Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims kunnen geen "o jaa" of "kindje maken" doen

JolienAnnJolienAnn Berichten: 33 Pruttelende Peuter
december 2018 aangepast in De Sims 4
Hallo, ik heb een klein probleem met mijn sims.
Sinds even kunnen mijn 2 sims geen o jaa of kindje maken meer doen.
Ze hebben momenteel wel het goedkoopste 2-persoonsbed, maar hiervoor ging het altijd, ze hebben al 1 kind (peuter)
Ik heb het spel al hersteld, een nieuw bed gekocht en het naar een andere kamer verplaatst.
Alleen buiten lukte het uiteindelijk, maar daardoor waren ze natuurlijk beschaamd.
Waardoor kan dit zijn?
Ik gebruik geen mods.

UPDATE: Ook mijn buren kunnen geen "ojaa" in het bed doen, ze zeggen allemaal dat er iets in de weg staat of zo, maar er staat niks in de weg en slapen kunnen ze wel... Mijn sims zijn dus even "een kind proberen maken" bij de buren, en nu is ze wel zwanger xD, maar blijft raar van dat bed thuis.
Post edited by JolienAnn on

Reacties

  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    Zijn ze nog wel goed genoeg bevriend met elkaar? Als je wat meer romantische handelingen doet, verschijnt het dan niet weer?
  • Opties
    JolienAnnJolienAnn Berichten: 33 Pruttelende Peuter
    Moepmoep schreef: »
    Zijn ze nog wel goed genoeg bevriend met elkaar? Als je wat meer romantische handelingen doet, verschijnt het dan niet weer?

    Volgens mij wel hoor, hun vriendelijk én flirterig balkje is bijna vol, en hiervoor kon het altijd.
    Ze hebben ook al een kind, dus ja... Ik heb dit probleem al eens eerder gehad, maar ik weet niet hoe dat opgelost is geraakt.
    Ik ga nu in ieder geval nog wat spelen en kijken of het nu gaat.
  • Opties
    JolienAnnJolienAnn Berichten: 33 Pruttelende Peuter
    Ik heb nog steeds het probleem, ik zie nu dat ze altijd aangeven dat ze niet naartoe kunnen gaan, maar er staat helemaal niks in de weg, en gewoon slapen kunnen ze wel... Vreemd.
  • Opties
    XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Hee! Je kan ook je Sims resetten :). Dat doe je via de cheatbalk. Druk te gelijk CTRL+SHIFT+C en in de hoek verschijnt een wit balkje: de cheatbalk. Schrijf daarin ResetSim en dan de voornaam en achternaam van je Sim. Maar aangezien het over 2 Sims gaan, zal ik ze voor de zekerheid allebei even resetten, als ik jou was :D . Als dit niet werkt weet ik het ook niet...Aangezien ResetSim meer een 'cheat' is voor als je Sim vast zit in de muur...ik zeg maar wat. Maar ik heb zelf het probleem niet met Woohoo/Ojaa!. Eventueel kan je een nieuw simbestand openen en checken dat het probleem daar ook zich bevindt.
  • Opties
    JolienAnnJolienAnn Berichten: 33 Pruttelende Peuter
    Hee! Je kan ook je Sims resetten :). Dat doe je via de cheatbalk. Druk te gelijk CTRL+SHIFT+C en in de hoek verschijnt een wit balkje: de cheatbalk. Schrijf daarin ResetSim en dan de voornaam en achternaam van je Sim. Maar aangezien het over 2 Sims gaan, zal ik ze voor de zekerheid allebei even resetten, als ik jou was :D . Als dit niet werkt weet ik het ook niet...Aangezien ResetSim meer een 'cheat' is voor als je Sim vast zit in de muur...ik zeg maar wat. Maar ik heb zelf het probleem niet met Woohoo/Ojaa!. Eventueel kan je een nieuw simbestand openen en checken dat het probleem daar ook zich bevindt.

    Kan ik inderdaad altijd nog eens doen, maar ik ben er nu achter gekomen dat het wel degelijk over het bed zelf gaat, erg raar.
  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Dan maar adopteren.
  • Opties
    JolienAnnJolienAnn Berichten: 33 Pruttelende Peuter
    JasFis schreef: »
    Dan maar adopteren.

    Niet meer nodig, ik heb mijn sims een kind laten maken in het bed van de buren, daar ging het wel 😂😂
    Er het is een 3-ling geworden 😂
  • Opties
    JoellelemoineJoellelemoine Berichten: 11 Brabbelende Baby
    Zijn ze wel goed bevriend en verliefd
  • Opties
    JolienAnnJolienAnn Berichten: 33 Pruttelende Peuter
    Okay, heel dom: Het bed stond gewoon met 1 zijde tegen de muur btw.
  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    JolienAnn schreef: »
    Okay, heel dom: Het bed stond gewoon met 1 zijde tegen de muur btw.

    :D
  • Opties
    FientjeeexxxFientjeeexxx Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Ik heb dit probleem nu ook wat hielp bij jou ik heb alles geprobeerd😔
  • Opties
    jaelaxjaelax Berichten: 1 Brabbelende Baby
    ik kan alleen ojaa doen in het bed, nergens anders.. weet iemand hoe dat komt?
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Maak je misschien gebruik van cc en/of mods @jaelax? Dan zou ik die eens testen op breuken en daar waar nodig vervangen.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top