Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

afbeeldingen galerij

inekemelisinekemelis Berichten: 32 Pruttelende Peuter
In de downloadgalerij krijg ik steeds een rood kruis bij de afbeeldingen en ik kan ook geen downloads in het spel brengen. Iemand enig idee hoe je dit oplost? Ik keek al op het forum ,mar vond niet direct een oplossing.

Reacties

  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Heb je wel verbinding met origin op internet als je het spel start?
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @inekemelis Op het forum van Answers HQ heb ik een uitleg gegeven waardoor de rode kruizen kunnen ontstaan. https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Hoe-los-ik-dit-op-Rode-kruizen-in-mijn-galerij/m-p/9962749#M7833 Hopelijk heb je daar wat aan? Als je gebruikmaakt van de virusscanners van AVG of Avast dan kan je in dat forumdraadje misschien wel antwoorden vinden.
    Je kan ook daar een berichtje achterlaten.
    Veel succes.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    inekemelisinekemelis Berichten: 32 Pruttelende Peuter
    alles al geprobeerd daar en niks helpt. Nu zijn de rode kruizen verandert door een driehoek met een uitroepteken in zeer lichtblauw.
  • Opties
    inekemelisinekemelis Berichten: 32 Pruttelende Peuter
    sandralafebre schreef: »
    Heb je wel verbinding met origin op internet als je het spel start?

    ja hoor, ik log altijd in via origin en heb een rechtstreekse kabel ;-)
    avast instellingen ook al aangepast volgens ea games forum, nu krijg ik lichtblauwe driehoek met uitroepteken. ALs je op iets klikt,krijg ik de melding 'geen voorwerp gevonden'
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Ik zou eens proberen om het spel te laten repareren. Dit kan in het Origin-menu.
  • Opties
    inekemelisinekemelis Berichten: 32 Pruttelende Peuter
    sandralafebre schreef: »
    Ik zou eens proberen om het spel te laten repareren. Dit kan in het Origin-menu.

    heb ik gisteren geprobeerd :-)
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Probeer ook eens om alle instellingen naar de standaard waarden in te stellen. Met name de instellingen die te maken hebben met de galerij, die staan volgens mij bij opties of instellingen bij overig. Bijvoorbeeld aangepast materiaal: niet aanvinken.
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Alle aangepaste materialen verwijderen. De Sims 4 opnieuw instellen en met Origin programma repareren, @inekemelis.
    Overige software afsluiten.
    Bedrade internetverbinding gebruiken.
    De Sims 4 altijd via Origin programma starten.
    UAC instellingen verlagen.
    Beveiligingssoftware tijdelijk uitzetten of verwijderen anders. Instellingen aanpassen, zie handleiding of mail maker.
    Origin programma starten als Administrator. Op snelkoppeling rechtsklikken toont optie.

    Systeemvereisten controleren: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

    Je PC bijwerken, stuurprogramma's en Windows Update.
    Windows Schoon Opstarten.
    Maak nieuw Administrator-gebruiker in Windows 10 en daarop inloggen. Werkt het zo wel?
    De Sims 4 Legacy Edition ondersteund geen Galerij. https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-legacy-edition/ Je PC voldoet niet aan systeemvereisten.
    Kind account ondersteund geen Galerij. Soms verkeerd ingelogd?
    Bezoek Galerij website via webbrowser.
    Werkt wel met andere computer?
    Je DxDiag info vermelden, via tekstbestand.
  • Opties
    EA_NeilEA_Neil Berichten: 78 SimGuru (retired)
    Hey allemaal,

    Het rode kruizen probleem heeft meestal te maken met een Anti-virus zoals Avast of AVG die de downloads blokkeert.

    Als de stappen hierboven niet werken wil ik je inderdaad aanraden de link hierboven van @trismagistos te volgen die ook hierboven te vinden is met de uitleg hoe je dit kunt oplossen binnen de anti-virus zelf.

    - EA_Neil
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    EA_Neil schreef: »

    Het rode kruizen probleem heeft meestal te maken met een Anti-virus zoals Avast of AVG die de downloads blokkeert.

    Anti-virus programma, virusscanner, antivirussoftware... Firewalls, antispyware programma, antispywaresoftware...
    Kortom beveiligingssoftware gelabeld. Programma's die conflict geven met Origin en games.
    Hun instellingen aanpassen, zodat Origin en games toegestaan worden. Zie daarvoor handleiding, website of maker contacteren.
    Anders programma afsluiten. Sommige moet je verwijderen helaas.

