Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Vraagje over de BBQ scenario

MonkideGreefMonkideGreef Berichten: 27 Pruttelende Peuter
Hoi iedereen,

Ik begon afgelopen week wederom met dit scenario, nadat ik hem al 1 keer had geprobeerd en daarop vastliep. Nu loop ik wederom vast en wel op dit: Ik kan géén gefrituurde vis van uitstekende kwaliteit afgerond krijgen!! Ik heb deze al meerdere malen gemaakt en krijg zelfs prachtige vis te zien (mijn simmetje heeft alles qua koken enz op maximaal niveau inmiddels). Hoe kan dit? Is er iemand die het gelukt is toevallig? Dan wil ik weten hoe die dit voor elkaar gekregen heeft namelijk want het frustreert mij wederom.

Bedankt voor de hulp alvast,
Groetjes Monique

Reacties

  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    juli 2022 aangepast
    Hey @MonkideGreef

    Ik heb even gezocht naar een speler, die dit scenario al eens heeft gedaan, en heb ook wat gevonden. De vraag is of je van de gefrituurde vis een groepsmaaltijd voor 8 personen hebt gemaakt? Het lijkt erop of je alleen op die manier kunt voldoen aan de eis in het scenario.

    Meer informatie vind je in de bijgevoegde link: https://thesplinesfamily.com/sims-4-scenario-guides/sims-4-cookout-scenario-guide/
    De tekst is in het Engels! Gebruik desnoods de vertaaloptie in je browser. Heb je dan nog vragen, laat het even weten.

    Veel succes met het BBQ-scenario en veel plezier met spelen. ;)
    Post edited by trismagistos on
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    MonkideGreefMonkideGreef Berichten: 27 Pruttelende Peuter
    Ik kreeg die optie niet op de BBQ ;-) Daar kreeg ik alleen maar de optie "gefrituurde vis" en verders niets. Ik ga het even proberen héél erg bedankt voor je antwoord en de link. Groetjes Monique en ook veel plezier met spelen :wink:
  • Opties
    MonkideGreefMonkideGreef Berichten: 27 Pruttelende Peuter
    Hey @trismagistos you saved me! Het is me eindelijk gelukt om dit te voltooien! Er stond inderdaad gefrituurde vis 2x in de koelkast lijst. Je moet dan dus niet de 1e gefrituurde vis hebben maar de 2e met meerdere keuzes om dus een groepmaaltijd te maken etc. Dan telt hij inderdaad mee! Dus na 37 simsdagen is het me nu gelukt om dus dit scenario te voltooien. Heel erg bedankt voor de hulp.

    Groetjes Monique :blush:
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Fantastisch nieuws @MonkideGreef!
    Graag gedaan. Always happy to help.
    Veel plezier met de andere scenario's ;)
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top