Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Blijf Thuis, Speel Samen (de laatste alweer)

EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
april 2020 aangepast in De Sims 4
original?v=1.0&px=-1

Sul sul, Simmers!

We hebben een klein, magisch en zonnig kado voor drie van jullie!
  • 1x De Sims 4 Stedelijk Leven* PC/Mac code
  • 1x De Sims 4 Klein Wonen* PC/Mac code
  • 1x De Sims 4 Wasdag* PC/Mac code

Ben je geinteresseerd in een van deze codes? Elke code kan maar eens ingediend worden en we hebben ze in de plaatjes verstopt!

De Sims 4 Stedelijk Leven*
De Sims 4 Klein Wonen*
De Sims 4 Wasdag*

*Vereist De Sims 4 (apart verkocht) en alle game updates om te kunnen spelen.


Ik hoop dat jullie de spelletjes in deze giveaways leuk vinden in de laatste weken!

Blijf Thuis. Blijf Veilig. Speel Samen.

#TheSimsGiveaway

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    april 2020 aangepast
    Ik heb Klein Wonen zojuist verzilverd. Bedankt EA! <3

    Edit: en ja @EA_Jason dit was super. Het is zo leuk om prijzen te winnen. :smiley:

    Als ik nog even reclame mag maken, en corrigeer me alsjeblieft als ik me vergis, zodat niemand voor Jan Doedel blij wordt gemaakt, maar volgens mij kan hier nog steeds seizoenen gewonnen worden:
    https://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/Blijf-Thuis-Speel-Samen/m-p/8903204#M519
  • Opties
    Atreya33Atreya33 Berichten: 11 Brabbelende Baby
    Ik was te laat. Volgens mij zijn ze allemaal al verzilverd.

    Toch bedankt voor alle giveaways
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @Arteya33, wil je even checken of jouw reactie in het andere topic er nog staat? Ik had je reactie zien staan en nu is ie ineens weg. Dat gebeurde trouwens bij mij ook laatst op Answers HQ, toen ik een ingediend bericht opnieuw wilde indienen nadat ik het bewerkt had (dit had trouwens niets met de giveaways te maken). Dus daarom wil ik je toch even melden: bij deze giveaways mag je je ingediende bericht niet bewerken.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Alle winnaars gefeliciteerd!

    @EA_Jason, van mij mag dit nog veel vaker voorbij komen.
    Het is zoooo leuk. <3

    Bedank EA ook namens mijn nichtje, enneh, we moeten nog veel langer thuis blijven. (hint hint :tongue: )

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Atreya33Atreya33 Berichten: 11 Brabbelende Baby
    > @SimLibby zei:
    > @Arteya33, wil je even checken of jouw reactie in het andere topic er nog staat? Ik had je reactie zien staan en nu is ie ineens weg. Dat gebeurde trouwens bij mij ook laatst op Answers HQ, toen ik een ingediend bericht opnieuw wilde indienen nadat ik het bewerkt had (dit had trouwens niets met de giveaways te maken). Dus daarom wil ik je toch even melden: bij deze giveaways mag je je ingediende bericht niet bewerken.

    Ik heb het berichtje zelf verwijderd, wegens niet meer nodig. Hopelijk kunnen ze er nog iemand anders mee blij maken. Toch bedankt om het te melden.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ah, dat verklaart het. Bedankt dat je me dit even laat weten @Atreya33.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top