Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

kavel belasting

bella65bella65 Berichten: 22 Pruttelende Peuter
oktober 2020 aangepast in De Sims 4
sinds de laatste update is de kavel belasting behoorlijk duur geworden is niet meer op te brengen voor veel sims 4 gezinnen het bederft het leuke van het spel. :'(:'(

Reacties

  • Opties
    TheeaaTheeaa Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Overdreven duur geworden inderdaad!
  • Opties
    jvanbarreveldjvanbarreveld Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Ik ben het hier helemaal mee eens, je kunt alleen betalen met cheat MOTHERLODE... Dit zuigt!
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Was dat niet iets wat je kon instellen??

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Klopt helemaal @Deborah, kijk even bij de menuopties! Dat kan bij pack instellingen en gameplay. Zie de plaatjes.

    De grootte van de kavel bepaalt ook de belasting. Die wordt berekend aan de hand van het aantal gebruikte tegels. Dus ook het aantal etages.

    De energie en water belasting is heel goed beïnvloedbaar door energiezuinige apparaten aan te schaffen en door apparaten en sanitair op te waarderen. Daarnaast kan je door te kiezen voor eco vriendelijke producten een deel van de kavelbelasting verminderen. Als je dat niet wilt dan kan je bepaalde onderdelen uitschakelen. Let ook op dat je geen kluis met veel geld op je kavel hebt staan. Hoe meer geld of waarde je in je kavel verspijkert hoe hoger de belastingen.

    Packinstellingen uitschakelen:
    62uw24q4p8j0.png

    Gameplay of effecten van voorwerpen uitschakelen:
    i8q8ljbnns1e.png


    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top