Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

EA games zoek is een oplossing naar jullie problemen!!!

«1
jennakejennake Berichten: 57
Ja het is stillekes afgezaagt maar vind persoonlijk dat ze van de ea uit is eerst oplossingen zoeke naar foutcode 12 en al die andere zeik problemen!!!!

Erg hoeveel geld erinsteek en je kan nog geen half uur fantsoenlijk spelen!! ben het serieus moe hoor.

om de 2maanden of zelf om de maand komt er ofwel een nieuw accesoire pakket uit ofwel een uitbreiding maar het blijft allemaal problemen geven en vroeger speelde ik gemakkelijk bena elke dag, nu tja om de 2 weken speel ik nog is om te proberen!

heb al email gestuurd en ze hadde mij 'zo gezegt de oplossing ' gegeven maar het haalt geen zak uit!!

altijd maar alles afgooien en weer installeren maar het helpt niet!!

pff ben echt kwaad opt moment!

Reacties

  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    januari 2013 aangepast
    Eh... wat is nu precies je probleem? Het is logisch dat er meer problemen zijn bij een gecompliceerdere uitgave van De Sims-reeks. (In dit geval dus De Sims 3) dan bij haar voorgangers als De Sims 2. Je kunt je problemen hier kwijt op het forum, maar een nieuw topic openen om je onvrede te uiten gaat misschien een beetje ver (?)
    Bovendien is het misschien makkelijker om de Nederlandse grammatica aan te houden, aangezien je hier een raar Germaans taaltje brabbeld (niet vervelend bedoeld) waardoor menigeen je waarschijnlijk niet goed begrijpt... :XD:
  • Opties
    jennakejennake Berichten: 57
    januari 2013 aangepast
    naar mijn wete spreek ik hier nog duidelijk nederlands ofwel snapt ge niks ervan. ja ik ben zeer gefrustreert wat ook dood normaal is!

    De meest gekende problemen natuurlijk eh. die foutcode 12 al zeker en vast . maarja as u vind dat dit een nutteloze post is tja

    dan antwoord ik er nog niet meer op na deze hier.

    ongeloofelijk!
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    januari 2013 aangepast
    Ik begrijp en ken je frustraties. Voor jou hoop ik dat je ze snel kwijtraakt want uiteindelijk heb jij hier last van. Niet EA. Ook al heb je gelijk wat mij betreft (gelijk hebben is nog nooit zo frustrerend geweest!).

    Gelukkig zijn er een hoop vindingrijke en behulpzame simmers, op dit forum en vele andere forums, die dagelijks hun best doen mensen met sims problemen te helpen en vaak komen ze ook met bruikbare oplossingen.

    Als je, tot op een bepaalde hoogte, accepteert dat De Sims nu eenmaal problemen en bugs kent, raak je misschien niet meer zo gefrustreerd en teleurgesteld. Je stelt je verwachtingen iets bij. En misschien dat je dan weer meer plezier beleefd aan De Sims 3.

    Of je besluit nu voor jezelf dat je er genoeg van hebt. Dat kan ook natuurlijk. Mensen die graag blijven hangen in hun frustraties, tja, met die mensen, daar kan ik niet zoveel mee omdat wat je ook zegt, het meestal dan aan dovemansoren is gericht. Ze zijn er niet op gericht iets (frustratie) te verwerken en (problemen) op te lossen maar erop gericht te klagen. Die mensen zullen het ongetwijfeld heerlijk vinden dat ze (soms) gelijk hebben, maar daar koop je in sommige gevallen helemaal niets voor!

    Voor wat betreft foutcode 12 kan je eens hier kijken.
    http://simsexpressie.weebly.com/tip-15-foutcode-12.html
  • Opties
    jennakejennake Berichten: 57
    januari 2013 aangepast
    ik speel the sims al vanaf het begin. heb elke spel ervan. en ik ken de bugs , daar stoor ik mij totaal niet aan omdat ik dat begrijp. mij ligt het gewoon aant feit dat die foutcode en the sims werkt niet meer optreed na een half uurtje spelen. heb al via email contact gehad met ea en hun stappen opgevolgt. en mijn pc voldoet aan de normen.

    ga die link bekijken en zien wat het opbrengt.