    Andere programma's die draaien op de achtergrond en conflict geven. Bijvoorbeeld voor downloaden, chatten, interactie hebben met andere programma, bellen, internetverbinding maskeren. Deze zijn niet nodig voor Origin en games.
    Achtergrondtoepassingen afsluiten
    Als je je game nu kunt updaten en je verbinding kunt maken, draait er waarschijnlijk een programma op je computer dat conflicteert met Origin of spellen. Sluit achtergrondtoepassingen en -programma's af en controleer of je je games probleemloos kunt laten draaien.

    Wat zijn achtergrondtoepassingen?
    Het kan lijken alsof er geen programma's geopend zijn op je computer, maar mogelijk draaien er verschillende op de achtergrond. Je gamingmuis, videokaart of browser gebruiken wellicht software die wordt opgestart wanneer jij je computer opstart.
    Deze worden achtergrondtoepassingen of achtergrondprogramma's genoemd, en ze zijn lang niet altijd zichtbaar in je taakbalk.

    Hoe beïnvloeden ze de werking van mijn computer?
    Elke toepassing die op je computer draait, gebruikt een deel van de beschikbare middelen (processorkracht, geheugen, enz.). Als je veel apps tegelijkertijd draait, kan je computer trager worden.
    Hierdoor kan je framerate dalen en kan je game schokkerig spelen. Het kan zelfs tot ernstiger problemen leiden, zoals beperkte connectiviteit of het vastlopen van je game.
    Als je vindt dat je games traag draaien of als je last hebt van lag, probeer dan voordat je Origin opstart zoveel mogelijk achtergrondtoepassingen te sluiten. Dit kan de werking van je games verbeteren.


    Om Origin en je games toe te voegen als uitzonderingen:
    Wat je moet doen om uitzonderingen toe te voegen is afhankelijk van de precieze beveiligingssoftware die je gebruikt. Neem contact op met de fabrikant van je firewall- en antivirussoftware voor informatie over hoe je Origin kunt toevoegen als uitzondering.
    • Zoek Origin.exe in C:\Program Files (x86)\Origin. Als je Origin geïnstalleerd hebt in een andere map op je computer, kijk dan in die map.
      Voeg uit deze map ook OriginClientService.exe toe aan je uitzonderingen.
    • Om een bepaalde game toe te voegen als uitzondering ga je naar C:\Program Files (x86)\Origin Games\Naam_van_de_game.
      Zoek het .exe-bestand van de game. Vaak is dit de volledige naam van de game of een afkorting ervan.

    Programma's en toepassing om rekening mee te houden
    Als je problemen hebt bij het starten van je games of de Origin-client zelf, sluit deze en vergelijkbare programma's dan volledig af.

    Dit is geen volledige lijst van software die je speelplezier kan beïnvloeden. Als je een programma gebruikt waarvan je niet zeker weet hoe je het moet uitschakelen, afsluiten, verwijderen of in welke categorie het past, zoek dat op het internet naar meer informatie over dat programma.
    Als je problemen blijft hebben nadat je al dit soort programma's hebt uitgeschakeld, probeer dan uit te zoeken welke programma's het actiefst zijn of de meeste processorkracht gebruiken en sluit die af of verwijder ze.
    Start je computer vervolgens opnieuw op om te zien of er verbetering zichtbaar is.


    Antivirussoftware
    Antivirussoftware, zoals McAfee of AVG, kan soms de toegang tot games blokkeren.
    Voeg Origin en je games toe als uitzondering aan je antivirussoftware.
    Als je problemen blijft hebben, schakel de antivirussoftware dan uit of verwijder de software tijdelijk om het probleem te vinden.

    Antispywaresoftware
    Net als antivirussoftware kan antispywaresoftware, zoals Ad Aware en Spybot Search and Destroy, Origin of je games ongewenst blokkeren om te proberen je computer te beschermen.
    Voeg Origin en je games toe als uitzondering aan je antispywaresoftware.
    Als je problemen blijft hebben, schakel de antispywaresoftware dan uit of verwijder de software tijdelijk om het probleem op te lossen.

    Firewalls en andere beveiligingssoftware
    Firewalls en andere beveiligingssoftware op je computer, zoals Windows Defender en Peerblock, doen hun best om alleen de belangrijkste gegevens door te laten naar je computer. Dit kan problemen veroorzaken met de Origin client en je games.
    Voeg Origin en je games toe als uitzondering aan je firewalls.
    Als je problemen blijft hebben, schakel de firewall dan uit of verwijder de software tijdelijk om het probleem op te lossen.


