Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Uitgebreid breien mod

Tijgervrouwtje74Tijgervrouwtje74 Berichten: 12 Brabbelende Baby
Hey :). Ik zit er aan te denken om ''uitgebreid breien'' te kopen, en het zou een leuk idee zijn om dan een winkel te bouwen en dan de gebreide spullen te verkopen. Nu weet ik dat dat niet kan (jammer EA) maar weet een van jullie of er misschien een mod is dat dat mogelijk maakt?

Reacties

  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Tijgervrouwtje74 Eigenlijk bestaat die optie al. Als je 'Uitgebreid Breien' aanschaft dan kan je je gebreide spullen sowieso verkopen op 'Flopsy' een soort online marktplaats binnen de Sims 4. Maar als je ook het uitbreidingspakket 'Aan het Werk' hebt dan kan je alle zelfgemaakte spullen ook verkopen in de winkel 'De Marktkraam' die je kan plaatsen op een openbare kavel in 'Magnolia Promenade'. Natuurlijk kan je, als je 'Stedelijk Leven' hebt, je spullen ook te koop aanbieden op de vlooienmarkt die regelmatig wordt georganiseerd (door het spel zelf).
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    Tijgervrouwtje74Tijgervrouwtje74 Berichten: 12 Brabbelende Baby
    @trismagistos Ik weet dat er 'Flopsy' is. Maar ik heb gezien bij andere mensen dat als je een winkel hebt van 'Aan Het Werk' dat je ze niet kan verkopen. Je kunt de mutsen, sokken en kleding verkopen op de pas poppen, maar je kunt niet planten,brievenbussen,knuffels etc verkopen in de winkel.
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Tijgervrouwtje74 Ik heb het zelf nog niet geprobeerd om gebreide spullen te verkopen in een marktkraam maar, volgens mij, kan je alles uit je inventaris verkopen op de vlooienmarkt. Als je 'Ecologisch Leven' hebt, kan je op de openbare kavels ook je eigen marktpleintjes inrichten. Misschien dat het daar ook wel kan.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top