    heb hier nog niet op zo'n manier mijn frustraties via een post meegedeeld.
  • Opties
    RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    januari 2013 aangepast
    Mja, ik sta toch wel achter je. Ik vind dat EA heel erg makkelijk en commercieel denkt. Vooral zoveel mogelijk verkopen, zonder enig oog op de kwaliteit. Ik snap bijvoorbeeld ook niet hoe bepaalde patches gelanceerd konden worden bijvoorbeeld. Patch 1.42 was een rechtstreekse nachtmerrie wereldwijd. Wat bezielt je dan om dit toch te lanceren? Ik vraag me af of ze überhaupt nog iets aantrekken van wat beta testers zeggen.
  • Opties
    Jacobie123Jacobie123 Berichten: 276 Kwebbelend Kind
    januari 2013 aangepast
    EA denkt aan GELD en aan niet anders, er zijn heel veel mensen die de sims 3 erg leuk vinden, dus EA maakt live broadcasten, trailers, zet foto's en zo verder over nieuwe uitbreidingen, zo worden die heel aantrekkelijk. Super veel mensen kopen die 'leuke' uitbreiding dan maar meer dan de helft van de mensen stellen dan vast dat het spel niet werkt naar behoren, dus ze contacteren EA, zoals EA zelf altijd zegt :roll: , maar die verspillen hun tijd daar niet aan, die zeggen 'foert, het kan ons geen bal schelen, ze hebben het gekocht en wij hebben er geld aan verdiend' en dat vind ik schandalig!!! GELD GELD en nog eens geld!!!!!!!! Dat is het enige waar EA aan denkt!
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    januari 2013 aangepast
    En terecht. EA heeft het afgelopen decennia een enorme bloeiperiode doorgemaakt. De Sims 2 was een enorme binnenkomer in de game-industrie. Ik vind het niet gek dat ze alle duizenden medewerkers daar goed voor willen betalen. En dat er bij betere versies meer fouten voorkomen, lijkt mij niet meer dan logisch. Daar is dan ook een uitstekende helpdesk die mij al meerdere malen fantastisch heeft geholpen. Big-Business, daar draait het om. En zeg nou zelf, wat zou jij doen als jij aan het hoofd stond van EA? Ik zou het wel weten...!
  • Opties
    jennakejennake Berichten: 57
    januari 2013 aangepast
    @ winterbaron

    bugs en 'kleine' foutjes zijn normaal en daar is altijd kans op maar foutcode 12 dat om het half uur voorkomt is NIET normaal. of vind je dat wel normaal?

    ik vind het een ergernis. daar zouden ze beter hun tijd aan besteden. met alle uitbreidingen en accesoire pakketen is ne mens toch goed zoet eh. altijd leuk als er nieuwe dingen komen maar toch niet het belangerijkste. zou het niet erg vinden als er meer dan e half jaar geen nieuwe spellen uitkomen maar dat ze een oplossing vinden voor die foutcode.

    en zeker als ze weten dat het over de hele wereld en bij zo goed als iedereen voorkomt.

    maar ja das mijn mening
  • Opties
    RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    januari 2013 aangepast
    @ Winterbaron: "Terecht want Big Business?" Echt? Dus als jouw computer morgen van ellende uit elkaar flikkert zeg jij: "Oh nou, zolang de fabrikant er maar goed aan heeft verdiend is het terecht!" Dacht ik niet, dan zeg jij ook: "**** it, ik wil mijn geld terug of hulp."

    Nou, je geld ga je niet terugkrijgen. Uitstekende helpdesk? Waar? Gisteren las ik een zin die wel de waarheid raakt: "As rumbutter said, most of us are just concerned citizens (of whatever country) that have learned that we get farther by helping ourselves then to count on the EA tech support employees." In het Engels inderdaad, want het is wereldwijd flut met de hulp van EA zelf.

    De fora worden geleid door betrokken consumenten, de moderators zijn eveneens betrokken consumenten. Zijzelf kunnen überhaupt amper in contact komen met EA (zo zijn er nog steeds twee moderators waarvan één het nooit had mogen zijn en de ander er al maanden geleden uitgekotst is). De enige EA-werknemer van deze website, is veranderd van een betrokken en behulpzame leider naar iemand die zich te goed voelt om te helpen of zo nu en dan haar gezicht te laten zien. Het interesseert EA Benelux gewoon geen reet, en zoals je al zag: nergens geeft EA ook maar iets om haar klanten.

    Dat is prima als je een Chinese imitatie voor vijf euro hebt gekocht bij de Bart Smit. Maar er zijn mensen, onder andere ik, die misschien wel duizend euro hebben uitgegeven voor de gehele Sims reeks, en we worden gewoon in de kou gezet. "Los je eigen gezeik (met onze spellen) maar op." En dat kan ik nog enigszins begrijpen, maar aangezien een groot deel van de fouten geen gebruikersfouten zijn, maar ontwerpersfouten, ligt de bal bij hen en moeten ZIJ het oplossen. Dat mag ook wel voor dit geld. Maar tot op de dag van vandaag vertikken ze het. Ze blijven uitkomen met het liefst zoveel mogelijk (matige) uitbreidingen zodat ze meer kunnen verdienen, en kwalitatief uitermate slechte patches die soms meer problemen opleveren dan ze oplossen.

    Prima dat dit het waard is voor jou, zolang ze maar zoveel mogelijk verdienen. Maar een groter deel van de wereldwijde community is gewoon diep teleurgesteld. Om met een andere quote van gisteren te eindigen: " It's frustrating how they (EA) hide from the community and refuse to take responsibility for their shoddy products."
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    ^ We hebben al maanden een andere communitymanager.
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    januari 2013 aangepast
    Ik wou net zeggen.. Ritchie, als je het niet eens bent met de werkwijze of functie van sommige mensen, zeg ze dan met naam en niet zo achter diegenes rug om. Dus over welke twee moderators heb je het?
    Als je het over Nita hebt als iemand die haar gezicht niet meer laat zien, nou dat is begrijpelijk aangezien zij niet meer bij EA werkt als community manager en dus ook geen verantwoordelijkheden meer heeft hier..
  • Opties
    RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    januari 2013 aangepast
    @ Nefje: heb het serieus moeten opzoeken op Google want op deze website kon ik er niets over vinden. Dank voor je heads up, zo blijf ik ook up to date.

