Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Teleurstelling

MarleylunaMarleyluna Berichten: 2 Brabbelende Baby
Afgelopen week heb ik met veel enthousiasme The Sims geinstalleerd, de gratis versie. Een leuke familie aangemaakt, kids groter gemaakt. Nu wil ik er nieuwe families aan toe voegen, maar dan is de familie waarmee ik gespeeld heb niet terug te vinden in die wereld. Ik snap er echt niets van, en sluit de game van teleurstelling maar af. Is er een instelling die veranderd moet worden of iets anders?

Reacties

  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @Marleyluna, Even een vraagje: 'maak je gebruik van een cloud opslag? Als je Windows 10 of 11 gebruikt kan het zijn dat de mappen on de OneDrive zitten. In dat geval zal je de Sims 4 mappen moeten downloaden, daarna de map \Documenten\Electronic Arts\De Sims 4 uit de te synchroniseren mappen halen of de OneDrive uitschakelen (ontkoppelen of verwijderen). Plaats daarna de inhoud van de Download terug.
    Als je meer technische hulp wilt kan je ook hier kijken.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    MarleylunaMarleyluna Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Dank je wel voor je reactie, geen idee hoe ik dat ga doen maar zal me er eens in verdiepen dan. Ik blijf het wel vreemd vinden, want bij iedere nieuwe familie die ik dan maak, begint de wereld weer helemaal opnieuw en zijn de kavels leeg. Ook staan bij spel laden, niet alle families die ik gemaakt heb ( zijn er 6 maar er staan er 4).
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @Marleyluna, zoals je het beschrijft denk ik echt dat jouw spellen worden opgeslagen op de OneDrive. De Origin app en de EA App kunnen die cloudopslag (want dat is de OneDrive) niet bereiken. Dat heeft te maken met de plaats waar jouw saves worden opgeslagen. Je zal die spellen en dus de saves moeten opslaan op een harddisk. Meestal is dat de C:\ of een D:\ schijf. Kijk of het adres bovenin de adresregel C:\Documenten\Electronic Arts\De Sims 4 is of dat er staat C:\Users\i][s]Jouw naam[/s][/i\OneDrive\Documenten\Electronic Arts\De Sims 4.
    Als je dat laatste in de adresregel ziet dan weet je zeker dat De Sims en dus ook de opgeslagen spellen op de verkeerde plek staan.
    Hier vind je meer informatie over het uitschakelen en/of verwijderen van de OneDrive: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/onedrive-uitschakelen-of-verwijderen-f32a17ce-3336-40fe-9c38-6efb09f944b0

    Als je meer hulp nodig hebt kan je ook hier terecht voor meer technische ondersteuning: https://answers.ea.com/t5/Bug-rapporten-en-Technische/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl?profile.language=nl
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top