 aangepast
    Is het veilig om via een van deze sites te downloaden? (:
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    april 2013 aangepast
    cora1lie schreef:
    Is het veilig om via een van deze sites te downloaden? (:
    Downloaden via de uitwisseling of sites van derden is op eigen risico, en er is een mogelijkheid dat je foute downloads krijgt als je niet goed oplet. Je hoeft echter niet bang te zijn want downloads kan je altijd terug uit je spel halen als je ziet dat iets niet goed werkt. In dit topic vind je veelvoorkomende foute downloads terug: http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/460912.page#7743989
    Zelf kan ik het niet laten om spulletjes te downloaden, ik probeer wel kleding, kapsels en make-up te beperken, ik wil geen problemen in mijn CAS.
  • Opties
    MarchjuMarchju Berichten: 8
    april 2013 aangepast
    Hallo kun je mij helen waar ik alleen zo'n stal kan vinden als het goed is telt het als halve muren ik heb zo beetje het hele internet afgezocht maar ik kan niks vinden wat lukt om te downloaden
  • Opties
    Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    april 2013 aangepast
    @ fab-vogue
    Heb je deze uitleg over downloaden gelezen en alle stappen gevolgd?

    @ Marchju
    Ik heb geen stal gevonden die als halve muur werkt, maar misschien heb je iets aan deze stal? :)
  • Opties
    MarchjuMarchju Berichten: 8
    april 2013 aangepast
    Ik ben op zoek naar proffesionele ruiter kleding voor man en vrouw. En misschien ook voor de kinderen
  • Opties
    Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    april 2013 aangepast
    @ Marchju
    Ik heb een paar items gevonden:

    Ruiter kleding
    Riding outfit
    Rij laarzen
    Ruiterbroek voor females
    Tops ruiter outfits All-About-Style (f)
    Broeken ruiter outfits All-About-Style (f)
    Samen ongeveer 6 outfits van All-About-Style. Voor foto's van de complete outfits kan je hier kijken ;)

    Ik hoop dat je er iets aan hebt! :) Helaas heb ik geen kleding voor mannen en kinderen kunnen vinden.
  • Opties
    nigelheerdingnigelheerding Berichten: 26
    mei 2013 aangepast
    ik heb er hier ook nog een en je kunt er van alles downloaden van huize tot sims en dergelijken :D

    veel gratis maar ook betaalde spullen kijk zelf maar
    voor verder weet ik dat je een acount nodig hebt om te downloaden
    is vet handig er zijn heel veel spullen te vinden zelfs op tema je kan er ook dingen voor sims 2 en 1 downloaden

    http://www.thesimsresource.com/ :D
  • Opties
    Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    juni 2013 aangepast
    Goed nieuws voor iedereen die veel .package bestanden gebruikt: met de package viewer kan je een .package bestand openen en krijg je een foto van het item te zien en andere handige informatie. Dit programma kan goed van pas komen als je je custom content wilt organiseren maar niet meer precies aan de naam van het bestand kan aflezen wat het is ;)

    Je kan het programma hier downloaden.

    Mutske (TSR) heeft twee geweldige sets online gezet met Nederlandse bouw items! Super gaaf :D

    Set 1
    Set 2
  • Opties
    XxxItsmeA3xxXXxxItsmeA3xxX Berichten: 98
    juni 2013 aangepast
    Eindelijk na 2 jaar weer een goed werkende laptop voor de sims.. Ik loop erg achter zie ik wel.. Ben eigenlijk op zoek naar een manege waar ik ook gewoon in kan wonen.. Iemand tips? :)
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2013 aangepast
    Als je er met je sims wilt wonen, kan je geen echte manege gebruiken. Dit zijn namelijk openbare kavels en hier kunnen sims niet wonen.

    Onlangs hebben ik en drie andere spelers een boerderij, waar sims dus wel kunnen wonen, met trainingsveld gebouwd voor de forumwedstrijd Build my Dream 5 opdracht 3. Opdracht 3 staat er niet meer, we zijn nu bij opdracht 4, maar opdracht 3 kan je nog wel nalezen op mijn site.

    Mijn boerderij:
    - Downloadlink
    - Diavoorstelling

    Ik constateer zojuist dat ik de enige speler ben die de opdracht heeft geüpload. Je zou aan de andere spelers Deborah, cvk5586 en Natjeheist kunnen vragen of ze hun boerderij willen uploaden als je dit mooi vindt. Dat kan je doen in dit topic. Nee heb je, ja kan je krijgen. Bekijk dan wel eerst hun diavoorstellingen.

    - Deborah boerderij
    - Cvk5586 boerderij
    - Natjeheist boerderij

    Of je bouwt de opdracht zelf (zie de link)!