    @ Turtly: Ik heb niet noodzakelijk een probleem met de werkwijze van moderators zelf, maar met de manier waarop EA deze website onderhoudt. De twee 'moderators' waar ik het over had zijn Fems en MarkSP2 (bron). MarkSP2 is een doodgewone member die om welke reden dan ook ineens meer privileges zou hebben, wat natuurlijk niet netjes is. En jullie zelf hebben gezegd dat Fems al tijden niets van zich heeft laten horen, maar zij haar status niet kan verliezen omdat het contact met EA niet lekker verloopt. Dat is niet jullie schuld, en dat is ook geen aanval op jullie, de moderators, gericht. Maar LeeRoy en Deborah's oude account waren binnen twee minuten opgelost toen Anita nog actief meedeed. Tegenwoordig moeten we soms weken wachten voordat een nieuw forum eindelijk aangemaakt is. Etc.

    Snap best dat het voor jullie misschien wat gevoeliger ligt als ik kritiek lever, jullie zitten dichter bij EA en ontmoeten, nou ja, schijnbaar Jordy dus, regelmatig. Maar dit is wat ik niet snap: ik ken Jordy wel een beetje, en het was een heel actief lid op Simparool inderdaad en ook van de oude Sims 1 website nog, geloof ik. Heel actief, heel spontaan, heel aardig. En dan nemen ze hem aan, en dan stopt hij met reageren en stelt hij zichzelf hier geen eens voor als nieuwe community manager. De fansites kregen een mailtje dat Anita vertrok, en de officiële website mag stikken en hoort helemaal niets.

    Ik denk dat een groot deel van de problemen binnen De Sims 3 ligt in het feit dat EA werkelijk geen één link heeft met haar daadwerkelijke consumenten of zelfs haar eigen websites. Zouden ze überhaupt weten wat er speelt? Niet alleen hier maar wereldwijd. Ik denk dat als de ontwikkelaars zelf op de fora zouden komen, en de community managers daadwerkelijk betrokkenheid en interesse tonen, het hele imago omtrent EA veranderd zou worden. Want er is echt een hele hoop kritiek en dat is jammer, want de fundering van de spellen zijn goed. De uitwerking en ondersteuning verpesten het.

    Niet slecht bedoeld, ik hoop gewoon dat het verandert. Heb al vaker gehad dat ik zeg; "kom op nou, jongens." Ik wil niet dat iemand permanent deze website beheert en helpt, want we kunnen dat zelf ook wel. Maar als bedrijf, toon betrokkenheid. Toon enthousiasme. Help mijn part eens per drie dagen eens iemand. Wees dankbaar voor de mensen die heel veel helpen, zoals SimLibby of LinSyl, toch wel grootheden op deze website die uren per week stoppen in het helpen van de klanten van EA. Het zou toch een verschil kunnen betekenen die zowel het imago als moraal van iedereen. Het is echt een ontzettend gemiste kans.
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    Ik vraag me af of die lijst nog wel waarde heeft in de zin van of alle accounts op die lijst wel extra rechten hebben. Het kan ook zo zijn dat die rechten al zijn weggehaald maar dat ze nog op die lijst staan. Maar goed, MarkSP2 liep stage bij EA en kreeg daarom tijdelijk wat extra rechten. Jordy liep ook eerst stage en is daarna communitymanager geworden. Ik denk dat het takenpakket van de communitymanager gewoon in de jaren anders is geworden. Vroeger was alles nu eenmaal anders. Zo stond er op de officiële site toen zelfs een keer een oproep dat een Nederlandse fansite teamleden zocht (in 2004 geloof ik). Zoiets kan je je tegenwoordig haast niet meer voorstellen, maar dat lijkt me tegenwoordig ook niet meer nodig. Fansites zijn tegenwoordig een stuk beter in staat om zelf teamleden aan te trekken.

    En zo past het misschien ook meer in deze tijdgeest dat de taken van de communitymanager zijn verschoven. Ik zie persoonlijk ook niet echt een reden waarom SimGuruJordy zich had moeten voorstellen. Hij plaatst overigens ook al maanden de Nederlandse communityblogs, dus bij de leden die hier actief zijn is die naam in ieder geval niet onbekend. Veel andere dingen worden tegenwoordig ook geregeld vanuit Amerika, waardoor EA Benelux nu eenmaal minder kan ingrijpen. Overigens zijn er wel een aantal SimGuru's die redelijk regelmatig posten op het Engelstalige fora. Ze hadden daar ook actieve moderators, maar veel daarvan zijn opgestapt wegens onder meer de heersende negativiteit op het forum. Zij proberen zich ook zo goed mogelijk in te zetten zonder dat daar iets tegen over staat, dus om hen nou af te zeiken voor iets waar ze niets aan kunnen slaat nergens op. Men zou juist de inzet van vrij.will.igers (wordt anders gecensureerd) en andere actieve leden meer moeten waarderen.

