Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 4 Aan het Werk; politiezaak is niet op te lossen..

JoanneKalkwiekJoanneKalkwiek Berichten: 17 Brabbelende Baby
Hoi! Ik heb een probleem met de politiecarriere. Om promotie te maken moet ik 4 zaken oplossen, en ik heb er 3. Die vierde is alleen niet op te lossen. Telkens als ik de opsporing aanvraag, is de verdachte niet op de plek waar ik heen wordt gestuurd. De enige die er is, voldoet aan alle eisen, maar zij is een collega van mijn sim dus die kan ik niet arresteren. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik zit er nu aan te denken haar promotie te cheaten...

Reacties

  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @JoanneKalkwiek Mogelijk heeft jouw Sims al een anderen opdracht gekregen maar als die sim aan alle eisen voldoet kan je die wel arresteren volgens mij. Ook agenten kunnen verdacht zijn, toch?
    Anders doe je er verstandig aan het bord te legen en een nieuwe opdracht te aanvaarden. Zorg er dan wel voor dat je de spullen die je in je inventaris hebt en die te maken hebben met de vorige zaak verwijdert anders kan het gebeuren dat je de verkeerde informatie op je bord verwerkt. Hopel
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    Terah_WatsonTerah_Watson Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Er is een bug die dit veroorzaakt. Wat je doet is ctr+shift+c, dan 'testing cheats on' intypen. Shift ingedrukt houden en op je sim klikken. Daar heb je dan een menu voor detective cheats. Als je die gebruikt krijg je nieuwe aanwijzingen om op te volgen, en dus een nieuwe verdachte. Soms duurt het een sim dag voor de cheats effect hebben.
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Terah_Watson Ik draai al wat jaartjes mee bij de Sims en ik heb nergens gemerkt dat de situatie die JoanneKalkwiek aankaartte te maken had met een bug. In tegendeel de promotie naar hogere rangen verloopt soms expres wat stroever. Meestal lukt het wel zonder cheats om promotie te maken. Soms kom je als speler wel eens wat problemen tegen en soms is de collega ook de verdachte. In dat geval lukt het je niet om je collega te arresteren en zal je het bord leeg moeten maken en opnieuw beginnen.
    Natuurlijk kan je overal wel cheats voor vinden en die zijn er ook in de politie carrière.
    Voor zover ik weet zijn alle politie gerelateerde bugs vorig jaar al opgelost!

    Veel plezier met spelen 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    JoanneKalkwiekJoanneKalkwiek Berichten: 17 Brabbelende Baby
    trismagistos schreef: »
    @Terah_Watson Ik draai al wat jaartjes mee bij de Sims en ik heb nergens gemerkt dat de situatie die JoanneKalkwiek aankaartte te maken had met een bug. In tegendeel de promotie naar hogere rangen verloopt soms expres wat stroever. Meestal lukt het wel zonder cheats om promotie te maken. Soms kom je als speler wel eens wat problemen tegen en soms is de collega ook de verdachte. In dat geval lukt het je niet om je collega te arresteren en zal je het bord leeg moeten maken en opnieuw beginnen.
    Natuurlijk kan je overal wel cheats voor vinden en die zijn er ook in de politie carrière.
    Voor zover ik weet zijn alle politie gerelateerde bugs vorig jaar al opgelost!

    Veel plezier met spelen 😉


    Dankjewel voor je reactie! Ik ga kijken of dit werkt :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top