    V EDIT,

    Nina, de afmeting is 64x64. Er zijn geen downloads gebruikt, ook niet van de store. Ik heb gebouwd met De Sims 3 en Beestenbende (zoals de opdracht vereiste). Bovendien had ik tijdelijk al de EP/AP's + store downloads verwijderd zodat ik zeker wist alleen materiaal van De Sims 3 en Beestenbende te gebruiken.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    juni 2013 aangepast
    Libby, welke afmeting heeft jouw boerderij en heb je downloads in je spel gebruikt? (Ik weet de spelregels niet vanbuiten) Ik herinner me dat het alle 4 mooie boerderijen waren!

    \/ Dank je, ik ga hem gelijk downloaden.
    Hé, sinds wanneer is de uitwisseling veranderd? Veel beter zo!
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2013 aangepast
    Ik lees net dit in je andere topic.
    Ninapruts schreef:
    En dan zoek ik nog 3 grote boerderijen van 64x64, liefst met paardenstal of met weide waar paarden kunnen grazen.
    Vandaar deze PP, om je te laten weten dat ik heb gereageerd op je vraag door mijn vorige bericht te bewerken.
    SimLibby schreef:
    V EDIT,
    Nina, de afmeting is 64x64. Er zijn geen downloads gebruikt, ook niet van de store. Ik heb gebouwd met De Sims 3 en Beestenbende (zoals de opdracht vereiste). Bovendien had ik tijdelijk al de EP/AP's + store downloads verwijderd zodat ik zeker wist alleen materiaal van De Sims 3 en Beestenbende te gebruiken.
  • Opties
    ella47ella47 Berichten: 161
    juni 2013 aangepast
    Hallo. Lis0. Of imand anders die dit weet?
    Ik heb een vraag over een tutorial/cheat download, die ik heb gezien bij MTS.
    Ik bouw n.l huizen en dan vind ik het leuk om dingen te maken, die normaal niet in het spel zitten.
    Zoals een trap in 2 of 3 delen. Ik gebruik dan de code floorelevation. maar dan krijg je altijd gebroken muren, maar ook kleurverschil[ en dat vind ik dan jammer.
    Nu zag ik pas geleden een cheat bij MTS, waar je het mee weg kon halen net zoiete als die remove stencils en decoratie op voorwerpen. Maar ik kan bij MTS nergens die download terug vinden.
    Heeft iemand een idee waar het onder staat? groetjes Elly
  • Opties
    Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    juni 2013 aangepast
    Hoi Ella,
    Helaas ben ik niet heel bekend met de cheat floorelevation en ik heb altijd begrepen dat je het kleurverschil kunt oplossen door heel veel lampen op te hangen. Ik heb net even gezocht op mts maar ik ben de cheat/download ook nergens tegen gekomen.

    Hopelijk weet iemand anders de cheat te vinden :)
  • Opties
    ella47ella47 Berichten: 161
    juni 2013 aangepast
    Bedankt Liz. Met lampen kom je een heel eind, maar toch!. Ik begrijp ook niet dat ik het terug kan vinden. Ik was op zoek naar iets anders en toen zag ik die download er tussen staan. Later dacht ik: wel handig, vooral als je veel huizen bouwt. Toen ik een paar dagen later keek, zag ik het niet meer. Misschien wel gedroomd, Maar ik probeer nog even op het forum bij MTS. in ieder geval nog bedankt. GR. Elly
  • Opties
    Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    oktober 2013 aangepast
    Misschien weten jullie het al (door mijn tentamens ben ik net pas weer “online”) maar TSR is compleet vernieuwd en alle items zijn gratis. Het is ook niet meer vereist om lid te worden of in te loggen om items te kunnen downloaden :D

    Binnenkort zal ik een nieuw bericht posten met mijn favoriete downloads sets (van mijn simblr) aangezien het vrij rustig is hier :)
  • Opties
    RoosringenierRoosringenier Berichten: 1
    april 2014 aangepast
    Heehee, ik zoek een leuke beanie voor een vrouw. Ik kan niks leuks vinden :(

    liefst met een tekst erop zoals: whatever,

    thankyouuu :D
  • Opties
    Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    juli 2014 aangepast
    Sorry dat ik zo lang afwezig ben geweest. Ik ben de afgelopen tijd bezig geweest met afstuderen en heb twee weken geleden mijn HBO bachelor behaald! Volgend jaar ga ik een master aan de universiteit volgen :)

    @ Roosringenier

    Misschien heb je ondertussen al beanies gevonden maar ik heb er nog een paar op een rijtje gezet voor je ;)

    Beanie met tekst van JS Sims
    Beanie van mts
    Colorful beanies
    Knitted beanie
    20 beanies

  • Opties
    Gollem010Gollem010 Berichten: 6
    Ik heb hier een download site voor Auto's voor sims2 en 3.
    http://www.freshprincecreations.com/sims3downloads.htm
    xovy9at8kq9t.jpg


Log In of Registreer om te reageren.
Return to top