    Natuurlijk zou er het een en ander verbeterd kunnen worden bij EA, maar het heeft geen zin om naar mensen te wijzen die daar niets mee te maken hebben of niets aan kunnen doen.
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    januari 2013 aangepast
    Ik denk dat we nu nogal afdraven van het oorspronkelijke onderwerp. Natuurlijk bewonder ik leden als Simlibby, Linsyl, Smoesie en zo zijn er nog vele anderen (waaronder ikzelf,) die mensen hier proberen te helpen. Maar: Ik denk niet dat dat als vervanging gezien mag worden van EA. - Heb ik ook niks van gezegd. Ik vind overigens dat dit Forum uitstekend onderhouden wordt en dat het wél een goede vervanging is op de originele Dagboeken, gepubliceerd op de site van De Sims 2.
    En ik denk tevens, dat jullie ook één grote fout over het hoofd zien. Met alle respect, maar er zijn uiteraard problemen met De Sims 3, waar je natuurlijk hulp voor nodig hebt, Foutcode 12 is er daar één van. Ook iedere computer reageert anders met De Sims 3, een spel wat veel ruimte nodig heeft en energie vreet. Er zijn ook problemen die je zelf kunt oplossen zonder daar honderden topics voor te openen in dit Forum.

    Er zijn veel vragen die zó simpel op te lossen zijn dat ik denk dat het te overdreven is om daar voor een nieuw topic te openen. Het is en blijven vragen, maar dan heb ik ook een vraag te stellen: Als je zelf even verder leest in de bijsluiter, kun je die vraag dan ook zelf oplossen? En daar zijn ook veel mensen te lui voor. Fantastisch dat veel mensen daar aandacht aan besteden, maar het is niet nodig. En ik denk dat die fout vaak wordt gemaakt (- Niet dat ik daar zelf totaal niet aan schuldig ben, overigens).

    En als je al die kleine foutjes optelt bij de ECHTE problemen die hulp vereisen, kom je inderdaad op een enorm getal. En ook als je zelf de tijd niet neemt om het uit te zoeken, tsja... dan werkt dat op je zenuwen. Er zijn genoeg mensen die zich ergeren aan de houding van EA op onze problemen. En dan zeg ik: Zoek geen hulp bij het bedrijf, maar zoek hulp bij je logische verstand, het Forum of de Helpdesk. Vergelijk het met een enorm Hotelmanagement dat over de hele wereld honderden vestigingen heeft. Als er dan ergens in een van de kamers van een van die hotels een kraan lekt zal het hoofdkantoor zich daar geen zorgen om maken. En die honderden hotels met honderden kamers kunnen dan nog niet eens vergeleken worden met de grootte van het bedrijf EA en de miljoenen verkochte games van De Sims (1/2/3) en andere games in het verlengde van het bedrijf. En als je dit niet begrijpt, stel dan de volgende vraag aan jezelf: Wil ik het niet begrijpen? Want ik denk dat dit voorbeeld een representatief voorbeeld is in verhouding tot de grote problemen die hier aan de orde zijn.

    Stop nou met het openen van haattopics op een oorspronkelijk "Hulp"-forum van de officiële site van De Sims 3. Ik denk dat dat niemand helpt, bovendien jezelf niet, aangezien je je er zelf alleen maar over gaat opwinden en anderen er tegenop gaat zetten.
    Ben je boos op EA? Prima.
    Vind je dat er (te) veel problemen zijn omtrend de Sims 3? Prima.
    Schiet ik er dan wat mee op hier nutteloze Topics te plaatsen? Nee.
    Daar schiet niemand wat mee op...
  • Opties
    jennakejennake Berichten: 57
    januari 2013 aangepast
    @ winterbaron

    ik heb al veel problemen zelf opgelost en ik zoek vaak heel vaak naar oplossingen hier op het forum zonder een topic te openen.

    vind u trouwens een onvriendelijk persoon, want wat ik hier lees, lijkt het erop dat jij het allemaal weet.

    en die foutcode 12 tips heb ik al allemaal opgevolgt en gedaan wat er bij geschreve stond maar ja het helpt niet.

    maar aangezien jij het zo simpel vind los het dan maar is op eh!

    heb ea ook al gemaild maar duurt toch een ***** maand eer ze een antwoord sturen dus jah das al gauw 2maanden heen en weer gemail voor een emailke te ontvangen voor gewoon alles er aftegooien en weer te isntalleren gelijk het op de site staat. ja eeuh had ik al eerder gedaan ze.

  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    Ik heb geen idee of het helpt, maar heb je al geprobeerd om cache bestanden te verwijderen? Het kan zijn dat sommige bestanden in je spel corrupt zijn waardoor dit fouten in je spel voortbrengt.
    Of misschien 'opslaan als' in plaats van gewoon opslaan?
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    januari 2013 aangepast
    Winterbaron, mensen hebben recht om te klagen als ze vinden dat de kwaliteit van de games achteruit gaat. Alleen als EA weet dat we niet meer accepteren dat er zo veel fouten in het spel zitten, zullen ze er iets aan doen. Als de games zulke fouten blijven hebben, zal hun verkoop achteruit gaan. Ikzelf koop slechts uitbreidingspakketten vanaf er een update is, omdat ik weet dat er sowieso fouten in zitten, dat kan toch niet? Als sims 4 uit komt weet ik zelfs niet of ik dit zou kopen... En ik ben een trouwe simmer, die al sinds het begin van sims 2 'verslaafd' is aan het spel. Uit mijn ervaring gaat de kwaliteit inderdaad achteruit.
    En Winterbaron, er worden inderdaad af en toe topics over hetzelfde onderwerp gemaakt, maar de moderators (of anderen) wijzen die persoon er altijd (vriendelijk) op dat dit niet de bedoeling is. Sommige forumgebruikers zijn best jong en dit is vaak de eerste keer dat ze op een forum zitten. Ze kennen de forumregels dus nog niet, dit moet je door de vingers zien. Pas als iemand dit herhaaldelijk doet is er een 'probleem'.
    Tenslotte wil ik ook nog dit kwijt: jennake spreekt helemaal niet Germaans, maar het is inderdaad de bedoeling om hier AN te spreken (schrijven). Je kunt dit ook op een andere manier zeggen.

