Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Speel jij The sims nog?

Reacties

  • Opties
    mammalou1975mammalou1975 Berichten: 57
    november 2009 aangepast
    op dit moment speel ik het niet heb het af en toe wel gedaan. soms zit ik er wel weer aan te denken om het er weer op te zetten want ik vind superstar en abracadabra leuk om te doen en het is best grappig weer om te zien, dus ik hou mijn spellen wel :D:D:D:D

    groetjes mammalou
  • Opties
    GodlikeGodlike Berichten: 1,476 Vrolijke Volwassene
    november 2009 aangepast
    Kevin_Sikk schreef:
    Godlike schreef:
    ^ Dit is het TS1 forum he. :P

    Ik luister nu TS1 muziek, de nostalgieee. <3

    Dat doe ik ook. Ik vind Sims muziek als muziek in me oren klinken. Het is niet de taal dat je naar moet luisteren, eerder de beat en het muziek. :D

    Van Kevin_Sikk.
    Vooral de koopcatalogus muziek vond ik altijd zo fijn. Toen ik TS2 had was ik echt blij na 4 jaar er eindelijk vanaf te zijn, en binnen 2 speeluren miste ik het alweer. Ga gelijk even mijn TS1 op een externe harddisk gooien zodat ik het kan luisteren via de laptop gezien TS2/TS3 het beste draaien op mijn laptop terwijl TS1 het mooiste werkt op mijn vaste computer waar ik nu zit. herz.png
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    november 2009 aangepast
    Volgens mij heb ik zelfs een CD met The Sims muziek. ;)

    En ik speel het niet (meer) maar mijn nichtjes wel, daar ligt mijn spel dan ook. ;)

    Zat er trouwens in "gaan het maken" niet van die boxen in met de muziek van The Sims?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    mammalou1975mammalou1975 Berichten: 57
    november 2009 aangepast
    ik wist niet eens dat er een muziek cd was van de sims hoe kom ik eraan? vind alles van de sims leuk ook de muziek. :D:D:D:D:D
  • Opties
    GodlikeGodlike Berichten: 1,476 Vrolijke Volwassene
    november 2009 aangepast
    Ik weet nog wel dat de Amerikaanse Sims 1 community een CD had gereleased met alle muziek van Superstar.

    Verder kan je al je Sims 1 muziek vinden in MP3 formaat in de folder waar je Sims 1 staat geinstalleerd. Nu loop ik de laatste paar dagen al rond met de muziek van Sims 1 (of ja, de muziek die meekwam met de EP's zoals Hot Date)

    @Deb: Ja, maar alleen de koop/bouw muziek, niet de verdere radiostations etc.
  • Opties
    beba2twinbeba2twin Berichten: 744
    november 2009 aangepast
    Ja ik speel The Sims nog!!!
  • Opties
    Claudia529Claudia529 Berichten: 20
    december 2009 aangepast
    Ik speel Sims 1 nog heel soms. Mijn kinderen werden altijd afgepakt door de kinderbescherming als baby, omdat mijn sims 's nachts eerst altijd een halfuur stonden te vloeken naast hun bed voordat ze naar de huilende baby toegingen xD. De laatste tijd ben ik weer gestopt met spelen omdat het me maar niet lukt om Beestenboel te installeren (alweer) omdat hij dan steeds op tilt slaat en mijn hele spel verwijdert ofzo :S
  • Opties
    GodlikeGodlike Berichten: 1,476 Vrolijke Volwassene
    december 2009 aangepast
    ^ Heb je nog EPs na Beestenboel? Dan moet je eerst je basisspel opnieuw installeren, gewoon de cd laden, en DAN Beestenboel en verdere EPs installeren. ;)
  • Opties
    Reneva5Reneva5 Berichten: 168
    december 2009 aangepast
    Ik had ooit alle spellen van TS1 geïnstalleerd van een vriendin en toen beestenboel zelf gekocht (die was toen nog best duur, 15 euro ofzo, nu koop je ts1 en alle Uitbreidingspakketen samen voor die prijs xd) Ik speelde het nog best veel ook... Maar toen kwam sims 2 en dar heb ik inmiddels ook bijna alle uitbreidingen van.. En sims 3 + WA. Ik heb trouwens bij sims 1 nooit een baby gekregen xD. Ik maakte altijd nieuwe families ^^. Ik vond het wel stom dat je niet kon inzoomen..

    Ohja, mij huizen zagen er ook allemaal hetzelfde uit.