    Toepassingen voor downloadbeheer
    Programma's voor downloadbeheer, zoals Internet Download Manager en Download Accelerator Plus, kunnen de downloadsnelheid van games en updates beïnvloeden.
    Sluit dergelijke programma's af voordat je Origin start.

    Programma's met een visuele overlays
    Programma's die een filter, afbeelding of grafische gebruikersinterface (GUI) over een gestart programma projecteren kunnen problemen veroorzaken met Origin en je games. Origin gebruikt zijn eigen in-game overlay, en meerdere van dergelijke functies tegelijk kan problemen veroorzaken.
    VoIP-programma's, zoals Ventrilo en Mumble, en programma's die je spelvoortgang bijhouden, zoals Raptr, zijn voorzien van dergelijke overlays.
    Sluit deze programma's af of schakel de overlays uit voordat je Origin of je games opstart.

    Toepassingen voor virtuele particuliere netwerken (VPN's)
    Via VPN's krijgt de gebruiker toegang tot privénetwerken, zoals zakelijke intranetten.
    VPN's gebruiken veel netwerkbandbreedte en processortkracht van je computer. Het kan ook zijn dat privénetwerken extra beveiligingsmaatregelen gebruiken, wat de connectiviteit van je games kan beperken.
    Verbreek de verbinding met eventuele VPN-netwerken vóór je je game start.


    Proxy's, IP-filtering en IP-masking
    Als je een proxy, IP-filtering of IP-masking gebruikt, kan dit van invloed zijn op de manier waarop jouw computer en je games verbinding maken met Origin en de gameservers van EA.
    Schakel deze uit voordat je de Origin client en je games start.
    Het gebruik van proxyservers wordt niet ondersteund door de Origin-client.

    Peer to Peer-software
    Peer to Peer (p2p)-software, zoals uTorrent en Limewire, kunnen zowel veel bandbreedte als processorkracht gebruiken, vooral als je veel dingen tegelijk downloadt.
    Sluit tijdens het spelen van je games of het gebruik van Origin eventuele p2p-toepassingen af of beperkt het aantal actieve downloads en/of uploads en eventueel de maximale bandbreedte.
    Als je gebruik maakt van een gedeeld netwerk, controleer dan dat niemand anders aan het torrenten is terwijl jij speelt.

    FTP- en andere webserverprogramma's
    Net als p2p-software, kan FTP- of andere webserversoftware, zoals Cyberduck of Filezilla, veel van je bandbreedte in beslag nemen. Dit kan problemen opleveren als je online speelt en kan veel van je systeembronnen opslokken, waar door je game traag of laggy kan worden.
    Sluit eventuele FTP-programma's volledig af of zorg ervoor dat er geen actieve downloads of uploads zijn.






    Windows schoon opstarten

    Wanneer je PC net komt aan minimale systeemvereisten, zal deze programma's afsluiten helpen, omdat zij veel systeembronnen in beslag nemen.

  • Opties
    inekemelisinekemelis Berichten: 32 Pruttelende Peuter
    juli 2021 aangepast
    pfa8mogvtsey.png
    goed nieuws! als je avast hebt en je gaat naar algemeen, apps blokkeren en toestaan en daar het randomschild verwijderd bij 'de sims'( stond effectief zo ingesteld, moet je gewoon een vinkje uitvinken; dan werken de afbeeldingen in de galerij! geen rode kruizen meer, geen uitroeptekens meer !
    ik heb een schermafbeelding toegevoegd zodat het duidelijk is zonder technichsche termen, niet iedereen in technisch aangelegd ! Allemaal bedankt voor de hulp!
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Graag gedaan!

    Veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Wat goed @inekemelis !
    En dan je wel voor de uitleg, daar gaan vast veel mensen iets aan hebben.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Zoals gezegd, ligt bij je beveiligingssoftware en instellingen aanpassen, zodat Origin games en Origin programma toegestaan worden. Zet hun op de lijst met veilige programma's.
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Deborah Helemaal met je eens! Dank je @inekemelis
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    inekemelisinekemelis Berichten: 32 Pruttelende Peuter
    trismagistos schreef: »
    @Deborah Helemaal met je eens! Dank je @inekemelis

    graag gedaan hoor!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top