    Renée
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    januari 2013 aangepast
    @ Jennake,

    Nu vraag ik me het volgende af. Is dit Topic geopend (gezien de titel) om je onvrede te uiten, of ligt de achterliggende gedachte toch nog steeds bij die foutcode 12 (waar ik steeds meer het gevoel van krijg)? Als dit namelijk als vraag is bedoeld, kun je mij (en de rest) niet kwalijk nemen dat ik het verkeerd begrepen heb. Eerst verwijs je naar het slechte functioneren van de games van EA, dan draaf je steeds verder door op foutcode 12. Als dat laatste het geval is, kun je ook enkel dáárvoor een Topic aanmaken, dat is makkelijker voor ons allemaal...
    Voor die betreffende foutcode kun je gewoon hier kijken voor een oplossing: http://tarac.weebly.com/foutcode-12-en-15.html

    @ Renee030303,

    Ik denk niet dat EA zich hier iets van aan trekt. Bovendien denk ik ook dat de gemiddelde consument zich niks aan trekt van de eventuele fouten die het spel zou kunnen bevatten. Ik denk dus dat daar het probleem niet zit. Bovendien ondervindt niet iedereen zo veel fouten in het spel, en in veel gevallen ligt bij de consument zélf de fout. De Sims 3 zit gecompliceerder in elkaar dan haar voorgangers, en niet aan alle fouten kan EA wat aan doen. Er zijn ook zo veel Simmers die De Sims 3 per direct installeren op een computer met te weinig vrije harde schijfruimte. Dan vind ik het niet meer dan logisch dat het spel fouten verschaft tijdens of na het spelen. We kunnen ook terug naar de oude versie (zonder problemen): De Sims (1). Maar als ik dat woord zeg, komt half Nederland met hooivorken op me af. Begrijp me niet verkeerd, maar het hoort erbij, en in feite kan niemand er wat aan doen. EA is niet zelf verantwoordelijk voor alle fouten, daar ligt misschien een denkfout.

    En over het Topic: Als je meer informatie wilt weten over Foutcode 12 kun je dat gewoon, straight to the point vertellen, zonder erom heen te draaien dat wellicht EA verantwoordelijk is voor het probleem, want ik zie de meerwaarde daar niet van in... :-)
  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    januari 2013 aangepast
    @ Winterbaron,
    Ten eerste vind ik dit geen nutteloos topic, want ze uit haar gevoelens op een best redelijke wijze, ze heeft juist problemen met de grote fouten in het spel, waardoor ze een spel van ten minste 40 euro niet goed afspeeld, ben je net lekker bezig valt het spel herhaaldelijk uit, je moet dan l meer dan tien minuten wachten voordat het weer opgeladen is.

    Ten tweede vind ik het een zeer trieste zaak, als vele mensen bij de verkopers klagen en de verkopers niet thuis geven, te belachelijk voor woorden dat ze niet eens geven om de echte die hearts van het spel.

    Ten derde Moet je toch wat anders leren omgaan om kritiek te gaan uiten op de mensen hier, die eenvraag/ probleem stellen, waar jij het niet mee eens bent,Je kraakt meteen de vraag af en reageert er erg bot op,

    Ten vierde als de vraag ding niet gedoogd wordt op het forum, dan zijn er hele goed moderators die er dan heel snel een slotje op gooien.

    Je mag best je mening uiten, maar doe dat dan niet op een te erge betweterige manier ;-)
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    januari 2013 aangepast
    Geen problemen hier hoor, ik snap ook niet echt waarom je je zo boos maakt hier op het forum, je moet EA gewoon soort van bombarderen met de problemen waar je tegen aan loopt. Gewoon elke dag een mailtje sturen. De anderen met deze problemen ook mailtjes gaan sturen. Dan snappen ze vanzelf wel dat het probleem algemeen is en dan doen ze er wat sneller iets aan.

    maar zoals ik al zei: ik heb geen problemen..bij mij loopt hij pas vast na het opslaan tijdens het afsluiten.
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    januari 2013 aangepast
    @ Koenak1,

    Als ik bot overkom, wil ik daarvoor mijn excuses aanbieden, dat is natuurlijk nooit de bedoeling geweest. Dat ik betweterig overkom, sla ik echter meteen in de wind, want dat vind ik een loze beschuldiging. Het enige wat ik heb gezegd, is dat er, als er zich fouten voordoen in het spel, begrip voor is, en dat EA daar niet de schuld van hoeft te krijgen. Bovendien vind ik het beschuldigen van EA een beetje achterhaald. Als je bij de Albert Heijn een glas koopt, en je laat die vervolgens uit je handen vallen, kun je daar de Albert Heijn niet van beschuldigen. Als je zit met een probleem kun je dáár een Topic voor aanmaken, maar het heeft geen zin daar om heen te draaien door middel van een beschuldiging van EA, en een titel die luidt: "EA games zoek is een oplossing naar jullie problemen!!!" Ik zou echt daar graag de meerwaarde van willen weten. Tuurlijk, ik keur niet alles goed wat EA de afgelopen tijden heeft veroorzaakt, maar om daar Topics voor te openen op nota bene een "Fan-Forum" heeft totaal geen zin.

