Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Kan Sims niet meer opstarten na update

XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
Hoi hoi!

Ja ik heb een probleempje :(. Na de nieuwe update van april kan ik mijn sims niet opstarten! Het zegt dat ik mijn Origin moet opstarten om dan mijn game te kunnen starten, maar ik heb origin gewoon al aan staan? Ik heb al mijn mods uit mijn folder gehaald, gerepareerd en de computer opnieuw opgestart.

Kan iemand mij helpen? Of heeft iemand hetzelfde probleem? Laat het me weten, ik heb dit normaal gesproken nooit gehad!

:heart: XDSelenaPotter

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Sluit je computer eens helemaal af, en start hem dan opnieuw.
    En kijk eens of het spel dan wel start?
    Ik heb de update ook gehad, heb (een paar) CC en kon het spel zonder problemen starten.


    Some angels choose fur instead of wings
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    april 2019 aangepast
    Ik heb mijn pc 2 keer opnieuw opgestart, en ook is afgesloten en handmatig weer aangezet. En het lukt nog steeds niet :(. Ik weet niet dat het aan Origin zelf ligt of de game. [Het zegt steeds "Origin loopt momenteel niet, zorg dat origin aanstaat voordat je de sims 4 probeert te spelen. Ik weet niet dat het aan origin zelf niet ligt of de game zelf. Maar ik ben bang om origin te verwijderen en opnieuw te installeren. Want misschien komen er dan weer fouten? ..
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Toch lijkt dat nu de beste optie.
    Zolang je je inlog gegevens weet, is er niets aan de hand.

    Some angels choose fur instead of wings
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Het heeft geholpen! Erg bedankt hiervoor <3. Ik had dit eigenlijk veel eerder moeten doen...Maar ja hier bij het is gelukt! :lol:
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top