    Maarr.. de sims 1 had tenminste wenteltrappen, die heb ik nooit meer teruggezien :O.
  • Opties
    DeWildeMDeWildeM Berichten: 148
    december 2009 aangepast
    Vanaf dat de eerste sims uitwaren was ik er meteen al verslaafd aan :shock: ik heb het altijd al een leuk spel gevonden, nu speel ik de sims natuurlijk niet meer omdat er nu al een 3 is die veeeeeeel leuker is. Ik had van de sims enkel de deluxe edition maar die had ik dan cadeau gedaan aan mijn nichtje na dat ik de sims 2 op een onbewoond eiland en huisdieren gekregen had voor op de psp,
    die heb ik nog en speel ik ook nog vaak :P
  • Opties
    ikbenhildeikbenhilde Berichten: 16
    januari 2010 aangepast
    Ik wil het wel spelen alleen rijke leven en dat cd'tje is kapot :roll: Anders had ik hem alleen weer 1 keer gespeeld eigenlijk zoek ik nog de zelfde cd ;)
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    januari 2010 aangepast
    Kijk hier eens, voor 7 euro heb je The Sims en Het Rijke Leven.
    En er zitten nog een paar kleine extra's bij (zoals een geweldig stapelbed ;) )

    http://www.bol.com/nl/p/games/the-sims-deluxe/1004004000011221/index.html

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    MarkSP2MarkSP2 Berichten: 164
    januari 2010 aangepast
    Ik speel The Sims af en toe nog. Momenteel staat ie niet op mijn laptop, binnenkort wel weer. Moet het nodig weer een spelen. Tot nu toe vond ik de eerste generatie Sims het leukst. Die spellen zijn heilig voor mij. :oops: :D
  • Opties
    Naomi12NaomiNaomi12Naomi Berichten: 533
    januari 2010 aangepast
    Whooow :shock: :DAls ik nu sims 1 weer ga spelen zou ik er geen hout van snappen,ik snapte de besturing altijd al niet. Klopt het dat ze maar 1 of 2 verschillende dingen konden eten? Altijd hetzelfde. Zo saaai :P Bij sims 2 kan je hem in sims 1 besturing zetten. Als je op pijltje naar rechts klikt gaat ie naar links en andersom :?
  • Opties
    BESTSIMFANBESTSIMFAN Berichten: 237
    januari 2010 aangepast
    iki vind nu de sims 1 saai... je behoeften worden snel rood en je kan nooit aan de sociale contacten werken. ik speelde het vroeger, en na een paar dagen spelen maakte ik alweer een ander gezin aan omdat het te saai werd
  • Opties
    DaanBrinkDaanBrink Berichten: 1
    februari 2010 aangepast
    Ik heb t gister heel toevallig nog bij een vriend gespeeld.
    Iets van 10 banken enzo zaten er maar in Haha, na paar minuutjes is het wel saai, maar dat heb ik sinds sims 3 ook met sims 2 :mrgreen: .
    Ik had vroeger wel alle uitbreidingspakketten, kon er ook uren mee bezig zijn, maar als ik t nu weer speel denk ik FTW!? dat ik dat zo veel heb gespeeld:P

    TOOEEII
  • Opties
    RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    maart 2010 aangepast
    Echt heel stom, maar ik heb De Sims 2 en De Sims 3 nooit geaccepteerd, en ben altijd The Sims blijven spelen :P Ik ken zo onderhand dan ook wel alle ins en outs, aangezien het spel al 10 jaar oud is. Vooral The Sims zonder uitbreidingen is erg leuk om te spelen. Gewoon weer helemaal back to basic, met slechts vijf standaard huisjes :P Net als spelletjes a la Theme Hospital, echt legendarisch :P
  • Opties
    KarinLKarinL Berichten: 87
    april 2010 aangepast
    Zo raar is dat niet - er zijn meer mensen die er zo over denken. En ook mensen die nog altijd nieuwe zaken maken voor Sims 1.
    Ik speel het minder sinds Sims 3 uit is, maar ik speel het nog altijd wel.
  • Opties
    CrumeltjeCrumeltje Berichten: 254
    april 2010 aangepast
    Ik ben sinds kort weer helemaal verslaafd aan The Sims :shock:

    De besturing is inderdaad beetje krom af en toe, met het beeld draaien.
    Ik moet echt wennen aan de beperkte vrijheid zeg!
    The Sims is ook stuk lastiger dan Sims2 en Sims3 :-o