    Dat ik de vragen afkraak vind ik ook klinkklare larie. Ik ben van mening dat ik alles ook redelijk heb verkondigd zonder er niet voor te zetten "Ik denk" of "Naar mijn mening". We raken weer steeds verder van wal in verband met de opening van dit Topic, naar aanleiding voor de slechte manieren hoe EA omgaat met kritiek en de "slechte" games van EA. Laten we daar eerst maar eens op verder gaan, dan elkaar hier te beschuldigen van betweterij en het afkraken van vragen.
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    winterbaron schreef:
    Als je bij de Albert Heijn een glas koopt, en je laat die vervolgens uit je handen vallen, kun je daar de Albert Heijn niet van beschuldigen.
    En als dat glas al beschadigt is voor je het vastpakte/gebruikte? Wat dan? Wie is er dan in fout?
    De fout ligt vaak wel degelijk bij EA. Ikzelf heb ook problemen met mijn spel. :roll:
    Ik installeer patch 1.47 (heb daarvoor eerst alle CC verwijderd, zoals het moet), en ineens is mijn hele De sims 3 map leeg, (bijna) alles kwijt. Ligt dat aan EA of aan de consument? Oké, ik had (nog meer) backups kunnen maken, maar normaal gaat die map met een patch nooit leeg...

    Ik installeer Bovennatuurlijk, en mijn sims loopt helemaal vast en blokkeert de hele tijd, heb ik anders nooit, mijn computer kan het altijd perfect aan. Heb zelfs wat andere uitbreidingen verwijderd, en nog bleef mijn spel traag en blokkeren, sommige werelden laden niet. Dan verwijder ik Bovennatuurlijk en doet mijn spel het weer (bijna) perfect....
    Sorry, als dat aan mij ligt, had ik dat wel door, ligt vaak wel degelijk aan EA.

    OK, De sims 3 is een zwaar spel, inderdaad logisch dat het voor problemen zorgt. EA zou zijn/haar spellen gewoon beter moeten testen op verschillende computers, in combinatie met verschillende patches, en in combinatie met andere uitbreidingen... In plaats jaarlijks 3 uitbreidingen uit te brengen kunnen ze er beter 2 uitbrengen en meer tijd besteden aan het voorkomen van bugs in plaats van het oplossen ervan...

    En dan zijn er nog van die irritante kleine bugs. Je sim vindt de hele stad aantrekkelijk, de telescoop werkt niet, ...

    En hun helpdesk trekt (sorry) ook op niets... Dan vraag je iets, geven ze antwoord op een totaal andere vraag en moet je een maand wachten op het volgende nutteloze antwoord. En soms zeggen ze dan ook nog eens "Wij helpen u enkel verder als u last heeft van technische problemen. Case closet". Sorry, als je dat helpdesk noemt...
    ... naar aanleiding voor de slechte manieren hoe EA omgaat met kritiek en de "slechte" games van EA. Laten we daar eerst maar eens op verder gaan, dan elkaar hier te beschuldigen van betweterij en het afkraken van vragen.
    Net zei je nog dat het meer en meer om foutcode 12 ging...?
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    januari 2013 aangepast
    - Excuus voor de Powerpost.
    ^ Smoesie,
    Dat is mijn probleem, ik weet niet meer
    waarvoor dit Topic is geopend. Eerst wordt
    er haat en nijd verspreid tegen de Sims 3, vervolgens,
    gaan we over op Foutcode 12. Ik raak hier dus van de
    weg, zoals ik hier al eerder heb gezegd.

    - Over dat glas gesproken, als dat glas is beschadigd is uiteraard
    Albert Heijn de schuldige. Nu is het alleen niet zo dat als je een
    Sims 3-uitbreidingspakket koopt, het pakket is beschadigd. Nee, het
    vermogen van je PC en andere bugs in het spel kunnen voor problemen
    zorgen, en daar is EA niet de schuldige van. Bovendien zijn de discs
    beveiligd, waardoor ze moeilijker kunnen worden overgenomen.
    Als het glas niet is beschadigd, maar thuis kuren vertoond is
    Albert Heijn niet schuldig, maar verantwoordelijk. De producent
    van het glas is dan wel schuldig. Ik denk alleen niet dat dat in
    deze situatie het geval is, aangezien we hier spreken over patches
    en andere fouten in het spel die niet iedereen ondervindt. Als iedereen
    problemen zou hebben had EA daar wat aan moeten doen. Kortom: Als sommige
    mensen wel fouten ondervinden en sommige niet, dan kan de fout óf bij jezelf
    liggen, of bij je PC. EA is verantwoordelijk voor het spelen van de game,
    maar niet voor eventuele fouten die het spel kan vertonen. Je kan natuurlijk
    ook gewoon pech hebben, of net een stapje over het hoofd hebben gezien...
  • Opties
    IndependencdbeIndependencdbe Berichten: 1 Brabbelende Baby
    januari 2013 aangepast
    Ik kan niet meer in mn game zelf inloggen , telkens heeft hij foutmelding
    Verkeerd E-mail adres of wachtwoord is verkeerd

