Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

De Sims5

DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
Hebben jullie dit gezien?

https://www.joyscribe.com/ea-confirms-sims-5-is-on-the-way-and-it-could-include-multiplayer/

@SimLibby, @TownOfPlumbobs , @Moepmoep

Ik weet niet van wie jullie ooit The Sims Online hebben gespeeld?
Ik wel, en volgens mij Moep ook.
Ik krijg die visioenen weer terug. ;)

Some angels choose fur instead of wings

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ik heb nooit De Sims online gespeeld. Ik kan me vaag herinneren dat ik nog niet zo lang geleden ergens (vergeten waar) een gerucht las over De Sims 5 en multiplayen alleen multiplayen is niet iets wat me interesseert. Als ik in RL spelletjes wil spelen met iemand, dan speel ik liever woordspelletjes of bordspellen (ik ben gek op dergelijke spellen) en niet dit soort games. Die speel ik graag solo. Ik heb ook nooit gebruik gemaakt van Simport van TS3 Showtime (terwijl ik die uitbreiding wel heb).

    Gezien je bericht en visioenen ;), dit is wel iets wat jij leuk vindt?
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ja, dat was heel erg grappig.
    Je moest dan pizza bakken met zijn vieren, maar niemand wist van elkaar wat ie aan ingredienten had.
    Je moest dan kiezen (deeg, tomatensaus of beleg) En dat dus allevier, er kwam zelden een goeie pizza uit.
    Maar zo verdiende je geld.
    Of met schilderen, en dan kon je op een lot 3 of a kind spelen of zo.
    Heel erg grappig.
    Zou ik heel graag weer spelen.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Deborah, @SimLibby, @Moepmoep en ook @TownOfPlumbobs (hoewel wij nog niet eerder contact hebben gehad)

    Ik herinner me de Simport nog heel goed en heb er ook een paar sims op kapot gespeeld. Die gingen er wel doorheen maar kwamen nooit meer terug dus ik heb niet zulke goede herinneringen eraan. Ik ben een paar sterren (magiërs en zangers) maar ook heel erg doorontwikkelde sims kwijtgeraakt. Dat van die pizza's herinner ik mij ook nog.

    Op Answers HQ wordt er inmiddels druk gespeculeerd en er worden voorstellen gedaan maar, het idee van een multiplayer game zie ik hier nu voor het eerst. Voor mij hoeft dat niet zo nodig. Net als @SimLibby houd ik van een wat rustiger omgeving om de Sims te spelen. Maar ik zeg niet, 'nooit'! Het zal voor mij afhangen welke nieuwe onderdelen er aan het spel worden toegevoegd. (Ik heb het basisspel van Sims 2 -speel ik nooit meer- alles van Sims 3 -speel ik ook nooit meer en alles van Sims 4- dat speel ik nog dagelijks.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @trismagistos , ik hebt de Simport nooit gebruikt. Dus daar heb ik geen positieve noch negatieve gevoelens bij.
    Maar TSO was zoooo grappig, Het was het eerste online spel wat ik speelde.
    Misschien dat ik het daarom zo leuk vind, nostalgie.... <3

    Ik heb ook alles, vanaf The Sims.
    En De Sims2 is qua gameplay nog steeds mijn favoriet.
    Maar ik speel (bouw) voornamelijk De Sims4.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    Ik heb nooit TSO gespeeld. Het onlinegedeelte heeft mij nooit echt getrokken. Ik hou er niet van als ik te afhankelijk ben van anderen :D . Ik speel De Sims ook liever gewoon zelf, dan kan ik daar gewoon mijn gang gaan.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top