Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Macbook, ik kan mijn downloads niet vinden

Anjola22Anjola22 Berichten: 9 Pruttelende Peuter
Hallo,

Ik speelde de Sims eerst op een gewone computeren, maar die is kapot en nu heb ik het gedownload op mijn Macbook.
Ook heb ik gelijk wat leuke kapsels en onderwerpen gedownload. Maar ik zie ze niet terug in mijn spel. Ik heb wel aan gevinkt dat mods in mijn spel mogen. Ligt dit nu aan mijn Macbook? Of heb ik het in de verkeerde map staan waardoor hij het niet kan koppelen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groetjes
Anjola

Reacties

  • Opties
    SimsLiloSimsLilo Berichten: 35 Pruttelende Peuter
    hoi Anjola!
    Ik heb ook een macbook, maar bij mij werkt alles prima op de manier van elke andere computer.
    Misschien heb je de package bestanden niet uitgepakt. Dan moet je even WinRar of WinZip downloaden. Als je iets hebt gedownload, sleep je de download naar WinZip (of Winrar) (moet wel aan staan denk ik) en alle aparte bestanden die je dan te zien krijgt moet je in de Mods folder zetten.
  • Opties
    jasmijnvdk2004jasmijnvdk2004 Berichten: 1 Pruttelende Peuter
    Ik heb nu
    SimsLilo schreef: »
    hoi Anjola!
    Ik heb ook een macbook, maar bij mij werkt alles prima op de manier van elke andere computer.
    Misschien heb je de package bestanden niet uitgepakt. Dan moet je even WinRar of WinZip downloaden. Als je iets hebt gedownload, sleep je de download naar WinZip (of Winrar) (moet wel aan staan denk ik) en alle aparte bestanden die je dan te zien krijgt moet je in de Mods folder zetten.

    ik heb al deze stappen precies uitgevoerd, het werkt alleen niet! Ik sleep de downloads er in en er gebeurt niks. winzip maakt alleen een mapje aan. ik heb ook alles aan staan bij de instellingen van de Sims. kan iemand mij helpen!?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top