  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    @Winterbaron
    Stop toch eens met EA zo te verdedigen. :? Oké, ze maken geweldige spellen, daar ben ik het mee eens.
    Ikzelf heb normaal nooit problemen. Nooit, geen enkele bug, geen enkel probleem, niets. Aan mijn computer ligt het dus niet. Maar met Bovennatuurlijk en patch 1.42 en 1.47 (patch 1.39 ook zelfs denk ik) heb ik ineens wel problemen... Meer mensen zelfs.
    Dat dat aan mij of die andere mensen zou liggen klopt echt niet... Het ligt dan gewoon echt wel aan EA hoor...
    Bovendien zijn de discs beveiligd, waardoor ze moeilijker kunnen worden overgenomen.
    Wat bedoel je daar mee? Ik kopieer geen spellen voor als je dat dacht...
    Als het glas niet is beschadigd, maar thuis kuren vertoond is Albert Heijn niet schuldig, maar verantwoordelijk. De producent van het glas is dan wel schuldig. Ik denk alleen niet dat dat in deze situatie het geval is, aangezien we hier spreken over patches en andere fouten in het spel die niet iedereen ondervindt
    EA is zowel de 'eigenaar' van De sims 3 als patches... En is daar dus ook 'verantwoordelijk' voor. Als veel mensen problemen ondervinden met patches is EA daar 'verantwoordelijk' voor. En het glas is toch ook niet bij iedereen beschadigd?
    Kortom: Als sommige
    mensen wel fouten ondervinden en sommige niet, dan kan de fout óf bij jezelf
    liggen, of bij je PC. EA is verantwoordelijk voor het spelen van de game,
    maar niet voor eventuele fouten die het spel kan vertonen.
    De producent van het glas is verantwoordelijk voor beschadigd glas, maar EA zou dan niet verantwoordelijk zijn voor een spel dat bij x % van de mensen niet goed werkt?
    Je kan natuurlijk ook gewoon pech hebben, of net een stapje over het hoofd hebben gezien...
    Pech? Een spel van 30 euro hoort normaal te werken... Mag normaal niet van pech of geluk afhangen.
    En ik heb voor zover ik weet niets over het hoofd gezien. Ik heb enkel last van Bovennatuurlijk en de laatste patches. Heb Bovennatuurlijk verwijderd en heel mijn spel geherintalleerd, t.e.m. patch 1.36. Heb nu geen problemen meer (buiten dat Sunset Valley om de een of andere reden niet meer laadt). Wat zou ik over het hoofd gezien kunnen hebben? Heb al het mogelijke gedaan maar Bovennatuurlijk en de laatste patches blijven voor problemen zorgen...
    Als patch 1.36 niet voor problemen zorgt, en 1.47 ineens wel, dan ligt de fout dat patch 1.47 niet werkt aan EA, niet bij mij. Als de fout bij mij zou liggen zou patch 1.36 ook niet werken. Toch?
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    januari 2013 aangepast
    ^ En dat is precies wat het probleem is, het spel heeft bugs een maand later komt er de oh zo goede patch uit en het spel heeft meer bugs, ben blij dat de patch 1.47 niet geinstaleerd kan worden bij mij, wacht denk ik nog even. Ondanks dat heb ik ook last van kleine problemen
    maar gelukkig geen uitval verschijnselen @ Winterbaron, het kan zijn dat je niet bedoeld betweterig over te komen, maar het klinkt in je teksten wel zo, misschien toch proberen anders te verwoorden en als je niet meer weet waar een topic over ging, lees dat gewoon het eerste bericht, doe ik ook altijd, dan weet ik wat ik erbij moet typen.
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    januari 2013 aangepast
    @ Koenak,

    Ik denk dat je me niet helemaal begrijpt. Dit Topic is geopend aangezien TS kwaad is op EA omdat er, zo gezegd, zich vervelendigheden voordoen zoals Foutmelding 12 en "meer gezeik" zoals hij/zij dit zo prachtig weet te benoemen. Vervolgens wordt daar meerdere malen op gereageerd en gaat deze kwaadheid over in eigenlijk een onschuldige vraag over Foutcode 12 waar ik al eerder op heb gereageerd. Dus ik begrijp niet meer wat het probleem is... Ik denk dat TS en de anderen hun punt wel hebben gemaakt...

    @ Smoesie,

    Ik verdedig EA niet, ik zeg alleen dat ik ze begrijp. Bovendien benadruk ik, dat het verspreiden van haat/nijd-Topics, volgens mij, niet gepast en handig is op nota bene een "Fan-Forum" van De Sims 3. Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar ik kan (nog steeds) niet begrijpen wat dat voor zin heeft. Iedereen mag klachten hebben, maar op deze manier tegen andere hulp in gaan, vervolgens om het eigenlijke doel heen draaien, ik begrijp dat niet.
    Ik denk dat TS niets te klagen heeft, er is al een oplossing voor Foutcode 12 gegeven.

