Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Steam Origin

OrestesOrestes Berichten: 68 Denderende Dreumes
Als ik sims 4 laad dan komt er Grijp nu je kans
En als je daar dan op klikt kom je bij Steam uit waar interieurdesigner 25% goedkoper is dan bij Origin.
Mijn vraag is nu.
Kun je van Steam dit pack wel kombineren met de Origin gekochte sims 4 ?
En waarom is het op Steam 25% goedkoper dan bij Origin ?

Reacties

  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Als je het basis spel van De Sims 4 hebt gekocht via Origin dan kan je de uitbreidingspakketten die je via Steam koop niet combineren. @Orestes. Hier kan je er meer informatie over vinden. https://www.moonshinesim.nl/home/toelichting-op-hoe-je-de-sims-4-kunt-spelen-op-steam
    Er zijn wel andere aanbieder waar je een code of key kunt kopen. Maar ik kan je niet aangeven of die dan wel te combineren zijn.

    Veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    OrestesOrestes Berichten: 68 Denderende Dreumes
    @Trismagistos
    Als je door EA via sims 4 van Origin door gestuurd word omdat er staat Grijp je kans dus voordeel en je komt dan door EA op steam terecht.
    Mag je er toch van uit gaan dat EA er aan meewerkt.
    En als er dan blijkt dat er een pack 25% goedkoper is in de reclame bij steam dan bij EA.
    Waarom sturen EA me dan naar Steam. Als je met veel toeren misschien wel of niet ermee kan spelen.
    Ik vind dit maar raar van EA.



  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Orestes Als het zo is als je aangeeft, is dat inderdaad raar. Omdat ik alle pakketten al heb en via Origin aanschaf heb ik ook geen ervaringen met Steam of andere game starters. Ik vind dat wel zo overzichtelijk.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    EA_NeilEA_Neil Berichten: 78 SimGuru (retired)
    @Orestes ,

    Als je de Sims 4 via Origin aangeschaft hebt zullen de DLC vanuit Steam niet werken zover ik weet. Ik geloof dat je DLC op beiden kunt hebben als je de game gekocht hebt via Steam en gelinkt hebt met Origin maar het is niet aan te raden deze te mixen en matchen. Het beste kun je alle uitbreidingen op dezelfde plek hebben als waar je ook jouw basisspel aangeschaft hebt.

    - EA_Neil
  • Opties
    cecemellekececemelleke Berichten: 4 Brabbelende Baby
    waar vinden jullie de lisetiesleutel van de sims 4 midelbare school
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @cecemelleke
    Heb je een Steam account en heb je daar ook het Basis Spel en alle andere uitbreidingen van De Sims 4 aangeschaft dan hoef je geen licentiesleutel te gebruiken. Het koppelen van de EA account en Steam account is dan voldoende. Meer informatie vind je dan bij Steam.
    Je kunt spellen van de verschillende accounts niet combineren!
    Lees er meer over in deze link:
    https://help.ea.com/nl/help/pc/link-ea-and-steam/#:~:text=Sign in to Steam.,account and your EA Account.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    cecemellekececemelleke Berichten: 4 Brabbelende Baby
    hallo ik heb een vraagje , kan je alle uitbeidingen en het basispakket van de sims 4 in 1 keer downlaoden?
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    hey @cecemelleke
    Als je alle pakketten hebt gekocht in Origin dan kan je de in Origin alles achter elkaar (in één keer) downloaden. Hoe dat in Steam gaat weet ik niet.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    cecemelleke schreef: »
    hallo
    ik heb een vraagje, kan je alle uitbreidingen en het basispakket van de Sims 4 in 1 keer downloaden?

    Dat zou gewoon kunnen, @cecemelleke.
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @cecemelleke,

    Heb je alles al kunnen downloaden? Je kunt tegenwoordig ook gebruik maken van de EA app. Hier vind je alle relevante informatie: https://help.ea.com/nl-nl/help/ea/ea-app/download-install-update-ea-app/
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top