    Het blijft een geweldig spel! :mrgreen:
    un6mz2wygoxf.jpg

  • Opties
    MonstermummieMonstermummie Berichten: 59
    april 2010 aangepast
    Ik speel het soms nog. Ik vind het wel grappig :mrgreen:
  • Opties
    joortjesims89joortjesims89 Berichten: 1,355 Vrolijke Volwassene
    april 2010 aangepast
    Ik speelde altijd the sims op de oude pc van m'n zusje, nou niet meer omdat die pc nu ergens op zolder in de kast staat :roll:
  • Opties
    SiimySiimy Berichten: 2,942
    juni 2010 aangepast
    Nee, in vergelijking met TS3 kun je er maar weinig mee. Ik heb het laatst nog geprobeerd maar ik vond het nu zo saai omdat ik nu al helemaal gewend ben aan TS3. Best wel raar, want vroeger vond ik TS zo super leuk! Toen speelde ik het altijd. Vooral het sims creëren in TS is heel simpel en dat ben ik helemaal niet gewend, je kan er maar een paar standaard gezichten en kleding kiezen terwijl je er nu zoveel verschillende kanten mee opkunt.
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    juni 2010 aangepast
    Ritchie schreef:
    Echt heel stom, maar ik heb De Sims 2 en De Sims 3 nooit geaccepteerd, en ben altijd The Sims blijven spelen :P Ik ken zo onderhand dan ook wel alle ins en outs, aangezien het spel al 10 jaar oud is. Vooral The Sims zonder uitbreidingen is erg leuk om te spelen. Gewoon weer helemaal back to basic, met slechts vijf standaard huisjes :P Net als spelletjes a la Theme Hospital, echt legendarisch :P

    Theme Hospital is echt geniaal! haha.

    Maar nee, sims 1 speel ik nooit meer!
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    SisilkeSisilke Berichten: 6
    juni 2010 aangepast
    ik vind soms de sims 3 zolang duren met opstarten en zo.
    en dan is the sims geweldig omtussen door te spelen,
    en ik vind kleren maken zo leuk bij the sims :oops: :oops:
  • Opties
    michellzmichellz Berichten: 6
    juni 2010 aangepast
    het blijft een geweldig spel en ja, ik speel het nog steeds!
  • Opties
    ChastridChastrid Berichten: 342
    juli 2010 aangepast
    Nee,
    Best jammer want ik had heel veel uitbreidingen maar heb hem ook dan 8 jaar gespeelt ofzo..
    Ik ga hem denk ik verkopen.
  • Opties
    NienkeJoeNienkeJoe Berichten: 81
    juli 2010 aangepast
    Ik speel de Sims 1 weer. Ik kwam laatst een spelletje tegen op Reflexive. Het spel heet Tasty Planet (hij is ook vast ergens anders te krijgen, Reflexive bestaat niet meer, helaas). Dat spel heeft ingame een liedje, wat in de koopmodus van de Sims 1 ook wordt gedraaid!
    Toen ben ik toch maar eens weer begonnen met de Sims 1.
    Het nadeel is alleen dat mijn Sims aan de lopende band bij deuren vast komen te zitten.
    Ik vind het niet zo leuk als de Sims 2. Die is voor mij toch wel de beste, hoewel grafisch gezien de Sims 3 heel mooi is!
    Ik heb de Sims 1 helemaal compleet. Heb zo'n collecters edition gekocht bij Bol.
    Leuk dat je het daar nog krijgen kan. De Sims 2 zijn daar overigens ook nog te krijgen, voor mensen die dat graag willen kopen!

    Nienke
  • Opties
    linzemollinzemol Berichten: 186
    juli 2010 aangepast
    Mijn zus heeft het laatst weer geinstalleerd. Ze had namelijk Op Vakantie gekocht. Nu heeft ze een complete verzameling. Jammer alleen dat van Superstar de code mist...
  • Opties
    MBizarreMBizarre Berichten: 158
    juli 2010 aangepast
    Ik speel het al héél lang niet meer. Eigenlijk sinds de Sims 2 was al niet meer.
    Het was zo'n grote verbetering, dat ik echt geen zin meer had in The Sims :$
    Ik heb wel alle uitbreidingspakketten.
    Ik bewaar ze nog wel. Vind het wel leuk om te hebben bij de rest van de Sims verzameling:P
  • Opties
    hoiallesgoeddoeihoiallesgoeddoei Berichten: 166
    juli 2010 aangepast
    vroeger toen ik nog klein was speelde ik het heeeel veel!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top