    Vervolgens gaan we over naar het "Hotel"-principe. Ik heb gezien dat jullie vaak citeren, dan citeer ik de volgende vergelijking waar nog niemand op heeft gereageerd (waarschijnlijk omdat het ook een reëel beeld is ten opzichte van de werkelijkheid. Ik citeer:
    Stel dat er een wereldwijde hotelketen is die overal ter wereld honderden filialen heeft staan, en dat er in één hotel in één kamer de kraan lekt. Ik denk dat het hoofdkantoor daar niet wakker van ligt. Bovendien kunnen deze honderden hotels en honderden kamers nog niet eens tippen aan het enorme bedrijf EA dat jaarlijks miljoenen games over de hele wereld verkoopt.

    Kortom: EA zal zich hier weinig van aantrekken, en het valt te begrijpen dat ze ook niet wakker liggen van een aantal problemen die zich voordoen ten opzichte van de rest. Ik denk dat jullie vergeten hoeveel goede dingen er zijn aan De Sims 3, wat jullie nu als een soort HORRORspel doen laten voorkomen. En tuurlijk, ik kan jullie in bepaalde opzichten best begrijpen, maar hierop doordraven heeft geen zin. Ten slotte veronderstel ik dat het glazenverhaal (misschien ook in mijn opzicht niet goed verteld) niet helemaal is overgekomen. Welnu, als er een restaurant is die op één dag 1000 mensen te eten geeft, en er wordt één persoon X ziek, ligt het dan aan het eten van het restaurant? Het antwoord daarop is: "Misschien". Dit kan namelijk van een hele hoop factoren afhangen. Namelijk van het aantal mensen dat die dag hetzelfde voedsel heeft verorberd en daar ook (of niet) aan is ziek geworden, aan de weerstand van persoon X, en zo zijn er nog steeds een hoop tegenpolen voor te vinden. Als we dit gaan vergelijken met EA is dat exact hetzelfde. Als EA aan 1000 mensen een game verkoopt en bij één persoon loopt deze in dergelijke mate vast, is dat dan de schuld van EA? "Misschien". Ook dit hangt van een hele hoop factoren af. En voor het geval er weer vragen komen: Het kan afhangen van de soort PC, het kan afhangen van je manier van installeren, het kan zelfs liggen aan minuscule deeltjes van de ventilator. Het hangt van zoveel factoren af, dat je niet direct EA moet gaan beschuldigen. En Haat/nijd Topics aan te maken heeft al helemaal geen zin. Bovendien, elk mens maakt fouten, want een mens is ook maar een mens, een uitdrukking die jullie misschien wel bekend voor komt?
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    Pfff, heb geen zin om weer tegen je in te gaan... :XD:
    En wat als er van die 100 hotels nu eens 80 hotels tientallen kamers hebben met lekkende kranen? Wat dan? Want zo is het bij EA ook. Op het Nederlandse, Engelse, Franse, Duitse, Chinese, ... forum, OVERAL mensen die last hebben met het spelen van de sims.
    Over je restaurant: Wat als er elke dag meerdere mensen ziek worden? Wat dan? Exact weer hetzelfde als bij EA... Sorry.
    Het is niet één iemand die problemen heeft met het spelen van de sims zoals telkens in jouw voorbeelden. Het zijn er meerdere, overal en altijd...
    De Sims 3, wat jullie nu als een soort HORRORspel doen laten voorkomen.
    Volgens mij vinden de meeste mensen De sims 3 een fantastisch spel. En zijn ze gewoon teleurgesteld in EA door de vele fouten.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    januari 2013 aangepast
    Leuk dit topic...heeft EA zelf niets aan, want die lezen dit niet..
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    januari 2013 aangepast
    ^Goed gezegd! :mrgreen:

    Wel, laat ik ook even reageren op deze discussie (die naar mijn mening wat uit de hand aan het lopen is.)

    Ten eerste, ik snap perfect waarom jennake dit topic heeft aangemaakt. Zij wil haar frustaties uiten op het feit dat EA Games fantastische spelconcepten verkoopt, maar die vol zitten van de fouten. Volgens mij gaf ze 'foutmelding 12' gewoon als simpel voorbeeld van alle fouten die er inzitten. (en hoopte ze misschien dat er iemand hier een oplossing wist)

    Uiteraard ben ik van mening dat het goed werken van het spel voor een groot deel afhangt van je PC, maar ik heb al vaak genoeg gemerkt (zowel bij anderen als bij mezelf) dat als alle factoren die je spel kunnen beinvloeden in orde zijn, er dan nog fouten inzitten.
    Uiteraard kan er geen enkel spel zijn dat helemaal foutloos draait, maar in het geval van de Sims vind ik het wel nogal overdreven qua fouten.

    @Winterbaron: Ik snap ook helemaal niet waarom je zo hard EA Games probeert te verdedigen, want dat is daadwerkelijk wat je doet. (Zo kom je toch over)
    Er is al vaker gemerkt hier op het forum dat je posts soms wat overdreven kunnen zijn.
    Het kan gerust zijn dat je helemaal niet betweterig wil overkomen, maar zo kom je daadwerkelijk echt wel over.

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top