Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

frustraties bij bouwen

SaboumaSabouma Berichten: 296 Kwebbelend Kind
maart 2022 aangepast in De Sims 4
Ik speel sinds een paar dagen weer de Sims, en ik probeer een nieuw huis in elkaar te flansen, maar blijkbaar zijn er nieuwe "restricties" (weet even niet hoe ik het anders moet noemen) in het spel gekomen, waardoor ik niet meer zomaar dingen ergens neer kan zetten of een deur kan plaatsen of iets dergelijks. Voorbeeld van melding als ik een deur wil plaatsen: kan muur niet doorkruisen. En als ik een afgesloten ruimte maak, komt er geen vloer meer in te liggen.

EDIT: bij het plaatsen van zo'n "prebuilt" ruimte (slaapkamer of badkamer of zo), verdwijnen er ook ineens spullen (een badkuip bijvoorbeeld), omdat dat ineens niet meer past.

Waarom is het zo ingewikkeld/vervelend geworden? Dit haalt de lol er wel vanaf voor mij... :(
Post edited by Sabouma on

Reacties

  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @Sabouma Ik heb ook in AHQ een reactie gepost: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/frustraties-bij-bouwen/m-p/11355179#M12964
    Misschien kan je daar wat mee. Zo niet, laat het dan ook even weten. Dan zoek ik even verder naar oplossingen of suggesties.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    SaboumaSabouma Berichten: 296 Kwebbelend Kind
    zie mijn reply aldaar.... ik heb inmiddels het spel ook gerepareerd, maar heb het nog niet opgestart.
  • Opties
    SaboumaSabouma Berichten: 296 Kwebbelend Kind
    Het probleem is opgelost, zo te zien. Blijkbaar was de reparatie de oplossing :)
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Goed te weten dat je het redelijk gemakkelijk kon oplossen.

    Veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    EA_LeeuwEA_Leeuw Berichten: 66 EA Community Manager
    Hey top om te horen dat het inmiddels is opgelost! :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top